Ik heb echt al van alles geprobeerd. Een lampje aan, zijn bedje weer omgedraaid (had ik een paar weken geleden anders gezet), een pyjama aan omdat ie het misschien wel koud had, een fles pap extra voor het slapen gaan omdat ie misschien honger had... pff, ik heb echt van alles geprobeerd.
@Marleen; Als Matthijs 's nachts in zijn slaap huilt (wat ook bijna elke nacht wel voorkomt), dan maak ik hem juist goed wakker. Ik Doe het licht aan en haal hem uit bed. Als hij wakker is wordt hij juist rustig en daarna kan ik hem zonder problemen op bed leggen en gaat hij lekker slapen. Misschien het proberen waard? I.i.g. héél veel succes! Liefs Silvia
Mmm, goed wakker maken om m rustiger te maken kan ik wel eens proberen. Maar hij wordt meestal al rustig als ik bij zijn bedje sta, maar het is het proberen waard! Goh, ik verwaarloos jullie en dan reageren jullie wel gewoon super op mijn probleempje! Super meiden, thanx!
Jeetje Marleen wat zielig voor Jasper (en jullie)... Ik zou ook eerst proberen om hem bij jou weer in slaap te laten vallen en anders de druppeltjes halen. Ze zijn homeopatisch, dus kan geen kwaad lijkt me... Sterkte in elk geval! @ Miepie: Hoera voor de goede echo! @ Lauwie: Shit dat het slechter gaat met Knor! Ik weet zo goed hoe je je nu voelt, dikke knuffel!!! @Sjorsje: Fijn dat alles in orde was met het hartruisje! @ Chantico: Olivier loopt ook nog niet aan de hand of los hoor...Hij gaat wel steeds steviger staan en staat ook stiekem wel eens los, maar als hij dat in de gaten heeft gaat hij snel zitten hahaha... Verder zegt hij ook nog niet veel: mama, wafwaf (hondje) en grrrr (alles is grrr bij hem). Papa zeggen weigert hij pertinent! Het komt allemaal wel hoor, ik maak me er niet druk om... Alle was hangt aan de lijn, boodschappen zijn gedaan, kleine boef ligt op bed dus ik ga ook even een broodje eten...
Is er al iets bekend over het uitje en weet iemand waar de laatste lijst staat???????? Ik ga samen met Matthijs een middagdutje doen. Ben kapot
Wie gaat er mee eind sept/begin okt.: Bv Ballorig HOUTEN. Binna petra Mik Miranda Chantal Sjorsje Linka JennyS Kimm Happy1980 Duster2000 Lauwie Alieke miepie28 Setteke Toetie Tesske Pruts27 Delilah zaterdag 26 sept. Miranda Binna miepie28 Sjorsje Setteke Toetie JennyS Happy1980 Pruts27 (onder voorbehoud) petra Delilah -------------- 11 zaterdag 3 okt. Alieke Miranda Duster miepie28 Linka76 (proberen om Myrna weekend ruilen) Sjorsje Setteke JennyS petra Delilah -----------10 zaterdag 10 okt. Alieke Miranda Binna miepie28 Toetie Tesske Linka76 JennyS Pruts27 sjorsje Delilah -------------- 11 zaterdag 17 okt. Miranda Binna miepie28 Sjorsje Setteke Tesske (onder voorbehoud, waarschijnlijk heb ik dan mijn werkweekend en kan dan dus niet) Pruts27 Toetie Happy1980 Delilah ------------- 10
het lijk mij dat het dan zaterdag 26 september word of zaterdag 10 oktober want dan kunnen de meeste, misschien dat mik, chantal kimm en/of lauwie nog iets kunnen zeggen want dan kunnen we de datum nemen waarbij de meeste mensen kunnen.
argh wou bijlezen.... maar anis is aan het huilen.... ik kan 26 sept niet, mijn zwager gaat dan trouwen tot straks hoop ik
Noura, wel doen anders 10 okt? 26ste kan ik ook niet hoor... maar dan kan Duster ook niet, bah! Haha!
