Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen; Sorry :):)

@Alieke; Fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Rust vandaag ook nog maar lekker uit.

Ik heb zo een sollicitatiegesprek. Ben er al eerder op gesprek geweest en toen ben ik ook afgewezen. En toen was ik nog geeneens zwanger, ha, ha :p De brief is al zo lang geleden verstuurt, dat ik niet vermeld heb dat ik zwanger ben. Maar ik ben dus helemaal niet zenuwachtig, dus dat is een voordeel. Hij zal wel denken met dat blauwe oog. Een zwanger hormoon monster :D

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Duster, fijn dat je je niet gek laat maken door je aankomende sollicitatie. Zal er leuk uitzien met je blauwe oog en dikke buik, hihi

@ Alieke, joepiedepoepie, wat fijn dat Danique geslapen heeft, echt super

@ Marleen, herkenbaar hè als je zo moe bent dat je moet huilen van vermoeidheid. Overdag heb ik nergens last van maar op een gegeven moment wil je zo graag slapen dat je lontje heel erg kort word. Andy heeft dan ook flinke douwen in zijn rug gehad

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, jammer dat je het filmpje niet helemaal kan zien. Geen topkwaliteit hoor, helaas! Misschien op het kinderdagverblijf geleerd?

@Petra, ik kan ook van kortere dagen genieten hoor, het is wel weer eens tijd. Maar in het voorjaar vind ik het weer heerlijk als het langer licht is. Mooie afwisseling.

@Toetie, wat goed van je man, aanpakken die leden, gaat het niet bijna een half jaar zonder droger, das toch geen harde!

@Linka, spannend hoor, maarja groen… zegt ook niet alles toch? Het kamertje voor Sam was ijsblauw, we wisten niet wat het werd…

@Noura, het schijnt, dat kindjes die later gaan praten slimmer zijn…heb ik wel eens gehoord. Ook schijnt het zo te zijn dat als je heel misselijk bent tijdens de zwangerschap, dat je een slimmer kindje krijgt. Helaas heb ik dan 2 lieve dombo's op de wereld gezet, haha!

@Petra, kruip maar lekker op de bank met Suze, en inderdaad, mooie jurk en rode wangen. Prima toch! Heerlijk zulke nachten. Als ik er eens eentje had, dan had ik daarna altijd zo'n meelij met mensen die het veel vaker hebben.

@Rebbel succes!!

@Duster, echt zo snel. Bij Djim hebben we tot het laatst getwijfeld over de meidennaam. Gelukkig werd het een jongen en die naam hadden we al bij Sam. Beterschap met je oog!! Succes met je sol. Is het wel een leuke functie of ook niet?

@Alieke, wat heerlijk dat je een goede nacht hebt gehad. Lekker naar school brengen en zelf nog even op de bank of naar bed!! Lekker uitzieken!!

Meiden, ben aan het werk, maar moeten zo naar de crematie van mijn collega. Duurt wel een paar uurtjes, daarna nog even werken en dan weer klaar. Moet zo ook nog even bellen voor het vrijgezellenfeest, weer 2 uitersten op 1 dag!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Gelukkig hier een ononderbroken nacht gehad. lekker hoor!

@ Petra, frustrerend is dat dan he, zo'n zagende partner naast je. Ik heb dat met Tymen ook wel gehad, toen wilde de bv niet zo goed lukken door spruw en moest ik er zo vaak uit en zat dan uren te voeden. Zat ik ook te huilen in zijn kamertje met hem in mijn armen. Vandaag maar lekker even bijslapen! leuke foto!

@ Duster, hahahaha, nemen ze je aan omdat ze medelijden met je hebben. "Ach, het arme vrouwtje is zwanger en die kerel van haar mishandelt haar. Als we haar aannemen kan ze haar eigen geld verdienen en bij die eikel weggaan" :D

@ Alieke, wat fijn dat Danique zo goed geslapen heeft, dat kun je nu echt wel even gebruiken. Vandaag ook maar lekker kalm aan.

@ Linka, aah gossie arme Jeslyn. Silke had ook hele erge luieruitslag maar helemaal geen last van! Ik snapte er niks van!:( Lijkt mij heel pijnlijk!

