Jaaaa, koude washandje op! Ja dat had ik ook gedaan bij Myrna, nadat ze was gespoten! Dus begrijp ik ff niet waarom het niet mag?
Zomaar een vraagje, waarom hebben jullie zo'n naam gegeven, logisch omdat jullie mooi vinden maar hoe kwamen jullie dan aan die namen? Jeslyn hebben wij gekozen omdat wij heel mooi vonden, wij kwamen de reclameboekje Koter (heeft ook website http://www.koterkado.nl/) tegen en toen zagen wij naam Jeslyn op de muts dus willen wij meteen al zo noemen! Als Jeslyn jongen was zouden wij Jelco noemen (Jeroen en zijn tweelingbroer Eelco) Hanna, de combie van Hendrik en Anja, me allerliefste schoonouders ter wereld!
Wij hadden beiden een lijst namen, ik had Julia staan en Chieffie had Giulia, nou aangezien we Italiaans wilden was de keuze snel gemaakt. Christina is van mijn opa's moeder en Giovanna is mijn schoonmoeder Jannigje maar dan op z'n Italiaans @ Linka, vind hanna erg mooi ook ik had Hannah op mijn lijstje staan haha
Dank je Juudje! Ja ik vind Hanna ook heel mooi, eerst wilden wij Elyssa (Combi van Eelco, Elske, Larissa en Myrna) maar toch hebben wij Hanna gekozen, want Jeslyn Elyssa vind ik niet zo mooi klikken, wij wilde 2e naam aanzien dat Jeroen ook met J heet dus is handiger ivm posten! En ook dan nog Myrna Leona Flora, Myrna hebben wij gekozen (vader van Myrna en ik) Hij vond Mirna leuke naam, eerst hadden wij Rosalie in onze gedachten, maar na liggingsecho van 36 weken hebben wij besloten dat wij geen Rosalie wilden, dus bedachten wij andere naam, ja Mirna vond hij mooi zijn oude goede vriendin heet Mirna en ik zei mwoah uitspraak vind ik heel mooi maar schrijfwijze niet zo, dus hebben wij Y genomen ipv i. Leona is tweede naam van me ex hartsvriendin en Flora van mijn moeder.
@ Linka, ze doet het goed jouw meisje. Ik vind het raar dat ze op het cb zeiden dat ze nog te jong was voor 150/5. Silke kreeg dit ook al met 4 weken. Silke heet zo omdat we dat al jaren een mooie naam vinden. Het is echt fries en wij wilden onze kinderen een friese naam geven. Als Tymen een meisje was geweest had hij ook Silke geheten. Silke haar tweede naam Fenna vonden we er gewoon mooi achter klinken. Tymen zijn naam hebben we uit de Leeuwarder Courant. Daar stond elke maand een advertentie in van een kraamzorgorganisatie met alle namen van de kindjes waar ze gekraamd hadden. Daar zag ik Tiemen staan. Wij vonden het met een Y net even wat frieser. Tymen zijn tweede naam Jesmer hebben we zelf bij elkaar gepuzzeld uit verschillende namen (O.a. Jelmer, Jesper enz.) @ Philly, zo te lezen heb je een fijn meisje. Wel even wat anders als mijn kleine boedhatje! @ Alieke, Silke vond het wel best. ze ging lekker op mijn arm liggen slapen en sliep zelfs gewoon door toen Tymen een bak duplo over de vloer kieperde. Mooie banner!
Setteke, mooie naam he! Fries naam vind ik ook heel mooi, me vriend niet, mijn zusje heet Elske ! En namen van Myrna heb ik boven even bij gezet. Wat ik ook mooi vind, Tjalling (is ook fries) die had ik ook in mijn lijst !
