We zijn compleet. Daarom hebben we ook beloten om alles te verkopen. Kom ik ook niet meer zo snel in de verleiding hè. Met turnen lijkt het wel goed hoor. Ze gaat nu voorlopig één keer in de week heen en één keer naar de gym hier in het dorp. Kijken hoe dat gaat.
@ Linka: dank je meid. Leuke foto's heb je geplaatst. Die badjas die Myrna aanheeft heeft Joëlle ook. hahah
Ik verslaafd............................hoe kom je erbij!!!!! Ik heb jullie gewoon gemist de afgelopen 2 dagen. Moest gewoon even bjlezen voor dat ik naar bed ga. Erg moe van het werken vandaag. Dussssssssssssssss Linka, nu ga ik echt naar bed. Trusten.
Weltrusten meis! Tot morgen! Ik ga ook zo lekker naar bed toe en that's 70show kijken... ja verslaafd !
marleen, ik heb een boek wat misschien wel tips heeft. (de ander gaat over routines). ik zag niet zo snel een tip voor wat jasper doet, maar het idee achter het boek is op een lieve manier leren dat ze zelf weer in slaap kunnen vallen. ik ga het nog ff bekijken als ik meer tijd heb. hoe lang doet jasper dit al? is er rond die tijd iets veranderd? doet hij het net zo na een rustige dag? ovet het huillen: ik snap wel dat je het even aan wil kijken, maar ik zou niet iets doen wat zo tegen je gevoel in gaat. nu misschien moeiijk te geloven maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet iets is wat overgaat. kan jeroen misschien 1 nachtje voor zijn rekening nemen? na 1 nachtrust voel je je vast beter. dikke knuffel meis! chantico, hoe gaat het slapen van ise nu? huilt ze nog steeds of valt ze al weer rustig in slaap?
Haha! Kon het toch niet laten ff te spieken weer, hihi! Nou, ben nu echt weg, hubje heeft net alle lampen uitgedaan.. typt zo rot in het donker... Trusten! Xx
duster, knap hoor van matthijs dat hij al aan 1 handje kan lopen! chantal, wat een lieve foto! moest vandaag op kraamvisite ook weer aan die tijd denken. linka, wat een goeie spamactie! leuke foto's en filmpjeshoor! en super knap van jeslyn die losse stapjes! sjorsje, fijn dat yosyps hartruisje onschuldig is! dank voor je lieve berichtje over knor! chantico, de tumor is ineens heel hard gegroeid. het lijkt wel of er vocht bij zit en de huid achter zijn voorpoot is helemaal dik. hij leek ook wat slomer. hij eet nog wel goed, springt nog op de kastjes voor zijn eten en wil nog naar buiten. ik weet het dus niet. het liefst zou ik willen dat hij een dezer dagen in zijn slaap overlijdt. ik ben alleen bang dat zijn hart daar nog te sterk voor is. ik vind het zo moeilijk dat ik moet inschatten wanneer het voor knor genoeg is. ik wil niet te vroeg maar ook niet te laat die beslissing nemen. kon hij me zelf maar duidelijk maken wanneer hij niet meer wil. over de schoentjes lijkt het mij een goede middenweg. ze lekker houden voor op de fiets of buiten oefenen, maar voor je gevoel nog wel even die winkel erop aanspreken. ik hoop niet dat je straks geen leuke herinnering aan de schoentjes hebt door de berichten in je topic. en misschien helpt het dat ik ook van plan ben zulke schoentjes te kopen zelfs na de verhalen in je topic en ottilie loopt alleen aan 2 handen of bedoel je dat ook? lief dat plaatjes aanwijzen. ottilie veegt meer over de bladzijdes. marielle, alles goed bij jullie? puck, dankjewel! stiekem los staan is toch al harstikke goed?! noura, gefeliciteerd met de baby van je vriendin! miepie en miranda, gefeliciteerd met jullie trouwdag! lique, sorry, ik reageer steeds niet op je vrijgezellefeestje. ik heb er 2 georganiseerd maar voor hele rustige meiden. heb dus niet echt tips. is het al rond? wat is het geworden? setteke, heeft hilbrand de verzekering nog gebeld? wat zeiden ze? happy, bedankt! fijn dat je voet weer wat beter gaat! queenbee, thanx. hoe gaat het nu met je rug? schatje, jammer dat je niet bij de meeting kan zijn! sjudith, gave foto's weer! geeft giulia al kusjes met haar mond dicht? ottilie doet haar mond wijd open voor kusjes toetie, hoe gaat het nu met je? hebben we nu een datum voor de meeting?
