@ happy: wat goed dat ze haar bordje leeg at! en wat zul je trots zijn dat ze los kan staan en een stapje kan zetten. Fayenna kan nog niet los staan en ook geen stapje zetten dus. Maar dat komt vanzelf. @ lauwie: hoe gaat het met de spierpijn? Wat ik me afvroeg: eigenlijk nog nooit gelezen welk werk je doet en hoeveel uur? @ sjorsje: ik denk ook wel dat het allemaal losloopt. altijd op de momenten dat ze het moeten doen, doen ze het juist niet he.
@ lauwie: hoeveel borstvoedingen geef je eigenlijk nog? gaat het nu goed met tussen de middag op het kdv niet voeden?
Dag meiden, Ben ik weer eens (eventjes). Hier alles prima. Patrick heeft 4 kiezen gekregen de afgelopen twee weken waardoor hij behoorlijk hangerig en huilerig was. Gaat nu gelukkig goed en hij is behoorlijk vrolijk. Loopt nog niet los, maar om de tafel en doet sinds deze week een brandweerauto na . Hij trekt zich wel constant aan mijn broek op, tot vervelends toe . Vanochtend was mijn vriendin met 6 weken oude dochter op de koffie en Patrick moest ook op schoot en tegen me aan liggen. Net een baby . @Rebbel: Las snel even over Strep. B. Ik ben ook drager (zoals heel veel vrouwen trouwens, maar die zijn nooit getest) en bij een volgende zwangerschap zal ik in het ziekenhuis moeten bevallen ook met antibiotica. Ik kreeg de uitslag van de ha 1 dag na de bevalling. Het had dus, zoals jij al aangeeft, heel slecht af kunnen lopen. Ik geloof dat het hersenvliesontsteking is wat ze kunnen krijgen. Gelukkig waren mijn vliezen pas op het allerlaatst gebroken en heb ik (wij) ontzettend veel geluk gehad. Maar goed dat ze er nou achter zijn gekomen en er iets aan kunnen doen. 10 Oktober was Ballorig toch? Hoe laat precies? Ga nog even met hubbie op de bank zitten. Morgen weer aan het werk :x.
Welterusten dames. ik ga ook naar bed. wel nog even een vraag: in oktober gaan we een weekje op vakantie (een dorp tussen amsterdam en haarlem in). Ik ben daar helemaal niet bekend en eigenlijk ook nog nooit geweest behalve eens in amsterdam dan. Wie heeft er leuke tips voor me wat we daar voor uitstapjes kunnen gaan maken?
Medemama's! Ik sluit hier voor vandaag af! Ga nog ff wat aan m'n site rommelen en misschien nog een klein scrapje maken.. Morgen weer aan het werk, dus kom morgenavond weer ff kleppen! Iedereen een fijne avond verder, een goede nachtrust en tot morgen! Xx
shanai, ik was even weg idd. ik werk bij de ns op de afdeling veiligheid. doe ik 32 uur per week. spierpijn valt mee. merk het als ik stilgezeten heb. en mijn enkel gaat ook goed! heb nu wel de keelpijn waar mijn vriend en dochter al een paar dagen last van hebben. kans was natuurlijk al groot.. ik geef nog ´s ochtends en ´s avonds voedingen. en als ze ´s nachts wakker wordt wil ze ook graag drinken. daarna gaat ze dan weer slapen dus ik vind het prima. ze wil eigenlijk alleen ´s nachts drinken als ze niet fit is. tussen de middag niet voeden gaat goed. sjorsje, als ik het zo lees denk ik ook wel dat het allemaal wel mee zal vallen! pruts, ook wel schattig dat hij weer zo op schoot wilde liggen.
shanai, haarlem is echt een heel leuke stad om te winkelen. en niet heel ver van het strand. verder ken ik het daar niet. lekker zeg, nog op vakantie! trusten allemaal!
