@Setteke bedankt, ik dacht dat je misschien een voorbeeld had, maar dit red ik inderdaad ook wel! Top, bedankt. @Chantal, succes met je hoofdje!!
@ Petra: ehhhh ja ik wordt soms helemaal gek van dat muziekje. @ Linka: het is Joëlle die langs komt inhet filmpje. haha @ Chantal: succes met je hoofdpijn.
Miranda, ze stapt echt al wijs zeg. leuk! chantal, bah!! Succes joh! Ahum, ik kom hier binnen en zie me toch een vragen langskomen...!!
Nou meiden, met onze kennis van seks kunnen we Lique vast wel helpen met de seksquiz.... Ook leuk: feitjes over seks. Hoeveel procent van de bevolking heeft wel eens een trio gedaan enz.
@Sjorsje, ja sommige hebben genoeg aan een duo, haha!! Wat is Jorja trouwens onwijs goed gegroeid!! @Setteke, ja kom maar op, heb Word geopend voor vraag en antwoord. Ik gok btw op 22 % Dus wel graag vragen waar een antwoord van is....
Whahaha tesseke toch!!! Voor Jeslyn gisteren Benetton voor 10 eurootje, donkerblauw met zilver konijn op, werd verliefd op.... Dus prijs valt wel mee hoor, hihi! Van jouwe is duur joh! Heb je dan geen spijt van? Heb je foto van? Maar iedere eigen keus en als je leuk vindt moet je nemen!
Moet nog steeds terug lezen, maar ga nu weer eerst m'n middagdutje doen Dirk is net vertrokken voor zijn eerste werkdag, dus dat is hardstikke spannend
@ Binna: Is die motor roze? Thomas heeft m in het geel gehad en werkelijk afgecrosst! Ze ziet er stoer uit op dat ding hoor! @ Setteke: Heb je nou met rode oortjes je kindjes een boterham gegeven ! @ Happy: Jasper heeft het andersom, die wil juist geen potjes meer! Nu is de vraag; wil je echt dat ze met de pot mee gaat eten of vind je het niet erg als ze nog potjes krijgt? In het laatste geval kun je dat voorlopig nog ff volhouden want ook daar zit alles in. Als je liever hebt dat ze met de pot mee gaat eten dan moet je vanaf nu consequent zijn en volhouden. Ze moeten eerst alles een aantal keren geproefd hebben. Je kan het helemaal gald pureren, dat gaat er vaak al makkelijker in dan grove stukjes. Je kunt er ook een klein beetje appelmoes doorheen doen, deskundige raden dat af omdat ze dan de smaak niet goed proeven, maar hey, mama's willen graag dat kindjes eten dus daar hebben we lekker lak aan . Wat je ook kan doen is de aardappelen en groente pureren en dan stukjes vlees op het bordje erbij leggen en op elk hapje (evt Janna zelf) een stukje vlees leggen. Verder heb ik ff geen briljante ideeen haha!
Hey, Silver: Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Hopelijk heb je veel plezier in Artis vandaag! Onze laatste baby is nu een dreumes..... @Marleen: Wat fijn dat Jasper zo goed geslapen heeft! @Petra: Arme Roos! Olivier heeft laatst ook voor de 1e keer echt gespuugd en ook in bed... Hij schrok zich rot, zo zielig Beterschap voor Roos! @ Miranda: Wat een leuk filmpje van Laureen! Wat kan ze al goed lopen! @ Lauwie: Hoe is het met Knor? @ TIP! Ik heb gisteren een heel leuk houten treintje gekocht bij Action voor 2,98. Het is een groot succes hier! Ik heb er gelijk nog een gehaald voor mijn broertje. Ik ga me maar even nuttig maken....
linka zal vanavond ff kijken of ik foto kan maken, en nee heb geen spijt want ik vind ze erg mooi (bruine kousen met een bruin leren riempje erop) en ze staan super gaaf met een leuk 3kwartbroekje en een blousje. Lique, haha nee hoor en ik trek tess ook altijd gewoon haar nette/goede/nieuwe kleertjes aan naar het kdv (of doen julie dat ook?vriendinnen nl niet en dus vinden ze me maar raar) doe dan weer wel goedkope haarknipjes in naar het kdv en de leuke voor thuis haha
Silver van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag in Artis. En zo te lezen ben je al lekker verwend. Papa en mama ook gefeliciteerd. Iedereen bedankt voor de antwoorden. Zal even in een keer reageren. Heb al van alles geprobeerd uiteraard. Glad, geprakt, in stukjes. Zelf laten eten, het geven enz. Maar ze wil het absoluut niet geprakt hebben dat eet ze helemaal niks. Ben al maanden bezig. En heb het ook lang volgehouden. Maar nu heb ik echt zo iets van. Ze moet toch ook wel eens echt iets eten. In het begin ging het hartstikke goed, was toen zo trots op haar. Ze at gewoon stukjes van alles. Na een maand werd het steeds minder. Nu dacht ik van de week oh ze eet weer wat meer groente, maar dat was helaas maar eenmalig. Zou het toch wel fijn vinden als ze met de pot mee gaat eten. Maar ja als ze elke keer alleen maar vlees eet, is dat ook niks. Oh ja geef haar trouwens eerst groente en aardappels en dan pas vlees anders eet ze het al helemaal niet. Het rare is ook, van de week hadden we macaroni. Uit een potje eet ze het zo op. En als ik het maak, moet ze het niet.
zit nu 4,5 kantje vandaag! En ik ben inmiddels helemaal op de hoogte hoe een (hoog)begaafd kind zijn zelfbeeld kan ontwikkelen!! en nu maar weer even pauze...
lique het lijkt erop dat de onrust en emoties op het werk onder personeel en bewoners wat afzwakken, de werkdruk helaas nog niet. Morgen is er een bijeenkomst voor personeel met vertrouwenspersoon en vandaag is er een luisterend oor op de afdeling voor de bewoners. Ik hoop dat we na het weekend de gebeurtenis voor n groot deel achter ons kunnen laten.