Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    welterusten meiden. ik heb net 2 uur getraind en ga nu slapen. morgenvroeg babyzwemmen, joepie!

@ marleen: succes met jasper vannacht!

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    was ik weer even,heb alles gelezen maar weinig puf om te reageren..wil juud wel even n dikke knuffel geven!
    En hoewel ik het wel heel dubbel vind wil ik rebbel feliciteren met het behalen vd 20 weken!

En dan nu:

er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is onze laatste jarige (b)engel silver!!! Van harte meisje en maak er n leuke dag van met mama en papa!

Ik ga slapen, om 6.30 gaat de wekker en hoop dat tess me nou niet om 5 uur wakker maakt. Mama is toe aan vakantie!truste meiden

ohja miepie ik hou de 19e gewoon vrij hoor!

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    hihi ik lees vaak over meelezende gasten maar ik ben nu helemaal alleen *snik*

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden,

hier een belabberd nachtje achter de rug!
    milan was al een keer wakker geweest en daarna hoorde ik hem een paar keer hoesten, ging weer over en later weer hoesten. ik dacht ik ga toch eens even kijken! had hij alles overgegeven, het arme ventje! :( het zat tot in zijn haar. dus om 4.00 in bad en daarna weer lekker gaan slapen! hij heeft vanaf maandagavond ook af en toe flinke diarree, maar hij is er verder helemaal niet ziek van. hij zat vannacht ook gewoon te lachen en te kletsen en zijn temp was netjes 36,6. hij heeft maandag wel zijn BMR vaccinaties gehad, weet iemand of hij daar ziek van kan zijn? ik dacht dan alleen aan koorts namelijk.

ik moet vandaag werken en heb niet meer geslapen, ik kom nu ik zwanger ben erg moeilijk in slaap als ik eenmaal wakker ben, dus ik hoop dat de tijd vliegt vandaag!

liefs rebbel

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Heb me ziek gemeld, voel me niet zo lekker, hoofdpijn, keelpijn, verkouden en moe!

Maar hierbij wil ik Binna feliciteren! Gefeliciteerd met Silvers verjaardag!

Silver, hele fijne verjaardag en maak dan mooie dag van!!!!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @linka: beterschap!

lieve silver, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! maak er een gezellige dag van samen met papa en mama!

binna ook gefeliciteerd natuurlijk!

liefs rebbel

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Jasper heeft de hele nacht geslapen jippie!!! Alleen was hij wederom om 6u wakker, toch maar even kijken of ik iets kan schuiven zodat hij wat later naar bed gaat...

@ Rebbel: Ze kunnen inderdaad last hebben van die vacinatie meis. Het hoeft niet erse koorts te zijn, maar hangerig en huilerig.

@ Moniki: Geniet maar lekker van je buikje! Als deze net zo vlot als Silvan wordt...hihi!

@ Linka: Beterschap meis!

@ Noura: Vreetzak hahah!!!

@ Denice: Fijn dat je je gordijnen hebt kunnen regelen meis. En een leuke dag mogen jullie zeker weleens hebben!

En dan nu:

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Hieper de piep hoera voor onze SILVER!!!
    Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!
    Maak er een leuke dag van!!!

;)

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    we hebben er even op moeten wachten, maar nu is het zover SILVER 1 JAAR!!!! van harte gefeliciteerd

@ Rebbel en Linka beterschap

@ Marleen, wat fijn dat het slapen goed ging

Net als Rebbel hebben wij ook een beroerde nacht achter de rug.
    Suze komt tegenwoordig om de drie uur snachts dus dat is net even niet praktisch. Om 1 uur moest Roos eventjes huilen, nou doet ze wat wel vaker, meestal is het in haar slaap en slaapt ze na een seconde of 10 weer door. Nu ging Andy toch even kijken en had ze dr HELE bedje en omgeving onder gespuugd, arm, arm, arm kind

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    #41909 Tesske, 10 sep 2009
    Laatst bewerkt: 10 sep 2009
    wat n kort nachtje,madametje was om kwart over 5 wakker maar ik kon mezelf echt niet uit bed slepen en aangezien ze alleen maar jengelde heb ik haar laten liggen,maarja dan ben je wel wakker..

Rebbel ze kunnen vd bmr wel ziek worden maar nu weet k niet meer of dat binnen 10 dagen of na 10 dagen is..

