thanks meiden, ik zal het morgen eens met mijn baas bespreken en ja als het op een andere dag, mijn vrije dag kan, doe ik dat altijd, maar het kan nu even niet anders.
net mijn bazin gebeld en ik moest me helemaal niet druk maken en maandag gewoon naar het zkh gaan zei ze! ze begreep het helemaal en vond het belangrijk gezien mijn verleden met milan dat ik daar gewoon naar toe kan als het nodig is en gewoon onder werktijd. ze vond het al goed dat ik probeer het altijd buiten werktijd te plannen, dat doet ook niet iedereen zei ze. en ik moest op tijd gaan zodat ik niet hoefde te haasten!
Gedeeltelijk bijgelezen, dus een aantal reacties alvast, maar nu is Ise weer wakker. Lauwie, Ise slaapt weer beter. Het laten huilen lijkt goed geholpen te hebben: ze probeert het nu niet eens meer! Fijn hoor, al blijf ik het spannend vinden of ze het niet weer gaat doen Als Knor nog goed eet en zin heeft om naar buiten te gaan, dan vind ik dat nog wel klinken als levenslust. Lastig hè, dat je het niet kan vragen, of hij pijn heeft. Weet een van de ervaren mamas of er over een paar maanden ook nog kleine schoentjes te koop zijn? Van de schoenenverkopers krijg ik steeds de indruk dat ze nu echt de laatste exemplaren op de plank hebben staan, maar ja, die vertrouw ik dus niet meer zo Je kan in december ofzo toch ook vast nog wel ergens iets kunnen kopen? Toetie, thanx voor je opmerking dat ik me niet gek moet laten maken door de turbo babies hier Ise ontwikkelt zich inderdaad gewoon prima. Arri, geen idee hoe lang er nog melk uit kan komen, ik krijg er ook nog gemakkelijk druppels uit! En ben denk ik al weer een half jaar gestopt met bv Daisy, ik kan het me heel goed voorstellen dat je geen tijd meer voor zp hebt! Ik ga je missen en ik zou het leuk vinden om af en toe nog eens te horen hoe het met jullie gaat. Alle goeds gewenst! Channie, ik ben het helemaal met je eigen reactie op jezelf eens Hartstikke leuk idee om zelf een speelgoedkist te gaan versieren, is ie een stuk goedkoper waarschijnlijk én helemaal naar je smaak! Makkelijk mannetje: zelf de muziekmobile aandoen! Schatje, wel luisteren naar het advies van je therapeut om halve dagen te gaan werken hoor! Je baas wil je na je zwangerschapsverlof vast weer gezond terug en niet nog langer ziek vanwege verwaarloosde klachten. Gelukkig heb je nog even de tijd om een naam te bedenken. Jullie komen er vast wel op!
Nou Rebbel zo hoort het. Die hork van 'n leidinggevende die ik had bij de Rabobank had me echt dat bezoek aan het ziekenhuis geweigerd. Ook al heb je daar recht op.
ja sommige bazen!! @schoentjes: wanneer moet je nou echt aan goed schoentjes voor het lopen? milan begint nu namelij steeds meer te lopen aan de hand.
ha meiden! Amper bijgelezen...las over schoenen?? @ Miep, wat een mooie echo! Fijn dat het goed was!! Ik ben vandaag naar de gyneacoloog geweest moest ff urine inleveren en mag over 20 min bellen voor de uitslag, ga er nog maar van uit negatief! Ik bloed als een rund iig en heb heel erg pijn mijn onderrug en bovenbenen
Rebbel, wij hebben Lianna schoentjes gegeven toen ze al redelijk zelf kon lopen en ook buiten al aan de wandel was. Binnen hebben we haar best lang nog op blote voeten laten lopen.
@ Judith goh meid wat lees ik nu, het was je zo gegund. Het gaat ook allemaal niet vanzelf he bij jou. @ Lauwie heel veel sterkte met je kat. En hoe beslis je wanner het genoeg is ik denk als je kat aan geeft dat hij niet meer kan of als jij dat denkt. Heb ook al eens voor die keuze gestaan er er is niets moeilijkers. @ Rebbel wat fij dat de echo goed was en alles van binnen nog goed dicht zit @ Binna eindelijk een tandje in zicht
@ juud; meid dikke knuffel.... je wist het al wel een beetje, maar nu is het gewoon ook def. en dus over 2 wkn pas terug over hoe en wat verder, wat lang duurt dat...
@ Chantal welke kist bij ikea bedoel jij die jij tot speelgoedkist gaat maken zoek namelijk ook iets.
Heb een link paar paginas geleden geplaatst, zal ff kijken of ik um makkelijk kan vinden: Ja: IKEA | Babyverzorging en commodes | Opbergmeubels | APA | Opbergkist
Alles gelezen, maar weet niet alles meer.... @ Juud: Heel veel sterkte meis! *Knuffel* @ Setteke: Pff spannend... Maar ook ik denk dat je lichaam een grapje met je uithaalt... @ Rebbel: Joepie 20 weken! @ Lauwie: Bah wat naar allemaal met Knor! Heel veel sterkte, knuffel hem maar lekker... @ Binna: Fijn dat het weer een boeiende avond was! Wij hebben ook een zeer interessante avond gehad, een erg leuke groep, het klikt ook echt heel goed. Wij vonden het ook erg leuk, voor zover je van leuk kunt spreken, maar door de avond willen wij er steeds meer voor gaan! Volgende week weer... Ik ga er weer vandoor, mijn moeder is hier vanmiddag en blijft eten, dus ik ga zo de keuken in...