Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, apart he die ogen! Wees trots! Thomas wordt echt sjans later hoor, haha, ik vind hem al lekker ding! Hahaha! Maarrree Jasper is zo lief zoals ik al zie op foto's!

Setteke, leerse!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Linka, inderdaad echte west-friezen. Ik woon in Broek op Langedijk. En vroeger in Sint Pancras. Allemaal in de buurt dus.
    Ja, wie weet gaat het zo snel. Hier denk ik niet hoor, maar er is nu goed hoop dat ie binnen een maand loopt!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Westfriesen zijn leuk, hahaha!! En Jeroen komt uit Krommenie, dus het is ook niet zo ver!

Dus zoals je ziet viel ik op Westfriezen! haha!

4. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Goeiemorgen meiden!

Allereerst beterschap voor alle zieke mama's en kindjes! Hier ook samen met Silvan een waardeloze week achter de rug. Blegh, niks aan!

En wat lopen er al veel kindjes! Super! Die kleine smurf van mij doet verder nog geen pogingen. Hij loopt wel ergens langs en gaat ook wel zelf staan (om vervolgens weer gauw te gaan zitten), maar lopen ho maar. Ach, zal vanzelf wel komen.

Heb net wel een beetje bijgelezen, maar we zijn gisteravond naar Derek Ogilvie geweest en waren nogal laat thuis. Dat ben ik duidelijk niet meer gewend, dus heb nu het gevoel alsof ik flink aan de drank ben geweest op één of ander feestje...

En we gaan zo snel m'n kleine mannetje ophalen! Hij heeft voor het eerst bij mijn schoonouders gelogeerd en dat zit/zat me niet helemaal lekker, maar goed zal wel goed gegaan zijn hoop ik.

Sorry voor m'n ego! Zal binnenkort echt weer even de tijd proberen te vinden om mee te kunnen kletsen.

Had nog wel even een link voor Duster (hier nl. ook afzakkende broeken) Babykleding, hip en uniek! Musjes.com - dapper snappers (volgens mij ook wel makkelijk zelf te maken als je een beetje handig bent)

En Marleen, je krijgt snel pb terug hoor! Maar ga nu eerst naar mn mannetje! ;)

Fijne dag allemaal!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik wilde naar de bos maar Jeroen wil niet rijden maar wel fietsen en in de buurt kastanjes zoeken, nou moe :( !

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Marleen, wat een leuke foto zeg! En hoe is het met het hoofdje van Jasper. Kun je nog zien dat hij een afplatting heeft gehad?
    Was ik even benieuwd naar. Ik heb namelijk het idee dat het bij Danique nog steeds wegtrekt (of het komt dat ze meer haar krijgt haha)

JennyS was volgens mij ook op vakantie hoor. Ver weg, maar weet niet meer waarnaar toe ;)

Heb Danique net in bed gelegd. Zooo moe, maar ja wat wil je ook he als je zolang ligt te spoken. Ze slaapt nu dus heerlijk. Manlief is ook weg en ik hang op de bank. Ga even op zoek naar een kinderboerderij in de buurt die ook nog eens open is vandaag. Even ertussen uit vanmiddag.

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Heb ik met mijn duffe kop niet op vernieuwen gedrukt dus alle berichten hierboven gewoon gemist

Djim, wat goed van je dat je kan lopen!

Linka, mannen, soms zijn we niet te snappen!

Moniki, wat balen zeg zo'n slechte week. Hopelijk komt ernu een goede. Hoe is het met je zwangerschap?

Lique, leuk ik hou van holland. Lijkt me zo lachen daar!

Setteke, spannend zeg je eerste examen. Gaat vast goed komen hoor!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Alieke, rust maar lekker uit ;)

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Alieke, vervelend dat je gisteren nog zo lang bezig bent geweest. Beterschap en hopen dat het vannacht beter gaat.

Nog meer lopende / stappende kindjes (Otje, Jeslyn, vergeet ik er nog): superknap!

Oh, de rest weet ik niet meer...

Wilde nog even zeggen dat we gisteren nieuwe slofjes voor Ise hebben gekocht bij een kinderschoenenwinkel. De man van deze winkel zei dat kindjes pas schoentjes nodig hebben als ze 5 meter los lopen en dat daarvoor blote voeten of slofjes prima is. Hij kwam veel deskundiger op ons over. En hij zei dat ze over een paar maanden ook nog gewoon schoenen hebben staan :) Fijn, we voelden ons in deze winkel veel beter geadviseerd, ik heb in deze man wel vertrouwen.

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Lique: Yeah, go Djim!!!

@ Linka: Haha, dat heb je helemaal goed gezien. Thomas kijkt je soms met die blauwe kijkers aan en dan kun je bijna niet boos meer worden. Jasper is echt een kroelkip, heerlijk! Maar... het is wel een beetje een wolf in schaapskleren hoor!

