Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Duster: Bizar zeg, da's wel heel erg! Ik vind het belachelijk hoor. Je kind moet toch gewoon naar school kunnen?! Wij hebben hier 3 basisscholen. Een reformatorische, een christelijke en een openbare. Thomas gaat naar de christelijke school en daar doen ze gelukkig niet zo heel moeilijk. Op de openbare school zitten ze wel te zeuren dat je snel op moet geven (daar zitten de kids van Jeroen's zussen). De reformatorische school weet ik eigenlijk niet, die is me iets te streng overigens.

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    vind het ook erg, stel dat alle scholen vol zitten??
    hier krijg je volgens mij een brief van de gemeente met informatie over scholen, en dan kan je ze ook opgeven.
    ik heb saf ook nog niet opgegeven, hij gaat straks hier in de straat naar school

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @ Vroege vogels. Weet ook niet wat het is hoor. Hier ook alles wakker om 6.00 uur. Je zou denken nu het wat later licht wordt, dat ze meedoen, maar helaas…

@ Arri, nou ik koop hier de schoentjes alleen hoor. Vriend vind het leuk om achteraf te zien, maar die interesseert het echt niets. Kan ik beter alleen gaan, haha!! En rond de 50 euro, kan je hele goede schoenen aanschaffen hoor. Maarja is maar net wat je wilt. Kleding, niet bijzonders. Pyjama shirt in de zak in bed. Romper broek en shirt in huis en dat met jas buiten. Weinig bijzonders. Oja en ook niet echt snoep hoor hier. Net zoals wat jij geeft, is toch prima!

@Duster, hoe wist je dat je hem al in moest schrijven? En dat het daar zo vol was. Zou ik ook wel willen weten van de scholen hier in de buurt.

Omdat hier iedereen ook zo vroeg wakker was, ga ik ook lekker even liggen, nu alles slaapt!! Fijne middag dames!

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen; Ja, ik vind het ook belachelijk, maar heb ook geen zin om naar de andere kant van het dorp te fietsen :D

Ik ben bezig met mijn sollicitatielijst in te vullen. Ipv dat ik het bijhoud, doe ik dat meestal op het laatste moment. Nou heb ik dus wel trouw gesolliciteerd, maar weet niet meer waar.......

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lique; Ik had het van iemand vd zwangerschapsgym gehoord. Haar oudere kinderen zitten op die school dus hun jongste mag automatisch ook naar die school. Omdat ze dat bij iedereen zo doen is er elk schooljaar maar plaats voor 10 andere kindjes die zich in kunnen schrijven........ Op de school waar Matthijs nu ingeschreven staat zitten mijn neefjes op school, dus mijn zus heeft het even nagevraagd en er was nog plaats, dus we hebben hem maar meteen ingeschreven

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Wat is het hier rustig zeg. Heb ondertussen mijn sollicitatieoverzicht bijgewerkt , rekeningen betaald en post gesorteerd en hier gebeurt gewoon helemaal niks :$

Ga nu wat brieven op de bus doen en maar meteen wat glas naar de glasbak brengen. Denk niet dat ik hier vandaag nog een keer kom....

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Is idd rustig vandaag! Alleen maar goed voor mij, moet aan de poets en zolang het hier rustig is, kan ik mooi doorpoetsen! :p

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hier zelfde Queenbee! Als ik bij iemand heb schoongemaakt wil ik niet meer in eigen huis doen, maar vnadaag is me gelukt :p !

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nou ja, ik heb Silvertje toegevoegd, hihi!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Goed zo Linka! ;)

Binna, zal zo ff op Silver haar hyves kijken!

---

Ik zal zo eerst Britt nog ff op bed leggen.. hihi, weten jullie wat ze net zei? Speelt ze samen met Jamie met zijn autootjes, zegt ze steeds; 'toto, toto'! Hoe goed? ;)

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja heel goed hoor van Britt! Jeslyn probeerde ook Eelco te zeggen, eeke eeke, gaabbi gaabbi probeert ze ook, vriendin van hem, jaja ze zijn weer samen :( !

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ook goed van Jeslyn! Leuk dat die ukkies je nu echt na proberen te praten he? En dat van die vrienden van jou heb ik of gemist of ben ik het inmiddels vergeten.. solly... ;)

14. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Deze link plaats ik ook even in onze 'club'. Dit is een webwinkel van mijn schoonzusje! Erg leuk om even te kijken en om eventueel ideetjes op te doen voor een kraamcadeautje oid. Zou het ook wel leuk vinden om te weten wat jullie hiervan vinden!