@ Marleen, je moet die mannen toch een beetje beter opvoeden hoor! Slapen tot minstens 8 uur. En over vele jaren klagen we allemaal dat ze zo lang in bed liggen!;)

@ Juud, ik heb echt geen tips meer voor je. Alles wat ik ooit gezegd hebt werkt niet bij die eigenwijze dame van jullie!

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Petra, ik herken dat. Heb ook wel eens (oke wel vaak) met Danique gezeten als ze niet wilde slapen en dan jankte ik ook gewoon omdat ik wilde slapen of omdat manlief het mij op liet knappen. En die douwen in de rug, ook zo herkenbaar!

Linka, wat zielig voor Jeslyn. Snap ook nooit zo goed hoe ze eraan komen. Danique heeft nu de plooien weer helemaal rood. Zo ineens van het 1 op het andere uur. Heel raar!

Setteke, jij dus ook een goede nacht, heerlijk!

Lique, inderdaad 2 uitersten. Succes vandaag!

Rebbel, ben erg benieuwd wat ze zeggen over Milan.

Duster, succes met je gesprek. Hoe kwam je aan dat blauwe oog? Heb ik volgens mij even gemist!

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ben boos :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

Voor niks bij klant gekomen terwijl ze al hebben opgelost dat ze andere collega heeft gevonden, hebben ze mij niks laten weten! Ben ik voor niks gekomen, potverdorie!!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Alieke, ook dunne ontlasting, niet veel maar beetje, ineens rood, denk dat ze opnieuw tandje krijgt, pfff!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Linka, lekker weer!! wat een harry's op je werk. Ojee, tandjes!!

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hè Linka wat balen

Gelukkig komt het hier echt bijna nooit voor, maar vond mezelf zo zielig vannacht. Was best een beetje moe dus tot 23.00 wakker blijven om nog even te voeden en dan heerlijk slapen.....mooi mis, uiteindelijk is ze om 1.30 gaan slapen en dan is de voeding weer rond 3-en

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh Binna, wat mooi!

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeetje Linka lekker weer! Helaas schijnen zulke dingen vaker voor te komen: welkom in de zorg!;)

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Yups, de planning zei dat ze me had gemailt, ja hoor moet ik nou eraan geloven anders was ik niet bij de klant! Bah!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @petra wat balen van je nacht

@setteke wat super van je exame (hopen we dan maar :p)

@duster suces hoe was jet

@rebbel hoe was het ??

@linka jeetje wat een stom gedoe zeg

@Lique hoe heet je man ( kom niet meer op de site )
    Wat super van je mannejte

@chantal hoe is het met jo site

@toetie hoe is het op je werk. hoef je nuniet zo veel meer

@teske jeejte meis wat moet jij veel werken

@puck hoe was je curses wij hebben nu de ena laaste gehad. was wel weer leuk en heftig

@Juud al vast fijne vakantie

@noura wat heb je dat super omschreven

@sjorsje hoe is het bij jullie zie je altijd reageren maar niks vertelen)

@happy wat super van janna

@marleen wat super dat je zo gesport heb topiieeee

@Alieke jeetje meis ik heb zo met je te doen. slaapt ze mischien over dat te veel (oper maar wat hoor probeer mee te denken)

pfff wet het even niet meer doe het uit het blote hoofd :p

nou ik ehb een heftige dat gehad gisteren eerst de fotograaf en toe een onverwachte ggd controle alleen een erg aparte. wij zijn een klein pand wat al jare goed gekeurd wordt. zoals het nu is. en nu zegt zei dat ze de baby groep afkeurd omdat er geen tafel is en geen hoekjes. en het daarom dus niet geschikt is voor kindjes van 0 tot 2 jaar nou dat is natuurlijk een beetje raar want wij vroegen zijn er nieuw regels nee. nou waarom wordt het dan al jaren goed gekeurd en nu in een keer niet. ze vondt het ook belachelijk dat de tweeling (van 3 mdn ) die we net een flesje hadden gegeven even in de wipper zaten uit te buiken (zo noemen we dat) dus gewoon even beetje recht op zodat het flesje wat gezakt is en ze dus niet spugen. zij vondt dat ze meteen gewoon plat in de box of op de grond moesten zodat ze konden ontwikelen.
    de baas is er al achter aan met de juriste want die zegt ook dit is wel heel raar. nou was kapot toen ik thuis kwam Silver was mee naar de kdv en die wou ook exstra aandacht want die vondt het niet leuk dat mama met ander kindjes bezig was. en toen ook nog naar de cursis van pleegzorg pffff ben nog moe ;)