shanai, ik heb dat steeds, zit steeds bij de aug 2009, irri hoor chantal je moet je niet te veel zorgen maken, vooral dan worden de zorgen alleen maar groter in je hoofd. safouane praat pas sinds een paar maanden..... en ik heb een neefje wat volgende maand 2 word, nou daar komt nog geen boe of bah uit. al begrijpt die alles wel en anders als je het echt dwars zit, het loensen, bij ons kan je altijd contact opnemen met de wijkverpl.k. van het cb en je huisarts natuurlijk. linka wat super zeg tesske, fijn dat het allemaal zo snel gaat, hoop dat jullie het ook snel achter je kunnen laten, knuffel alieke, knuffel en gister zei ik nog dat anissa zo lief was... nou volgens mij heeft ze stiekem mee gelezen. vandaag is het alleen maar huilen, om niets.... heel vermoeiend rebbel, jee meis, maar aan de andere kant, toch beter dat hun en jullie het weten, meestal weten mensen het niet, en dan kunnen ze het niet voor zijn. beter te veel voorzorg dan te weinig toch? en jullie zijn in ieder geval in goede handen zo ga verder lezen, want internet doet raar. kan maar 1 pagina tegelijk openen ook
Wel winkelen in Haarlem he Shanai, wel doen, daar kom ik vandaan En Zandvoort wandelen. Kennemerduinen wandelen of Bloemendaal aan de Zee. Linneashoff in Heemstede/Bennebroek. Noem maar op!
happy hier hebben we ook altijd zink van de huisarts, deze is veel beter dan de gewone uit de winkel. heb wel eens tot bloedens toe luieruitslag gehad, en deze zink blijft tenminste erop zitten vanmiddag mooooie auto in gezeten, even proefritje gehad... maar of t hem word is nog afwachten
Sorry, even alleen ego (zit een film te kijken en even in de reclame online). Zie mijn topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/164039-welke-vlekjesziekte-begint-op-de-romp.html#post5512113
@ Noura, haha kom maar naar Ischia om te meeten @ all, sorry meiden, bizar drukke week voor de boeg, geen tijd te reageren FORGIVE ME!!
@Alieke, balen dat je toch een slechte nacht hebt gehad. Hopelijk zijn die tanden snel door. @Schatje, helemaal in de ziektewet? Ook lekker toch! Je hebt je wekenlang kapot gewerkt en nu ga je lekker rustig aan doen en genieten. @Duster, dus je gaat niet mee? Jammer. Staat er een datum op dat treinkaartje? @Arri, bart krijgt nooit snoep als tussendoortje. Alleen rozijntjes (met yoghurt) een rijstewafeltje of een nijntje koekje. Heel soms komt hij een hapje bij mij bedelen als ik een koekje eet Ik ben alleen schoentje wezen kopen, vond het niet zo bijzonder hoor. Zijn schoentjes waren iets van 35 ofzo. Bart draagt binnen, romper met korte mouw, overhemdje of polo met lange mouw, (spijker)broek, en antislip sokjes. Buiten, zelfde als hiervoor + zomerjas en schoentjes. In bed, romper lange mouw en een slaapzak of een pyama (dan een romper korte mouw). Ik heb je toegevoegd op hyves! Leuke foto's! @Noura, haha bij de aug 2009 mama's Die dapper snappers zijn idd heel makkelijk zelf te maken (maar daar ben ik weer te lui voor). Als je wil kan ik je wel een duidelijke foto mailen. @Binna, wat schattig dat silver een taartje met haar vorkje heeft opgegeten. Wat stom dat je allemaal de zelfde cadeautjes hebt gekregen. Bart heeft ook 3 vormenstoven...... Nouja 1 bij de opa's en oma's en 1 bij ons. @Linka, wat goed dat jeslyn zoveel na probeert te zeggen. Bart zegt alleen nog maar mama :S En