Oehli Boeli Shop.nl

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Queenbee: Dat is tweelingbroer van Jeroen ;)

Arri, ga ik ffkijken!

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
  17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    arri, leuk! ik kan alleen door de ruitjes er doorheen niet alles goed lezen.

duster, wij hebben ottilie met 8 dagen al voor een school opgegeven. en een paar maanden geleden voor de 2e omdat het niet zeker is dat ze op die eerste school een plek krijgt. echt een gekkenhuis hier. kdv is ook zo idioot. en nog maar zien dat het straks dan allemaal lukt met bso.
    zwemles schijn je ze ook al voor op te moeten geven.

ik ga otjes slaaptijd nog even benutten om roosjes en blaadjes van fondant te maken. mijn zusje is deze week 5 jaar getrouwd en ik ga hun bruidstaart in het klein namaken.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Linka, oh, ohké!

@Arri, leuke site! En heb je ff uitgenodigd als vriendje op hyves, waren wij nog niet eens! ;)

@Lauwie, knutselze! Leuk idee trouwens, de trouwtaart in het mini namaken!

19. Hey dames, ik ff snel..

Ben helemaal niet vooruit te branden vandaag, lig al bijna de hele dag op de bank, ook nog even in bad geweest, want had het steenkoud... Misschien iets onder de leden...

Maak me toch een beetje zorgen...
    Tygo leert (ogenschijnlijk) geen nieuwe woordjes.
    Het is nog steeds papa, mama, ada, daa (daag) en hai...
    Alleen gebruikt ie het niet altijd wanneer het moet zeg maar, dus die link is er nog niet helemaal. Hij heeft in het verleden wel meer woordjes gezegd, maar dan zegt hij het 1 keer en daarna niet meer.

Ook wil hij pertinent niet lopen. Laatst stond ie echt los, keek me recht aan en ploft keihard op zn billen neer. Niet omdat ie wiebelde of wat dan ook, gewoon om het feit dat hij stond. Als je met hem aan de hand wil lopen begint ie te kreisen, huilen, trekt zn benen in, terwijl hij dit voorheen leuk vond.

Ik maak me niet zorgen omdat hij het nog niet 'kan', want ik denk dat het met het lopen bijvoorbeeld ook een kwestie is van niet willen.
    Maar vraag me toch sterk af of het aan mij ligt, motiveer ik hem niet genoeg, praat ik niet genoeg met hem, oefen ik niet genoeg, speel ik niet genoeg met hem.
    Vind ook dat het leuk moet blijven voor hem en niet geforceerd moet worden, maar ben daarbij bang dat ik in gebreke blijf.

Ook valt mij op dat Tygo toch wel een klein beetje loenst. Mijn vriend vind dat Tygo ook afstanden slecht inschat. Dus dat hij wil gaan staan aan de tafel maar hij grijpt dan te vroeg naar de tafel, waardoor hij zich iets naar voren laat vallen voor hij de tafel te pakken heeft (als je begrijpt wat ik bedoel).
    Ik ben zelf ook slechtziend, heb vroeger altijd geloenst, nu nog als ik moe ben. Mijn oog is afgeplakt geweest en ik kan nog altijd niet afstand inschatten, dat is niet corrigeerbaar, heeft te maken met de vorm van je oogbol, de mijn heeft de vorm van een rugbybal ten opzichte van een ronde oogbol.
    Dus het zou niet van een vreemde komen.

Ik hoef echter pas 23 oktober weer naar het CB....
    Dat duurt nog zo lang.

Nou ja, even de onzekerheden dan van mij, waar ik al dagen mee in mijn hoofd zit.

Verder weinig puf even. Tygo is over het algemeen lekker vrolijk en een lolbroek, maar soms ook ineens jengelig en slaapt nu bijv. al vanaf 2 uur!!!
    Voor mij wel even lekker, want mama is ook moe, maar goed...
    Ik ga met het eten beginnen...

Als iemand wat energie over heeft, stuur het dan aub even naar Goor, tav Chantal????

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn gaat steeds meer stappen los lopen!! Gaat hard hoor!

Chantal, knuff voor jou! Gewoon proberen naar oogarts te gaan kijken of hij wel slechtziend is of niet....

Ben benieuwd hoe met Alieke gaat?

Hier zwemles bij 4,5 jaar opgeven en half jaar wachtlijst, andere weet ik niet ga ik nakijken en bij myrna school mocht ze al meteen komen en oude school ook en ik ga Jeslyn op zelfde school als myrna nemen....

Deel Deze Pagina