Hoi Meiden! Hier gaat het minder goed had gisterenavond ineens roze afscheiding en vanmorgen helder rood bloed Ik bel straks de gyneacoloog maar ik denk dat het over is
@Juud; Je hebt een sms. Dikke knuffel! Ik ga er snel vandoor. Normaal is Dirk thuis als ik moet werken, maar hij heeft vandaag dus zijn introductie. Matthijs moet voor het eerst sinds lange tijd dus naar de oppas. Ben benieuwd.....
duster heel spannend dus voor matthijs dat hij naar de oppas moet nu hopen dat hij niet gaat huilen ofzo als je weg gaat.
Goedemorgen meiden! Al een tijdje niet geklets hier... Maar alles is prima hier hoor! Het gaat zelfs echt goed!! Hanne is erg lief -uiteraard-, maar ze begint wel een behoorlijke wil te krijgen en dan moet je dus echt gaan opvoeden zeg... pffff!! Hoe doen jullie dat? Hanne wil hier nog wel eens een krijs geven of gaan huilen als ze iets niet mag of als ze haar zin niet krijgt. Hoe gaan jullie daar mee om? Nog een vraag: Hanne heeft sinds een week of 3 allemaal pukkeltjes rondom d'r neus en een beetje rond haar mond. Het lijken net mini-puistjes. Ik ben al gestopt met de melk en geef haar nu karnemelk. Het leek in het begin minder te worden, maar nu zijn ze weer terug. Weet iemand wat dat is en wat ik er aan kan doen? En nog een vraag... Hoe lang duurt het voordat de bv echt op houdt. Ik ben inmiddels een maand gestopt en 's morgens heb ik vaak nog een klein nat drupje op mijn shirt. Echt minimaal hoor... maar nu kolfde ik vanmorgen voor de grap 2 keer met mijn hand en ja hoor... het kwam er gewoon uit!! Weet iemand hoe lang dit gaat duren? Even kort reageren nog op dat wat ik weet! Denice, knap van Kenny dat tie wel gaat werken dan zeg. Maar goed om zijn goede wil te laten zien inderdaad. Hopelijk heeft tie snel aantrekkelijk werk! Sjudith, oei wat enorm spannend zeg! Het zit je ook niet mee! Hopelijk is het niks en gaat het gewoon over. Zou je een echo kunnen krijgen? Marleen, wat heerlijk dat Jasper zo lekker heeft geslapen! Misschien geeft de slaapzak vastleggen hem genoeg rust, zodat hij beter slaapt! Goed gedaan hoor!! Duster, spannend weer de eerste keer werken en Matthijs naar de oppas. Ging dat altijd voorheen wel goed? Uhm... weet het niet meer. uiteraard vind ik het ook jammer dat een aantal niet mee kunnen naar de meeting, maar daar ga ik niet allemaal op reageren, want ik ga zelf ook niet!! Ik ga hier eens wat doen... alhoewel... ben nog zo moe en heb buikpijn. Misschien spring ik zo nog wel even in bed! Groetjes, Arri!
Goedemorgen! Arri: Ook hier krijst malou wel eens als ze haar zin niet krijgt. Ik laat haar dan gewoon krijsen en pak haar niet op. Ben benieuwd wat de anderen doen! Lekker weer op bed gaan arri! De schoonmaak loopt niet weg.. marleen: wat fijn zeg dat jasper goed heeft geslapen! Heb je het naar ons doorgestuurd ofzo wij hadden afgelopen nacht een afgrijselijke nacht met malou die volgens mij wel 50 x wakker is geweest. judith: duim voor je meid. En het kan ook heel goed een gesprongen adertje zijn! Ken zelf iemand die behoorlijk heeft gebloed en het dus wel een adertje was. all: thanx voor de felicitaties van onze trouwdag! Hebben niet zoveel gedaan maar dat doen we misschien dit weekend nog wel.
arri bij mij duurde het 3 maand !! en nu krijg ik alleen nog een druppie als ik met me hand duw. misschien een koemelk alergie? of te warm aangekleed en zijn het warmte bultjes ?? iets anders misschien gegeven van eten gister avond ofzo?
