@noura dit heb ik van de week dus wel gedaan maar zonder resultaat.. Maar ik laat het nu even zo en kijk het wel aan.. hoop dat ik niet elke avond op bed kom te liggen met djayden gaat het goed alleen het slapen wilt weer niet zo.. kusjes
was ik vergeten te vertellen Mijn nicht is op 13-09-09 bevallen van een gezonde zoon! Ruben ben echt super blij voor hun!
En hier is een officieel ziekgemelde Alieke. Vanaf nu is het dus rusten tot maandag. Danique is ook vreselijk verkouden, doodmoe, maar niet willen slapen. Ze ligt er nu 20 minuten in. Was 5 minuten geleden wakker geworden maar na een half minuutje beetje jammeren is ze nu toch weer stil. Ik hoop toch zo op een goede nacht. Heb het echt nodig en tja zal er vannacht toch aan moeten geloven. Denk dat ze morgen ook niet naar kdv kan als ze zo verkouden is. Dus tja dan wordt mijn rusten ook niet optimaal, maar ja we doen ons best Verder even denken hoor...... Tesske, waarom nu ineens wel doorsturen? Of was dit ook second opinion? Setteke, Silke komt dus binnenkort met gebroken armen en benen thuis Schatje, het begin is er tenminste. Nu hoop ik voor je dat het gaat lukken en anders gewoon weer naar de arts hoor! Verder weet ik het echt niet meer zeg. Ik ga lekker op de bank. Mijn hoofd doet pijn, neus doet pijn en ben moe.
@Schatje; Gefeliciteerd! Superleuke naam, stond bij ons deze keer ook op het lijstje (maar het wordt hem niet hoor )
Wij denken er uit te zijn, maar ik ben nog niet helemaal zeker...... Ik had een lijstje gemaakt en Dirk heeft (bijna) alles weggestreept. Af en toe noemen we nu een naam en vragen dan vind je die leuk? en tot nu toe zijn we dus een jongens- en meisjesnaam tegengekomen die we beide leuk vinden. Maar toch die twijfel hè
@ alieke, kan Danique niet naar het kdv als ze verkouden is? of wil je dat zelf niet? bij roos haar kdv kan ik haar gewoon brengen. ik denk namelijk dat het voor jou onwijs lekker zal zijn om en dagje te relaxen (met misschien wel wat dutjes en een beetje hangen en niksen) @ chantal, hoe is het met je?
dames nog een keer voor wat tips... http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/164212-14-mnd-geen-amper-vaste-voeding.html#post5518922
Alieke, onze huisarts heeft vandaag contact opgenomen met de kinderarts en aan de hand daarvan belde ze mij met het nieuws dat ze ons wou doorsturen naar het AMC in plaats van Zwolle. Omdat er in het AMC volgens haar meer kennis zou zijn dan in Zwolle.
@Buddy; Het lijstje is maar kort, 1 meisjes- en 1 jongensnaam Maar dus nog die twijfel, dus weet niet of ze het wel gaan worden...... En nee, ik ga het hier echt niet verklappen. Moeten jullie nog zo'n maandje of 6 geduld hebben
Petra, op zich mag ze wel ja. maar niet als ze verhoging heeft. En ze had net 38.1. Dus even zien hoe het zich ontwikkelt. Maar als ze morgen gewoon beetje goed te pas is dan gaat ze inderdaad wel er naar toe. Gaa het niet ,ben ik wel in huis om haar op te halen Juud, ik ga nog even lezen in het topic. maar nog steeds geen vooruitgang dus?? Duster, leuk lijstjes, manlief had hier ook alle namen weggestreept. Gebruiken julle de meisjesnaam van Matthijs?? Schatje, moeilijk he namen?!
Tess, wel fijn dat je nu naar een amc mag. Hoop maar dat ze je daar goed kunnen vertellen wat er aan de hand is.
@Alieke; Nee, de meisjesnaam wordt een andere naam dan we voor Matthijs in gedachten hadden. Vind het vd ene kant wel jammer, want ik had hem bedacht
@ buddy, wil je hem ook niet smsen omdat ik de allerliefste buddy ever ben hahaha @ alieke, ik lees net dat je ziek bent? Wat scheelt er aan? En eten is idd nog steeds prut
@ Alieke: Ik hoop dat je vannacht eens lekker kunt slapen. Als Danique geen verhoging heeft zou ik haar toch naar het kdv brengen. Eventje tijd voor Alieke! @ Duster: Hebben mijn lijstjes nog geholpen hihi! Ruben stond er bij mij ook op, maar Jeroen wilde het niet. Bij Thomas hadden we niet eens een lijstje, daar waren we het zo over eens. @ Juud: Jeetje, ze houdt wel vol he?! Ik zal er nog eens over verzinnen! Pff, ik heb een uur stevid doorgelopen met de buurvrouw. Nu heb ik dus 3 avonden achter elkaar wat gedaan en dat merk ik nu wel. Ben echt niks gewend haha!
toetie, , ik schrok weer toen ik jouw berichtje las, want is deze maand niet geheel onmogelijk . ik roep altijd dat ik het pas weer wil als ik het net zo graag wil als voor ik zwanger werd van otje. aan de andere kant zou ik ook wel heel gelukkig zijn als het zo makkelijk zou gaan en niet maanden teleurstellende ongi´s. we gaan het merken... jammer van de mister X! sjudith, super gave foto! en ik weet geen tips meer.. hoop dat je een goeie tip krijgt in je topic. bianca, leuke scrap, die middelste foto is lief!! petra, fijn dat de bv goed loopt. kan me voorstellen dat het nu minder rustig is dan bij roos. setteke, fijne actie van hilbrand. gelukkig vielen de consequenties mee. super reageeractie! met mijn enkel gaat het wel goed. chantico, mijn enkel valt erg mee! leuk, rood met witte stippen! het niet drinken tussen de middag is al weer helemaal gewoon gelukkig. dat klinkt wel als puzzelen hoor. knap! hier nog weinig interesse in. raar hoor van de vlekjes. hier nog nooit vlekjes gehad, dus ik heb er helemaal geen verstand van. linka, wat schattig die voorzichtige stapjes. ze loopt al een eind zeg! miepie, leuk dat malou al zoveel loopt! puck, wat leuk! knuffel ze met youp! lique, na een paar sec stopt het fimpje bij mij helaas. vind de eerste stapjes wel heel leu om te zien altijd. vrolijke kleintjes heb je! ff tussendoor plaatsen. accu is leeg
tesske, het klinkt zwaar maar het is wel een deskundige die veel ziet en misschien wel het beste jullie zorg weg kan nemen. ik hoop dat de afspraak snel gepland kan worden. schatje, gefeliciteerd met je achterneefje! alieke, uitziek ze! hoe gaat het vanavond qua slapen en huilen? marleen, goed bezig! leuk, babynamen!! word ik wel nieuwsgierig van en we moeten nog best lang wachten... heb vandaag een mexicaanse grieptestje gedaan en het advies was thuisblijven . al denk ik zelf dat spierpijn meer van de hockey en vermoeidheid van een slechte nacht (kiesje?) komt. waarom zeggen kindjes oh oh als er iets mis gaat? kan ze niet van de teletubbies geleerd hebben want dat heeft ze ooit wel eens gezien maar dat was een paar maanden geleden. is dat iets universeels? ik ga eens wat doen hier...