Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @sjudith; ohw leuk februari, hoop dat het je lukt. wij denk ik volgend jaar november weer

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nee hoor mijn gyneacoloog zei een half jaar ;)

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Leuk hoor :) Heb er nu al zin in :D

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wij gaan er weer voor als donique een is! twee jaar verschil en er is gependeld voor november dus dat zou betekenen dat de tweede weer in augustus komt

heb je er lang over gedaan sjudith?

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mik, ik ben door de pil heen zwanger geraakt, dus ben juist nu benieuwd of ik snel zwanger ben!

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden,

Ik heb hele mooie banners voorbij zien komen.. waar halen jullie dat vandaan? dat wil ik ook :(

Djayden is in juli geboren dus dan krijgen we als het goed is oktober kinderbijslag dus ben benieuwd!

Djayden heeft een goede nacht gehad! hij lag om 20.30 te slapen en meneertje meldde zich pas om 6.00 uur! :)
    Vind ik ook niet gek als ie overdag niet slaapt haha

Vandaag heeft ie gelukkig drie uur lang achter elkaar geslapen dus dat is even lekker :)

Heb wat leuke foto's kunnen maken van ons mannetje hier komen ze:

7. schatje1

8. schatje1

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wat een moppie zeg! :D

even een vraag!
    hadden jullie beebjes ook harde plekken van de spuitjes?
    milan heeft op een been een flinke harde rode plek zitten!

liefs rebbel

10. schatje1

nee heeft djayden niet gehad.. misschien even goed masseren?

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wat je ook kan doen is de dop van je fles exstra strak dicht draaien .of als de de kleiner speen hebt juist wat losser. ik heb de difraxs fles met de s speen en daar van het gaatje iets groter gemaakt en de dop ietsje loser.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    je kan er ook een beetje anica op doen. en inderdaat masser.

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja zal ik zo eens doen!

@schatje: Milan is in juni geboren en we hebben 1 okt de kinderbijslag ontvangen.

14. schatje1

wij hebben het dus nog niet :( en djayden is 21 juli geboren

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Petra, wat goed dat je zo van je werk genoten hebt! Heerlijk om dan weer thuis te komen bij je meisje he?

@ Schatje, leuke foto's! :D

@ Alieke, ik vond de eerste keer sex ook heel spannend. Het deed wel een beetje zeer, maar met veel glijmiddel gaat het weer. Maar het is nog lang niet zoals voor de bevalling. he jakkie, weer een gebroken nacht!

@ Daisy, oh wat een schatjes die meiden van jou!

@ Naat, he meid, wat heerlijk dat het nou zo lekker gaat met Sophie dankzij de Puckababy!

@ Miranda, super die banner! En inderdaad, wat lijken jouw meiden op elkaar!

@ Duster, je kunt ook proberen het zelf op gang te brengen door hem te temperaturen. Als je dat niet te vaak doet kan het geen kwaad.

@ Sjudith, jeetje, Giulia ook al zo vroeg! Zo, jullie gaan er al gauw weer voor! Wat leuk! Als we al nog een derde zouden willen, moet ik er nu nog echt niet aan denken hoor!

@ Chantico, oh dat is balen van je bekken! Hoop dat je snel bij de fysio terecht kunt. Anders is een cesartherapeut ook een aanrader!

@ Mik, hoe was het op het werk?

@ Arri, gaat het een beetje goed op haar eigen kamertje?

@ Linka, alweer een beetje terug in het ritme?

@ Pruts, mooie tattoo!

@ Lauwie, ooow, dat bezoek wat niet snapt dat het wel weer genoeg is... :rolleyes:

@ rebbel, heeft Silke ook niet gehad. Je kunt er nu niet zoveel meer aan doen, behalve koelen, maar voor de volgende keer: gelijk de plekjes masseren na de prikken, dan verspreid de vloeistof zich goed!

Nou, Silke heeft gisteravond bij mijn ouders alleen maar gebruld. Tot ze haar uit haar wiegje haalden, toen was het lachen en praten! Ze weet haar pake en beppe (opa en oma) nou al om haar vingertje te winden. Ze vonden het ook wel gezellig zo bij hun! Vannacht heeft ze gelukkig goed geslapen, ik weet niet hoe leuk ze het anders hadden gevonden... Bij de tandarts alles prima, had niks! Kreeg alweer een compliment over mijn mooie gebit! :D Verder gaat het zijn gangetje, alleen dat stomme bekken doet zo'n zeer!

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Schatje: Betaling is in jan. april juli en oktober.
    Als je kindje is geboren vóór het begin van een nieuw kwartaal krijg je het dus de eerst volgende kwartaal (kindjes die in juli,aug. en sept. geboren zijn geven in januari pas recht op kinderbijslag)
    Wij slaan nu dus dit kwartaal over en krijgen pas in jan. ons geld.
    Laureen is trouwens 14 juli geboren.

Als het goed is krijg je daar ook bericht van, wij wel in ieder geval.
    In de brief stond dat de betling in januari komt.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Schatje, komt omdat jullie zoon in het derde kwartaal is geboren. Peildatum is 1 juli, dus je krijgt de eerste keer aan het einde van het vierde kwartaal. (Aldus vriend, ik heb geen idee hoe dat werkt) Heb je nog geen bericht gehad van de sociale verzekeringsbank?

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Miranda, tegelijk hihi! :)

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ha ha gelijktijdig van die wijze antwoorden geplaatst.

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Setteke, geen 3e ;)

Ik hoop wel dat ik zwanger ben voor mijn 30e :D LIjkt me een mooi streven haha :D

Ben 3 juni jarig

Deel Deze Pagina