ben ik ook weer hoor. ik heb al een kasboek hier in plaats van een bestandje in excel ik heb dat al eens gedaan in excel was echt heel overzichtelijk enzo maar ik vergat het eigenlijk na 2 weken al. en ik heb het kas boek bij de scanner leggen. ( ik scan m'n boodschappen met een apparaatje van intomart gfk.) en dan vergeet ik het niet. zo zie ik tot het laatste kauwgompje wat er die week is gekocht. en ik schrijf ook op hoeveel ik verdient heb per week.
volgens mij hebben we wel weer een onderwerp waar we uuuuuuuuuuuuuuuuren over kunnen praten he ik denk dat we daar nooit over uit gepraat worden.
wij gebruiken het programma Penningmeester. Je kan daarin van alles instellen enzo. Heel ideaal en overzichtelijk!
Hey meiden bedankt voor jullie bootschapen bedragen wil namelijk begin van de maand gaan pinnen voor de hele maand. ik pin alles en voor me geveol verdwijnt het daarom snel @chantal super idee. heb het wel gelezen maar geen reachtie sjorje jeetje dat is echt veel geld houden jullie inderdaat niet meer over als je niet werk @arii wow van 50 per week dat red ik nooit
Sabrina, grappig ik heb juist ook maandag een bedrag gepind waarmee ik het voor de rest van de maand wil gaan uithouden. Alleen de benzinekosten mogen nog gepind worden en verder niets! Heb nu 28 euro uitgegeven... enne ik red 50 euro ook niet als ik luiers,luierdoekjes, cadeautjes,kleding moet kopen. Die 50 euro is echt alleen voor de supermarkt; eten, toiletpapier,deo,shampoo e.d. Gewoon niet de duurste winkel uitkiezen, niet te luxe en niet te duur.
Oja, boodschappengeld. We hebben daar 15 euro per dag voor gereserveerd staan. Maar daar komen we niet altijd mee uit.
@ Binna, dat wil ik ook gaan doen. Kijken wat er binnen komt, wat er af gaat. Zorgen dat er iets op blijft staan voor een noodgeval en wat overblijft is voor de boodschappen enzo. Bij ons heeft de vakantie erin gehakt en daarna kwam Jeroen's moeder te overlijden en heeft ie ook veel minder gewerkt en met een eigen zaak betekend niet werken ook geen centjes...
De gyneacoloog belde me net voor de uitslag van de HCG (ha had het al gedaan) en omdat de hcgwaarde zo laag is willen ze morgen nog een test doen of ik wel of niet zwanger ben. Ik zelf denk het niet want hij zou nu 1000 nog wat moeten zijn.
oh man.... wij hebben gewoon een BUT jaar gehad... Ik had eigenlijk de deal met mn ouders dat zij mijn advocaatskosten zouden betalen, dit had ik met ze geregeld voor ik de zaak aanspandde. Omdat ze me wilden helpen. Na de eerste 2 rekeningen drukkte het toch wel zo op hun budget dat ze terugkrabbelden, aangezien de advocaat mij alleen een schatting kon geven van hoeveel ik moest betalen dus we waren nog lang niet klaar. Dus daarna ben ik het alsnog zelf gaan betalen. In totaal heb ik vanaf januari nu zo'n 2500 EURO uitgegeven aan advocaatskosten ongeveer (kosten rechtbank en deurwaarder er ook bij). Toen besloot auto 1 kapot te gaan, 169 eurie, ok valt me, toen dacht auto 2, maar ik heb er ook geen zin meer in, 1850 EURIE..... Toen dacht auto 1, ach maar dan kan ik ook nog wel ff moeillijk doen, 69 eurie (eigenlijk over de 200 maar we hebben gezegd dat ze het maar profesorisch meoste maken, als we apk keuring moetne, moet het ook opnieuw en dan goed) en met pinksteren dacht onze tv, ik ben moe, lichtje doen we uit, dus nieuwe tv halen 500 EURIE.... Sja... en toen waren we ineens toch wel zo'n 5000 eurie lichter naast de gewoone lopende rekeningen die er zijn om te betalen he.... En idd de vakantie komt dan ook niet helemaal meer uit, maar ja, het is geboekt, moet toch al betaald worden, dus gaan met die banaan. En ja dan ben je op vakantie dus dan wil je ook wel genieten.... Maar goed.... Niets aan te doen! Als dat geld wat ik periodiek ga krijgen een leuk bedragje is, kunnen we daar tenminste weer leuke dingen van doen, uit eten en een deel sparen ofzo...
Tygo doet gewoon zelf de mobiel aan het bed aan, als hij een muziekje wil horen, hihihi.... zo schattig...
Nou ja omdat er toch hcg in mijn bloed zit kan het ook zo zijn dat het mss een buitenbaarmoederlijkse zwangerschap is?
@juud: weet niet wat ik lees hoop voor je dat je morgen toch nog een positieve uitslag hebt sterkte meid @Daisy: Wat jammer dat je het allemaal niet meer bij kan houden hier.. maar ook begrijpelijk er word af en toe zoveel geklept! dat kan ik ook niet bijhouden hoor haha Hoop dat we je af en toe nog spreken! We gaan je wel missen hier hoor!
ik ga nu zo richting therapie voor mijn rug (stiekem hoop ik dat de therapeut mij adviseert om halve dagen te gaan werken)
schatje: gewoon zelf over beginnen dat je niet zo goed meer trekt en zo! Hoop voor je dat hij dat zal gaan zeggen!
k voel zelf namelijk dat hele dagen niet meer gaat.. maar dan heb ik nog iemand achter me staan die het ook zegt snap je..