Okay, nu echt... verkeerde knopje!! Ja volgens mij was Jenny ook op vakantie. 2 keer achter elkaar. Alieke, wat vervelend van en voor Danique zeg. je blijft een beetje bezig he? Hoe ging het vannacht? Ow, ik lees net je berichtje van gisteravond. Wat ontzettend vervelend!! Ik zou er misschien toch niet meer heen gaan... heel hard, maar anders went ze er echt aan!! maar eigenlijk spreek ik niet uit ervaring, dus kan je niet echt helpen! Ow kijk, je hebt het al opgelost. Volg je hart en je gevoel zou ik zeggen. Jij bent de mama, dus jij weet het uiteindelijk het beste! Hopelijk gaat het vannacht beter! En wat een album zeg!! prachtig! genoeg foto's om heerlijk bij weg te dromen! Lique, wat knap van Djim dat hij zijn eerste stapjes heeft gezet!! Stoer he? Setteke, succes vandaag met je examen!! Setteke, wat schattig van Silke zeg!! Echt lief!! Grappig wat een verschillen he? Ik zie Hanne bijv. nog niet zo snel iets zeggen, zij is veel drukker motorische dingen, zoals lopen enzo! En wat speelt Silke lief met dat ding. Ik wilde dat ding ook eerst kopen, maar dacht dat ze nu wel weer te groot er voor zijn, maar niet dus! Leuk! Chantico, wat fijn zeg dat je nu wel goed geholpen bent! ik begin gelijk te twijfelen of wij al schoentjes moeten kopen. Hanne loopt eigenlijk al een heel tijdje aan de hand en nu sinds 3,5 week ook echt los. Ze komt sinds 1,5 week echt een eind... Maar 5 meter? Geen idee! Hmm... nog even over nadenken dan! Marleen, mooie mannetjes hoor! Ze lijken niet echt op elkaar he? Volgens mij is Thomas meer Jeroen en lijkt Jasper echt op jou. Of heb ik het mis. Ik heb het maar van foto's he? En is het fietsen nog gelukt? Hoe is het met afvallen? we hebben helemaal geen contact meer via Hyves he? Het ging zo goed en nu er gewoon weer hard tegen aan joh! Duster, hihi, geen broek meer aan zijn kontje!! Ik vond die link van Moniki ook een goeie zeg! Leuk kleurtje en klaar ben je! Rebbel, beterschap voor jullie drietjes! Wat vervelend zeg!! En al zo lang he? Schatje, ik kan me helemaal voorstellen dat je gestressd wordt van je werk. ongelooflijk zeg dat ze zo kunnen reageren. Maar houd jij je maar rustig, jij kan er toch weinig aan veranderen en de medici staan achter jou, dusse ze kunnen jou niets maken hoor! Shanai, nog gefeliciteerd met je man. Enne, die poepluiers en tandjes? geen idee. Ik las pas ergens dat diarree en koorts geen gevolgen kunnen zijn van tandjes! Maar iets verhoging of viezere luiers wel. Misschien door de weerstand of zo? Hier trouwens nergens last van als er tandjes doorkomen. Petra, hoe is het met Suze en Roos? beterschap voor je kleinste meisje! Toetie, is helemaal nieuw he dat Zumba. Het zegt mij niet zoveel. De reclame ziet er wel leuk uit. Succes joh!! Enne... als je maar beweegt!! Lauwie, wat goed zeg, hockeyen! wij doen het op de gym wel eens! maar dan niet op de prof-manier! Sterkte met je enkel! Linka, wat knap van Jeslyn joh! En als ze 5 stapjes zelf loopt, loopt ze toch los? Judith, oe lekker Italiƫ!! Zomaar of familiebezoek? Queenbee, en nu lekker weer thuis dus! Fijn dat Jamie geen koorts meer had! Miepie, helemaal opgeknapt nu? Duster, he bah zo vroeg al!! Lekker vanmiddag slapen!! Helemaal legaal hoor!! Na een heel verhaal: Groetjes allemaal, fijne dag en ik ga hier lekker aan de slag. Zp blijft aanstaan, dus ik wip vast nog wel een keertje aan!
zozo, in ruim een half uur is er door niemand iets gezegd! zeker allemaal aan het wachten op mijn reageeractie!!