hey hey goedemiddag meiden ! gelukkig is het weekend voorbij. pffff vermoeiend !!! zaterdag ochtend 7 uur richting dusseldorf met zus en vriend rijden die daar afzetten en vervolgens weer terug in me eentje. helemaal goed gereden en maar in 1 uur !!!!!!!!!!!!! hahaha kom ik thuis boodschappen halen, langs kruidvat. nog even laatste aanbieding albertheijn olvarite a la carte gehaald 2 setjes halen 1 betalen. voor als wij pittig eten. daarna werken.. pffffff daarna zondag hele dag bezig en rommelen in huis. visite afgegaan. me moeder, even langs me zus haar huis. en vervolgens weer werken. kenny tijdens dat ik naar me werk ben gegaan naar zn oma. en dat mens ken ik nu helemaal schieten ! komt tie mij ophalen op me werk hij zegt. ja ben maar weg gegaan weet je wat ze zei. " ja, waarom komt denice nu weer hier heen. want je komt alleen de laatste tijd. ze is toch niet boos? ik heb haar niks gedaan. ze weet dat ze fout zit ! daarom blijft ze natuurlijk thuis !" k heb hier eigenlijk weinig woorden voor !!! rot wijf ! echt ik kan hier geen respect meer voor hebben hoor. gaat nog altijd over die KUT broodjes die ze niet heeft gekregen toen ze hier was ( omdat ik ze niet had) en vervolgens nog zeggen dat IK wel een broodje had ( oudbakke van de ochtend nog) en er nog even op het laatste moment inwrijven voor kenny weg ging van ja je mag wel blijven eten hoor. HIER KRIJG JE TENMINSTE WEL IETS TE ETEN ALS JE LANGS KOM!!!! echt ik ... grrrrrrr ik ontplof als ik er weer aan denk ! ze ken het rambam krijgen !!! ze hoef hier niet meer voor de deur te staan om wat voor reden ook !!!! ben kapot van het weekend....
jaaaa tuurlijk wil ik naar de meeting, maar weet het nooit met mijn werk... vandaar... en andere dingen. maar ik weet zeker dat ik 26e echt niet kan. en anders moeten er maar een paar bij mij komen koffieleuten..... oh en gister kreeg ik eindelijk... sochtends om 8 uur telefoon, de baby was geboren, na ruim 2 dagen met pomp want het hoofdje lag verkeerd, en daarna wou de placenta niet komen en moest de arme meid nog geopereerd worden ook... het is een prachtig meisje geworden, en ik ga haar snel bewonderen iemand een idee wat echt een leuk kraam cadeau is??
@noura hoe heet ze en ik bestl hier altijd iets - Welkom laatst die kubes gedaan nou mensen vonden het super ook omdat de naam er op staat
dolce maria, een heel bijzondere naam, moest even wennen, maar vind hem nu toch heel mooi, past erg goed bij hun ik ga even kijken op die link
Hallo meiden! Hier is jullie favo doktersassistente to be weer! vandaag wat eerder vrij, lekker hoor! @ Linka/ Lauwie, als het goed is heeft Hilbrand vandaag de verzekering gebeld... Ben benieuwd! @ Petra, leuke foto van jou en je meiden! Wat zie je er alweer goed uit zo vlak na je bevalling! @ Duster, hoera voor Matthijs! Jeetje, wat balen van Dirk zijn school/werk! Heeft hij het kunnen oplossen? @ Binna, ben je niet zwanger? Ik ben dus nu sinds twee weken gestopt met de pil en ik heb voor het eerst in mijn leven mijn eisprong gevoeld volgens mij. Gek dat dat al zo snel weer op gang is! @ Daisy, wat leuk dat jullie feest geslaagd was! Ik heb al wat foto's gezien op hyves en het ziet er heel leuk uit! @ Miepie, altijd al geweten dat ik heeeeel gezond ben! Wat fijn dat je een mooie echo had en dat je een paar dagen kado hebt gekregen! @ Lauwie, ach arme Knor! Is hij nu echt ziek? Ik hoop dat hij nog lang bij jullie mag blijven, maar dat hij geen pijn hoeft te hebben. Arm beessie! @ QB, arme rug, maar alles voor het goede doel he? @ Toetie, volgens mij had Chantal een spelcomputer gekocht bij de Action. @ Marleen, jeetje wat lastig en