Gaan we ook doen hoor, als Jamie zoals nu blijft pakken we de auto in en komen we morgenavond weer thuis! Nog ff 1 nachtje uit logeren bij mijn schoonouders, die zitten in een vakantiehuisje ergens in Drenthe.
hoi meiden, ik moet met Milan naar het ziekenhuis.. vannacht weer alles overgegeven en vanmorgen in een uur tijd 4 dunne poepluiers, het liep zo uit zijn luier langs zijn benen af. hij plast ook niet en wil weer bijna niet drinken, zijn temp loopt ook op, dus ik moet langs komen. hopelijk hoeft hij niet weer opgenomen te worden. ik hou jullie op de hoogte. liefs rebbel
Ah bah Rebbel! Heel veel suc6 in het zkh en veel sterkte met Milan! Een hele dikke knuffel voor jullie!
Rebbel, heel veel sterkte meid! Hoop dat hij met een kuurtje weer lekker mee terug naar huis mag!! Schatje, wat belachelijk zeg van je werkgever. Laat je niet ompraten hoor meid. Je kunt via de huisarts of verloskundige toch een verklaring laten maken dat je niet meer mag werken en daarmee naar de arbo, moet toch voldoende zijn. Marleen, lekker weer opgelicht bij de hema. Ga gauw je geld halen. @Nike's en schoentjes. Was gisteren ook even bij de schoenwinkel, heb zulke leuke schoenen voor Danique gezien. Nu dus nog even wachten tot ze echt los gaat lopen. Manlief kan niet wachten tot hij schoentjes voro haar mag kiezen. Kwam van de week thuis van kdv en vertelde zo lief over een klein meisje wat liep en zulke mooie schoentjes aan had. Vond het eigenlijk wel lief! Ik voel me beroerd. Alle spieren in mijn schouders en nek doen zeer en ik heb ook nog eens keelpijn. Bah bah bah!!!
net weer terug uit het zkh, hij hoefde niet te blijven gelukkig omdat hij verder wel alert en opgewekt is. we moeten hem zoveel mogelijk drinken aanbieden en hem goed in de gaten houden! en als hij suf wordt aan de bel trekken. wel jammer, zijn vriendje wordt vandaag 1 jaar.. daar kan hij dus niet mee naar toe, dus ik ga even alleen. het is erg besmettelijk want mijn ouders hebben 1 dag op hem gepast en zijn nu ook allebei ziek. liefs rebbel
@ Rebbel: Pff, nou hou m maar goed in de gaten hoor! @ Linka: Nee zo ken ik ze ook niet eigenlijk, maar goed ik heb mijn geld weer terug! @ Duster: Balen he zonder auto. Ik gebruik m niet overdreven veel, maar ben wel blij dat ie er staat! @ Petra: Mijn zus heeft ook een hoge wreef en dat is altijd lastig met schoenen. Ik heb het altijd met m'n hielen, ik krijg 9 van de 10x blaren of glip eruit. @ Schatje: Ik snap best dat zij er niet blij mee is, maar dat moet ze niet hardop tegen je zeggen! Je zit er hartstikke mee in je maag en dan krijg je zo'n reactie... Zo zorgen ze ervoor dat je je gespannen voelt en zit je zeker weten helemaal thuis! Grrr! @ Alieke: Jij bent ook niet echt fit he... Ik was echt strontverkouden en mijn nek en schouders zaten vast. Heel irritant! Nou de laarzen waren echt helemaal niks! Thomas was hartstikke lief en die vroeg op de terugweg of Caatje alsjeblieft bij hem mocht spelen... Tja toen ik kon ik eigenlijk niet weigeren. En nu zijn ze me toch aan het uittesten, stelletje draken!!!
@Marleen; Ik gebruikte hem ook niet veel, maar het is denk ik ook meer het idee dat je er lekker in kan stappen als het nodig is @Rebbel; Beterschap voor je mannetje. Goed op blijven letten hoor. Ik snap het niet zo goed dat ze zo vaak kinderen naar huis sturen omdat ze alert zijn. Sommige kinderen kunnen het nou eenmaal ook goed verbergen. Matthijs was ook erg opgewekt en alert en toch doodziek :x Ik wil je zeker niet bang maken hoor, maar let gewoon héél erg goed op. Jij kent je kind het beste. Dikke knuffel!
@ Queenbee, jeetjemina wat heeft Jamie al lang koorts zeg, is het nou al bijna 2 weken??? Ik hoop echt dat hij binnenkort opknapt al heeft hij er zelf weinig last van. Zulke hoge koorts moet toch ergens vandaan komen zou je zeggen? @ Rebbel, arme arme Milan en arme jij, beterschap voor je mannetje en het word nu wel tijd dat hij op gaat knappen zodat jij ook aan je rust komt. Roos is een ruilhandel begonnen met de prullenbak Ze was de hele tijd met mijn sluetels aan het spalen en komt ineens terug uit de keuken met een boterham en zonder sleutels. Die had ze dus ingeruild in de prullenbak en een boterham eruit gepakt. Lekker ding
Hallo meiden. Ik ben er ook even. Het is hier eindelijk even rustig in huis. Dus ik spring direct even achter de laptop. haha Erg druk hier de laatste dagen. Dionne zwemmen, Joëlle turnen, ik werken enz enz. Hier verder alles goed. Laureen ligt even lekker te slapen. Gerard heeft net boodschappen gedaan en ik ben in huis aan het werk gegaan. Joëlle en Dionne waren eindelijk eens SAMEN op zolder aan het spelen!!!! Ja ja het is toch mogelijk. Met de dames alles goed, geen zieken, slapen goed, eten goed. We gaan zo met mijn ouders naar de markt hier in het dorp. Gezellig. De meiden zijn al de hele morgen ongeduldig. haha
@ Petra: Laureen heeft ook ontdekt dat de prullenbak erg leuk is. Hier verdwijnt op het moment echt alles in dat ding, drinkbeker, schoenen, knuffels, boekjes ........................ En als ik dan vraag of Laureen iets in de prullenbak wil gooien dat er echt in moet, doet ze het niet. hahaha
fijn dat het met jamie beter lijkt te gaan oei rebbel , veel sterkte met milan! schatje laat je niet gek maken, ik hoop dat je het je niet te veel aan trekt, het is hun probleem niet het jouwe. mischien kan je man eens bellen? want dat ze jou zoveel stress geven vind ik iets om kwaad over te worden, nou sterkte! linka, ze heeft al een jaar lang een bandje van saskia (sassiedesign.nl) maar papa had het kapot gemaakt, nu heeft ze van de oude kraaltjes een mooie nieuwe, wat grotere gemaakt, zonder naam. en met de naamkralen, heeft ze deze nieuwe met kleurtjes gemaakt. ze zit er niet aan, maar het verlengkettinkje met balletje haal ik er wel af ze werkt echt geweldig, en als je iets speciaals zoekt dan doet ze echt haar best voor je.. ze stuurt me ook altijd een foto als ze iets gemaakt heet, en als ik accoord ben maakt ze hem dicht. het is echt zilver waar ze mee werkt en ook voor jongens heeft ze! maar ik vind het ook meer voor meisjes hoor en weet niet wie het zei, maar ik ben ook helemaal fan van haar!!!! volgende keer als ze wat groter is bestel ik een bedelarmband
oh en gooische vrouwen, wie had het erover? lique? ik heb het op een andere zender gezet, kon er niet tegen om te kijken toen dat kindje alleen in bad zat, werd echt helemaal naar.