@ Arri, ik heb ook zelf de schoentjes gekocht hoor (samen met oma op pad geweest). Tuurlijk zijn de eerste schoentjes bijzonder, maar ook weer niet ZO bijzonder dat er een hele plechtigheid bij hoort volgens mij. Je moet zowieso doen wat je zelf wil @ Setteke, leuk filmpje wat is ze lekker bezig zeg. Ik denk dat ik ook maar zo'n opblaasding ga kopen, ze hebben er zo te zien wel onwijs veel lol van Met de meisjes gaat alles prima. Suze is net zo lief als Roos (het is dus echt waar dat je van je kinderen evenveel houdt). Met mij gaat ook alles prima, ik merk dat ik steeds meer mezelf word en uit de zwangerschapscocon stap. Wat lijkt het me heerlijk om dalijk weer eens een keer een drankje te drinken, maar voorlopig geniet ik al erg van de biefstuk en filet (sorry voor de zwangeren onder ons). Het is ook echt superfijn om de trap op en af te rennen zonder te zuchten te steunen of te puffen. of om te draaien in bed binnen 10 seconde
goedemorgen hihi roos ik geniet nog steeds van de american filet iedere zaterdag. prachtig he als al je kindjes stuk voor stuk bijzonder voor je zijn. ik heb me iedere keer weer afgevraagd, of ik van het nieuwe kindje wat kwam ook zo veel kon houden. en het is zo bijzonder om die stroom van liefde en geluk te voelen als zo`n kindje er eenmaal is. je verbaast jezelf hoeveel liefde je voelen kan, onvoorwaardelijk alieke, oei dat klinkt heel zwaar, sterkte vandaag schatje ik hoop dat ze een goed advies voor je hebben hm ik moet nu opletten heb al een paar keer bij de aug.2009 mamas gezeten oh er heeft iemand geknoeid hier
Goeimorgen meisjesss Hier ben ik ook weer na een druk wiekend. met een best wel zeurdig meisje. zaterdag wou ze alleeen maar bij mama ziten hangen klimen huilen tuten erg lief maar was wel kapot einden van de dag. Gistern haar verjaardag gevierd was erg leuk. heeft niet alles gekregen wat we vroegen meer ander dingen als wat we gevraagt hadden op zich wel jamer. want nu heeft ze 3 telfoons en twee van die dingen waar ze blokjes in moet doen. wel verschilende maar ja. weet wel al wat dingen voor de sint en kerst de taart heeft ze heel netjes op gegeten met een vorkje zo lieff. vanaf ga ik een huisje op halen voor in de tuin ben benieuwt morgen. @setteke wat een super filmpje even geken naar aanleiding wat petra zei. en ik denk da tik ook zo ding wil @petra ik snap jehelmaal ik vondt het heerlijk om zwanger te zijn maar ook heerlijk om zelf weer te zijn @arri schoenen kopen tis wel biezonder maar ik heb al eens met steve gekken en ga nu van de week ze zelf halen en snoepjes hier niet. ik geef haar kaas worst als we op een verjaardag zijn soms ene kaal tosie en thuis biskwietjes nijntjes koekje ontbijtkoek rozijntjes en veel fruit
over die dapper snappers, ik ga denk ik zelf vanmiddag eens kijken of ik er een maken kan. heb ze eens goed bestudeerd en moet te doen zijn
@Setteke, alsnog veel succes vandaag. Verder wel bijgelezen, maar er is niet veel blijven hangen. Yosyp heeft er nu bijna weer 'n tandje bij en Lianna heeft er sinds 2 dagen 'n kies bij. En deze keer weinig tot geen last gehad van zure, diarree luiers. Misschien verklaart dit het wel dat ze sinds donderdag al zo vervelend waren.
Ik weet weer een paar vragen!! 1. Over schoentjes!! hoe duur zijn schoentjes eigenlijk? Ik wil normale schoenen, die goed zijn voor d'r voetjes, maar geen ontzettend dure of zo. Zit je dan rond de 30 euro, 50 euro, 10 of 100 euro? 2. Nee he? weer vergeten!! O ja, ik weet het weer! Wat kleertjes hebben jullie kleintjes nu aan? Binnen, buiten en in bed?
in bed een pyjama overdag heeft doe ik haar gewoon haar broekje uit en dan in de slaapzak in bed ik kleed haar hetzelfde als mijzelf, nu dus lange mouwen en broek. ik vind het niet zo warm, zeker in de ochtend niet ik haal altijd bij schuurman schoenen. hier geven ze goed advies. voor saf heb ik vaak schoenen van shoesme, die zittenhem goed, ook de zijkanten sluiten goed aan. je moet wel van die hele flex zooltjes halen als eerste schoentjes. ja en de shoesme kosten ongeveer 54,95 of meer maar ze hebben vaak ook aanbiedingen, en je kan voor 29,95 bij ons ook hele leuke vinden.
