Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Pffff, Linka, wat een nacht weer!

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    wie verveeld zich nog meer ??? :p heb alles al in huis gedaan wat nodig is.
    op 1 mand strijkgoed na...
    ( komt geen einde aan)

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Juud, hoe is het met je?

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goeiemorgen!!!!!

@ Setteke: lief dat je me gemist hebt. :)

@ Juud: dikke knuffel voor jou.
    Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat kleine uk nog lekker op z'n plekkie zit.

@ Iedereen die moet werken:werk ze

@ Iedereen die vrij is: geniet van deze mooie dag.

@ Ikzelf: ik moet vanmiddag om 12:30 beginnen met werken en vindt er niks aan.
    Moet echt een beetje in de gaten houden dat ik niet te veel doe omdat ik nog tot 17:00 moet.
    Bah bah
    Ja en wat moet je dan...................................... precies even achter de laptop. haha

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nog geen nieuws hier :(

6. IK HEB EEN IDEE!!!

zocht een speelgoed kist voor tygo, maar kan niets vinden wat ik wat vind. dus wilde een blanco kist die ik op kon schildere, ook nog niet zo makkelijk te vinden voor een normale prijs...

vind 60-70 euro toch wel duur voor een blanco kist...

Nu heb ik een site gevonden waar je stickers kunt bestellen op gewenst formaat met transparante achtergrond, dus je kan gewoon geheel een eigen ontwerp maken op een bep. formaat en de sticker is dan wel vierkant en rond, maar transparant waar dus geen bedrukking moet zijn.
    Heb een kist van de ikea gezien, 10 euro met witte panelen en een lichthouten frame. Dus ik dacht, die kist kopen, ff voor de zekerheid de deksel opmeten en dan een eigen ontworpen sticker erboven op!

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Denice: hier komt ook nooit een einde aan dat wasgoed.
    Volgens mij hebben wij gewoon het wasgoed van de buren erbij!!!!;)

@ Arri: als Laureen duidelijk laat merken dat ze het ergens niet mee eens is begint ze ook te gillen of te huilen.
    Ik vertel haar dan gewoon waarom dat niet mag en dat ze echt niet zo boos hoeft te worden.
    Gaat ze dan toch door (zoals altijd eigenlijk) dan negeer ik haar even.
    Meestal is de bui dan zo over.

Bultjes en borstvoeding: sorry geen idee. :p

@ Linka en Miepie: bah wat weer een vervelende nacht hadden jullie.

@ Marleen: jee eindelijk weer een beetje rustige nacht voor jou.

@ Meeting: wordt de definitieve datum nu 10 OKTOBER??????

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    #41608 miranda4xmama, 8 sep 2009
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
    Wie gaat er mee eind sept/begin okt.:
    Bv Ballorig HOUTEN.

Binna
    petra
    Mik (bekijkt tzt of ze mee gaat)
    Miranda
    Chantal
    Sjorsje
    Linka
    JennyS
    Kimm
    Happy1980
    Duster2000
    Lauwie
    Alieke
    miepie28
    Setteke
    Toetie
    Tesske
    Pruts27
    Delilah

zaterdag 26 sept.
    Miranda
    Binna
    miepie28
    Sjorsje
    Setteke
    Toetie
    JennyS
    Happy1980
    Pruts27 (onder voorbehoud)
    petra
    Delilah
    -------------- 11

zaterdag 3 okt.
    Alieke
    Miranda
    Duster (onder voorbehoud, om 10u de 20weken echo)
    miepie28
    Linka76 (proberen om Myrna weekend ruilen)
    Sjorsje
    Setteke
    JennyS
    petra
    Delilah
    -----------10

zaterdag 10 okt.
    Alieke
    Miranda
    Binna
    miepie28
    Toetie
    Tesske
    Linka76
    JennyS
    Pruts27
    sjorsje
    Delilah
    Duster2000 (als iemand ons op CS Utrecht op kan halen ivm vervoer)
    -------------- 12

zaterdag 17 okt.
    Miranda
    Binna
    miepie28
    Sjorsje
    Setteke
    Tesske (onder voorbehoud, waarschijnlijk heb ik dan mijn werkweekend en kan dan dus niet)
    Pruts27
    Toetie
    Happy1980
    Delilah
    ------------- 10

9. Steenkoude voeten hier, zit nog in de pyama... Ga koppie leut maken en aankleden en aan het werk, moet nog 4 uurtjes en wil nog wat met Tygo gaan doen, genieten van het weer!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Koude voeten :$

Ik heb onwijs warm, pfff!!!

En verkouden, hoofdpijn en MOE! Moet straks ook nog werken :(

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ha ha koude voeten!!!!!

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    miranda ja dat dacht ik ook al maar heb gekeken het is toch allemaal van ons zelf.... pfff. en we recyclen de handdoeken al hahaha :p gewoon 2 keer gebruiken. maar t helpt nog niet ook omdat ik iedere week nieuw spul om me bed wil hebben. das zo lekker. en emy die heeft me daar een berg wasgoed !!! niet normaal. maar ja ken der toch moeilijk met een shirt aan laten lopen dat vies is van de koek,eten of drinken. vind ik niet zo smakelijk eruit zien.

13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal doe mij ook maar een bakkie leut :p hahaha lekker.

hier koude voeten maar voor de rest hartstikke warm. heb alles hier wagenwijd open staan. emy inmiddels op bed gegooit die slaapt nu lekker .wasdoordat kenny om half 7 al opgestaan is al om 7 uur wakker.