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo meis, wat een reageeractie! Top! Jeetje, wat een suffe figuren van de GGD. Mijn gastouder kreeg ook al te maken met strengere regels. Ze moet nou ineens verplicht opleidngen gaan volgen omdat ze alleen maar MAVO heeft. Belachelijk, want ik kijk niet naar opleidingsniveau maar naar hoe ze met mijn kinderen is. En dat is gewoon goed! Ze heeft zelf ook kinderen, van 15 en 17, dus misschien konden ze haar nog vrijstellen.

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Binna, wat een gedoe zeg met die GGD. En een kindje van 3 maanden laten uitbuiken, lekker toch. Als je zelf net hebt gegeten wil je ook niet direct plat liggen en je ontwikkelen. Eten moet even zakken ;)
    En over het slapen van Danique. Overdag slaapt zeook echt niet veel. Ongeveer zo'n 1,5 uur. Dus daar kan het niet aan liggen.
    Hoop dat het een periode was en dat ze vannacht ook weer lekker gaat slapen.

Setteke, balen van al die regels weer he. Gaat je gastouder wel cursussen volgen als dat moet? Anders moet je op zoek naar een ander of niet? Dat zou helemaal vervelend zijn!

Ik ga even naar bed. Even lekker liggen

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wat ik gewoon ook zo stom vindt. is dat het al jaren goed gekeurd wordt en nu in een keer niet. dan denk ik hoe kan dat dan. kijk wij missen zelf ook wel echt een tafel zou er graag een willen hebben nu een heel kleintje en dan de kinderen zitten in kinder stoelen van de ikea maar dat vidnt ik niet slecht voor hun

18. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Alieke: Lekker meis dat je goed geslapen hebt en nu lekker een dagje voor jezelf!

@ Binna: Pff, lekker druk daagje voor jou. En kindjes van 3 mnd gelijk plat neerleggen vind ik wel erg raar, ze moeten toch even lekker uitbuiken! Zij gaat toch ook niet na d'r eten buikspieroefeningen liggen doen! Ik kan me mateloos aan dit soort dingen irriteren! Je scrap is weer erg goed gelukt! Leuk! Enne... wat een reageeractie!

@ Petra: Jasper heeft de verschrikkelijke gave om te gaan huilen als ik net in slaap gevallen ben. Lig je net lekker te slapen en daar gaat de sirene (hij huilt echt verschrikkelijk hard). Nu net ook weer, ben ik bezig is het stil, ga ik even zitten om bij te lezen hier en ja hoor huilen maar! Overdag ben ik zo druk in de weer met die 2 dat ik 's avonds echt bekaf ben. En als ik dan zo moe ben en mijn nachtrust wordt me niet gegund... nou dan vind ik mezelf erg zielig haha!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik ga zo milan eerst een boterham geven en daarna verder bijlezen, maar eerst even ego!!!

Milan hoeft niet meer terug te komen bij de kinderarts!! :D:D ow wat ben ik blij zeg! :) we hadden nu een andere. hij was super tevreden over hem en had ook nog een brief van nijmegen gehad, ook heeft hij een gesprekje gehad met de vrouw van de vroeggeboortepoli en hun zagen geen reden om hem verder te volgen! want van een stofwisselingsziekte is ook geen sprake, dat is uitgesloten met de onderzoeken. hij heeft alles rondom zijn vroeggeboorte mooi ingehaald en zijn ontwikkeling loopt nu mooi op schema. ook op de vroeggeboortepoli waar we ook naar toe moesten waren ze erg tevreden. ze verwachten dat hij met 3 maanden wel los zal lopen.

dus geen ziekenhuisbezoekjes en geen fysio meer, ik ben super trots op mn mannetje! :)

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @rebbel wat een super nieuws

Deel Deze Pagina