Lieve Shanai, je hoeft niet schuldig voelen, daar kan je niks aan te doen, er is idd geen andere keuze.... Daarbij moeet ik neerleggen, die denk ik zelfs ook niet aan....
Tsja, ik heb vroeger goede schonen gehad, nu heb ik last van doorgezakte voorvoeten (spreidvoet noemen ze dat) baal ik wel ervan..... Maar ik koop gewoon laarzen die me lekker zit en steunzolen voor sportschoenen.
toetie, wat een verschrikkelijk bericht inderdaad! zulk nieuws is in elke situatie vreselijk, maar ik vind het wel extra verdrietig dat ze met zoveel moeite zwanger geworden zijn en het niet vanzelfsprekend is dat het nog een keer lukt om zwanger te raken. kan me voorstellen dat jij er ook heel verdrietig van bent! dikke knuffel! marleen, fijn dat je je wat beter voelt met de valeriaan. zorg maar goed voor jezelf! jasper een paar stapjes los! goed zeg! setteke, ah zielig voor silke en schrikken voor jullie! is het onder de pleister erg?
en nog een leuk nieuwtje: vanmiddag heeft een vriendin een zoon gekregen: jasper! heb al een fotootje gezien, een heel mooi en schattig mannetje!
Lauwie, gefeliciteerd! Voor interresse, heb ik hier gekeken: tgrietjevanhans: babyschoentjes kinderschoentjes babyslofjes: Shoesme Bardossa Minies: kinderschoenen Maar dan moet ik ook goed zoeken welke winkel ze ook hebben he, wil idd eerst goed passen
@setteke: aah wat sneu!! geef haar maar een dikke knuffel! @marleen: fijn dat je je beter voelt! @schatje: hahahaa! ik mocht niks zeggen! even snel, want ben kapot.. maar derek was echt helemaal gaaf!! het is ook anders als op tv vind ik! hij praat wel super snel en met een schots accente dus erg fijn dat er een tolk is die alles vertaald, zo kan je het heel mooi volgen! ik vond het erg indrukwekkend! en...... ik heb geen reading gehad, maar wel een hand en hello van derek!! liefs rebbel
@binna: We hebben de oude wagen de Quinny Speedi verkocht! daarom andere wagen.. ik vond dat zo'n onhandig bakbeest haha
Ik denk inderdaad dat ik toch gewoon doe, dan kan ik er inderdaad ook geen spijt van krijgen. Mijn man zei al een 'goed' paar opgemeten schoenen waar ze dan de hele winter/zomer mee door kan en voor erbij schoenen van andere winkel.
Dank je meid! voel me echt niet lekker erover. flapte er gewoon uit wat me als eerste te binnen schoot. Knap dat je er zo mee omgaat.
@ rebbel: wauw lijkt me echt leuk om mee te maken. jammer dat je geen reading hebt gehad, want dat wou je volgens mij wel graag?
@Binna, haha die silver, dat wordt me er eentje Wat goed dat ze los loopt! HOERA! @Rebbel, balen dat je zo slecht hebt geslapen. Hopelijk is Milan snel van zijn verkoudheid af. Hoe was derrek? Jij boft echt dat je naar hem toe mag, ik wil ook.... Owh lees net dat het erg leuk was, wow een hand van derrek @Marleen, hoera Jasper loopt ook los! Go jasper! Balen dat hij 's nacht steeds zo aan het huilen is, misschien heeft hij dorst? @QB, hoe was de harleydag? @Linka, heerlijk dat je kon uitslapen! Hier vanochtend ook tot 8 uur dan, maar ben ik al heel erg blij mee. Goeie udate hoor, heb je dat uit je hoofd gedaan? Wow knap hoor! @Puck, hoe was familiedag? @Alieke, hoe was de bbq? @Setteke, ach arme silke. Wat een een saggo kat zeg. Bart heeft ook wel eens een kras, van het spelen met de kat, maar niet zo erg als silke. Ik smeer er altijd een beetje bepanthen op, zijn die lelijke krassen zo weg. Hihi die pleister @Schatje, haha had je je nu al versproken. Was mij niet opgevallen Leuk dat je nog een zoon krijg, vind je ook echt een jongensmama @Happy, wow 50km skeeleren Knap hoor! Balen van je voet, hopelijk is het snel weer over. Neem je janna mee skeeleren (in de wagen)? Vervelend het die luieruitslag, bart heeft er ook zo'n last van. Is het bijna weg, krijgt hij weer zo'n @$&%$ poepluier. @Lique, welke spelcomputer bedoel je? @Shanai, zolang je niet naar het buitenland gaat is het zonde om bij te schrijven in je pasoort. Vanaf 26 juni 2012 gelden bijschrijvingen niet meer en moet je kindje een eigen paspoort. Ik heb gewoon goede kinderschoenen met flex zool gekocht voor Bart, de schoenenwinkelmeneer heeft zijn voetje helemaal opgemeten. We hebben verschillende merken geprobeerd maar deze zaten en liepen het beste. www.gattino.nl moet je ff op schoenen klikken en dan heeft hij die links onderin staan. (van dat merk had ik ook mijn 1e kinderschoentjes) @Lauwie, wat leuk dat jue vriendin is bevallen van een zoon! Gefeliciteerd Vandaag lekker naar scheveningen geweest, even uitwaaien. Was nog lekker weer ook. Daarna visje gegeten bij simonis Bart vond het ook erg lekker
Meiden met onrustige nachten, sterkte! Oh Toetie, wat gruwelijk! Ongelofelijk… Weer meer lopende kindjes (los of aan de hand), knap hoor Jeslyn, Mylan, Jasper, Danique en Silver! Binna, poeh, die Silver! En dat (ook al weer) zo jong! Schatje, weer een zoon, wat leuk! Twee broertjes, lekker ravotten samen! Linka, superknap dat je zo even uit je hoofd een update schrijft! En ik snapte inderdaad al wel in wat voor moeilijke situatie jij zit wat betreft voogdij. Laten we maar hopen dat het nooit nodig is! Happy, mooie oefening, een tocht van 50km: een marathon is toch 42 km? Petje af hoor! Oh, en nog een vraagje: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/162651-advies-schoenverkoopster-waar-gericht-op-winst.html#post5453925
Hallo!!! Ik kom eventjes snel hallo zeggen. Er is gelukkig ook niet veel gekletst. De bbq was erg geslaagd. Hebben aardig wat over, maar er is ook wel veel gegeten hoor! Was gezellig. ALles is nu weer opgeruimd, in de vriezer of in de ton! Dus het is goed zo!!! Ik ga nu lekker naar mijn bedje. Ben moe, vanaf vrijdag druk geweest met de voorbereidingen. Dus geen moment rust! Danique heeft het ook heel erg naar haar zin gehad vandaag. Heerlijk gesmuld van het vlees en om 19.00 uur helemaal total loss haar bedje in.
binna, vergeet ik helemaal op jou te reageren! knap hoor van silver! en lekker bijdehand met die puzzelstukjes! dat wordt inderdaad nog wat! linka en toetie, bedankt! toetie, fijn ff uitwaaien vandaag. hoe gaat het nu met je? chantico, wat balen dat je het gevoel hebt dat je erin getuind bent. waren het dure schoentjes? voor buiten zijn ze misschien wel handig met het herfstweer? ik zat er ook aan te denken om waterdichte schoentjes te kopen, maar van de reacties op je topic word je niet vrolijk.
Is ook erg jammer dat Chantico zo moest horen... Heel lullig is dat eigenlijk... Ik hoop dat je toch ermee kan leven Chantico?
@ Lauwie, nee hoor, gelukkig niet. Maar dat plekje bleef maar bloeden dus ik heb er even een pleister op gedaan. @ Linka, leuke schoentjes! @ Alieke, fijn dat het leuk was! @ Toetie, Silke vindt vis ook errug lekker! @ Chanti, klinkt mij eigenlijk wel heel erg als een verkooppraatje in de oren. De verkoopster van de Ziengs zei tegen mij dat het binnen het beste is dat ze op blote voeten lopen of op leren slofjes, die ook geen al te grote barriere zijn tussen de voetjes en de vloer. Pas als ze zelf los gaan lopen of veel aan de hand buiten lopen kun je schoentjes kopen en dan wel met flexibele zool. Tymen heeft zijn nieuwe schoenen nou al beschadigd. Hij was met zijn loopauto aan het scheuren en bleef achter een omhoogstaande tegel hangen. Een heel stuk uit het leer. Zou je zoiets bij de verzekering kunnen claimen?
Setteke, volgens mij kan het niet die verzekering, als ik jou was zou ik voorlopig nog oude schoene laten aantrekken als Tymen buiten of wild gaat spelen. Heb ik vroeger ook vaak gedaan bij Myrna.. Maarrree heel zonde idd!