Linka beterschap meis!

Ik ga even een meisje vermaken (lees moe maken haha)

vraagje slapen julie kindjes ook niet meer overdag?

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Het is dan eindelijk zo ver. Ook onze Benjamin is 1 jaar: Silver van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Laat je maar lekker verwennen

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Heb (nog) niet terug gelezen. Moet om 8u30 werken en vantevoren moet ik nog brood halen en Matthijs naar de oppas brengen, dus ik ga maar eens vertrekken :)

X

12. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    hiep hiep hoera voor onze silver
    meis van harte met je 1 ste verjaardag en laat je maar lekker verwennen
    (ook papa en mama gefeliciteerd)

ben weer weg moet zo werken en dan lekker weekend:) heb vrij genomen morgen want had meegedaan met vakantieveilingen en gewonnen dus moet er even tussenuit haha

@juut vanaf hier een hele dikke knuffel voor jullie wat vreselijk zeg heel veel sterkte

@lique volgen mij was jij degene die het vroeg hoe het was na het verwijderen van de mirena (als ik het goed heb)
    nou ik voel me een heel ander mens zeg had ik veel eerder moeten doen dus ik ben er blij mee dat die eruit is

verder probeer ik vanavond nog even terug te komen
    ga nu werken

groetjes debby

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heej Debby, lang geleden, hoe is het nou met jou?

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Debby, als ik me de komende tijd ook nog zo raar voel gaat hij er hier ook uit, maarja wat moet ik dan weer...

@Silver, lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria!! Fijne dag gewenst met heel veel kado's.

Jemig meiden, kom ik hier net op mijn werk, blijkt een collega overleden, op vakantie van fiets gevallen. Wel 60 jaar, maarja, zat wel 3x per dag koffie te drinken op onze kamer....

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hieperdepiep HOERA! Silver van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Maak er een leuke dag van samen met papa, mama, familie en vrienden!

@ all, goedemorgen! Ik lees bij verschillende dames dat het een kort nachtje was, bleh! Wesley was om 05.30 uur wakker maar gelukkig had hij de nacht wel doorgeslapen, hij kwam alleen een beetje lastig in slaap maar ik heb liever dat hij huilt als hij er net in ligt dan midden in de nacht ;)

@ Carmen, Wesley slaapt nog graag 2 x op een dag. Soms 1 x maar dan is hij 'savonds al heel vroeg helemaal op!

@ Marleen, fijn dat jij wel een goede nacht hebt gehad meis! Het is je gegunt!

@ Toetie, dat zijn idd schattige schoentjes! Fijn dat jij blij is met je tel en nintendo :D ik is ook blij voor jou!

@ Linka, beterschap meid!

Meer is er nog niet blijven hangen dames... Ben beetje boel moe!

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Petra: Ach arme Roos! Is ze ziek of is ze nu alles kwijt en weer vrolijk?

@ Debby: Wat vervelend dat je er tussenuit moet haha!

Mijn buurvrouw heeft de Mirena laten plaatsen op advies van de gyn. Na het plaatsen is ze finaal onderuit gegaan. De eerste 2 dagen was ze erg beroerd, maar nu voelt ze zich prima, zegt ze. Mijn gyn begon ook over die mirena, maar ik geloof niet dat ik er achter sta...

@ Lique: He bah meis wat naar! Sterkte meis!

Ik ga m'n ventje naar de psz brengen, de andere voelt warm aan en is wat huilerig, maar ik moet echt even boodschappen doen. Ik ben zelf ook echt helemaal niet fit, maar wat kan een nachtje goed slapen al wonderen verrichten.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, wow! Dat is schrikken :( snap dat je daar even van besuusd bent!

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

dank julloe voor de felicitaties

wij hadden ook een korte nacht silver is ook nog niet helmaal fit. maar gaan even goed lekker naar artis.
    ik heb altijd geleerd dat als ze niet boven de 39 hebben je gewoon elkker naar buiten en zo moet gaan.

ze vondt de balonen en kadeautjes helemaal geweldig.

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Silver van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!! maak er een superleuke dag van met je papa en mama en familie!

voor de rest ff geen puf hier ben ziek. Ga nu ff lekker slapen!

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    er heerst toch geen mexicaanse griepgolf bij de aug 2008 mama's :(

Deel Deze Pagina