@ arri hier ook een dame die gaat krijsen als ze iets niet mag of als we iets afpakken, en ik negeer dat gedrag of ik kopieer haar dan ga ik zelf ook krijsen en dat vind ze erg gek hihi
@ juud, smste je al, hoop dat het niets is en dat her frummeltje nog lekker op zn plek zit... Ik ben iets van 3 dgn ongesteld geweest, maar vond het kort en minder dan gebruikelijk, en meer eigenlijk uit de wens van de gedachte heb ik een test gedaan en bleek ik toch zwanger te zijn. Heb later ook nog 2 kr een bloeding gehad. Dus het kan gebeuren zonder dat het iets hoeft te betekenen en ik hoop dat het voor jou ook zo is...
@ arri; krijsen, hier ook... ik negeer het over het algemeen. soms wel irritant maar ja, je kan niet altijd krijgen wat je wil, helaas pindakaas... Als ie vervelend bij het ding blijft zitten wat ie wil of wat wil doen, dan zet ik hem ergens anders in de kamer neer. De bultjes, hier ook. Ligt bij ons in ieder geval niet aan de melk, want die krijgt ie al langer. Kleine pukkeltjes op de kin en rond de mond. Dacht al dat het aan bepaald fruit lag, maar ook daar heb ik al opgelet en zie ik geen verschillen... Verder krijgt ie niets wat ie normaal ook niet krijgt... Dus ik heb ook geen idee waar het van is.
Goedemorgen dames! Hier een goede nacht gehad. @ Petra, wat lief dat je dat zegt! Ik vind het ook heel jammer hoor, maar mijn zoon zijn verjaardag gaat voor! @ Juud, ach nee toch meisje! Ik hoop zo dat het heel onschuldig is. @ Toetie, oeps, heb ik niet goed gekeken... @ Lauwie, moeilijk he? Je wilt niet dat hij lijdt, maar je wilt hem ook nog zo lang mogelijk bij je hebben. Ik denk dat je het wel merkt als hij pijn krijgt of niet meer kan/wil eten. Dan is volgens mij het moment gekomen. Sterkte! @ Arri, Silke krijst ook als ze haar zin niet krijgt, ze gilt dan echt met van die hele hoge uithalen! Ik geef haar op zo'n moment gewoon even geen aandacht. Ik heb ook best nog wel een poos gelekt na de bv, een maand ofzo. @ Marleen, oh wat fijn, even lekker doorslapen. Ik hoop voor nje dat dit de gewoonte weer wordt! @ Miranda, hé meid, ik had je al gemist! @
@ alle dames: ik heb gister nog wel even bijgelezen en vanochtend ook, maar mijn pc die doet nog steeds raar met de bladzijdes laden, dus als ik dan bijgelezen heb ben ik die pc ook helemaal zat... Daardoor reageer ik nog steeds niet op alle dames en wat er allemaal gestuurd word... Wilde in ieder geval even zeggen dat dat niet is uit desinteresse of selectieve reageeracties. Ik begrijp nog steeds niet waar het aan ligt, want verder doet alles het helemaal prima, IK WORD GEBOYCOT!!! @ toetie; meid jou wil ik nog even zeggen, ondanks dat je er niet heel veel bent, dat ik het fantastisch vind dat jij steeds op iedereen reageert en als ik aan het 'scannen' ben stop ik ook altijd bij berichten van jou omdat er bijna altijd wel een reactie naar mij toe bij zit, wat ik ook heb lopen lullen en dat vind ik erg lief van je! @ marleen; dat zou fijn zijn als dat spul helpt, of niet... Lekker hoor! Hopenlijk vanavond net zo!
Ja toetie is geweldig! Altijd reageerpoging! Mijn complimenten, ik reageer wel slecht...... En hier moeie kalinka, Jeslyn huilende in slaap, half 2 wakker en ging pas om half 3 slapen ongeveer ja erg hoesten verkouden en zetpilletje gegeven toen werd ze rustig maar om half 5 begon het weer ben ik met haar naar beneden gegaan want ik kon haar niet wakker krijgen als ik haar pak wel hield weer op en warme melk gegeven en toen sliep ze weer tot kwart over 8. Pff! Ben brak!!! Jeroen is vrij maar voelt zich ook brak, maar ik ben meer uit bed gegaan want ik lag naast haar.... Pfff!