ggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bericht weg omdat hij een foutmelding gaf. tesske, het klinkt misschien heftig, maar lijkt me wel iemand die zoveel ziet dat hij jullie het beste gerust kan stellen. hoop dat jullie snel een afspraak hebben. schatje, gefeliciteerd met je achterneefje! alieke, uitziek ze! hoe gaat het vanavond met slapen en huilen? vandaag een mexicaanse grieptestje en het advies was thuisblijven . denk dat spierpijn en vermoeidheid alleen eerder door hockey en een slechte nacht te verklaren zijn dus ga morgen toch maar weer waarom zeggen kindjes oh oh als er iets mis gaat? kan me niet voorstellen dat ze het van de teletubbies heeft. is dat iets universeels? ik ga eens wat doen...
Vanavond gaat het redelijk goed met slapen en huilen. Net 1x boven geweest, zat ze rechtop in bed, haar speentje kwijt. Speen teruggegeven, lekker neergelegd en na 5 minuutjes beetje kreunen, steunen en pruttelen is ze nu toch al wel dik een half uur weer stil. Ik ga zo mij bedje in en hoop toch een lekker nachtje te slapen. Maar ik hoop nog maar niet te hard ergens op. Nou ik ga snel naar bed dames Welterusten
wij gaan al lekker naar bed hiep hoi. het is leuk hoor die warme zomeravonden, maar het is toch ook wel weer genieten van kaarsjes aan en vroeg donker. tot morgen, slaap lekker allemaal
slaap lekker Alieke! Pssss, volgens mij krijgt mijn zusje een jongetje, dat weet ik niet zeker, maar ze had vandaag geshopt met mijn moeder, zag ik groene hoeslaken en leuke laken met groen en wit blokjes, nou hmmmmmmmm zou leuk zijn een neefje!
alieke, heeft danique geen oorpijn? daar kunnen ze heel veel pijn van hebben, vooral met liggen, en omdat je zegt dat ze ook verkouden is? schatje gefeliciteerd met het zoontje van je nicht haha over namen lijstjes, anissa is de 1e 10 of 20 min. of langer (weet niet hoe meer) naamloos door het leven gegaan. we waren er gewoon nog niet uit. ik heb dan zo`n fijne man die het aan mij laat afhangen. deze keer heeft hij wel de keus gemaakt uit de namen die we hadden, deze naam past ook bij haar juud ik heb geen tips, volgens mij heb je al van alles geprobeerd, wat moeilijk zeg... oh ik was volgens mij vergeten te zeggen dat ik de scrap zo leuk vond, qb geloof ik?? linka wat lief zeg! je bent supertrots of niet lauwie mischien van anderen geleerd die oh oh zeggen??? oh linka, spannend, ja zou kunnen..... hihi nou vandaag bij mijn ouders geweest, mijn vader is jarig. was gezellig. anissa is alleen echt niet in haar hum, zeurt om het minste of geringste. is ook verkouden, en hoeste een paar keer. maar ze heeft ook een bult in haar mond....
haha linka je zegt het precies goed, je bent altijd trots op je kinderen, en ja ik ook op alle 4 de oudste omdat die al in de 5e zit de 1na oudste omdat ze zich zo flink houd als brugpieper safouane omdat die nu steeds komt zeggen dat die plassen moet op de pot, en we staan te juichen bij het plassen en op annisa`s stapjes en andere lieve dingetjes die ze leren trots op grote dingen, kleine dingen, gewoon trots op je kids om wie wat ze zijn
Juud, ik heb in je topic geantwoord (veels te lang verhaal, excuus ) Tess, hoe vind je het dat jullie naar het AMC zijn doorverwezen? En hoe gaat het met de bobbel en met jouw gevoelens over wat het zou kunnen zijn? Alieke, hoop dat je genoeg rust kan vinden om uit te zieken. Is er bij jullie op het kdv een richtlijn op basis van temperatuur? Bij ons is het zo dat kindjes mogen komen zolang ze het er naar hun zin hebben. Ook als ze ziek zijn, zelfs bij besmettelijke kinderziekten (niet bij niet-kinderziekten, zoals de krentebaard die onlangs heerste of bij verdenkingen van mexicaanse griep). Als een kindje zich niet meer happy voelt op het kdv moet je het ophalen, maar dat wil je dan zelf natuurlijk ook! Lauwie, je smokkelt wel op weg naar de 1800 berichtjes hoor! Vier berichtjes achter elkaar
