Pizza! Jammie! Jamie heeft niks gehad, daar gooien we zo een fles melk in. Britt vond het heerlijk... die had al mousaka en een toetje gehad, en ook nog een paar hapjes pizza, lekkerbekje is het, haha!
Trusten Rebbel, rust maar lekker uit! Kan me indenken dat 's nachts werken je op den duur opbreekt.. Fijn dat de injectie geen pijn deed!
QB; wat vervelend zeg van Jamie. Hopelijk knapt hij nu toch echt een keerjte op! Rebbel, wat fijn zeg. Dat het zo goed ging, geen pijn en nu hopen dat er ook geen bijwerkingen komen. Marleen, Jippie, Jasper loopt los! Knap hoor! En verder weet ik het al niet meer. Vandaag mijn fotoboek opgehaald en hij is zooo mooi. Het geld echt wel waard dus. Heb hem al wel 4 keer doorgebladerd. En zie telkens weer wat anders leuks van onze kleine meid! Danique wil geen pap meer eten/drinken. Het is nu al vanaf zndagavond dat ze de avonden weinig meer drinkt en nu al 2 avonden helemaal niet meer wil. De ochtenden drinkt ze ook weinig, dus vanmorgen een bordje pap gemaakt, maar weigerde ze ook. Ben bang dat we dus aan de boterham moeten 's morgens en dat de fles er voor 's avonds helemaal af is. Is ook prima natuurlijk, maar ook wel weer vreemd!
Hmmm Giulia heeft al een paar dagen dat ze zo moet huilen als ze in bed ligt Begrijp niet wat er aan de hand is!
Juud, Tess doet het ook... 's avonds. (overdag slaapt ze niet meer) Meiden ik ga ff lekker mn cafe choco opdrinken en dan zoek ik mn bed op. Nog 2 dagen werken en dan ben ik lekker 1 dag (nouja een halve want heb 's middags nog intervisie en evaluatiegesprekken met leerlingen) vrij. Heb sinds vanmorgen ineens vreselijk zere, tranende en rode ogen. :x
Giulia slaapt sowieso bizar veel Overdag slaapt ze zowat om de 3 uur nog een uurtje! Ze is ook echt moe dan, ik kan haar niet wakker houden! Vandaag heb ik haar wakker kunnen houden van 15.30 tot 18 uur en toen was ze op! Pfff moeilijk soms het met die kids!
Danique heeft tussen de middag ook maar een uurtje geslapen. Dus had verwacht dat ze wel moe zou zijn. En eigenlijk is ze dat ook wel volgens mij. Maar ja willen slapen is dan weer wat anders. Vanmorgen was het wel heerlijk uitslapen tot kwart voor 9. Hopelijk morgen weer
Nou, Jamie had net 39.0.. toch nog een beetje afgezakt na vanmiddag. Hubje heeft hem wel ff een zetpilletje gegeven, kan hij lekker slapen gaan. Zo, nu duik ik op de bank, Popstars kijken! Xx
Danique slaapt weer heerlijk! Zit ik hier te verkondigen dat ze geen pap meer wil. Heb haar net toch met een flesje in slaap gekregen. Misschien honger? Ze had vanavond niet heel goed gegeten Ze is ook een beetje witjes, dus hoop dat ze neit ziek wordt. Voelde net zelf ook keelpijn opkomen. Wordt er niet goed van, bah!
