Hallo Dames, Eindelijk heb ik de tijd om ook 'n berichtje te schrijven bij de augustus mamma's. En natuurlijk ook gelijk even pronken met m'n kleine schatje. Alles gaat goed, en de slapeloze nachten zijn ''gelukkig'' achter de rug ik ga proberen weer wat meer hier te lezen en schrijven Groetjes,
@setteke: ik heb zijn beentjes heel goed gemasseerd, de vorige keer had hij er ook geen last van! hij huilde nu ook heel erg tijdens het zetten van de spuit, de vorige keer maar heel even, misschien ligt het ook aan de manier van zetten... heb Milan nu op 4 voedingen vanaf gister. hij had om negen uur de laatste fles en geslapen tot vanmorgen half zeven! hij krijgt nu 4 x 200 ipv 5 x 180 cc. hij spuugt nu soms, zou dit gewoon wennen zijn? of zou zijn maagje er toch nog niet tegen kunnen? liefs rebbel
Meiden, heb even jullie advies nodig! Wesley drinkt nu al een paar dagen slecht, hij doet erg lang over de fles, laat vaak wat staan nu ook weer 80cc en als hij toch nog wat meer drinkt spuugt hij weer een hoop uit. Verder is hij erg slaperig, moet ik me zorgen maken? Of komt er een sprongetje aan?
Zo was een moeilijke avond/nacht voor ons. huilen huilen en nog eens huilen. alleen niet als je hem lekker bij je hield Hmm In bed wilde hij dus niet. Zijn kleine bedje ook maar gelijk omgeruild voor zijn ledikant, want hij steekt met zijn armpjes er aan beiden kanten uit haha was een beetje maf. Wel jammer hoor want ik vond het kleine bedje zo leuk, maar ja ze worden groter hè. Uiteindelijk is hij op mijn vriendsbuik in slaap gevallen en heb ik hem om 1 uur gevoed en toch maar in bed gelegd. eindelijk bleef hij slapen PFF Vanochtend was hij nog een beetje jammerig maar heb hem laten liggen en toen ging hij uiteindelijk wel weer slapen. Bij de babymassage hadden ze al gezegd dat er een kans was dat hij een beetje anders zou kunnen reageren en dan ook nog misschien zijn 6 weken sprongetje? ach ja ben blij dat ik vrij ben en mijn agenda is leeg voor vandaag, heerlijk. @chantico; moeilijk hè om weg te lopen bij zo'n big smile haha ze dollen met ons hoor haha @pendrag: ook al zo'n schat haha morgen weer een dag @rebecca: hier ook eentje die dan alleen nog maar de andere kant op kijkt. ene slaapje links en dan de andere slaapje rechts. zodra ze meerdere keren achter elkaar één kant op kijken, dan blijven ze weer hangen. niet te geloven hè oja wat mijn vriend doet: zodra hij in diepe slaap is gauw omdraaien, dan ligt het nekje los en merkt hij/zij er niks van. uitkoken; doe ik nog wel (magnetron-ding)met mijn kolf en spenen, omdat die lastige hoekjes en randjes heeft. maar inderdaad is het uitkoken wat overdreven vind ik maar goed. vaatwasser word niet zo heet bij ons en met al die etensresten die rond zwerven, vind ik een beetje goor. maar ja ik doe mijn borden met resten er ook in, sommige spoelen eerst alles af maar ja dan kan je net zo goed met de handafwassen. @sjudith: oh dat is balen meid, fijn exen. maareh ga flyeren met je huis, open huis houden, andere makelaar? @ellen, zo die is al lekker groot, ben ook benieuwd naar ervaringen van forte, want mylan drinkt iets minder maar komt dan ook wat eerder natuurlijk. @schatje, beterschap met je oma en hoop dat deze nacht beter gaat. Felicitas: komen die langs? nniks overgehoord, is toch niet verplicht? @rebbel, misschien zijn maagje nog niet groot genoeg, zal vanzelf wel gaan denk ik? @Delilah: oh balen, nee sorry zou het niet weten. anders even langs de HA gaan of CB bellen? geen koorts of iets anders?
Zo is weer even geleden dat ik wat geschreven heb. Was druk de laatste dagen. Heb wel alles gelezen, maar kan niet overal op gaan reageren, dat is echt te veel! Zag weer een aantal leuke foto's voorbij komen. Erg leuk om te zien dat de kleintjes al een end groter zijn! Over uit koken, ik kook ook bijna nooit iets uit. Spoel de flessen eerst om met koud water en dan met warm water. Bij ons is dat water zo heet, dat je bijna je vingers verbrand. En een keer per dag doe ik ze goed afwassen. En dan een keer per week ongeveer kook ik de spenen uit. Verder niet. Over slapen. Janna slaapt gelukkig goed. Ze is meestal vanaf een uur of 6 wakker tot aan ongeveer 22.00 uur. Ze krijgt meestal rond 21.30 haar laatste fles en dan slaapt ze tot ongeveer 8.00 uur. Ben overgestapt op comfort voeding en daar doet ze het erg goed op. Geeft nu helemaal niks meer over. Ben gewoon van de ene op de andere voeding overgestapt. Ging eigenlijk wel goed. Verder ben ik vrijdag bij het cb geweest. Ze weegt nu 3686 en is 53,5 cm. Ze is in de lengte wel heel hard gegroeid. In een maand tijd 5,5 cm! Waar is de lijst trouwens gebleven met afspraken en gewicht enz? Heb ik al een hele tijd niet voorbij zien komen. Vandaag bij de prenatal de foto's gekocht die gemaakt zijn tijdens de mama mazzel dagen. Zijn echt super leuk geworden. Wel meteen een end armer. Maar wel hele mooie foto's van ons meisje.