vermoeiend. Wij hebben het regelmatig met Tymen. Tips heb ik niet echt voor je. Tegen Tymen zeg ik dat hij ons niet wakker moet maken, maar dat kun je tegen Jasper nog niet zeggen. Misschien werkt het idd als je hem even goed wakker maakt, zoals de anderen zeggen. @ Chantal, klinkt als een leuk weekend! Ook wel lekker toch, er even helemaal uit? Aaaaaah, wat een lieve foto! @ Sjorsje, gelukkig dat het ruisje onschuldig blijkt! @ Denice, jeetje meid, het enthousiasme spat weer van het scherm af! Jij bent ook altijd zo lekker druk, maar wel op een positieve manier hoor! Jeetje, dat de oma van kenny nou nog niet normaal doet! Ik zeg: negeren dat mens! @ Noura, aparte naam! Dit is ook wel een leuke webwinkel. Kan je het kado eventueel ook thuis laten bezorgen bij de baby. www.tantetootje.nl
@Shanai, over schoenen. Ik vind het heel persoonlijk. Als je het geld er voor hebt, kun je voor duurdere gaan. Maar als je dat niet hebt, zijn die goedkopere ook heus wel goed. Ik heb leren lopen op klompen. Mijn broers ook. Ik heb slechte voeten mijn broers niet. Dus ja. @Lauwie, Wat leuk dat je vriendin bevallen is. En morgen al op kraamvisite, leuk hoor. Balen dat de laptop kapot is. Heel veel sterkte met Knor. Hopelijk heeft ze niet te veel last er van en pijn. @Rebbel, leuk dat Derk helemaal gaaf was. Hoe gaat het met de harde buiken? En je blaasontsteking? @Toetie, oh lekker even naar het strand. Als ik dichterbij had gewoond had ik dat ook vaak gedaan! @Chantico, ja marathon is iets meer als 42 kilometer. Hoop hem in 1 uur een 45 min te doen, maar als ik hem binnen 2 uur rijd ben ik tevreden. @Alieke, fijn dat de BBQ goed bevallen is. En vond iedereen jullie huisje mooi? Daar was het toch voor? @Setteke, hoe is het nu met het gezichtje van Silke? Balen van de schoenen van Tymen zeg. Weet niet of de verzekering er iets mee kan, maar kan het altijd proberen toch! @Petra, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jullie. Hoe bevalt het nu met 2 kids? Leuke foto. @Duster, wat balen dat het allemaal niet duidelijk is. En hoe is het afgelopen met Dirk. Kan hij morgen wel gewoon naar school? Wat voor opleiding gaat hij doen? @Binna, vergeet niet dat de pil nu niet veilig is he! Misschien dat je lichaam daarom wel raar doet. @Daisy, wat fijn dat het kraamfeest een succes was. En zo te lezen zijn de meiden lekker verwend. @QB. Toch wel handig zo een reactie van je lichaam! haha En fijn dat het al weer beter gaat met je rug. @Puck. Leuk dat de familie dag gezellig was. @Miepie, wat fijn dat de echo goed was. Ben je nu alleen geweest? Manlief kon toch niet? En lekker een paar dagen langer zwanger. haha. @Marleen, dat sloopt je echt als je al nachten geen normale nachtrust hebt gehad. Heb helaas geen tips voor je. Maar hopelijk helpen de tips die je gekregen hebt. @Chantal, toch fijn dat je gegaan bent dus. Waar ben je geweest. Lees dat je Arnhem in bent geweest, woon daar vlak bij! Fijn dat je even goed hebt kunnen praten met je vriendinnen. En ook al geen pijn bij de seks. Gaat de goede kant op. En die foto. echt heel lief @Sjorsje, wat fijn dat alles goed was bij Yosip. @Denice, zo druk weekend. Leuk zo een oma:x! @Noura, je woont toch in Zutphen, is hier niet zo heel ver vandaan. Misschien een keer meeten? @Meeting. Kijk maar wanneer jullie gaan. Ik kijk wel of ik iets kan regelen om mee te gaan. Als ik niet kan is het jammer, je kan het toch nooit voor iedereen goed doen. Maar denk wel dat et fijn is als er een datum geprikt gaat worden. Hier gaat alles zijn gangetje. Voet gaat al weer een stuk beter. Kan er in ieder geval weer op staan. Voel het nog wel, maar het is te doen.