@Juud, bedankt voor de luiertip! Balen dat het eten nog steeds een probleem is. Ik heb helaas niet de gouden tip voor je @Alieke, weet je zeker dat danique geen tanden/kiezen krijgt? Groot gelijk dat je je ziek meld morgen, ff bijtanken. Beterschap! @Petra, ik voedde ook vaak lopend, vond het wel makkelijk @Duster, leuk dat je toch meegaat Heb je nog een dutje kunnen doen? Hier kan je zien welk station wel/niet een lift heeft Informatie over stations NS reizigers @Schatje, wat een idioot die bedrijfsverpleegkundige van jou Goed van je dat je het even probeert. Gefeliciteerd met je achterneef! @Setteke, haha was hilbrand nog een beetje slaapdronken? Sorry moet er een beetje om lachen Oei dat is schrikken van silke wat een stuntvrouw! @Chantico, gek dat die vlekjes weer weg zijn. Waren zeker 1-dagsvlekjes @Linka, leuk filmpje! @Mieppie, sorry hier geen groene vingers. @Puck, ach wat leuk een kitten! FOTO!!!! @Marleen, dat zijn allemaal leuke dingen in het vooruitzicht! Naar welke sauna gaan jullie? @Lique, wow wat goed van djim! Go djim! Wat een schattige kindjes heb je, echt plaatjes @Carmen, fijn dat jullie naar het amc mogen voor een second oppinion. Hopelijk word je daar weer wat wijzer. @Noura, hopelijk word annisa niet ziek Mooi gezegd @Lauwie, waar kan je zo'n mexicaanse grieptest doen? Mijn man is er heilig van overtuigd dat hij de mexicaanse griep heeft @Chantal, meis waar ben je nou? Ik mis je gekwebbel Morgen krijg ik een nieuwe droger! De mijne is al 13 weken kapot. 12 weken geleden is er een monteur van whirlpool hier geweest maar die kon hem niet gelijk maken, moest een onderdeel besteld worden. Na een paar weken nog niks gehoord, gebeld, en we zouden terug gebeld worden. Dat gebeurde dus niet, dus weer zelf gebeld. Maar de dame snapte er niks van en we zouden weer terug gebeld worden. Nou vorige week eindelijk teruggebeld en het onderdeel komt pas in week 49!!!!!!!!! Dat betekend dat we nog 11 weken zonder droger zouden zitten. In totaal dus 24 weken!!! Mijn man heeft toen geeisd dat er deze week nog een oplossing kwam (hij deed echt heel streng tegen de dame aan de telefoon ). En nu krijg ik gewoon een hele nieuwe droger van whirlpool ik is blij!
oh wat goed he toetie een nieuwe droger! ik heb wel een droger maar gebruik hem nooit eigenlijk, hij staat in de schuur.. we hebben op zolder een droogruimte en zomers lekker aan de waslijn buiten haha mijn man is verkouden, oh zo zielig, hele sniffen en dan heel overdreven zuchten... wat is dat toch met mannen??? hij is ziek, nou als je ziek bent ga je niet werken zeg ik, je bent gewoon verkouden. straks denkt die ook nog dat die mex.griep heeft....
Toetie, haha, de 1-dagsvlekjes Heerlijk dat je weer een droger hebt! Noura, wat zeg je dat mooi! Inderdaad trots op onze kleintjes om wie ze zijn!
linka, wit groen vind ik ook wel voor een meisje kunnen.. weet je nog niks noura, anissa ook al aan het stappen. goed zeg! toetie, fijn dat je een nieuwe droger krijgt! tijdelijk of ipv reparatie? de link voor de mexicaanse griep zelftest: Zelftesten - GezondheidsNet
Lauwie, ja dat kan wel voor meisje, maar er is verdacht dat meer voor jongen is en ook box pak en slaapzak!!! Anders had ze alles van Jeslyn aan me gevraagd he ! Maar ik kan me wel vergissen hoor Het is gewoon spannend !
@Lauwie, ipv reparatie, dus echt een geweldige service. Bedankt voor de link. Mijn man heeft geen mexicaanse griep volgens de test Maar dat kon ik hem ook wel vertellen
haha is toch ook zo, en ik heb ook 2 kleintjes die al groot zijn maar weet je wat ik vaak merk, mijn kinderen kunnen goed leren, en ik hoor vaak van daar ben je zeker wel trots op, dat ben ik ook, maar ik besef me heel goed hoe gezegend we zijn.
lauwie anissa stapt al een tijdje langs de tafel, en van de week heeft ze heel spannend een paar keer haar handjes voorzichtig losgelaten van de tafel. loslopen doet ze nog niet