@ toetie, oooo ik zou niet meer zonder droger kunnen!!!! hahaha verwend nest ben ik @ Noura, ik merk dat Giulia ook een pientere dame is.....ben benieuwd later! Angelo en ik waren beiden heel vlot met lezen en vrij goed op school. Ik hoop voor haar dat dat ook zo zal zijn!
haha juud, nordin was heel laat met praten, wel slim met puzzels, ik was verbaasd dat hij jaren later zo slim bleek te zijn hij zit nu in 5vwo safouane zat van de week in zijn boek maatschappijleer te kijken, en zei ineens obama, enja het was hem..... haha hij is nog geen eens 3
Lauwie, haha mijn moeheid was niet voldoende voor een mexicaanse-griep-diagnose Sjudith, ik heb wéér zo'n lap tekst in je topic geplaatst... Ben een beetje typerig vanavond en jij bent één van de slachtoffers (Ben door jouw topic bij de voedingsvragen terecht gekomen, waar ik anders niet zo vaak kijk, en zag daar nog meer dingen waar ik opeens iets over wilde zeggen...)
Goeiemorgen, Jasper vond om kwart voor 6 wel dat de dag begonnen was... En ik dacht er anders over, maar ja ik ben degene die pech heeft, ppfff! Ik heb alles gelezen, maar er is niks blijven hangen. Ik ga eerst mijn koffie maar eens opdrinken, misschien dat dat helpt!
Goedemorgen dames, Jeslyn sliep vannacht niet maar ze ging wel rustig spelen in dr bed, wel ong 5 a 6 keer uit bed geweest. Gelukkig ben ik niet zo doodsmoe. Ze heeft zere billen en helemaal rood, 3x keer opgesmeerd en zetpil gegeven omdat ze door door pijn heeft,arme meid....
voor het eerst een echt beroerde nacht gehad, blergh Suze kon maar niet in slaap komen, volgens mij had ze wat krampjes want ze moest telkens poepies laten. Andy lag ondertussen keihard te snurken en ik zat te huilen op de rand van het bed omdat ik ook zo graag wilde slapen. Vandaag gaat Rozekind naar het KDV dus het word een megalummeldagje voor mij. Het is wel de week van de leidsters of zoiets en nu moeten ze verkleed. Ik heb natuurlijk geen verkleedspullen voor Roos, dus nu gaat ze in een hele snoepige fluwelen jurkje en maak ik haar wangen rood, zo ziet ze er toch nog feestelijk uit
goedemorgen meiden, ik kom vanmiddag even bijlezen en meekletsen! ik moet nu eerst met milan op controle bij de vroeggeboorte poli en de kinderarts. ik ben zo benieuwd hoe hij vind dat het gaat, hij is zo hard vooruit gegaan! tot straks! liefs rebbel
@Marleen; Ik lag gisteren in bed en toen moest ik aan jouw lijstjes denken. Volgens mij komen ze er beide niet in voor, maar ik ga het zo opzoeken. Zou het wel raar vinden, want we liggen wel op één lijn (nou ja, dat moet nog blijken als je onze naam hoort, ha, ha. Bij Matthijs hadden we ook geen lijstjes. 2 dagen na de positest hadden we 'n meisjes- en jongensnaam.
@Buddy, je hebt wel gelijk, maar ik ga ze (nog) niet aan je verklappen, ha, ha. Maar je bent natuurlijk de eerste die het hoort @Marleen; Even opgezocht en ze komen niet in jouw ijstjes voor @Noura; Nog gefeliciteerd met je vader @Toetie; Daar heb ik dus ook gekeken en daar staat wel dat de perrons toegankelijk zijn. Misschien hebben ze een schuine helling? Ach ik zie het wel. Anders is het goed voor m'n spierballen Dat is een betere service, een nieuwe droger. Ja, soms moet je gewoon even boos worden :x @Marleen; Knuffel voor jou. Hoop dat je vanmiddag wat slaap in kan halen @Linka; Ook al zo'n beroerde nacht :x @Petra; Dikke knuffel! Doe het maar lekker rustig aan vandaag. Leuke foto! Ik ben me toch wakker geworden met een dik oog Mijn rechteroog zit bijna helemaal dicht, net alsof ik heb gevochten
@ Linka: Ach arme Jeslyn! @ Petra: Leuke foto! Janken omdat ik zo graag wilde slapen... dat komt me bekend voor! Pas geleden nog! @ Rebbel: Succes vandaag! @ Duster: Nu ben ik dus definitief nieuwsgierig...!!!
Goedemorgen. Ik voel me nog heel duf, maar gelukkig iets minder verkouden. Nog wel erg moe en hoofdpijn. Vandaag dus rustig aan. Vannacht een hele goede nacht gehad. Danique was gisteravond rond 10 uur nog even wakker en toen is ze gaan slapen en ze slaapt nu nog. Ik heb haar in elk geval vannacht niet gehoord dus..... Maar ik ga mevrouw zo toch wakker maken, want dan breng ik haar naar kdv. Kan ze lekker spelen en ik lekker slapen hihi. Chantico, bij ons op het kdv temperaturen ze wel als ze ziek is en zodra ze rond de 39 zitten moeten ze gehaald worden. Ook als ze gewoon spelen ofzo. Oorpijn denk ik niet dat ze heeft, want dan zou ze toch aan de oortjes zitten lijkt me en ook als ze tegen ons aan ligt of schuin ligt ofzo huilde ze. Kiezen denk ik dat de beste optie is. Zag gisteren wel een erg grote witte bult komen op het tandvlees. Dus wie weet. Maar hopen dat het nu langzaam aan overgaat. Hebben tenminste weer een goede nacht gehad. Nou ik maak mijn prinsesje wakker. Tot straks