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Denice: kan je nagaan wat wij hier hebben aan wasgoed.
    3 Meiden die eigenlijk iedere dag wel schone kleren aanmoeten.
    Wij kunnen ons nog wel 2 dagen redden met broek (shirt meestal ook niet haha).
    Als we allemaal onder de douche of in bad zijn geweest heben we 6 handdoeken in gebruik. ha ha
    Gerard traint/voetbalt ook nog 3 keer in de week, de meiden hebben gymkleren en ga zo maar door!!!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hier ook hoor, je word alsmaar gek van haha!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeetje Denice, dan hebben jullie het ook niet makkelijk zeg! Wij hebben nu een maand van de spaarcentjes moeten leven en dat vond ik al vreselijk tegenvallen!

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Juudje: Ach nee meis!!! Helder rood bloed is wel serieus meis, maar aan de andere kant gebeurt het vaker. Als je er buikkrampen bij zou hebben dan zou het echt mis zijn. Ik hoop zo dat dit frummeltje blijft zitten! *dikke knuffel meis*

Pff, Thomas is vanmorgen huilerig, hangerig & dwars! Ik ben doodop! Jasper is daarentegen super vrolijk, maar ja die heeft wel goed geslapen en ik niet, bleh!

Ik dacht ik ga nu weer eens een beetje reageren op iedereen, maar na Juud d'r berichtje is er niks meer blijven hangen!

Oja toch iets... Arri, die pukkeltjes kan van het kwijlen zijn van tandjes (als ze dat doet). En wat opvoeden betreft; dingen die echt niet mogen verbieden en het krijsen negeren en consequent blijven. Het opvoeden gaat beginnen!

Denice, ik vond al dat jullie zo vreselijk op de centjes moesten letten, maar is het dan nu nog minder??? Hier is het ook geen vetpot hoor. Ik heb nog 2 rekeningen liggen en ik kan ze echt ff niet betalen, ik kan nog net boodschappen doen...

18. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    setteke ik heb nu weer een klein beetje spaargeld. maar dat gebruik ik eigenlijk alleen als ik echt echt echt niks meer heb voor emy haar luiers te betalen ofzo. dus nood potje. verders ja gewoon ff passen en meten. kijken wat echt nodig is alleen dingen kopen wat je die maand of week echt nodig heb.

ze zeggen wel eens geld maakt niet gelukkig he. Nou ik denk toch dat het een stuk makkelijker is en je toch ook gelukkig maakt als je dingen kunt kopen voor de kleine of voor manlief en niet 3 keer moet bedenken, het toch mee nemen in je kar/mandje en vervolgens bij de kassa weer terug moet leggen omdat je toch niet zoveel op je rekening heb staan dat je dacht.

heb nog altijd niks gehoort voor de basiszorg cursus die ik zou gaan doen. heb ook nog niks gehoort van wirba, zeeman verschillende supermarkten tuincentra's en bouwmarkten waar ik heb gesolliciteerd. op de 1 of andere manier is het toch moeilijk voor sommige bedrijven om een brief te sturen van we hebben je niet nodig of in die richting dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

het is te hopend at we gouw een datum kunnen prikken voor de operatie van kenny zijn voet en hij snel hersteld daarvan. dan ken hij tenminste normaal fulltime werk vinden, in plaats van oproep of tijdelijk werk. kunnen we gouw gordijnen halen voor bij hetgrote raam in de woonkamer. zo glasgordijn. iedereen kijkt hier constant naar binne. word k een beetje kriebelig van. als iedereen steeds met open mond hier naar binnen loopt te kijken.

heeft iemand al iets van juud gehoort??

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tsja, onze spaarrekening is inmiddels aardig geslonken... Gelukkig krijg ik rond de 25e studiefinanciering en kunnen we weer normaal leven. Alhoewel ik wel denk dat we best zo zuinig boodschappen kunnen blijven doen. En de Kinderbijslag komt eind deze maand ook weer, hebben we al een voorschot op genomen omdat de kinderen schoenen en kleren moesten hebben. Maar goed, dat betalen we onszelf terug zo gauw de KB er is.

20. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    eigenlijk is er geen geld om boodschappen te doen.

alle vaste lasten per maand bij elkaar zijn 950 euro. dan moet niks kapot gaan en is nog geen benzine van de auto gerekent. dan heb ik nog geen luiers en eten voor emy laat staan voor de boodschappen. ww uitkering is geen vetpot op precies te zijn 893 euro. dus te kort komen we altijd voor de vaste lasten.
    gelukkig is daar de belastingdienst. huurtoeslag 110 euro per maand, zorgtoeslag 93 euro per maand. 83 euro voor emy. en dan 1 keer in de 3 maand geld ook voor emy 193 euro.
    maar ik betaal altijd mijn verzekering en uitvaart en telefoonrekening van mijn rekening apart. dus das ook nog 150 euro ongeveer samen.
    als ik alles bijelkaar tel komen we toch wel een bedrag te kort zoiezo. zonder de boodschappen en benzine.
    nu konden we een toeslag krijgen van het uwv omdat we een gezin zijn. maar daar hebben wij nog altijd niks van gehoort.

het geeft heel veel stress en ik zit dan ook heel vaak tegen het punt aan dat ik het echt niet ziet zitten en gewoon hele dag in bed wil blijven leggen daardoor.

ik denk dat ik nu voor benzine, boodschappen, luiers, kleding voor emy en eten voor emy. ongeveer 35 euro per week kan uitgeven.

Deel Deze Pagina