Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lieve silver,

hiep hier hoera voor onze laatste promoverende beeb! maak er een knallend feestje van met zijn allen, een echte eindfuif als laatste aug.beeb..... (sept..)

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo we moeten zo naar het zomerfeest van het kdv, gaan ze spelletjes doen. ga de kids zo dus uit bed halen

linka beterschap

hm happy lastig zeg dat ze zo kieskeurig. of mischien ligt het aan jou kookkunst... sorry flauw grapje
    mischien weet het cb tips? anissa eet het hoognodige en dan hoeft ze niet meer. ben ik ook niet gewend.

puck goede tip

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Happy: Dan kan er nog maar 1 ding zijn.... :(
    Je kunt gewoon niet zo lekker koken.... :p

Grapje hoor, kon het even niet laten :).

Het blijft altijd lastig met kindjes die moeilijk doen met eten. Thomas eet het liefst aardappelen en groente. Zodra ik pasta, macaroni of wat dan ook maak dan eet hij erg weinig. Potjes at hij daarentegen alles van! Jasper dus niet! Blijven proberen meis. Ik heb alles wat ik kon verzinnen net al geschreven. Ik zal er nog eens over denken....;)

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Carmen, dat klinkt heftig (nog steeds geen idee waar het over gaat hoor), ik hoop dat jullie het snel achter jullie kunnen laten.
    Wat kleding betreft, Ze krijgen hier niet de nieuwste kleding aan naar KDV, omdat ik ze dan de hele dag niet zie en zelf van ze wil genieten als ze dat aanhebben ;)

5. Marleen2109

@ Lique: Ik dacht dat jij helemaal wist waar het over ging haha. Ik dacht al dat ik weer wat gemist had...!

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

hahaha ben ook benieuwd.... foto

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hahaha zie dat marleen en ik hetzelfde flauwe grapje hadden

8. Marleen2109

Noura, dat noemen ze humor *proest* hihi!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha!

Tesseke, zie al voor me, heel mooi!

Nieuwe kleren naar KDV of gastouder, ik doe gewoon. Nieuwe kleren worden toch vies als je thuis blijft met je kind, dus boeit mij ook niet ;) Is juist heel zonde als je nooit laten aantrekken, of nauwelijks. Wil meer plezier hebben ;)

Zit te denken, zal morgen maar beginnen met werken of nog ff thuis blijven, weet niet hoor....

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ooh sorry meiden ik heb idd helemaal nog niet verteld wat er gebeurd is..het afdelingshoofd (tevens vertrouwenspersoon) heeft zichzelf geld/eigendommen van clienten toege-eigend. Niemand die ooit iets vermoed heeft en persoon in kwestie is zo gestoord dat ze zonder blikken of blozen op de afdeling rondliep.er zit nog n heel verhaal omheen maar dit is niet iets om zo op internet te gooien.

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    maar ik ga er vandoor,ga even verven/knutselen met tess

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Carmen, nou altijd fijn om zoiets vlakbij mee te maken, gatsie!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oh bah! DAt is heel lullig...knuff

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke waar blijft mijn antwoord??

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    silver een hele fijne dag toegewenst meis! gefeliciteerd!

hier alles aan het inpakken voor morgen. om elf uur worden we opgehaadl door de taxi en dan gaan we naar mallorca. joepie. heb er nu echt zin in. heb twee tassen met snaaiwerk, drinken en speelgoed mee voor donique in het vliegtuig! en twee kleine koffertjes en een grote. dus komt helemaal goed denk ik! oh ja en de buggy uiteraard!

als ik jullie niet meer spreek. ot over een week!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, wat een heerlijk vooruitzicht, geniet ervan!!

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Mik, alvast een fijne vakantie.

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, thanks, ga lekker naar huis!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mik fijne vakantie

@teske ik doe meestal wel wat donkere kleren aan naar het kdv omdat ik vorig keer een witte majo gewoon weg heb kunne gooie. maar voor de rest maakte me niet uit

@miranda wat een leuk filpje

@petra beterschap voor roos

@happy het zijn soms ook fases

@lique leuk zo'n quiz

@settke poe peo jij weet veel

@linka zou wel goed uit zieken

----------------------------ego-------------

nou naar artis was weer heerlijk. ze vind de diertjes er leuk. en ook de kindjes die er lopen

zijn ook nog even wezen winkelen in amstelveen heb een skinie jeans voor Silver gekocht zo leukk

En nog ene heerlijk swurl hmm

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Mik, heel veel plezier op vakantie, lekker hoor een weekje naar mallorca, lekker genieten van elkaar maar dat komt vast wel goed. Mijn petekind zwager en schoonzus gaan woensdag naar Mallorca

Wij hebben uiteindelijk Landal Rabbit Hill geboekt voor 5 oktober, gaan we nog even weg voordat mn verlof is afgelopen.
    Roos heeft nog steeds geen koorts, eet en drinkt goed maar ligt nu alweer 2 uur te slapen (vanmorgen ook al) ik ga haar zo maar weer wakker maken.

Deel Deze Pagina