@ lique; Tygo gaat maar 1 dag in de week... En het uurtarief is daar by the way hoger, dan het uurtarief dat je max. van de belastingdienst terug krijgt, volgens mij mag dat niet, maar ja goed... Als er maar 1 KDV in het hele dorp is... Ik denk wel dat ik aankomend jaar wat moet terug betalen hoor, want ben 8 uur meer gaan werken, maar zal niet heel veel zijn.
Juud, zie dat jij slecht nieuws hebt gehad... Wat verdrietig, het was jullie zo gegund! Dikke knuffel (ook voor Angelo, hoe neemt die het op?)
We hebben toch zo vreselijk veel lol om die gekke Roos YouTube - roos de jong wat een type is het hè Met Suze alles goed bij de dokter, longetjes waren prima dus gelukkig alleen maar verkouden. ik kies voor de middenweg en ben 10.30 uur in ballorig, dat komt net wat beter uit met haar dutje
@ Lique, ik betaal het kdv 580 en we krijgen van de belasting 270 terug. Ik weet wel uit mijn vriendenkring dat er grote verschillen in zitten maar wat je zegt dat ligt ook aan het inkomen. Ik denk er nu pas over na eigenlijk, wat dat wel niet moet kosten met meerdere kids maar dan is je teruggave dus hoger. We zullen zien wat de toekomst brengt @ Miranda, hahahaha... Ik wil Wesje graag weer ff flink aanpakken nee, 'snachts kun je 'm wat beter laten huilen als je in je eigen huis woont, dat is alles. Voor de rest gaat het prima. Laureen is dus ook lekker aan het klimmen! @ Chantico, succes meis! Laat je niet kisten! @ Petra, kan hier geen filmpjes kijken helaas @ Ballorig, de datum is dus bekend? Dat heb ik niet terug gelezen nog... Ik moet maar even kijken wat uitkomt! Kan hier ook niet op de site van ballorig komen dus weet niet eens wat het precies inhoudt
Wij hebben minder inkomen maar moeten meer betalen... Komt omdat ik stufi krijg en dat is geen inkomen dus ze denken dat ik thuis ben en dus geen oppas nodig heb.
M'n moeder zei dat ze vroeger maar 2,50 gulden hoefde te betalen voor mij, toen ik naar de creche ging
petra wat fijn dat er bij suze niets ergs aan de hand is!ik was er eerlijk gezegd wel een beetje bang voor omdat tess op die leeftijd erg veel last van haar longetjes had, maar zij was net n pruttelende koffiepot en fluitketel in 1. Ik ga even een boterham eten en dan met dochterlief naar de kinderboerderij,arme kind leeft deze week bij oma en het kdv. Gelukkig kan ik vandaag toch om half 5 beginnen ipv half 3.
@ petra; hahaha, geweldig filmpje, lig helemaal in een deuk hier... Emmer op de kop, hahaha! En ze loopt zo goed... Zou het zo leuk vinden als Tygo ook begint, maar ja... als ie op mij lijkt, doet iet dat pas als ie 2,5 jaar is... mama was lekker lui... Blij dat met suze alles goed is!
@ tesske, je gaat toch nog wel mee de 10e????? zeker fijn dat suze haar longen goed klinken er zijn btw 13 !!! actieve gebruikers nu
@setteke toen ik gestopt was met de pil dacht ik ook dat ik al zwanger was. dus mischien is dat bij jou ook zo @deliah jeetje ook al zo'n hoog bedrag. @petra wat een lekker moppie is het toch. en wat lijkt ze zo al groot. @mik jij hebt toch de bugaboo frog.?? zo ja weet jij met wat je die banden kan op pompen
Hmm, volgens mij ben jij niet zo'n best voorbeeld voor mij.... In de eerste ronde zwanger.... Maar goed, wij hebben wel wat gebruikt. Arme Hilbrand, die zit nu met de zenuwen op zijn werk...
@ Setteke, whahaha... Maak je man niet overstuur @ Petra, ik snap nooit wat van die gebruikers, volgens mij laten mensen vaak gewoon de pc/laptop aan staan op zp en ik zie ook vaak namen van meiden die niet meekletsen, schijnbaar lezen ze alleen mee?!
wat betalen jullie ja veel aan de opvang! Wij betalen voor malou 92 euro per maand. Dat is voor 19 uur opvang per week. Wij verdienen samen meer als het modaal inkomen maar we krijgen nog best veel terug. Snap niet zo goed wat de verschillen er allemaal in zijn? setteke: ohoh.... Denk zelf dat het van de pil komt. Heb het ook gehad dat alles zeer begon te doen maar was niet zwanger. petra: fijn dat alles goed was met suze! Roos is echt een clowntje! Heel leuk! tess: had het volgens mij ook al gevraagd maar hoelang moet je nog zulke dagen draaien dan? en ons uitje van 19 sept gaat toch wel door? delilah: das beter werk zeg 2,50....dat wil ik ook wel betalen voor de opvang.... miranda: dus laureen ook al een echt aapje! Malou doet ook niks anders als over op klimmen....ze heeft ook al heel wat blauwe plekken..
@Lique het uurtarief is bij de gastouder 6 euro en bij het kdv 6,21 euro. En Ard had speciaal bij z'n werk geregeld dat hij de woensdagmiddag vrij is, zodat we minder uren opvang nodig hebben. Maar het uurtarief van het kdv gaat dan naar 6,38 euro en zijn we uiteindelijk iets meer kwijt daar. Gastouder is nu dus goedkoper door het lagere uurtarief en we daar wel het gewenste aantal uren af kunnen nemen. Plus wat we aan uren bij de gastouder niet afnemen hoeven we niet te betalen en dat is bij het kdv wel.
@Linka; Kan idd reizen tot en met treinstation Houten, verder heb ik geen vervoer. @Setteke; Het zou toch niet zo zijn! Hoop voor je dat je lichaam je voor de gek houdt @Arri; Zo, wat leert ze ineens veel @Delilah; Hopelijk vinden jullie snel een geschikt huis