Delilah, Is Wesley als hij wakker is wel helder? Kijkt hij dan goed uit zijn ogen. Zo niet dan is het zeker niet goed. Maar als je je zorgen maakt moet je gewoon bellen naar het CB. Als die je geen goed antwoord geven, kan je altijd nog even de HA bellen. Als ze een sprongetje hebben, willen ze veel bij mama of papa zijn en huilen ze meer. Oh twee huizen, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Zeker als je dat al een hele tijd hebt. Hopelijk worden de 2de huizen snel verkocht!
Haha! Enne, over Nutrilon Forte, dat krijgt Britt nu ook sinds 2 weekjes. We maken elke fles half gewone Nutrilon en half Forte. Het helpt haar wel, want ze kwam daarvoor na 2,5u weer voor de fles terwijl ze toen al 165cc kreeg (150+5). Nu houdt ze 4u tussen de voedingen overdag makkelijk vol, vanmorgen kwam ze zelfs pas na 4,5u! 2 Huizen is idd niks... wij zijn net sinds 1 oktober eindelijk de trotse eigenaars van 1 huis ipv 2. We hebben gelukkig 'maar' 4 maanden dubbele lasten gehad, maar leuk is anders. Hoop dat jullie je huizen snel verkocht hebben!
Hoi, @Juudje,jee meis dat is echt balen man,heb je ook al een andere makelaar geprobeerd? Wat zeggen die ervan? Ik hoop echt dat het niet lang meer gaat duren voor jullie,en dan ook een schuld van je ex,basterd! @ElleNY,hier zijn ze ook geweest,vond er geen bal aan. Een hoop keuze uit boeken etc,zaten overigens wel kortingsbonnen bij van Etos voor Pampers Wij hebben niks besteld iig. @Bemy,haaay! Leuk dat je er weer bent! Wat een prachtig meissie zeg,wow! @Delilah,misschien is Wesley idd niet lekker,heb je temp gemeten? Als je je zorgen maakt gewoon bellen hoor meis,beter teveel dan te weinig bellen! Succes meis! @Linka,wij hebben ook zo'n magnetronsterilisator,blijf het gewoon daarin doen idd,maakt niet uit,zo gedaan maar vroeg me gewoon af! @Jenny,een vermoeie avond voor jullie dus!En hoe is het vandaag? @Happy,wat fijn dat Janna zo goed slaapt,heerlijk zeg! Hoe doe jij dat met Comfort,welk speentje gebruik je of heb je het gaatje groter gemaakt? @Weet niet meer wie het vroeg maar opa vond de cadeautjes helemaal super! Nog niet gestreken,om 10.00u had ik bezoek,duhh! Wel leuke badpakjes zeg,hihi...
Ik heb die vrouw ven felicitas al lang geleden gehad. Heb de sesamstraat boekjes gekocht. Een rib uit mijn lijf, maar vond ze ontzettend leuk. Heb het vorige week ook al binnen gekregen en vind ze echt mooi! Verder de bon gebruikt van center parcs. De rest was veel reclame, maar wel leuk hoor! Ik heb de bon van prenatal nog niet binnen. Krijg je die gewoon via mail? Ik heb namelijk een neiuw mail adres gekregen en die oude doet niet meer. Zou ik me opnieuw moeten aanmelden? Danique slaapt al vanaf vanmorgen 10 uur. WAt een rust, normaal slaapt ze maar anderhalf uur ofzo. Ga nog maar even wat doen! Oh, ze begint nu net te huilen. Ik ga snel naar haar toe!
@daisy: hij heeft al zijn slaap ingehaald, maar kakt nu weer in haha zo maar eten geven en hoop ik zijn bed in. wat strijken jullie toch veel/vaak bbrr ik eg nie. haha felicitas: komen ze alleen om te verkopen dan?
@Alieke,de bon zit bij het tijdschrift WIJ jonge ouders..Krijg je gewoon thuis gestuurd! @Jenny,nee hoor dat lijkt alleen maar,ik heb het iedere dag over strijken en daar blijft het bij
Daisy, Ik gebruik de difraxflessen met speen S. Dat gaat nog goed. Ga soms wel even met een naald er doorheen, maar heb niet echt het gevoel dat het helpt. Ze doet nu wel lang over een fles. Zo ongeveer 20 tot 25 minuten. Maar dat mag. Dus prima. Als ik de M speen neem, dan gaat het echt veel te vlug. Dus daar wachten we nog maar even mee. Jenny, bij mij is die vrouw van Falicitas ook geweest. Ze proberen wel wat dingen te slijten ja. Maar je hoeft niks te nemen!