ja happy gezellig (woon in zutphen ja), en ik heb ook zoiets, dat ik wel zie wanneer de meeting is en dan kan zien of ik mee kan. maar wil wel graag hoor. maar ja, ik werk in het weekend, en aangezien ik het weekend van de 26e al vrij heb. ben trouwens vandaag gebeld of ik vanavond kom werken. mag zelf zien om hoe laat, 19.00 of 19.30 plus minus wat me uitkomt .maar iemand moet afsluiten.
Zo, ff reageren vanaf mijn laatste berichtje.. althans, een goeie poging tot doen, hihi! --- @Lique, dankje! @Puck, daar ga ik wel van uit ja, hihi! Vooralsnog voelt mijn rug tot nu toe brak... Leuk dat de familiedag geslaagd was! En 'lekker aan het wassen, joepie!'? Ohké, elk zijn eigen natuurlijk.. @Miepie, oh wat fijn dat dat echo goed was! En zelfs een paar dagen kado! Moet je nog ff je banner aanpassen! 2 dagen na je verjaardag.. spannend! @Lauwie, och arme Knor... knuff... @Marleen, arme Jasper! Heb geen idee wat je zou kunnen doen, lijkt me erg vervelend en slopend, zowel voor Jasper als voor jullie. Sterkte ermee in elk geval! @Chantal, fijn dat je toch een leuk weekend hebt gehad! En je pijnloos hebt kunnen friemelen.. En wat een superlieve foto van jullie 2 zeg, heerlijk! Zo liggen ze nu niet meer he? Ik vond dit altijd het lekkerst, na de voeding lekker op mijn buik leggen zodat ze in slaap viel. Bij Jamie trouwens ook altijd gedaan, heerlijk! @Sjorsje, super dat alles goed was in het zkh met Yosyp! @Denice, zo, lekker weekendje dus.. normaal kun je het dan rustig aan doen.. je hebt weer genoeg meegemaakt! En idd, leuk zo'n opmerking, zou ik ook niet over kunnen hoor! @Noura, jeetje, na ruim 2 dagen! Had Jamie toen ook, de 2e braken mijn vliezen en de 4e is hij geboren.. werd uiteindelijk een ks.. alvast veel plezier op kraamvisite! En wat een bijzondere naam, hoor je zelden! Naja, ik eigenlijk nog nooit! @Setteke, lekker hoor, even wat eerder vrij! Tis heerlijk weer! En ja, mijn rug... het is idd voor een goed doel, zolang ik dat maar in mijn achterhoofd houd.. @Happy, ja, erg handig! Hij merkte het meteen dat ik pijn had doordat ik helemaal klam werd binnen no-time, hihi! Gelukkig gaat het weer wat beter met je voet! --- @Meeting Ballorig, zou me hartstikke leuk lijken, sowieso om jullie allemaal eens een keer te ontmoeten.. tis alleen weer zo'n pokke-end voor me.. In elk geval wens ik jullie alvast heel veel plezier dan! Xx