ze loopt nog meer los, HOERA! @QB, wat knap dat brittje toto zei Kom je je scap nog ff showen? @Lauwie, ik las jou stukje ff verkeerd. Dacht dat je voor de 2e, je 2e kindje bedoelde ipv de 2e school Haha dacht dus dat je zwanger was Succes met de taart. @Chantal, hier precies hetzelfde. Bart heeft wel wat woorden gezegd (aai, boe(m), papa, uit) maar nu dus niet meer. Mama zegt hij alleen maar 's ochtends in bed als hij eruit wil. Verder niet gericht tegen mij ofzo Ook zegt hij Ba(r)t tegen de spiegel. Weet niet of ik me hier zorgen om moet maken (doe ik ook niet) maar vind het zo jammer dat hij nog niet 'echt' praat. Bart kan ook nog niet echt goed afstanden inschatten hoor, hoort dat niet bij de leeftijd? (hij loenst trouwens ook en ik vroeger ook, geen oog afgeplakt) Anders ga je toch een keer naar het inloop spreekuur op het cb, of is dat niet bij jullie? Er is 25 kilowatt engergie per postduif richting goog gestuurd! Dikke knuffel voor jou! ps dat lopen gaat toch hartstikke goed!, misschien wil tygo het wel zelluf doen en geen handje aan mama geven @Vogeltje, beterschap en een hele dikke knuffel! Wat knap trouwens dat toby antwoord geeft op jou vragen @Rebbel, balen van die strepto-rotpokken :x Probeer toch lekker te genieten, de kans is zo klein dat je kleintje het ook krijgt. Heb vertrouwen, je staat nu ook heel streng onder controle dus de kans op een vroeggeboorte is ook heel klein. Hoe was je bmm-meting? @Marleen, je krijgt van mij ook een schouderklopje hoor! En wat kinderachtig dat je niet buiten gaat lopen @Setteke, fijn dat je examen goed ig gegaan. Hopelijk een goed cijfer! Bart heeft ook zo'n rol, maar hij bijt hem steeds lek @Sjorsje, als ze thuis maar d'r kunstjes doet, toch? Misschien had ze wel plankenkoorts @Carmen, fijn dat er n u ineens schot in de zaak zit. Hopelijk weten ze meer in zwolle! @Alieke, hou vol hoor meid! Je doet het hartstikke goed! Misschien een tikkende wekker of een radio op de gang? Sommige kindjes vinden het fijn om huisgeluiden te horen. @Shanai, wat gek dat ze ineens ging schreeuwen. Gelukkig is het tandje nu door. @Happy, wat fijn dat hanne haar eten zo goed heeft opgegeten. Wel grappig dat ze zo gek is op vlees, bart moet er niks van hebben. Wow wat knap dat ze een stapje heeft gedaan! en los gaat staan! HOERA! @Pruts, zo dat zijn een hoop kiezen in een korte tijd! Wat schattig dat hij als een baby bij je kwam liggen @Chantico, sorry kan je geen antwoord geven op je vlekjes vraag. @Juud, succes en sterkte met je drukke week. Moet je veel werken, of ga je leuke dingen doen? Haha, luisteren jullie wel eens naar radio538? Nu heb je de 53j8, moet je mister x vinden, win je 50.000 euro. Nou mister x was in Moordrecht (mijn woonplaats) heb hem helaas niet gezien Baal nu wel
@ Toetie, hmmm balen van de Mr X hihihi! En ik had vandaage en studiedag in Amsterdam en Haarlem Morgen op mijn vrije dag moet ik voor 2 uur terugkomen op mijn werk voor een verplichte vergadering en dan wo tm vr ook nog werken. Heb afgelopen weekend ook gewerkt, dus ben eigenlijk niet vrij deze week. Momenteel heb ik het gehad...en ineens sinds mijn bloeding ook weer een baalmomentje.. :'(
hmm mister x..... haha ben dan wel benieuwd (dries roelvink in yellow) ja toetie mail me maar.... ga je even pben ik moet naar de wc maar ben te lui om op te staan...