Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  2. ik heb gister een te zware emmer met water voor tygos badje lopen dragen... nu auw....

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    kwam lezen maar de pc is zo traag, of zwp.... kan niet eens scrollen, dan gaat een minuut later alles rollen... dan maar even zwaaien, moet straks weer werken...

zwaaaaaai

4. jeeeeetje... kunnen ze dan ook meteen winkeladressen erbij geven die dat allemaal doen?!

ik was eergister bij schuurman schoenen, toch wel een redelijk goede winkel en die doet dus geen breedte opmeten...

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie dikke knuf.

@shanai ik vondt de tweede toen ook leuk voor Silver maar vond hem te duur. maar vindt de eerst ook leuk en als ik moet kiezen de eerste

@chantal leuke foto

@settke o wat lieff

@delilah balen dat je zo moe bent

@duster fijn dat zwemmen weer leuk was

@petra wat een mooi oplosing om het maar zo te zeggen wel zo pretig

Silver is sinds gisteren al niet fit. koorts en loderig kijken beetje snoterig. vanacht ook waker geweest en wat ziet ik (gisteren al) jaa eindelijk komt er dan een tandje Alleen is ze de hele dag al niet te genieten en wil ze niet eten. alelen fruit nu ligt ze te mopere in bed (nog maar 1 uur geslapen

6. @ noura: ZWAAAAAIIIIIII

@ binna; ja wilde steeds vragen, zag het lijstje en dat silver gewoon nog helemaal niets had!!!
    Maar nu de eerste dus?

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    binna, hopelijk is ze morgen opgeknapt. Dus toch nog 'n tandje voor d'r eerste verjaardag.

Chantal, doe jij Tygo nog in 'n apart badje? Wel vervelend van je rug (neem ik aan).

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ot heeft een beker yoghurt op! ik hoef dus niet naar het kdv.

lique, handig die link!

binna, beterschap voor silver!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie, fijn dat ze dat in ieder geval op heeft.

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

#41850 Chantico, 9 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2009
    Nou, we hebben ze teruggebracht hoor. Ik heb heel rustig verteld hoe we de schoentjes aangepraat hebben gekregen en waarom we ze nu toch niet meer willen. Deze verkoopster was wel aardig, en ze deed haar best om heel klantvriendelijk te zijn, mijn bezwaren te erkennen en tegelijkertijd haar collega en de goede naam van de zaak te beschermen. Ze zei zelfs dat ze verder uit ging zoeken hoe het nou zat met dat blote voeten beter zouden zijn, want daar wilde ze gewoon goede info over kunnen geven.
    Maar ze herhaalde wel steeds dat het geen slechte verkoop was, want dat dit goede schoentjes waren voor een kind dat nog niet helemaal zelf liep. Als we haar op blote voeten zouden laten leren lopen, zou de overgang naar echte schoenen (nog stevigere dan deze) straks heel groot zijn voor haar. Wij dachten 'ja, of het is dán een grote overgang, of nú al, maar van blote voeten en slofjes naar schoenen is altijd een grote overgang'. En wat vooral suf was, was dat ze bleef zeggen dat blote voeten 'bonkten' en dat het daarom beter was om schoentjes met zachte zooltjes te dragen die dat bonken op zouden vangen, ook binnen. Tja, ik denk inderdaad dat de natuur bij de evolutie van het skelet gerekend heeft op schoentjes met zooltjes...
    Ach, we moeten in het vervolg maar gewoon meer ons eigen oordeel volgen en onszelf goed informeren voor we ons tussen de haaien (lees: verkopers) wagen.

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Binna: Silver kan nu eenmaal niet overal zo vlot mee zijn he haha! Vier je ook echt morgen Silver d'r 1e verjaardag?

@ Setteke: Nu snap ik m! (sorry ben ff niet zo helder!).

@ Channie & Setteke: Leuke foto's!

@ Chantico: Goed gedaan meis!

Ik heb even op bed gelegen maar kon niet slapen. Net toen ik een beetje wegdommelde ging de buurjongen staan te schreeuwen, maar toch heeft het me een beetje goed gedaan. Alleen nies ik me echt te pletter, van die mega niesbuien, pff!

Ik ben er van de week achter gekomen waarom Jasper soms 's avonds zo slecht eet... Dan krijgt hij een potje! Hij vindt potjes vies en vers wel lekker. Bij Thomas kon ik het allemaal doorelkaar geven, maar Jasper heeft een duidelijke voorkeur. Dus ik heb de babycook weer tevoorschijn gehaald voor als we iets pittigs ofzo eten. dan maak ik voor hem gewoon aardappelen en groente.

