toetie, je was me voor nu al beetje spierpijn.. zumba ken ik niet. chantico, maakt ise trouwens zelf al puzzeltjes? wat knap zeg!!
Zwaai terug naar Miranda1 Ik ga nu maar offline, slaap lekker meiden! En niet veel kletsen zo te zien zijn er veel meiden online, hihi!
Wie gaat er mee eind sept/begin okt.: Ballorig HOUTEN Kinderspeelparadijs Ballorig. zaterdag 10 okt. Alieke Miranda + familie Binna miepie28 Toetie Linka76 JennyS Pruts27 sjorsje Delilah Duster2000 (als iemand ons op CS Utrecht op kan halen ivm vervoer) Petra + familie -------------- 12
@Toetie, als het goed is wordt het 7 november uitgezonden. Zumba, ja dat is helemaal hot. Maar ik doe het niet hoor, ik hou niet zo van dansen, haha!! Maar het schijnt geweldig te zijn. De zondagskrant vandaag stond helemaal vol met proeflessen en nieuwe cursussen met Zumba!
@Lique, ik ga 7 nov kijken hoor. Ik ben benieuwd wat ik van zumba vind. Krijg dinsdag een proefles @Juud, wow weer vakantie! Heelijk hoor. Jammer dat je niet meegaat
whaaa juud alweer, kunnen we niet met zijn alleen bij jou komen meeten ik heb waarschijnlijk mijn maxi cosi verkocht. had hem als set, maar een van de dec.mamas wil de voetenzak, dus heb hem los erop gezet. snap sommige bieders niet hoor, komen ze aan met 10 euro voor een maxi cosi cabrio iso fix, topline papillon. zouden ze echt serieus denken dat ik daarop in ga??
Na een beroerde nacht ben ik kapot en toch klaar om te werken. DAnique is de hele nacht nog huilerig geweest. En ik voel me knap bereord. Maar ja, het leven gaat door, dus de kinderen wachten. Ik sleep mezelf de auto in om naar het werk te gaan! Fijne dag!!!
@ toetie: zumba is echt geweldig! Ik werd een hele tijd geleden gebeld door een vriendin om met haar zumba te gaan doen. Eerst had ik mijn twijfels is dat wel iets voor mij, kan ik dat wel. Meegedaan en het was echt super. Het was erg lachen en heel gezellig, de pasjes worden een voor een uitgelegd en dan wordt het langzaam opgebouwd naar een dans. Echt een aanrader. Ik heb besloten om na een paar lessen te stopppen, ik doe namelijk ook handbal. Bij handbal heb ik besloten een avond minder te gaan trainen, dus heb ik besloten die avond niet in te vullen met weer iets anders. @ moniki: vroeg het me ineens af toen ik iedereen over zure luiers en tandjes zag vertellen. Fayenna heeft vier tandjes en er erg weinig last van gehad. @ lauwie: ze vinden me nog steeds een onderdeel van het team en proberen me elke week weer over te halen om volledig mee te komen doen. Gisteren ging ik met fayenna kijken en werd ze meteen overgenomen en werd er gevraagd of ik even mijn spullen wilde gaan halen haha. Op zo’n momenten heb ik er echt zin in, maar heb het toch niet gedaan. Ook voornamelijk ivm de zondag, want de trainingsavonden ligt fayenna op die tijd al in bed. @ miranda: *zwaai* @ alieke: succes met werken meid. Kan me voorstellen dat het geen fijn begin van de dag is zo. Ik ga me ook verder klaar maken. Even alles klaarzetten want mijn schoonmoeder is over een half uurtje hier.
hier ook een beroerde nacht helaas zo djayden wegbrengen en dan naar therapie ben benieuwd wat ze gaat zeggen over mijn werk
hoorde gister avond trouwens van mijn leidinggevende dat ze tegen haar hadden gezeg dat ik beter helemaal in de ziektewet kon gaan dan kostte ik hun niks meer
Mogguh! Heb niet teruggelezen hoor, wilde ff vlug aanwippen! Nou, we zijn zaterdagmiddag tegen 13u toch weggegaan. Jamie had helemaal geen koorts of verhoging meer zaterdag, heel raar! Dus hebben ik onze tassen ingepakt en zijn we wel gegaan. Gisteravond tegen 19.30u waren we weer thuis. Jamie heeft lekker door de bossen gesjokt, en als hij moe werd droeg opa of papa hem op de schouders. Liep Jamie in zijn trainingspakkie en zijn croc's, haha! Zo'n leuk gezicht! Alleen het slapen ging wat minder, we hadden Britt en Jamie bij elkaar op de kamer staan, en toen Jamie gistermorgen om half 6 (!!!) wakker werd en naar huis wilde, begon Britt natuurlijk ook.. met als gevolg dat hubje gistermorgen al voor 6u in de kamer zat met 2 koters.. Zal vandaag ff de boel opruimen, wasje draaien, en toch maar ff wat aan het huishouden doen... Kom nog wel langs hoor! Xx
Goedemorgen dames, Kom ff zwaaien! Probeer straks ff te reageren! Goed ziek geweest en het weekend ook nog erg druk gehad.
Het was vanochtend helaas 5u30 dat Matthijs geen zin meer had om te slapen Vanmiddag maar even met zijn 2-en een middagdutje doen. @Toetie; Dat wist ik niet van het treinstation. Erg handig :x Zal er nog eens even over nadenken. Ik heb die dag nl. ook een verjaardag en daar wilde ik ´s avonds naar toe, maar dan blijk ik ook geen auo te hebben......... 10 Okt komt dus eigenlijk niet zo goed uit, maar ik heb al wel een treinkaartje gekocht bij de KV
Goedemorgen meiden!! Heb van het weekend een aantal vragen opgespaard!! 1. Hanne krijgt hier als tussendoortje fruit, biscuitje of rozijntjes. Ik vind dit eigenlijk nog wel prima. Geven jullie al meer? Een snoepje of zo? Spekje oid? 2. Ik las hier dat de mannen mee gaan met schoentjes kopen voor de kids! Ik vind dat eigenlijk wel heel erg leuk. Nu had ik het er gister over, en manlief vond het prima om mee te gaan, maar ziet het niet als iets bijzonders. Ik eerst eigenlijk ook niet... Maar het is dus blijkbaar wel iets speciaals. Nu wilden we vanmiddag gaan, maar helaas kan hij niet weg van zijn werk. En daar blijven er weinig mogelijkheden over voor deze week... En Hanne hier loopt al echt goed, dus tijd voor schoentjes. Zouden jullie dit alleen -zonder- manlief gaan aanschaffen? 3. Weet het niet meer! Had nog wel iets, maar dat komt nog wel! Hier verder alles prima. Ben zo gelukkkig met mijn meisje. Ze is zo lief en die kusjes met haar mond dicht zijn zo schattig!! Ow, wacht, ik ga haar eerst naar bed brengen en kom daarna nog even terug! Doeii!