Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Pfff dames, ik ben kapot,
    ben vanaf vanmorgen half 11 bezig geweest met alles klaar maken voor de bbq. Maar het is zover. Alles is bijna klaar!
    Morgen nog een aantal dingen op schalen pakken en laatste fruit enzo snijden. Nog even de bovenverdieping stofzuigen en klaar!

Danique kan ook aan 1 hand lopen (al een paar dagen! Erg leuk)
    Vanavond stond ze ook gewoon los in de kamer en ineens kreeg ze het in de gaten, gilde ze een keer en ging snel zitten. Moest zo lachen om haar. Ze durft gewoon nog niet zo goed.

Lauwie, ik hou er juist van als Danique uitslaapt. Maar Danique slaapt toch maar 1x per dag, of ze nu vroeg of laat wakker is.
    Vanmorgen om 7 uur wakker, dus om kwart over 10 er weer in, geslapen tot 12 en vanavond weer naar bed om kwart over 7.
    Normaal slaapt ze tot ongeveer 8 uur en gaat ze rond half 12/12 uur naar bed (soms ook wel eens half 1 hoor). Ze heeft er voldoende aan, maar ja ze heeft ook nog nooit zoveel geslapen dus.....

Miranda, wat definitief ja. Spulletjes verkopen. Maar ja als je compleet bent, waarom niet! Hoe is het met Joelle en het turnen?

Puck, dus ook voor pleegzorg. Al enig idee hoelang jullie moeten wachten?

Rebbel, heeriljk zeg klussen in de babykamer. Altijd speciaal he :)

Schatje, de auto al klaar?

Jenny, heel veel plezier op vakantie!!!!

Linka, niet schuldig voelen hoor dat je niet kon gaan! Je kunt er niets aan doen dat je er niet bij was.

Dames, ik ga mijn bedje in! Lekker slapen en dan morgen hopen dat allse goed gaat ;)

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @linka: wat goed van jeslyn!!!

@lauwie: nee die niet, dat was die uit de folder, maar vond hem in het echt niet zo leuk. maar er hing dus ook nog een andere. zal eens kijken of ik hem morgen hier kan plaatsen.

truste meiden!

3. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Lieve meiden, heel erg bedankt voor jullie lieve reacties (en pb-tjes)!

Zal even snel uitleggen wat er gebeurt is.
    Vrienden van ons waren al bijna 5 jaar bezig om zwanger te worden. Uiteindelijk zwanger na 4e ivf. Donderdag zou ze ingeleid worden maar met de doptone konden ze geen hartslag vinden. Echo gemaakt, daaruit bleek dat het kindje was overleden. Ik snap niet waarom ze je hier in nl zolang overtijd laten lopen...... Ze was 42+2 zwanger.

Wilde eigenlijk nog even uitgebreid komen reageren, maar had nog een berg strijk liggen. :( Even snel dan maar.

Zag een leuke klieder foto van Toby, en een schattige foto van jeslyn, en mooie schoenen voor silke.

Ik las dat jeslyn een paar stapjes heeft gelopen, go girl!!!!

Petra doe rustig aan.

Milan, danique en tess lopen aan 1 handje! Knap, ga zo door!

Schatje ging shope en Miranda heeft de box verkocht

Alieke succes met de bbq.

Lauwie uitslapen tot 9 uur! Luxe! Wel vervelend dat Otje dan 's ochtends niet meer wil slapen.

Ik las gister ook dat Marleen ermee wilde stoppen! Nee toch, zou het heel jammer vinden alls je weg gaat. Moet altijd zo lachen om de verhalen van stoute thomas en je hebt altijd van die goede adviezen.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,
    hier in huis slaapt alles nog alleen ik ben wakker, ach ik doe wel weer een middagdutje.

@ Toetie, wat bizar van je vriendin, wat ongelovelijk veel verdriet zullen ze hebben en hun omgeving ook. veel sterkte

@ lauwie en Alieke, Roos krijgt altijd pap om 7 uur en gaat dan weer terug naar bed, ze slaapt dan tot 8.30 ongeveer. 's middag slaapt ze van 13.00 tot 15.00 uur. Ik vind het ideaal

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    toetie, oh wat vreselijk meis..ik krijg er koude rillingen van, wat ongelooflijk verdrietig

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb wel gelezen, maar na het verhaal van Toetie ben ik de rest vergeten :)

@Toetie; Wat een verschrikkelijk nieuws. Echt onvoorstelbaar dat zoiets kan gebeuren. Hier laten ze je tegenwoordig ook doorlopen tot de 43 weken. Veel sterkte voor jullie allemaal. Dikke knuffel!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@toetie jeetje meis. wat een heftig verhaal. en waterg voor je vrienden en de mensen er om heen. hier laten ze je lopen tot uiterlijk 42 weken. maar snap niet dat als iemand zo moeilijk zwanger kan wordne ze je dan ook zo lang laten lopen

@Lauwie ja Silver is heel snel vertel soms niet eens alles. en dan lees ik in ene dat ander kindjes dat hier kunnen en dan denk ik o dat kan Silver al een tijdje wel grapig.

