Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    goedemorgen dames,

Ik heb vluchtig bijgelezen, maar ga nu eerst even ontbijten.
    Om 12 uur naar het CB, en vanmiddag kom ik nog wel even kijken hier (als het lukt)

fijne dag allemaal

liefs

Philly

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen dames,

@Duster,ik heb het nog niet uitgeprobeerd,nu valt het mee met verstopte neusje :(
    Wat fijn dat Matthijs het eindelijk kwijt is zeg,dat is zo vervelend ga je zelf maar na ja toch?

@Juudje,wowie,het is zo Februari,spannend joh!
    Heel eerlijk,ik zou ook best wel willen alleen denk toch dat het ietsje ;) te druk wordt...

@Chanti,dan smelt je gewoon heh,wat heerlijk!

@Pendrag,en uiteindelijk wel in slaap gevallen?

@Rebecca,hier werd verteld dat het goed was dat Fenne alleen maar naar links keek omdat ze ook al een afvlakking had aan de rechtse kant,nu kan het niet meer gaan afvlakken,zo vertelde onze fysio..
    Nu draait ze tegenwoordig alle kanten op :D

@Lauwie,wat een schatje zeg!
    En dat is idd errug lachen als je zo onder gepoept wordt,kon je vriend er ook wel een beetje om lachen?

@Philly,suces bij het CB!

Gister was een behporlijk huilende dag zeg,ik vraag me af hoe het toch kan?
    Verjaardag van mn schoonvader was ook niet zo'n succes,ze hebben daar een eigen kamer maar hebben ook daar constant gehuild dus ben ik maar naar huis gegaan om 21.00u en Lars is nog teruggegaan,kheb ze om 21.30u hun laatste fles gegeven en ze hebben doorgeslapen tot de wekker ging :confused: om 06.30u omdat wij ze wakker hebben gemaakt anders dacht ik dat er te lang tussen de voedingen in zat,klopt dat?
    Nu lekker in bad geweest en liggen weer heerlijk te slapen...
    Nu gaat mama badderen en opruimen want krijg zo bezoek,komen badpakjes brengen voor Fenne en Linne,ben benieuwd!

xxx

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Tot wanneer moeten eigenlijk de flesjes uitgekookt worden?

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Daisy,
    Ik kook al lang niet meer uit :p
    cb zei ook dat het onzin is :) je raakt de meiden toch ook met je handen aan, of ze sabbelen op je handen oid en die kook je ook niet ff uit :)
    Dus cb zei dat het niet hoefde vandaar dat wij dit vanaf week 2 al niet meer doen :)

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Daisy als je een vaat wasser hebt hoef je de flesjes helemaal niet uit te koken. doet de vaat wasser. ik doe alleen afentoe de speentjes van het flesje om dat ik wel de gewoon speen doe om spruw te voor komen

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie,
    ook al 2 huizen :)
    Wij ook :( al 2 jaar! iemand 1 kopen?

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Dais, ik kook af en toe het flesje even uit.
    Niet iedere dag meer dus.

Laureen ligt lekker in de box en ze heeft de grootste lol.
    Zo grappig om te horen.
    Ze is gisteravond samen met Joëlle en Dionne in bad geweest.
    Ik lag op mijn knieën voor het bad en hield Laureen in het water.
    Héél ergonomisch trouwens, goed voor je rug. ha ha.
    Maar ze vonden het alle drie geweldig.
    Fijne dag allemaal (ik krijg zo nog kraamvisite).

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ooo en Lauwie, je hebt een leuk kindje hoor :p
    LIEF ;) lekkere bolle toet!

@ Miranda, kun je nu nog lopen dan hahaha

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Binna,mogen ze ook in de vaatwasser,want ja die hebben we 1,en doe je dat iedere dag dan ?

@Juudje,jee das ookw at 2 huizen heh,dubbele lasten,bah!
    Wij hebben het ook 4 maanden gehad maar dat is echt kl*te om het zomaar even te zeggen!Staat het allang te koop?

@Miranda,ja dat deed ik dus ook,zo om de dag om de 2 dagen uitkoken :D
    Wat leuk zeg met zn drietjes in bad :) kan me voorstellen dat het niet bevordelijk is voor je rug..

Zo ik ben klaar op het strijken na dan maar ik drink ff en bakkie en dan ga ik een poging wagen...

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Daisy, al 2 jaar :( en we hebben 5 kijkers gehad...snap er geen hol van ook :( Prima huissie :)

En ja we hebben niks over eind vd maand :( aangezien ik door mijn ex een enorme schuld heb en daardoor de helft van mijn salaris maar krijg, is het haast niet te doen :(

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, ik heb magnetron instralitor, vind fijn en schoner! In vaatwasser met andere pannen vind ik toch wel vies eigenlijk, ben ik nou zo overdreven? Haha!

En wij gaan zo weg naar CB! Toedeloeeee!

12. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    @ LInka, wij gooien alles in de vaatwasser :) en spoel het wel f fom voor ik het gebruik, maar dat doe ik ook met glazen/bekers ;)

Succes bij het CB, ben benieuwd hoe groot ze nu is :)

13. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    hoi,

Hier ook alles in de vaatwasser en soms als ik een dolle bui heb een keertje in de sterilisator (magnetron). De fopspeentjes en flesspeentjes doe ik 3 x per week toch even heel goed schoonmaken.. geeft gewoon een goed gevoel. Spoel trouwens na de vaatwasser nog wel om.
    Gisteren even gaan wegen: Kick weegt inmiddels 5880 gram en is 59,3 cm. Het gaat volgens het CB een beetje hard dus even opletten.
    Wie hebben er hier ervaring met Nutrilon Forte (voor hongerige kindjes)?

Elle

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Ellen, ik had het van het Kruidvat, had niet het idee dat het hielp hoor...

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!

Ik heb een goede nacht gehad jippie!
    Danique meldde zich pas om kwart over 5 en toen weerom 9 uur. Toen heb ik haar lekker gemasseerd en om half 10 de fles en nu slaapt ze dus alweer lekker.
    Gisteravond hadden we visite en is ze dus voor de laatste voeding nog even uit bed geweest. Nog even wakker enzo, misschien dat ze daardoor goed heeft geslapen vannacht.

Ik sterilliseer de flesjes in de sterillisator inde magnetron. Doe dat om de 2 dagen ofzo. Niet voor de schonigheid, maar meer omdat dan het gaatje weer iets soepeler is en het drinken dus wat makkelijker gaat. Ga zo maar weer even met de naald erin prutsen.
    Had gisteren weer geprobeerd met een speen 2, maar helaas ging dat nog steeds wat te snel. Dus ik moet nog even blijven prutsen met een gaatje wat telkens weer dicht trekt :S

Ik moet de papieren voor dek inderbijslag nog steeds terug sturen. Heel erg eigenlijk. Zal ze zo direct gaan invullen

Daisy, wat naar zeg dat ze zo huilden. wat vond je schoonvader van het cadeautje?

Miranda, gezellig zo samen in bad. Alleen voor je rug vast wat minder gezellig ;)

Setteke, Danique doet dat ook vaak, huilen, huilen huilen en als je dan bij haar bent maar lachen en praten. En ja dat is toch ook wel weer erg lief he!

Ik weet niet meer wie het zei, maar inderdaad loop maar weg als je dochter je met zo'n volle lach vanuit bed aan zit te kijken. Ik heb dat ook wel eens. Dan leg ik Danique op bed en lacht ze echt heel wakker en vrolijk naar me. Nou dan beni k echt een watje, want het lukt me dan niet om weg te lopen. En als ik het wel doe, begint ze te brullen.

Nou dames, ik ga even lekker een kopje thee drinken. Ben benieuwd hoelang Danique gaat slapen.

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Yinthe is om half 1 gaan slapen terwijl ze haar fles al om 11 uur kreeg.

@rebecca: bij Jarissa is het prima in orde gekomen alleen te laat waardoor ze toch een helmpje nodig heeft gehad. In het begin hebben we 1 keer fysio gehad en die dame zei dat het vaak wisselt. Is belangrijk om te kijken of het schedeltje al aan het afplatten is. Als ze dan een voorkeurskant de andere kant op heeft, zou ik dat nu mooi zo even laten.

@daisy: bij Jarissa was het advies nog 3 maanden uitkoken. Nu is het advies helemaal niet meer uitkoken. Ik heb het zelf de eerste maand gedaan. Flesjes kunnen nu wel in de vaatwasser hoor. Wel verstandig om alles bovenin te doen, schijnt wat minder heet te zijn dan onderin heb ik me laten vertellen. Bij ons blijven de spenen en kunststof lepeltjes van Jarissa in ieder geval een stuk mooier nu we dat doen.

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

pppfff hier een slechte nacht gehad helaas :( djayden heeft gister tot half zeven savonds geslapen drie uur achter elkaar en daardoor wilde die vannacht niet echt slapen helaas :(
    Heb der gewoon een beetje hoofdpijn van..

Komt er ook nog eens bij dat het niet goed gaat met mijn oma :( mijn moeder belde net op.. de dokter komt zo bij haar en dan horen we misschien meer.. :( pff zit er even helemaal doorheen zeg..

Voor de rest is onze stoel verkocht :D komen ze vanmiddag ophalen :D

Wij koken nog steeds elke dag de flesjes uit..vind het wel fris want dan word alles weer lekker schoon

Groetjes

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

kan trouwens zometeen de baby doos ophalen bij prenatal..

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    nee dank je. 2 is wel genoeg voor ons :)

20. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi,

Krijg zo de doos van Felicitas op bezoek voor de blije doos. Iemand enig idee wat ik mag verwachten?

Elle

Deel Deze Pagina