Gisteren was ik bij het graf van mijn schoonmoeder en Jasper zei iets wat op oma leek. Ik moest er enorm om lachen en dacht echt ja hoor natuurlijk. Een vriendin van mijn schoonmoeder heeft een hortensia in een pot neergezet en die hing slap, dus ik dat ding water gegeven en terwijl ik wegloop met Jasper gaat Jasper zwaaien! Terwijl ik niks over dag zeggen of over zwaaien zei, dat vond ik toch wel apart, maar het had ook iets vertederends.

Mijn moedertje komt even langs om te helpen met de kids...

12. @ sjorsje; ahum.... wij hebben een groot bad, maar daar moet uiteraard meer water in en wilde alleen even zijn wondje laten weken... Nou kon ik uiteraard ook zijn kleine bad in de douche zetten.... Maar daar was ik te lui voor, dus heb de luieremmer gepakt die ik altijd gebruikte om water te pakken, die eigenlijk te vol gevuld en het badje dus in zijn slaapkamer gevuld....

Dus ja... Boontje komt om zijn loontje he.... Als ik niet zo lui was geweest.....

Doet wel zeer idd, heb even pijnstiller genomen, want kreeg al van die misselijkheidsvlagen van de pijn, bleh...

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantico zo was ik laats in een schoene winkel en die zegt gewoon ik verkoop liever nog geen schoentjes aan u want u dochter loopt nog niet dus is het zonden van de schoen en niet goed voor de voeten

@chantal nee Silver heeft (nog ) geen tandjes ze mag ook ergens de laaste in zijn :p:p maar ik heb nu dus een puntje gezien

net toch nog maar naar boven. had ze der fruit er uit gepuugt. staan nu gewoon twee wasmanden met water eentje donker en eentje lichte was te weken. vrijdag maar even wasen. (gaat ik niet op haar verjaardag doen ) nu slaapt ze. pfff gaat ik ook maar eens lekker liggen ben op ach was ik vorig jaar ook. had ik nog gewinkeld met me moeder

14. ah, nu word onze binna ook emo... ;)
    morgen is onze jongste bengel jarig?
    ik dacht de 11de... weet niet waarom ik dat dan in mijn hoofd had...

In ieder geval heeeeeeel veeeel plezier alvast voor morgen!!!

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

ik had om 11.10 een afspraak in het zkh en was pas om 12.10 aan de beurt! fijn als je dan nog een kleintje bij je hebt!
    maar het hartje konden ze nu goed beoordelen en het zag er helemaal prima uit! :)

daarna mijn bmm opgemeten en die was ook goed, maar kreeg daarna te horen dat de gyn het toch nog even over moet doen. het was nu de assistent en gezien ik de vorige keer met 25,5 weken al aan de gang ging willen ze geen risico lopen... ook omdat ik aangaf dat ik soms wat menstrustiepijn heb en al wat last van harde buiken heb gehad. de gyn zou het dan ook over mn werk hebben zei ze! nou ik hoop toch echt niet dat ik nu al weer moet gaan stoppen! ze zien me aankomen.. :( ik moet maandag al, is een rotdag voor mij omdat ik moet werken, maar het kon niet anders en was medisch echt noodzakelijk zei ze dus dan maar even kijken of ik nog vrij kan krijgen... ik heb eigenlijk geen vrije dagen meer dus wilde het op vrijdag plannen maar de eerste mogelijkheid was dan als ik weer rond de 25 weken zou zitten en dat vond ze geen goed idee. dus morgen even naar mn baas. ik wacht maandag maar even af want het zag er wel goed uit verder.
    verder nog bloed moeten laten prikken en mn urine weer na laten kijken, krijg ik vanmiddag de uitslag van.

liefs rebbel

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Chantal, helemaal duidelijk.

@Chantico, goed zo.

@Rebbel, tja ziekenhuizen. Ik moest ook altijd zo lang wachten met de controles voor Yosyp en Lianna alles maar bij elkaar krijsen. Wel vervelend dat je maandag nou weer terug moet, maar allemaal voor het goede doel.

@Marleen, misschien dat Jasper onbewust toch de aanwezigheid van z'n oma aanvoelt. Hier roept Lianna ook weleens opa en gaat dan ook echt erbij wijzen.

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
  18. @ rebbel; idd dat is gewoon doktersbezoek en is betaalde afwezigheid...

19. weet natuurlijk niet wat voor werk je doet...

meid, snap je wel hoor... ik zou het ook vervelend vinden, maar goed je kan er nu eenmaal niets aandoen...!

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Precies, zo hoort het! Da's een goede verkoper: met verstand van zaken én eerlijk!

Deel Deze Pagina