@linka ja nu even geen hoofdpijn maar het komt op de raarste momenten. met Silver gaat het prima. lekker aan het banjer. gaat het met jou en jeroen weer een beetje

-----------------ego----------------------

gisteren waren we naar een verjaardag. nou mevrouw was erg aanwezig. op een gegeven moment pakte ze gewoon zelf een worstje van de schaal. tja daar werd mama wel boos om. en ze had met een puzel zitten spelen. en ik kijk op een gegeven moment in me tas. zie ik gewoon puzel stukjes dus ik haal ze er uit. kijkt ze me boos aan pakt ze zegt gewoon MIJ. nou en dan moet dit meisje nog 1 worden. aaahhhh wat ga ik tegemoet.

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou niet alleen als je moeilijk zwanger an raken lijkt me...
    het is toch helemaal niet goed voor een kindje, te langover tijd.

@toetie: wat verschrikkelijk meid... krijg er kippevel van! :(

pfff... hier weer een gebroken nachtje achter de rug! Milan slaapt erg slecht nu hij zo verkouden is. vanmiddag word ik om 12.00 opgehaald, ben benieuwd naar de show van Derek! :)

fijne dag allemaal!

liefs rebbel

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @binna: oei wat een wijsneus! :D

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Ik heb even snel er doorheen gescrolld en ik zag dat er aardig wat kindjes aan de wandel zijn! Jasper ook!!! Hij loopt sinds vanmorgen steeds een paar stapjes los!!! Hij klimt nu ook helemaal zelf de trap op en is super trots op zichzelf, zo leuk om te zien. Helaas is hij 's nachts nog steeds veel aan het huilen. Vannacht hebben we m even door laten huilen en viel tot 2x toe zelf weer in slaap, maar de 3e keer ging hij echt heel ver, tot kokhalzen toe en dat gaat me te ver. Ik weet echt ff niet wat ik er aan moet doen.

Gisteren ben ik de hele middag ben ik met m'n buurvrouw (voorheen gastmoeder) naar Intratuin in Halsteren geweest. Die is echt mega groot en ik heb wat nieuwe zilveren accesoires voor in huis gekocht en weer wat ideeen op gedaan. De kids waren thuis bij Jeroen en dat was wel erg lekker. Ik hoorde een aantal keren dat er kindjes kwijt waren of dat er kindjes alleen bij de balie stonden die papa en mama kwijt waren en toen dacht ik hehe eindelijk ben ik dat eens niet!

Thomas gaat zometeen naar m'n schoonzus en komt pas vanavond weer thuis. Jeroen is aan het werk want hij loopt gigantisch achter. De computer is gecrasht en gisteren heeft hij een nieuwe gehaald en aangesloten, dus hij heeft aardig wat te doen. Ik denk dat ik eerst samen met Jasper ga slapen en daarna lekker naar buiten.

Ik ben even lekker ego, sorry. Ik heb verschrikkelijke spierpijn en slik nu valeriaan tabletjes om een beetje rustig te blijven en niet te snel uit m'n vel te springen of in huilen uit te barsten. Ik wil geen tabletjes van de HA, dus probeer het even met deze en ik heb het gevoel dat ik wel wat rustiger ben.

Het enige waar ik echt iets over wil zeggen is over Toetie; Meis, wat verschrikkelijk! Hoe kunnen ze iemand die zoveel moeite heeft moeten doen om zwanger te raken zolang door laten lopen. Hoe moeten ze dit nu ooit een plekje geven?!! Dit verlies is zo groot en ik weet nu wat het met je doet als je iemand zo dichtbij verliest, maar een kindje verliezen lijkt me het aller ergste! Mocht het lukken om nog een keer zwanger te raken dan is het 9 mnd verschrikkelijke angst en stress, als ze er ooit nog aan durven te beginnen. Ik krijg het er gewoon helemaal koud van!

Ik hoop dat ik snel weer een beetje mezelf ben en weer gewoon overal van kan genieten. Ik doe het nu echt ff rustig aan, maar straks kom ik jullie echt wel weer stalken met m'n verhalen ;)!

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Oh Binna, ik lees net over Silver! Die is er vroeg bij! Gelukkig denk ik dat jij stevig genoeg in je schoenen staat hiervoor, want dit wordt consequent blijven meis, wat een pit zit erin! (stiekem moet ik er wel een beetje om lachen hoor, ze kunnen af en toe streken leveren...).

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

---

@Toetie, jeetje... bah... daar kan ik ook niet over hoor, waarom laten ze iemand zo lang overtijd lopen? Ongelooflijk.. wat een verdriet zeg.. Kan me niet voorstellen hoe je vrienden (en jullie natuurlijk ook) zich nu moeten voelen.. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

@Jeslyn, jeej meis! Je eerste eigen stapjes!

@Milan, @Danique, @Tess,
    goed zo ukkies! Ook al lopen aan 1 handje! Wat gaan alle kindjes ineens hard!

