Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Alieke: Ik denk dat ze er even zelf doorheen moet en dat je haar even moet laten gaan. Je hoort het wel als ze echt helemaal door het lint gaat en dan eventjes er heen gaan, niet uit bed halen, maar wel een beetje kalmeren en weer weggaan. Het is echt NIET leuk!!!

@ Schatje: Meisje, laat je niet helemaal gek maken. Het is echt niet waard! Ze kunnen het wel lastig vinden, maar jou gezondheid en van je beebje is veel belangrijker! Ze kunnen moeilijk doen, maar het is gewoon niet anders. Misschien was het ook helemaal niet haar bedoeling om je zo op de kast te jagen en flapte ze het er zo uit. Ik denk dat de HA helemaal achter je staat!

Ik heb gesport en ik ben MOE!!! Echt geen conditie hoor, jemig!

Nu ga ik douchen en ben ik echt weg voor vandaag haha!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, wat goed meid!! Applaus!! Rust maar lekker uit!

@Schatje, probeer het een beetje los te laten! Je staat echt in je recht. En het belangrijkste is toch jouw gezondheid en dat van je kind!

@Juud, zwaaaaaaaaai, hoe is het wijfie!

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Heel slecht zit is ons meiske nu dus aan het spelen beneden. Ze is gewoon helemaal niet moe. Is heel lief aan het spelen en ik weet dat het zo niet moet, maar ja. Ze heeft eind van de middag ook nog geslapen en vanavond lag ze er heel vroeg in. Dat was niet zo heel handig. Nu dus maar spelen tot ze moe is en dan maar weer opnieuw proberen. Ze heeft uiteindelijk meer dan een uur liggen krijsen. Zelfs zo erg dat ze bijna moest overgeven. Ze lag gewoon te snakken naar adem in bed. Nou dat gaat me dus echt te ver. Dus tja, dan maar even zo en hopen dat ze morgen weer een beter ritme te pakken krijgt.

Normaal helpt altijd de kiekeboemethode heel goed en stopt ze na hoogstens 5 minuten huilen, maar nu dus echt niet. Straks nog even een flesje als ze moe wordt en dan hup het bed in.

Marleen, knap zeg toch nog even gesport! SUPER!!!

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke; Ik laat Matthijs maximaal een half uur huilen en dan haal ik hem er ook uit hoor. Ik vind dat iig echt niet slecht.

@Marleen; Goed bezig

Ga weer afsluiten, heb het helemaal gehad voor vandaag......

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

6. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Ben ik weer! Het is redelijk goed gegaan bij m'n schoonouders, dus dat was wel fijn. Had m'n ventje ontzettend gemist, dus vanmiddag flink met hem geknuffeld.

Helaas is ie nog wel erg snotterig en hoest hij zo hard dat ie er amper in blijft, dus denk dat ik morgen maar even langs de ha ga. Zoals gewoonlijk is meneer nog steeds de vrolijkheid zelve dus dat scheelt wel.

@Alieke met de zwangerschap is alles prima! Wel erg vaak misselijk, maar hou nog steeds hoop dat dat met een paar weken over is. Waar had je trouwens het fotoalbum van Danique laten maken? Fijn dat ie in elk geval het geld waard is! Vind het altijd zo spannend hoe het uiteindelijk wordt!

@Chantico goed dat je nu een winkel hebt gevonden waar je wel goed geadviseerd wordt. Heb je nu van die leren slofjes? Heb ze hier nog nooit in een schoenenwinkel gezien, maar misschien kom ik in de verkeerde winkels :p

@Marleen/Rebbel ik vond Derek wel indrukwekkend, hoewel ik hier net op het forum las dat hij toch met acteurs werkt. Nah ja, hoe dan ook wij hebben een hele leuke avond gehad! Na de show nog eventjes met hem kunnen praten, was ook wel leuk! Marleen, als je er een keer heen wilt, moet je je effe inschrijven op rtltickets.nl Volgens mij krijg je dan een email zodra er weer kaarten zijn. Hij zei nog wel tegen ons dat hij in oktober naar Friesland kwam, maar dat is voor jou wel een beetje uit de buurt natuurlijk! Rebbel, wat vond jij ervan??

@Setteke heb even gemist wanneer je examen hebt, maar veel succes in ieder geval! Wat schattig dat Silke alsjeblieft zegt!
    Enne, vreemde manier van leren heb je hoor :p

@Duster vind die riempjes ideaal en aangezien ik niet echt van bretels hou (hoewel ze soms wel heel leuk kunnen staan!)...Voel je je al wat beter??

