Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juudje, veel plezier, lekker uit de dak gaan!

2. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    tja zal er om hangen denk ik. Britt heeft ook wel veel dr zwembroek aan maar tussendoor gewoon een luier....ik had 2 pakken mee van maatje4 en kom net uit!
    veel plezier alvast, die dingen wegen niks, kan je overal tussenin stoppen ik zou het zekere voor het onzekere nemen en nog wat meenemen. Echt zonde geld om daar duur te moeten kopen
    doei

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Juud, veel plezier bij de Heideroosjes vanaaf!

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    zo ben net terug van een rondje fietsen,vandaag is eindelijk mijn fiets klaar gemaakt.
    Ik had begin juni al een bobike zitje en mamastuur besteld maar er was n foutje gemaakt bij de fietsenwinkel en nu was het eindelijk binnen en vandaag gemonteerd.

Kom zo terug,onze spare ribs worden net bezorgd!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    zo sneu he!! :(
    hier dus ook nog een mannetje die echt niet lekker is! hij heeft vandaag bij oma een paar keer overgegeven en diarree gehad. steeds als hij iets eet komt het eruit. ik was er net zelf toen het gebeurde en het kwam door zijn mond en neus tegelijk, helemaal in paniek dus...

maar als het er dan uit is heeft hij weer praatjes voor 10! en goede zin, hij heeft ook geen koorts.

ik hoop dat het t weekend over is, want zijn vriendje word 1 jaar!

ik ben ook echt kapot na zon nachtje en een dag werken, dus ik kruip er vroeg in. tot morgen meiden!

liefs rebbel

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wie gaat er mee eind sept/begin okt.:
    Ballorig HOUTEN Kinderspeelparadijs Ballorig.

zaterdag 10 okt.
    Alieke
    Miranda + familie
    Binna
    miepie28
    Toetie
    Tesske
    Linka76
    JennyS
    Pruts27
    sjorsje
    Delilah
    Duster2000 (als iemand ons op CS Utrecht op kan halen ivm vervoer)
    petra + familie
    -------------- 13

is trouwens wel leuk dan kunnen we gelijk Jorja en Suze showen :)

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat klote dat hij ook zo ziek is. veel sterkte en ik hoop dat je vannacht een goede nacht kan maken want het zal wel zwaar zijn; ziek kind,werken en zwanger

Ik denk dat Roos de waterpokken heeft :(, ze is wel van de vlekjesziektes lijkt wel

8. Goedenavond dames...

Hier is ikke op de bank!

Ga ff scrapbooken...
    Net in bad geweest met het kleine manneke... Kon zijn wond weer even weken en ook goed voor moeders zere rug...
    Dag is vrij snel voorbij gegaan omdat ik bezig was met het goed afhandelen van een klacht en daar had ik goede concentratie voor nodig. Dus das wel fijn!
    Hoofdpijn is nu een stuk minder en niet meer duizelig geweest.

Morgen lange dag. Moet om kwart voor 8 bij werk zijn en dan gaan we weer bedrijven bezoeken en waarschijnlijk pas rond 6 uur/ half 7 thuis. Daarna gaan we nog even naar de Ikea.
    Tygo die is erg vrolijk, ligt echt helemaal in een deuk om niets... Maar gewoon echt alsof hij de slappe lach heeft, lacht tot hij geen adem meer heeft en er geen geluid meer komt, hahahaha!!!

Ik lees veel zieke kindjes... :(
    Veel beterschap dreummesjes!!!

@ binna; mooie fotos van Silver!

@ mik; veel plezier op vakantie

@ ff; wat leuk dat je toch zo af en toe komt binnen wippen ;)

@ all; ohhhhh wil wel mee naar ballorig, had nog niet eens aan gedacht dat we dan ook de nw wondertjes kunnen bewonderen....
    Maar ja, moet straks maar even kijken...
    Alieke en Tesske, rijden jullie samen of hadden jullie nog niets bekokstoofd?

Ach wij hebben in ieder geval onze minimeeting volgende week :)

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    voor volgende week moeten we ook ff een tijd afspreken of is dat al gebeurd en heb ik dat gemist?

Ik heb nog niets afgesproken voor de 10e en wil best samen rijden hoor,weet je al of je kunt?

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Even kijken of me nieuw avater het doet

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Toetie; Daar had ik nog niet over nagedacht. Matthijs kan evt wel bij mij op schoot (het is volgens mij maar een klein stukje) Maar een groter probleem is de buggy. Wij hebben alleen een grote (Quini Freestyle) en die past nog geeneens in elke kofferbak. Als er al iets in jullie kofferbak ligt (jullie eigen buggy bv) gaat het waarschijnlijk al niet lukken.......

Voor de rest niet gelezen :) Morgen komen ze de dakkapel zetten. Zie er erg tegenop, al ben ik blij als het klaar is :)

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meid, ik ben ook erg moe, dus hoop idd wat te kunnen slapen vannacht! ook beterschap voor je meisje!!

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    chantal waar woon je. rijd ik langs jouw?? dan kan ik je wel ophalen hoor!

gr kim

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    De mini Silver een paar uur oud

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Silver vandaag 1 jaar oud

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @duster anders willen wij je ook wel me nemen hoor. hebben ook een tweede auto stoel zetten we die er in. en een staion kan veel achter in.

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Binna; Bedankt! Ik wacht even Toetie's antwoord af, maar anders weet ik je te vinden ;) Leuke foto's, die van vandaag is erg schattig. Hoe gaat het met haar aankomend tandje?

18. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ puck: bedankt voor de tip. Moet morgen toevallig bij de action in de buurt zijn dus ik zal eens kijken.

@ happy: misschien een idee om je eigen gemaakt eten te mengen met een potje. Als je bijv. macaroni maakt meng je 80% potje macaroni met 20% eigen macaroni en zo verder uitbouwen.

@ noura: hoe was het zomerfeest?

@ carmen: wat een vervelende situatie op het werk zeg.

@ mik: een hele fijne vakantie, geniet ervan!

@ juud: veel plezier vanavond! Hoe gaat het met je?

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    nog wel zeurdrig er door. maar geen koorts meer

20. Binna; weet jij toevallig hoeveel ballorig kost, moet alleen betalen voor mezelf dan of niet?

Deel Deze Pagina