Hey meiden, Vanmorgen begon de dag hier weer om 6.15u! Ik geloof dat dit het nieuwe ritme van de mannen is . Thomas is vanmorgen naar de psz geweest en wij hebben Thomas vanmorgen ingeschreven op de basisschool! Tegenwoordig moet alles zo vroeg. Ik heb zelfs Jasper al in moeten schrijven voor de psz! Nu moet ik nog een afspraak gaan maken bij de tandarts... @ Setteke: Geweldig filmpje! Ik denk dat Jasper ook uit z'n dak zou gaan met dat ding haha! @ Moniki: Het lijkt me waanzinnig. En Friesland, mmm, misschien gelijk een mini-meeting eraan vast plakken ! @ Alieke: Soms gooien ze gewoon ineens hun ritme om en gaat het allemaal heel anders. Hopelijk gaat het vanavond beter. Die hele fles heeft ze niet voor niets helemaal op gedronken denk ik! @ Lauwie: Balen van je enkel! GO OTJE!!! @ Shanai: Het heeft volgens mij te maken met weerstand en de zuurgraad van de ontlasitng die verandert. @ Toetie: Volgens mij zou ik bij Zumba alleen maar in de lach schieten...daar krijg je wel buikspieren van haha! @ Schatje: Wat een botte hork! Gatver! @ Arri: Hier absoluut nog geen snoep voor Jasper. Thomas krijgt ook niet veel. Mannen vinden sommige dingen minder bijzonder. Als je man er geen waarde aan hecht zou ik ze lekker zelf gaan halen. Afvallen wat is dat??? Ik ben vandaag weer begonnen! Wat de mannen betreft heb je het goed gezien hoor! Ik koop zelf geen mega dure schoenen bij een speciaalzaak, dus ik ben vaak rond de 30,-kwijt aan schoenen voor de kids. Jasper heeft overdag een romper aan, zonder mouw of korte mouw, een broek en een shirt met lange mouwen. Buiten een zomerjas of vest er over heen. 's Nachts een romper met lange mouwen en een slaapzak of een romper zonder mouwen, pyjama trui en een slaazak. @ Binna: Ik heb ook niet alles gekregen wat ik gevraagd had en heb het lijstje mooi bewaard! Hoe vond Silver verder al die aandacht?
Ben er weer! Shoesme wil ik ook aanschaffen, die vind ik zo mooie schoentjes voor kleine, maar wacht eerst totdat Jeslyn helemaal los gaat lopen.... Genoeg over schoentjes, al paar dagen praten wij over schoenen, hahaha! En Arri kleren overdag draagt ze met lange mouwen en broek of rok met malliot of legging en sanchts natuurlijk pjyama met slaapzak en middagdutje met truitje dus doe ik broek uit. Petra, lekker jezelf zijn, heerlijk he!
Owja over die dingetje die Silke mee speelde vind ik ook leuk, kan je ook bij bartsmit kopen dan? En filmpje is heel leuk!
@Marleen; Ik heb Matthijs al in moeten schrijven voor de basisschool. Ik had de keuze tussen 2 scholen en 1 school zat zelfs al helemaal vol
Jeetje Duster, nu al? Ik had het wel gehoord van een collega die in Rosmalen woont, dat bij hun een wachtlijst is, maar in Rijen had ik het niet verwacht. Ik heb een tijdje terug voor de zekerheid wel gebeld naar de basisschool aan het eind van de straat, maar daar was nog voldoende plaats voor 4-jarigen. Het zou geloof ik wel anders zijn als het instroom was vanuit een andere school.
@arri schoenen ik wil die van shoesme en die kosten rond de 50 en rond dat bedrag zit je wel denk ik en kleertjes lange mauwen en een lange broek of majo/lenging. buitne vest of jas. achter soms niks omdat het daar best warm dan is @marleen ze vond het wel redelijk. somige cadeautjes wou ze niet hebben had ze echt zo iets van ben nu wel klaar @alieke als ik Silver na half 4 nog laat slapen slaapt ze pas om 9 uur. dus Silver gaat er altijd rond 15 uur echt uit bed.
hier bij schuurman schoenen hebben ze een spaarsysteem, vorig jaar hadden we een bon van 15 euro korting gespaard, en af en toe krijg je een bon opgestuurd van 10 euro korting. had toen schoenen voor saf een maatje groter dan die al had (die waren zo leuk) en omdat de schoenen ook nog waren afgeprijsd heb ik met die bonnen erbij maar 5 euro hoeven te betalen das dus lekker ik haal voor anissa pas schoenen als ze echt buiten lopen gaat, binnen hebben wij geen schoenen aan. moet voor een kind toch ook niet lekker zijn van die harde schoenen, nee gewoon slofjes hoor zo mijn man gaat straks even wat voorbeelden van autos kijken... want we hebben gewoon geen tijd gehad al die maanden om een auto te halen moest die eerst mega lange dagen en weekenden draaien, nu is er dus geen werk.... is die halve dagen aan het werk...
@Sjorsje; Het is ook niet bij elke school in Rijen. Er zijn zelfs scholen waar je ze op het laatste moment nog op kunt geven. Maar aan de kant van Rijen waar wij wonen, worden de meeste baby's geboren en heb je 't minst aantal scholen