@Lauwie, sterkte met knor! Hopelijk knapt hij toch weer op. Lekker knuffelen doet wonderen. Lief dat je naar me vraagt, gaat wel weer hoor. Het blijft wel door mijn hoofd malen, vooral 's avonds in bed. @Duster, wat goed dat matthijs aan 1 handje loopt! Wat een gedoe met dirk zijn introductiedag. @Lique, had die spelcomputer ook zien staan bij kruidvat. Maar las op internet dat het een waardeloos ding is. @Mieppie, fijn dat de echo goed was! 2 dagen na je verjaardag uitgerekend, dat zo een mooi verjaardagscadeau zijn. Geficiteerd met je 2jarig huwelijk! @Marleen, wat vervelend dat jasper zo aan het spoken is 's nachts. Hier was het vorige week ook weer feest. Gelukkig is de bui weer over, en slapen we alweer 2 nachten door. Heeft jasper een speentje? Bart kan soms heel verdrietig worden omdat hij zijn speentje niet kan vinden. Ik heb dan ook 2 spenen (met spenendoekje) in bed. 1 bij zijn hoofdeind en 1 bij het voeteneind. Zo kan hij snel zijn speentje vinden. Of bach rescue remedy druppels, kan je emoties beter mee verwerken. (je had toch in een drogisterij gewerkt??? dan ken je het vast wel) Rescue® Remedy - Official Site @Chantal, fijn dat je een lekker weekend hebt gehad. Wat goed dat jullie zoveel gepraat hebben. Net wat je vriendin zegt, je moet achteraf geen spijt krijgen. Wat een lieve foto. Ik weet niet of je vaker met de trein gaat, maar wist je dat niet elk station een lift/roltrap heeft. Dan moet je je buggy en kind de trap op/af sjouwen. Moet je maar ff op de site van de ns kijken. @Chantico, ik zou ook een verkoopster geloven hoor, zeker van een goede schoenenzaak. Ik ging ook groen schoentjes kopen, ze hadden mij ook vanalles aan kunnen smeren. Als je mij een maand geleden advies over schoentjes zou vragen, had ik het ook niet geweten. (ik heb trouwens ook schoentjes met een stevige zool staan hoor, op de groei gekocht, ze waren ook zoooo leuk) Ga gewoon terug om verhaal te halen, ik ben wel heel erg benieuwd wat hun antwoord is. Maak je geen zorgen om ise's ontwikkeling. De aug-kindjes zijn idd wel heel erg snel. Mijn vriendinnen hebben ook allemaal een kindje uit aug/sept (zo leuk al die kleintjes van dezelfde leeftijd) die lopen echt nog niet los, of aan 1 handje. Ze kunnen wel kruipen en aan meubels optrekken, soms staan ze even los. Dus laat je echt niet gek maken door die turbo babies hier @Sjorsje, gelukkig dat yosyp zijn ruisje onschuldig is. 14 sept moeten wij ook weer voor een hartecho. Hopelijk zijn de gaatjes dichtgegroeid. @Setteke, volgens mij bedoel je lique, die zocht de spelcomputer van de action @Happy, fijn dat het weer wat beter met je voetje gaat! @Noura, wat een mooie naam. 2 dagen, dan zat jij zeker ook wel in spanning..... @Mik/binna, wat een leuk toeval dat jullie elkaar tegen kwamen bij de prenatal! En wat hebben jullie allemaal geshopt? @Linka, wat een lieve foto van jeslyn en myrna in badjes. Wat worden ze al groot, mooie meiden hoor! De andere foto's zijn ook al zo leuk. Wat een kop met haar heeft justin. Ik kan je 1e filmpje niet zien zal morgen nog een x kijken. Gaat al goed hoor dat stappen van jes! @Schatje, ikke wel hoor! Vind het jammer dat je niet kan komen. Vervelend dat je zoveel moet werken, denk je een beetje aan jezelf (en beeb)? @Juud, mooie foto's! Wat een engelengeduld moet je hebben om zo'n kunstwerk op je gezicht te maken. @QB, heftige film he? Ik had hem al op filmnet gezien, was natuurlijk janken. @Miranda, alsnog gefeliciteerd met je 7jarig huwelijk! Echt heel suf. Heb net met mijn man een filpje gekeken. Wall-E, een animatiefilm van disney. Echt een grappige film, op het eind een beetje zielig, moest ik gewoon even een traantje laten. Haha het was een tekenfilm! Moet niet gekker worden Nu ga ik lekker naar bed, het is alweer veel te laat Slaap lekker allemaal!