rachel mijn meisje slaapt ook nog lang niet door hoor. meestal om half tien/tien uur de laatste fles en dan komt ze om drie uur half vier weer! ieder kindje is toch anders? vind niet dat het standaard moet zijn. en ik vind het ook wel iets hebben saampjes in het holst van de nacht. kus
Waarom hebben wij Danique Aline gekozen. Nou Danique vonden we erg mooi. Hebben heel lang met de naam Fleur in ons hoofd gelopen. Maar uiteindelijk kwam Danique in mijn hoofd en vond ik dat mooier. Mijn man ging toen ook overstag. Aline is afgeleid van mijn eigen naam. Wilde graag een 2e naam, maar niet vernoemen. Dus gezocht naar een naam die paste bij de mijne voor een meisje en voor een jongen een naam die paste bij Raymonds naam. Als we een jongen hadden gekregen had hij Thijmen Ramon geheten. Thijmen omdat ik die naam vanaf ik zwanger was in mijn hoofd had zitten en het erg mooi vond. We hebben lang getwijfeld tussen Milan en Thijmen, uiteindelijk dus Thijmen gekozen en Ramon, ja zelfde verhaal als bij Aline. Setteke, fijn dat Silke het leuk had! Linka, in vind Myrna ook mooier dan Mirna. Sjudith, je bent er dus al uit Nu alleen nog zwanger worden haha Bedankt voor de complimenten van de banner. Heb hem laten maken hoor. Zelf kan ik het wel, maar niet zo goed
hoe wij aan de naam kwamen? donique ken ik nog van een vroeger vriendinnetje haar zusje heette zo (doniek) en die heb ik altijd onthouden. alice is de naam van mijn moeder ze is dus vernoemd. kus
@Rachel en Alieke,wat een mooie banners zeg! Namen,komt ie dan he: Fenne Larissa Merula Fenne omdat wij al een jongensnaam hadden en dat was Finn,hebben we gewoon een meisjesnaam van gemaakt,Larissa komt tuurlijk van Lars en Mereula is vernoemd naar hun overleden zus Merel* Linne Madelief Merula We vonden Lynn mooi maar pastte niet echt bij Fenne dus hebben we er Linne van gemaakt,Madelief komt van mezelf,Daisy betekent in het engels Madelief en Merula ook van Mereltje* @Rachel,geen sorry meis,we snappen dat heus! Komt wel weer. @Schatje,jee das idd erg schrikken van oma. Hopelijk gaat het snel weer beter! @Linka,zo die dame van jullie groeit goed zeg! Enne gewoon doen wat jij zelf denkt dat goed is hoor! En idd Myrna is veel mooier dan Mirna @Philly,netjes gegroeid toch! @Juudje,ow joh je hebt al namen genoeg dus,kom maar op dan keuren wij wel,hahah... @Setteke,ik moest ff goed lezen,ik las boed hatje,whahahahah maar ik heb um eindelijk door! @Aliek,Fleur hebben wij ook lang in gedachte gehad tot we wisten dat het er 2waren Nou de dames liggen alweer in bed wat een slaapkopjes zeg vandaag.. Vanavond gaan we weer een poging wagen om foto's te maken,ik hoop zooooo dat het gaat lukken,vorige keer was het alleen maar huilen door Linne,Fenne was toen een echt model,hihi.... Ik zie er ook niet uit moet mn haar nog gaan stylen,mama moet tuurlijk ook mooi op de foto heh xxx
Middag dames! Nou Wesley had na dat ik het bericht hier had geplaatst een enorme poepluier dus ik denk dat hij gewoon erg vol zat, het was ook alweer 2 dagen geleden dat hij gepoept had?! Hij was ook supermoe maar kon de slaap niet echt vatten dus toen het tijd was voor de volgende fles had hij nog niet echt geslapen en ondanks dat had hij 'm toch op een bodempje na helemaal leeggedronken. Nu ligt hij lekker te slapen dus... Doen jullie de kleintjes een slaapzak aan? En zo ja, liggen ze daarmee dan alsnog onder een dekentje? Wesley slaapt (meestal) wel lekker door 's nachts en de laatste dagen heeft ie zich vaak helemaal omhoog gewerkt:
Wij hebben Patrick al vanaf een paar weken in de slaapzak. Ik stop dan het voeteneind onder de lakens. Hij trapte zich ook steeds onder de lakens vandaan.