@Alieke, heel veel plezier vandaag!

@Petra, iedereen inmiddels wakker bij jou?

@Binna, hihi, lekker ding ook die Silver! 'mij!' Daar heb je straks (als je dat nu al niet hebt) je handen vol aan, geweldig!

@Rebbel, sneu voor Milan.. En veel plezier bij Derek! Vriendin van mij is ook al een keer heen geweest, ze had de hele show haar mond openstaan van verbazing..

@Marleen, ja daar ben je weer! Bah, spierpijn is niet leuk! Helpt dat Valeriaan wat dan? Jeej Jasper! Ook jij al los lopen! Lekker even op stap gistermiddag dus, gezellig hoor! Een fijne dag vandaag samen met Jasper! Het lijkt mooi weer te worden, lekker buiten aan de wandel! Kom ons maar gauw weer stalken hoor!

---

Duik straks eerst ff onder de douche... vanmiddag gaan we het centum in, het is Harleydag hier, dus er is weer van alles te doen, gezellie! Zoals het nu lijkt blijft het droog, zoals gister was helemaal niks met al die regen...

Xx

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@ Toetie, jeetje wat vreselijk! Blijft het wiegje leeg, wat vreselijk erg. Bij mijn buurvrouw hetzelfde verhaal. Ook daar laten lopen tot ruim 42 weken. de zondag nog in het zh geweest voor controle, alles goed. De volgende dag zou ze ingeleid worden als het kindje zich nog niet had aangediend. maandag was er ineens geen hartslag meer. Inmiddels heeft ze 2 zoontjes, die zijn volgens mij allebeide met een ks geboren rond de 38 weken. Maar zij hebben er nog steeds veel verdriet van, en ze gaan nog heel regelmatig naar het grafje van hun dochtertje.

@ Binna, wat een dondersteen die dochter van jou! Zit een pittig karaktertje in! daar krijg je later vast nog het nodige mee, maar het heeft stiekem ook wel wat, zo'n kleine ondeugd!;)

@ Marleen, hé meisje! Je klinkt weer een beetje positiever! Mooi zo! Helpen die medicijnen een beetje? Je wordt er niet suf van? Lekker even weg naar de Intratuin. Ik heb ook nog een bon liggen. Jeetje wat knap van jasper. En dan te bedneken dat je toen hij nog jonger was het idee had dat hij langzaam was met bepaalde dingen. Nou, nu echt niet meer.

@ Alieke, veel plezier vandaag!

@ Daisy, hoe was het kraamfeest?

@ rebbel, veel plezier, ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn.

Vanmorgen gaan we naar het huis van mijn ouders. Zij gaan nu nog elk weekend naar de caravan en wij gaan de poesjes even voeren. ben benieuwd want ik heb ze al 1,5 week niet gezien.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Jeee silver heeft net tot 3 keer aan toe twee stapjes gezed zal ze voor haar verjaardag nog even los gaan lopen

@marleen tja en dat s het probleem wj moeten er stiekum ook wel om lachen. en wel goed van je dat je probeerd wat te doen voor je zelf.

@rebbel tja ik ben ook tot 42 weken gelopen en ze durfe dat omdat ze dan denken dat ze de schating verkeed hebben gehad. ik kreeg maandag;s nog een echo om te kijken hoe het ging en woensdag's werd ik ingeleid

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @qb veel plezier vandaag

@setteke lief he van die kleine poesjes

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoera voor Jasper en Silver!!!!! Geweldig!

Ohh Binna, lekker pittige tante is Silver, hahaha!

Nou hier hele goede nacht, heb uitgeslapen tot kwart over 9, hoera! Maarrree ze werd wel even om 12 uur wakker om speen, daarna niks meer, gelukkig! Maar niet zo vroeg juichen! Ik wil stoppen met smorgens slapen, maar ze word dan wel jengelig, lastig :( !

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oja Marleen, ik hoop dat ie helpt, kan Jeroen je ff niet steunen meis, je hebt echt nodig, hele dikke knuff! Je weet het heel goed dat je hier kan opluchten!

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Jee, wat knap dat sommige kindjes al los gaan lopen! Super! Olivier staat soms ook bijna los, maar als hij het in de gaten krijgt gaat hij snel zitten, hahaha...

@ Toetie: Wat een verschrikkelijk verhaal!:( Bah werd er koud van toen ik het las... Heel veel sterkte!

@ Rebbel: Veel plezier bij Derek! Ben heel benieuwd!

@ Marleen: Fijn dat je je wat beter voelt...Je hebt lekker geshopt zo te lezen!

Over de pleegzorg... we hebben 7 cursusavonden. We moeten er van uit gaan dat het ongeveer een jaar duurt voor we opgeroepen worden omdat we een jong kindje willen opvangen...

Vandaag weer een druk dagje voor de boeg, familiedag dus wel gezellig...

Fijne dag!

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Binna: Hahaha wat een boefje is Silver!

@ Linka: Lekker uitgeslapen meis!

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Toetie, wat erg.... dik knuff!

Deel Deze Pagina