@Shanai gezellige verjaardag van je man gehad gisteren? (Nog) van harte gefeliciteerd in ieder geval! En was de bbq op je werk gezellig ondanks dat je geen zin had?

@Rebbel hoe gaat het met Milan?

@Schatje dikke knuff voor jou meid! Kun je geen brief van je vk op je werk overhandigen? Of heb je dat al gedaan? Sorry, heb het niet helemaal kunnen onthouden...

@Carmen lekker vooruitzicht straks 4 dagen vrij!

@Alieke sterkte meid! Zul je net zien dat ze moeilijk gaan doen als mama hoofdpijn heeft. Slaapt ze inmiddels al? Oh lees net dat ze zit te spelen :D Hier heeft Silvan een tijdje terug echt moeite gehad met slapen en zat ie ook soms tot half tien te spelen. Is uiteindelijk weer goed gekomen hoor, maar op dat moment heb je wel zoiets van hmmm, dit klopt niet helemaal. Maar ja, als ze kennelijk niet moe zijn...

@Judith zwaai terug! Hoe issie??

@Marleen toppie dat je op zondagavond nog zo dapper gesport hebt!

Sorry als ik iemand vergeten ben! Is niet bewust of persoonlijk hoor (probeer alleen weer meerdere dingen tegelijk te doen en dat gaat niet altijd goed helaas :D...)

Tjee, het is nog maar 21.00 uur..Moet er echt aan wennen dat het weer zo vroeg donker is. Zou al bijna naar bed gaan, maar kan dan nog wel een uurtje wachten!

7. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Danique ligt er weer in. Nu moet ze toch echt gaan slapen.
    Ze heeft nog een fles pap gehad en ook die ging weer leeg.
    Verder een pyama aan, schone luier, dekentje weer over.
    Beertje erbij, speen erin. Ze moppert nu nog wel wat, maar nog geen krijssessie. Nu maar hopen dat toch echt gaat slapen.
    Mama is zoooo moe, wil ook slapen.

Moniki, fijn dat het zo goed gaat met de zwangerschap! Hopelijk die misselijkheid ook snel over. Heb het album uiteindelijk bij kruidvat laten maken. Was het meest gebruiksvriendelijk vond ik. En het is echt zoooo mooi geworden!!

Oh en Silvan dus ook zo'n periode.

Duster, ik merk wel dat ze nu rustiger is, anders blijft ze zo onrustig als ik haar laat schreeuwen. Hoop dat het nu over is!

Nou ik ga tv kijken, hoor even niets meer, duim voor me!!!

8. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Alieke ik zal voor je duimen meid! Die periode van Silvan heeft hier een kleine week geduurd, maar misschien dat het bij Danique wel eenmalig was joh!
    Die misselijkheid kan ik inderdaad onderhand missen als kiespijn! Als ik niet eet word ik misselijk, en als ik wel eet dan word ik het daarna. Erg irri maar komt vast goed! Zal ook eens bij kruidvat kijken naar een album. Jammer dat je die niet online kunt zetten; je bent er zo enthousiast over dat je me nieuwsgierig maakt!

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hockey overleefd, maar wel beetje door mijn enkel gegaan. was eigenlijk best leuk.

en Otje zette er 2 stapjes los! die heeft er ineens zin in!

alieke, wat vervelend dat ze de laatste dagen zo slecht in slaap valt. wij hebben het ook een tijdje gehad en ik had het ook echt gehad ermee. kiekeboe (elke 5 min) werkt hier goed, maar als ze echt hysterisch zou worden zou ik haar ook mee naar beneden nemen. sterkte ermee en ook met de hoofdpijn!

shanai, hoe gaat t met je man? was zijn feestje gezellig?

chantico, fijn dat je er nu een goed gevoel over hebt! wat hebben jullie nu voor slofjes gekocht?

zag nog een afmelding voor 10 okt. is dat nog steeds de meest geschikte dag?

ga met mijn been omhoog op een poefje!

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Mijn vk heeft dit mij niet gegeven.. ze heeft me alleen doorgestuurd omdat ze het niet vertrouwde..
    Mijn therapeut heeft mij geadviseert om minder te gaan werken dus ik ga haar morgenvroeg vragen of ze een brief voor me kan maken die ik kan laten zien op het werk.. en dan ga ik dinsdag naar de HA..

