Nou moe net belt de gyneacoloog, vanmiddag was de assistent. Met precies hetzelfde verhaal....vaaaaag
hier de stoofupdate we eten frikadellen, want na 120 minuten iets te warm stoven konden we wel de hond maar niet onszelf blij maken met die taaie lap vlees. het laagste pitje op de laagste stand was nog iets te heet
Heb nog niet teruggelezen hoor, maar zie ineens een reactie op Juud staan, dus heb ff haar berichtje teruggezocht... Jeetje Juud... getsamme... hoop zo voor je/jullie dat de uitslag gewoon positief is... Een hele dikke knuffel voor jullie!
juud ik hoop voor je dat het goed is. en als er geen babytje mer is dat jullie snel een brusje voor giulia mogen verwachten. het is jullie gegund!
Dank voor alle steun tot nu toe! Heb net een test gedaan op aanraden vd gyneacoloog en helaas heel erg negatief!
Judith, dan is het duidelijk. Wat een naar bericht zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen bij deze teleurstelling! Hopelijk kan je dit snel afsluiten en ben je weer heel snel in verwachting!
ben bij de therapie geweest en ze geeft me toch het advies om aan te geven op mijn werk dat ik voorlopig halve dagen moet gaan werken.. en dan zien we weer verder.. Dus dat moet ik morgen gaan regelen heb er toch een beetje de zenuwen van.. heel vaag kusjes
@ Juudje: He meis, wat klote! Je test van de week was zo duidelijk en dan nu... Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en dat er snel een brusje voor Giulia komt! X @ Schatje: Ik moest met 28 weken zwangerschap ook vertellen dat ik halve dagen moest gaan werken en heb tranen met tuiten gehuild. Ik zag er zo tegenop en toen reageerde ze hartstikke lief...tja toen was ik klaar. Succes meis. Denk eraan je hebt er zelf ook niet omgevraagd, je kan er niks aan doen!
@Schatje; Niet zenuwachtig zijn. Denk aan jezelf en aan jullie beebje @Juud: Nogmaals een dikke knuffel. Moet je ondanks de nega-test morgen toch langskomen?
Het is dus nog niet zeker of je daar weer mee moet beginnen. Kan het zijn dat je ook gewoon een ei hebt zonder dat je Clomid moet gebruiken? Hoop het zo voor je, want het was geen pretje :x
Hallo meiden, ff snel, ga zo op de bank met de laptop en dan moet ik nog even wat uurtjes maken...! @ juud; raar van die telefoontjes zeg, het is al k*t genoeg wordt je er ook nog 3 kr over gebeld... En de test negatief... Dan klopt je gevoel toch he... Meid wat een teleurstelling. Ik hoop dat dit een plaatsje kan geven en vol goede moed weer verder kan en dat er maar snel een brusje voor giulia mag komen. Knuffel aan jullie alle 3!!! @ daisy; meid wat jammer dat je geen tijd meer hebt, maar helemaal niet gek, met 3 van die kleine hummeltjes... Kom binnenvallen wanneer je wil met berichtjes of vragen, je blijft welkom @ petra; ik moest vanmiddag al lachen om je vraag wat stoven was... Misschien had dat de voorbode moeten zijn dat het gewoon niet goed kon gaan.... whahahahaha, nu lig ik naast de stoel... Die hond van jullie wordt toch maar verwend... @ schatje; niet nerveus zijn. ja zullen ze er blij mee zijn, natuurlijk niet. maar je staat in je recht en je hebt de rust nodig punt. het is voor de gezondheid van jou en je baby. @ linka; verkouden of grieperig ook? @ mik25; ik woon in goor, dus daar kom je wel met een HELE grote omweg langs als we naar ballorig gaan Bij welk strand woon je dan? Ben alleen nog maar in scheveningen geweest, is ook een hele reis steeds als je vanuit hier naar het strand wil, maar goed. ------------------------------------------------- Meneertje hier vind het nu wel erg leuk blijkbaar om het eten uit zn mond te laten vallen Als ie niet meer moet, steekt ie zn tong naar buiten en laat het eten er uit lopen of vallen, zelfde met de vla..... En hij had zich vandaag zn knieholte opengekrabt (uitslag van de warmte). Hij zat bij me op schoot, ik witte legging aan, ineens dikke bloedvlek op mn broek... Ik heb het schoongemaakt, zn nagels ook meteen kortgewiekt... Maar het blijft nat... Heb hem voor het slapen maar in een badje met lauwwarm water gezet, zodat het even goed schoon kon weken en betadine zalf er op gedaan, weet verder niet wat ik ermee kan, pleister erop lijkt me ook geen goed plan...
Juud, dikke knuffel. Toen ik voor de eerste keer zwanger was had ik telkens een negatieve test, terwijl ik zeker wist dat ik zwanger was. Na 7 weken deden ze een bloedtest en toen was de waarde 8, oftewel wel zwanger geweest, maar inmiddels niet meer. Vrij snel daarna raakte ik zwanger van Lianna. Hopen dat het voor jou ook zo gaat.
@Petra, bij ons lukt het stoven ook niet goed. Het kleinste pitje is idd nog te hoog. Mijn ouders hadden zo'n speciaal plaatje voor op de gaspit, schijn je bij de blokker te kunnen halen. Is een soort warmteverdeler waarmee je wel goed kunt stoven. Yosyp heeft sinds vandaag een peuterbedje. Nu zitten ze dus met z'n tweeen in zijn bed te spelen. Vanavond maar even kijken of Lianna nog naar d'r eigen bed is gegaan en of Yosyp er niet uitgevallen is.
Het proberen te besparen op de kinderopvang valt nog niet mee. Ard heeft op z'n werk nou zo geregeld dat ie de woensdagmiddag vrij is en de rest van de week meer werkt zodat hij gewoon z'n uren kan maken. Dat scheelt toch weer uren op het kinderdagverblijf. Maar nou gaat het uurtarief dus ook omhoog. Heb nou zitten berekenen wat we dan minder kwijt zijn. Nou niks dus, we zijn daardoor 13 euro per maand meer kwijt. Is toch gewoon belachelijk.