schatje en setteke en iedereen die niet kan, (queenbee) ik vind het jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn op de meeting
Ah da's lief! Dankje Petra! --- Mogguh allemaal! Maak mij en de kids klaar voor vertrek... moet ze zo om 8u wegbrengen naar een vriendin van mij, en dan om half 9 aan het werk.. geen zin in, maarja, mot wel eem' ja! Iedereen een hele fijne dag vandaag en tot later! Xx
Goeiemorgen! Je raadt het nooit... Jasper heeft van 12u tot half 6 geslapen. Hij is 2x wakker geweest, maar zelf in slaap gevallen! Ik werd zelf wel om de haverklap wakker, dus ben nog niet echt fit! Wel is m'n spierpijn stukken minder. Ik heb echt wel het idee dat die valeriaan tabletjes helpen. Misschien zit het wel tussen m'n oren, maar laat het dan maar lekker tussen m'n oren zitten hihi! Ik heb Jasper afgelopen nacht weer eens in een slaapzak gedaan en de onderkant vastgemaakt onder zijn matras. Nu kon hij niet zijn hele bedje door dwalen. Hij zat steeds op zijn knietjes en dan met zijn hoofdje maar in het matras te duwen. Nu kon dat niet en viel hij zelf weer in slaap. Hij was veel rustiger. Ik denk dat hij zo onrustig is omdat hij zo druk bezig is met lopen. Hij loopt steeds een stapje of 6 en valt dan om, maar hij wil zo graag achter Thomas aan. Ik ga het vannacht toch nog even aankijken zonder druppeltjes e.d. Ik heb trouwens inderdaad in een drogisterij gewerkt Evelien, maar juist daardoor ben ik er niet zo'n fan van... Ik heb altijd zoiets van kinderen moeten zich kunnen uitten, want uitleggen kunnen ze het niet, maar wel in hun gedrag laten merken. Nou dit was weer m'n ego stukje... Bedankt meiden!
@Marleen; Fijn dat 't afgelopen nacht al iets beter is gegaan @Queen; Werk ze! @Lauwie; Hoe gaat het nu met Knor? Sorry als ik iemand vergeten ben. Ik ga snel douchen, want moet vanochtend voor 't eerst sinds 3 weken weer werken. Wat zal dat tegenvallen........
jammer dat de meeting weer zo ver weg is voor mij .... Misschien dat shanai en ik een keertje gaan afspreken in t gaiapark ??? of ergens in de buurt van venlo/roermond. ofzo weet nie wat daar in de buurt zit van dingen wat je ken doen naast he outlet centrum hahaha. of naar ehm hoeheet dat zo groot zwembad hier in limburg mose qua. is ook leuk nou hier alles weer beetje beter JUUD SORRY VAN GISTER!!!!!!!! dat ik zo irritant bot en zeikerig was!!! hele dag helemaal alleen hier. kenny weer werken. voor het goeie gedrag zeg maar. we hebben het allemaal eens beter bekeken. maar hij verdient eigenlijk minder als ww. en geeft eigenlijk nog eens een kwart uit aan benzine wat hij daar mee verdient. dus ja het is alleen goeie wil om te laten zien aan het cwi en uwv van zie kijk ik wil wel werken. hij is inmiddels al weer verder aan het kijken ook steeds misschien ziet hij iets anders wat ietsje meer ken verdienen als wat hij nu doet. want door de benzine die hij verrijd ken ik NOG MINDER boodschappen halen. en we eten al zo weinig mogelijk.. enigste voordeeel wat daar bij is is dat ik 1 kg ben afgevallen en kenny 3kg. ik ga heel even samson en gert kijken.