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik neem toch aan dat als een therapeut mij dit adviseert en er echt op hamert om dit te doen dat de HA daar toch wel achter zou staan?

12. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Als het goed is kun je via deze link het fotoboek kijken Moniki
    Kruidvat - Digiboek - Mail

en de unieke code is dan ZT673M

Tesske, jammer dat jij ook niet mee kan de 10e. Er volgen steeds meer afzeggingen :(

Dames, jullie duimen heeft geholpen. Mijn meiske is stil!!!!
    Ik ga zo ook mijn bedje in. Morgne weer werken

13. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Over doorkomende tandjes en zure poepluiers: hoe kan het eigenlijk dat dit met elkaar te maken heeft???

@ miranda: je hebt het er maar druk mee. Gelukkig gaat alles goed met je meiden.
    Erg mooie foto van je drie meiden samen!

@ Puck: wat leuk dat jullie lekker geshopt hebben, zag die slaapzak ook bij hema. Leuke slaapzak inderdaad. Ben benieuwd hoe het logeren gaat. Ik denk dat mama er meer moeite mee heeft als olivier. Fayenna heeft nog nooit ergens gelogeerd, weet niet wanneer ik het eens ga proberen.

@ rebbel: en voel je je al wat beter meid?

@ lauwie: heb je altijd fanatiek gehockeyd? Leuk zeg! Ga je het nu eenmalig proberen of ga je weer beginnen? Ik heb altijd in ee 1e damesteam gehandbald op een redelijk hoog niveau. Met de zwangerschap ben ik gestopt en nu train ik met dat zelfde team nog een keer in de week mee. Helaas kan ik niet meer volledig mee doen, daar zou te veel tijd in gaan zitten.
    Wat lief dat je vraagt hoe het met mijn man gaat. Het gaat eigenlijk best wel goed met hem. Hij kan nog niet veel, is snel ziek, heeft snel pijn, snel moe, niet tillen enz. Maar je ziet het elke dag verbeteren. Hij kan er echt super goed mee omgaan, en daar ben ik echt heel blij mee.

@ Duster: ik kies meestal broekjes met elastiek of met verstelbare band, anders zakken bij fayenna ook alle broeken af.

@ marleen: leuke foto van je twee kereltjes. Gaat het al wat beter met je?

@ lique: wat super goed van djim.

@ alieke: hebben jullie een gezellige middag gehad? Wat vervelend dat danique huilde en niet wilde slapen. Is ze uiteindelijk zonder te huilen in slaap gevallen?

@ setteke: succes met je examen!

De verjaardag van mijn man was erg gezellig. We waren met een man of twintig en hebben het echt super gezellig gehad. Toen iedereen weg was hebben we lekker met z’n twee-tjes een pizza besteld en gegeten. Heerlijk.
    Net BBQ gehad van het werk. Was leuk en fayenna heeft zich voorbeeldig gedragen. Om 19.30 zijn we gegaan omdat fayenna naar bed moest en nu ligt ze lekker te slapen.
    Mama gaat ook naar bed. Welterusten!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    schatje, heb je dan helemaal geen kinderwagenbak, waar de baby plat in kan liggen? dan kun je eigenlijk beter niet te lang wandelen want dat is niet goed voor hun heupjes.

15. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Duster, wist je dat er op station houten GEEN lift is. Of ga jij met buggy en al trap of/af? Ik heb voor Bart een dapper snapper die maak je aan de achterkant van zijn broek vast en dan zakt hij echt niet meer af. Babykleding, hip en uniek! Musjes.com - dapper snappers

@Lauwie, jammer dat je niet meegaat. Nog spierpijn van de hockey? Go Otje! Wat goed van haar!

@Petra, arme suze. Zo sneu als ze verkouden zijn :(

@Schatje, jij bent goed geslaagd! Mooie voetenzak! Ik weet zeker dat de ha achter je staat meis! Maak je geen zorgen.

@Marleen, lekker dat je even kon uitslapen vanochtend. Mooie foto van je 2 knulletjes. Wat goed dat je gesport hebt, ik zou eigenlijk ook maar weer eens wat moeten gaan doen.