@ Setteke: Ben je al klaar voor dat examen of moet je nog veel doen?

@ Alieke: Zijn hoofdje is nog steeds wel plat hoor. Het is wel bijgetrokken en nu er wat haar opgroeit valt het steeds minder op. Ik krijg er geen gekke opmerkingen over van andere dus ik denk dat het wel mee valt, alhoewel ik wel vind dat je het goed kunt zien.

@ Linka: Wij gaan vanmiddag naar de speeltuin. Jeroen had eerst een grote mond dat ik lekker wat voor mezelf moest gaan doen, maar ik wil gewoon mee en nu begint hij terug te krabbelen... gggrrr!

@ Moniki: He meis hoe was Derek? Ik zou er ook zo graag een keer heen willen! Alles goed met het buikje?

@ chantico: Heb je toch goed voorgelicht haha! Nu zegt de expert het ook!

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    een tandem klap je kleiner in dan een gemiddelde wagen:)
    ik ben 1.58 en heb een duowagen naast mekaar, en die klap je redelijk plat in.. een draagzak heb ik wel eens gedaan maar is voor mijn rug best belastend

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    duster heb laatst een heel leuk iets gezien.
    zo een riempje die je alleen door de achterste lusjes haalt en dan met een drukkertje vastmaakt. koste maar 9,95 en echt super

wat goed dat djim loopt

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb hier ook nog slofjes hoor, die harde schoenen zijn alleen maar lastig.
    en voordat ze buiten echt veel gaat lopen, dat duurd nog wel even. in de wagen zit ze nog lekker, en binnen loopt ze langs de tafel, maar kruipen gaat veel sneller
    en schoenen hebben ze het hele jaar door hoor, ook al willen ze je anders doen geloven

oh zag dat otje ook was gaan lopen, goed zooooo

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, de visite is weer weg. We hadden via MP een traptractor met voorlader en kar voor Tymen gekocht voor zijn verjaardag. Zegt mijn schoonvader ineens: Hier heb je het geld, die krijgt hij van mij. Hij kan nl niet op Tymen zijn verjaardag komen aangezien hij dan in Tsjechië is. Superlief, alleen nu weten wij niet meer wat we Tymen op zijn verjaardag moeten geven.....:( Nog ideetjes hier?

Mijn examen is voor nl, en daarvoor moet ik een telefoonnotitie maken, een brief schrijven en een stappenplan maken. Dus niet veel voor te leren.

Ik ga nu even de was sorteren.

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Duster: broeken met knoopsgatelastiek in de taille kopen. Die had ik voor Tymen ook altijd, die was zo magertjes dat geen enkele broek bleef zitten.

@ Schatje, lekker geshopt! Leuk he?

@ Chantico, nou gelukkig dat het nu wel goed voelt!

@ Djim, lekker ding van me, wat goed dat je loopt! Kun je het mij ook wel even leren.... Xje Silke

@ Lique, geen gevoelens in de buik. Mijn tieten doen ook niet meer zo'n zeer, dus denk nu op het moment niet dat ik zwanger ben.

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    setteke, mischien iets kleins? als wij het echt niet weten dan sparen we het geld, en vaak komt er in de loop van het jaar dan een moment dat we iets zien wat duurder is en dat is dan leuk om te halen
    ik vind het altijd zo zonde om iets te halen, omdat je iets moet...
    daarbij merk ik dat hoe meer speelgoed, hoe minder ze echt spelen.
    een spaarpotje is altijd voor de langere termijn leuk

vaak als ik dacht zwanger te zijn, met alle symptomen was ik het niet.
    toen ik niets had en dacht ongesteld te worden was ik zwanger...
    je weet het nooit... lichaam is zo raar

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, Silke kan 'alsjeblieft' zeggen. Als ze opgetild wil worden steekt ze haar handjes uit en roept 'asj, asj' Ze zegt het ook als ze iets wil hebben ef als ze je iets geeft. Zo lief!

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oe Setteke, had even gemist dat je dacht dat je misschien zwanger was! En wat schattig van Silke dat ze 'asj' zegt. Misschien een boekje ofzo voor Tymens verjaardag?

Lique, het was Djim die ik vergeten was te complimenteren met het lopen! Knap hoor!

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Kwam even om te lezen en reageren. Lezen heb ik wel gedaan, maar voel me ineens zo beroerd, dat ik het reageren even laat zitten :x

@All; Bedankt voor de tips. Ga denk ik de riempjes van Moniki's link bestellen, zien er superhandig uit :)

@Setteke; Alvast veel succes met je examen

Ik ga nou snel afsluiten en maar even op de bank liggen.....

Liefs Silvia

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jaaa die dapper snappers die bedoelde ik, lijken me heel handig, en ja ook zelf te maken, maar voor 9,95.... zou ze lekker kopen, zit vast mooier dan zelf gemaakt.

Deel Deze Pagina