hoi hoi, ja ik vond haar ook goed gegroeid, maar omdat ze de vorige keer bijna 1 kilo is aangekomen buigt het lijntje nu en beetje af en dan wil het bureau er extra op letten. Nou maak ik me daar helemaal niet druk over, want ze drinkt goed en is tevreden en dat vind ik belangrijk, niet waar ik het stipje in een grafiek mag zetten. Verder over de namen, ik vind Friese namen erg mooi en Rens is toevallig de tweede naam van mijn vader, maar als ik renske geen mooie naam had gevonden had ik haar dus niet vernoemd. Johanna is de oma van mijn aan (aan beide kanten)en Philomena is mijn oma (en moeder, en ikzelf ) De naam Jelle zagen we op een geboortebord bij iemand in de tuin toen ik 12 w. zwanger was. Dus we wisten het al vroeg. Jacob is de naam van mijn vader (die is overleden toen ik 20w. zwanger was van Jelle) en dan de naam van mijn mans vader. En nu ga ik koken doei doei
haha judith ik afgevallen, nou dat hoop ik niet. ik heb geen warm gegeten moest er niet aan denken. maar had zo buikpijn, en gekke is geen dia ofzo. schatje sterkte hier geen slaapzakje wel een inbakerdoek. dus dat lijkt er wel op. mijn andere kinderen hebben altijd pas na een half jaar ofzo voor het eerst een slaapzak aangekregen. maar denk omdat anissa het gewend is dat ze na de pacco wel een slaapzakje aankrijgt. hoe wij aan de naam kwamen. nou hij stond op het lijstje, en we kwamen er maar niet uit. we zouden nog een keer de namen doornemen maar toen moest ik ineens ingeleid worden, en toen ze geboren waren moesten we nog even overleggen, dus het eerste kwartier ging ze naamloos door haar leventje ga ook aan het eten beginnen
Qwa namen wij wouden dat de naam met een s begon omdat mijn en steve ze naam dat ook doen. dus ben ik op zoek gegaan naar wat allemaal leuk is. daar kwam een lijst uit en toen zijn we gaan op schrijven wat we leuk vonden ieder apart en toen kwam er steed een ander top 3 te voor schijn. maar in de jongens en meisjes lijst stond bij ons allebei Silver. en roxy was eigelijk altijd al mijn favoriete naam dus van daar voor een meise Silver Roxy en voor een jongen Silver levy @ daisy wat vindt ik dat toch een supper manier van vernoemen bij jullie en al helemaal met de naam merel. kreeg er hele maal traane van. had het ook al op de site bij merel gelezen supper @philly wat een grapig manier van vernoemen zo bij jullie @linka ik vindt zoals jullie myrna hebben geschreven ook leuker. en vindt het ook leuk dat ze nu allebij een Y zo lijkt het of de namen bij me kaar gekozen zijn. Heb ik weer voel me echt slect ging vanmorgen naar de markt. dus ik reken waneer Silver weer eten moets volgnes me berekening 14 uur. en om 12 uur was ze wat momerig maar viel ook weer in slaap. en zit in de auto om 1 uur en reken weer en moets ze gewoon om 12 uur. dus ik snel naar huis en eten gegeven vindt het zo stom van me zel ga nu haar fles je ook maar weer maken. Tis tijd 8) liefs mij
@ Binna, wij hebben dat ook wel eens gehad hoor bereken je gewoon verkeerd...stom he en wij rekken met speen enzo maar ze had toen natuurlijk onwijze honger!
Ik heb net Danique een extra beetje eten gegeven. Een flesje van 60. Ze was zo aan het huilen en ze had vanmiddag redelijk wat gespuugd voordat ik haar op bed legde. En ze was aan het sabbelen enzo. Dus ik dacht hup een extra flesje. En nu ligt ze heel tevreden rond te kijken in haar schommelstoel. Ik ruik nu ineens een niet zo'n fris windje langskomen. Dus ik denk dat het verschoontijd is haha. Daarna pak ik haar spullen bij elkaar. WE gaan naar een vriendin van mij. Ik ga Raymond ophalen uit het werk en dan eten we daar. En gaat Raymond beginnen met licht in de tuin te maken enzo. Over 2 weken komt namelijk haar vriend weer thuis uit Afghanistan, dus zijn aan het regelen voor een leuk welkom! Daisy, hopelijk willen je meiden op de foto! Binna, keer een uurjte later eten is geen ramp joh. Voel je er niet slecht door! Nou ik ga verschonen en dan inpakken en wegwezen FIjne avond nog!
@ binna en Sjudith, hahaha dus ik ben niet de enige! Ik heb het ook 1 keer gehad en ik voelde me zo enorm schuldig, was er gewoon verdrietig om hahaha
Binna, het was ook de bedoeling om namen van Myrna en Jeslyn bij elkaar passen, daar hebben wij ook ervoor gekozen