@Chantal, wat heb jij weer een mooi kunstwerk inelkaar geknutseld. @Chantico, ach wat lief van Ise @Duster, heb eigenlijk geen idee hoe je ervoor kan zorgen dat Matthijs verder slaapt als er iemand opstaat. Ik zou het raam boven de deur afplakken met een vuilniszak. En allemaal eierdoosjes aan de muur plakken Bart kon ook heel snel kruipen en ineens ging hij lopen. Nu loopt hij ook heel snel (bijna rennen) @Juud, fijn dat je zo genoten hebt van de heideroosjes. Hoe krijg je een maat 45 op je rug? Leuk filmpje Mooie foto van Giulia, die oorbelletjes staan haar goed. Krijgt Giualia misschien een tandje/kiesje en moet ze daarom zo huilen? @Marleen, hoera wat knap van Jasper! Go jasper! Lachen dat hij ooko gaat fluisteren. Hmmmmmmm shoarma @QB, beterschap voor jamie. Hoe was het bij de ha? @Rebbel, ach arme milan. Hopelijk is hij snel weer in orde. Fijn dat de prik geen pijn deed nu. @Lique, gefeliciteerd met je overwinning. Wat heb je gewonnen? @Binna, leuke foto's van silver! @Linka, lieve foto's van Jeslyn (en jou en mirna). Leuk shirtje heeft ze aan. @Petra, haha geweldig filmpje van roos. Ik dacht huh op een paard gegaloppeerd, hoe heeft ze dat dan weer gedaan? Ze heeft hem toch wel een suikerklontje gegeven he? Lieve foto's van roos en suze samen. @Carmen, vervelend dat je zo'n zere ogen hebt. Misschien een beetje spoelen met boorwater? @Alieke, hopelijk worden jullie niet ziek. Poehee wat een wind vandaag! Ik ging even op de fiets naar de stad (6 km langs een dijk) Op de heenweg tegenwind en op de terug weg weer tegenwind :x Bart vond het prachtig, die stak steeds zijn armpjes in de lucht en zwaaide naar elke auto Gek kind. Ik heb mijn beweging wel weer gehad voor vandaag. Ga nu lekker taaitaaipopjes eten
Toetie, bedoel je Myrna, hihi! Maakt niks uit! Ja leuk he dat is rompertje bij V&D, normaal hou ik niet van zoals Nijntjes, mickey mouse, winnie the pooh afdruk op tshirts, maar die vond ik zo leukkkkkkk, mooi zilver! Hihi!
@QB, nou bridge en klaverjassen lijken niet op elkaar hoor. Maar wel en kaartspel. Ik hou ook wel van poker! @Toetie, ik heb een slagersbon gewonnen! Met een fles wijn erbij. Net Gooise vrouwen gekeken. Volgen jullie dat ook? Ohh, die Claire, wat een muts, kreeg helemaal een naar gevoel van het einde, gatver. Zo maar lekker naar bed en hopelijk niet wakker gebeld worden om te werken.
Marleen, wat knap dat Jasper los loopt! Haha, wat grappig dat Thomas er aan moet wennen dat z’n kleine broertje nu achter hem aan loopt Rebbel, wat zielig dat je ventje zo ziek is. Beterschap! Duster, wat lief dat Matthijs opa zei. Kan me voorstellen dat je er (bijna) om moest huilen. QueenBee, jij blijft ook bezig met zieken… Beterschap voor Jamie! Juud, Ise heeft twee weken terug ook van die rare huilbuien gehad. Alles geprobeerd en niets hielp… Uiteindelijk een keer laten huilen en daarna was het meteen over Hoop dat jullie snel uitvogelen wat Giulia aan het huilen maakt! Lique, ik zag toevallig het einde van Gooise vrouwen en werd al boos op die Claire! Laat volgende week even weten hoe het afliep met dat knulletje in bad, alsjeblieft?! Alieke, wat heerlijk dat je zo geniet van je fotoboek! Je hebt me weer helemaal enthousiast gemaakt om ook een fotoboek te gaan samenstellen! ----------------------------------------------------------------- Nog zoiets schattigs: als Ise een puzzelstukje goed in de puzzel krijgt, of een ring op de 'stapelringenstok' of een blokje door de vormenstoof, dan applaudiseer ik vaak voor haar. En als ik een stukje goed in de puzzel doe, of één van die andere dingen, dan applaudiseert zij ook voor mij Cute!
@chatli wat lieffff. silver doet het wel voor haar zelf mar niet voor mij Silver heeft net van me broertje niks gehad. witten met een roze teken erg leuk