Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@duster: kan je vertellen dat dat eind rijden het wel waard is om naar jan koning te gaan! :D

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Linka wat is het toch een scheetje zeg.

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    vogeltje, wat een heerlijke kliederfoto!

linka, lief!

schatje, leuk hoor! veel plezier met shoppen voor de beep!

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik denk dat ik voortaan de wekker maar moet zetten in het weekend. als ze tot 9 uur uitslaapt (zoals vanochtend) gaat ze de hele ochtend niet meer slapen. nu weer een huildrama

5. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    #41305 foreverfriend, 5 sep 2009
    Laatst bewerkt: 5 sep 2009
    Hee meiden
    een bericjtje van Britt en mij!
    het is hier heerlijk!!!
    veel zon en een heerlijk zwembad met tuin.
    Britt slaapt nu even op de kamer. 2 voorgaande dagen in de buggy geprobeerd, maar ze slaapt dan toch veel minder dan ze in bedje normaal doet. Dus dan maar even op de kamer nog zitten, of beter gezegd op het balkon op een bedje.....beter kan niet toch?
    Britt heeft erg moeten wennen aan de warmte en ander ritme en omgeving. Dat ging toch makkelijker toen ze in mei nog wat jonger was. Ze heeft nu al zo veel door.....De eerste dagen at ze ook weinig, alleen haar warm eten ging erin. Verder koekjes, maar geen brood? En dat terwijl ze soms thuis wel 3 broodjes eet???? gek kind....
    Nu gaat het eten iets beter! Gelukkig maar, want maakte me wel zorgen. Ze was net weer aangekomen voor mn gevoel en dat is er nu weer af.....

Met mij gaat het prima, voel me goed, soms wat moe...verder geen klachten. Aan mn buik voel ik niks van een zwangerschap het enige is dat mn buik steeds dikker wordt!!! Of dat nou van het lekkere eten hier komt of van de kleine frummel??? Who knowes???

Fijn weekend allemaal!!!
    tot snel
    liefs

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Klinkt goed FF! Heerlijk! Tis hier de hele dag al herfst lijkt het wel... Kan me voorstellen dat het voor Britt eerst wennen was, gelukkig gaat het nu weer beter! Geniet er maar lekker van!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Genieten he FF!

Met mij gaat wat minder voel me zo kut dat ik gisteren niet op crematie kon en blijf ik maar denken en schuldig voelen en huilen..... pff

Jeslyn is toch erg verkouden, bah! Vanaaf verjaardagsborrel van me zus en jeroen is aan het werk en is zo rot weer!!

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Toetie: bah een naar bericht is nooit leuk.
    Je hebt een PB.

@ Linka: hè alweer een onrustige nacht.

@ Petra: alwéér kraamvisite!
    Ja dat hoort er nu eenmaal bij hè.
    Toch veel plezier.

@ Shanai: we wilden eigenlijk nooit trouwen maar toen ik zwanger bleek te zijn hebben we er toch eens goed over gepraat.
    Tijdens de zwangerschap hebben we dus besloten dat we toch wilden trouwen maar niet meer voor de geboorte van onze baby.
    Dussss werd het nadat Joëlle geboren was.
    Was wel heel speciaal moet ik zeggen, onze kleine meid er gezellig bij.
    Joëlle vondt al die aandacht tijdens die dag ook helemaal geweldig.

@ Schatje: leuk om babyspullen te gaan kijken.
    Veel plezier.

@ Vogeltje: erg leuke foto!!

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Linka: mooie foto van Jeslyn zeg
    Meid, voel je niet schuldig over de crematie.

@ Lauwie: jammer dat er aan dat uitslapen ook altijd weer een nadeel zit.

@ FF: ohhhh dat klinkt heerlijk zeg.
    Kan me wel voorstellen dat Britt nu meer moet wennen dan de vorige keer.
    Geniet er nog even lekker van.

Zo dit was het even voor nu.

Vanmorgen hebben ze onze box opgehaald.
    Verkocht via marktplaats.
    Het schiet nu op met de verkoop van onze babyspullen.
    Is allemaal wel erg definitief zo.:(
    Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr we krijgen wel meer ruimte in huis (en de centjes zijn ook mooi meegenomen hè).

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @miranda dat is nou een mooi manier om het positief te zien. maar snap je gevoel wel hoor.

@linka wat een moppie is jeslyn toch. en je moet je niet schuldig voelen. het kon gewoon niet

@ff oo wat heerlijk ik wil ook. hier is het ook zo erg weer. voor al gisteren avond

net naar de braderie geweest. silver slaapt nu heerlijk. en dan vanmidag naar een verjaardag.

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hhm hier zijn we nog niet weg :( hebben namelijk een lekker band met de auto:x

vriend is nu een andere eronder aan het zetten..

oh jah wat ik vergeten was te vertellen wij gaan vanavond naar die nieuwe 3d film in de bios! final destination! ben benieuwd!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oh leuk Schatje! Die film wil ik ook graag zien! Ben benieuwd of je het leuk vindt!

Lieve foto van Jeslyn, Linka!

Binna, veel plezier vanmiddag!

---

Gaan straks ook naar een verjaardag, ons buurjongetje is 1 geworden. Hun dochtertje wordt in december 3, dus daar kan Jamie straks leuk mee spelen, en Britt dan met hun zoontje. Die loopt ook al, kunnen ze mooi de kamer door banjeren!

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, de kids hebben weer schoenen voor de winter. Voor Silke zijn het niet die schoentjes bij de Dolcis geworden, ze hadden ze niet in de winkel. Nu heb ik laarsjes bij Van Haren gekocht. Met flexibele zool ook nog. En de helft goedkoper. Ze heeft nu maat 20/21. Tymen heeft ook stoere nieuwe schoenen. Daar heb ik geen foto van kunnen vinden, die moet ik nog even maken. Houden jullie tegoed.

Deze heeft Silke:
    Bekijk bijlage 13630

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    *zwaai zwaai*
    Kids zijn bij oma en wij gaan zo lekker naar een rockfeestje in de buurt!!! Prettig weekend allemaal!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Veel plezier Lique....

Leuke laarsje Setteke!

Moet helaas met de bus naar Haarlem, bah! Eerst slaapt Jeslyn heerlijk, ze is zo verkouden arme meid!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @settke oo leuke laarsjes

@lauwie wat ik aan silver merk met slapen is . dat er gewoon echt zo veel tijd tussen moet zitten. mischien lukt dat bij otje ook. nou slaapt Silver zo ie zo meestal nog maar 1 keer

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

hier een druk dagje vandaag! kom misschien vanavond nog even aanwaaien en bijlezen! :) ik heb vanmorgen verf gekocht voor de babykamer en kon het niet laten, heb net vast een keer de verwarming geverfd! haha, mannetje zal wel opkijken als hij thuis komt! :D zo leuk om daar weer aan te beginnen!
    ik moet nu weer weg, tot later!

liefs rebbel

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hey

ik kom ff vertellen dat mylan aan één hand loopt zo schattig

morgen vrijgezellen feest dus dan zal ik niet komen en zondag nacht hop naar het vliegveld

misschien tot strakkies nog ;)

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jeetje wat is het hier rustig!!!

@jenny: jeeej! go mylan! :)

ik heb me toch een leuke stoere winterjas voor milan gekocht! bij de hema voor maar 25 euro!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    go mylan jenny fijne vakantie

@ rebbel ga je het kamertje in een kleur verfe en dan qua geslacht

Deel Deze Pagina