@Alieke, wat een rot nacht. Hopelijk zijn die tanden snel door en kunnen jullie weer rustig slapen. Oewh wat vervelend dat danique je zo aan het uittesten is. Bart kan daar soms ook wat van, de 1e 2 avonden trap ik er nog in. Hij huilt dan heel zielig en als ik bij hem dan bij me neem is het over. Bart moet ik dan in slaap laten huilen :( anders ben ik om 3 uur snachts nog met hem bezig. Ik ga dan om de 7 min even kijken, zeggen dat hij moet slapen en een kusje geven. Meestal hoef ik maar 1x soms 2x naar boven. Het is heel moeilijk, zo tegen mijn gevoel, maar hij maakt er gewoon een potje van. Meestal hoef ik hem maar 1 nacht te laten huilen en dan gaat het weer een paar weken goed. Ach ze was nog niet moe, dan is dit toch goed zo. Lekker even spelen met mama en dan lekker rustig slapen. Heb even je boek bekeken en is idd prachtig!

@Lique, wat gaaf! Wanneer word het uitgezonden? Dan ga ik kijken hoor! Gelukkig dat alles goedkomt met remi :) Hoera Djim loopt los! Go Djim!

@Linka, hoera Jeslyn loopt ook los! Go Jeslyn. Nu gaat het hard hoor!

@Moniki, heb je nog een reading gekregen?

@Chantico, fijn dat je nu wel goed geadviseerd bent!

@Setteke, succes met leren. Wat schattig dat silke asj zegt, daar smelt je toch helemaal van. Haha wat een acrobaat die silke.

@Rebbel, beterschap voor jou en je mannetje. Gelukkig gaat het met milan weer beter.

@Carmen, jammer dat je niet mee gaat. De cross is ook erg leuk. Ik heb jaren geleden ook meegereden in boekelo, was zo gaaaaaf!

Ik heb besloten om maar weer te gaan sporten. Nu ga ik met mijn zus op zumba. Zijn er hier nog andere meiden die ook zumbaën? Ging even op youtube kijken maar vond het er nogal ingewikkeld uitzien ;) Ben niet zo'n danstalent haha

16. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Lauwie sterkte met je enkel en wat goed dat Otje al 2 stapjes heeft gedaan!

@Alieke wist helemaal niet dat dat kon joh, hem online bekijken! Ik ga hem morgen even uitgebreid bekijken (heb nu oogjes op steeltjes). Dank je voor de link! Fijn dat je meiske stil is!

@Schatje oh, nu snap ik hem! Inderdaad goed dat je dan om een brief van je therapeut vraagt! En ik denk dat het wel vreemd moet gaan wil je ha er niet achter staan...

@Shanai geen idee wat zure poepluiers en tandjes met elkaar te maken hebben! Goeie vraag eigenlijk. Hier nooit gehad helaas. Silvan heeft moeite met z'n ontlasting, dus had inderdaad mijn hoop op het tandjes krijgen gevestigd maar helaas. Heeft Fayenna veel last van zure luiers dan?

@Toetie nee, helaas geen reading gehad. Had toch stiekem gehoopt dat m'n opa door zou komen, hoewel ik nog niet 100% overtuigd ben van hoe zo'n medium nou precies werkt, haha

Ik ga m'n bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal!

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    shanai, ik hockeyde een paar jaar tot ongeveer 3 jaar geleden door een hardnekkige enkelblessure, toen zwanger en nu heb ik geen zin in elke zondag ´hoe gaan we het regelen stress´ aangezien mijn vriend ook hockeyed. ik heb nu 1 keer ingevallen en ga dat denk ik vaker doen.
    op hoog niveau handballen lijkt me niet meer haalbaar nee. ga je nog wel eens bij wedstrijden kijken? fijn dat je man opknapt maar het zal idd wel een lange weg zijn.

setteke, wat een grappig filmpje! succes morgen!

toetie, je bent al een paar avonden niet geweest volgens mij. alles goed?

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Toetie, ik wil ook zumba, ga een keertje bij mijn vriendin ff testen, ze heeft dvd van als ik leuk vind wil ik thuis ook ff doen ;)

En jeslyn loopt nog niet helemaal los, maar vanmorgen meer dan 2, dus stuk 5 a 6 stapjes!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Toetie, ben de site kwijt met al die gerse gympies :(
    Weet jij het nog? Het waren Vans....

20. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Lauwie, hier alles goed hoor. Ben alleen gister niet geweest. Was met m'n zusje naar de ikea :D Hoe is het met jullie? Gelukkig gaat het weer wat beter met knor las ik.

Deel Deze Pagina