Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, jemig wat een gedoe. Hij heet Wouter

@Rebbel, wat goed!!!

Zo ben weer terug, nodige traantjes gelaten, maar was mooi.

2. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ binna/lauwie/linka: bedankt voor de tips voor uitstapjes rondom Amsterdam/haarlem, er zittten zeker een paar leuke dingen bij die we zeker gaan doen. Ik was er zelf niet opgekomen omdat ik geen idee heb wat daar allemaal in de buurt is. Als iemand nog leuke ideeën heeft hoor ik het graag?

@ lauwie: lijkt me erg leuke werk, wat goed dat je 32 uur werkt en toch lijkt het alsof je altijd tijd hebt.
    Echt super dat je nog BV geeft, mag je trots op zijn hoor!
    Heb je nog last van keelpijn?

@ juud: wat een geweldige foto van Giulia. Super super leuk!

@ QB: mooie scrap, knap hoor!

@ alieke: kan me voorstellen dat het zo erg vermoeiend voor je wordt. Hopelijk vind je snel een oplossing zodat jullie weer lekker kunnen slapen.

@ Petra: wat fijn dat de BV goed loopt. Je bent met BV inderdaad een stuk minder mobiel. Vind het wel knap hoor dat het je lukt.

@ schatje: tjeetje ze maken het je wel moeilijk hoor. Ik vind het echt niet netjes hoe ze met je omgaan. Wat zou je zelf willen?

@ arri: hoe was je studiedag? Leuke foto’s heb je op hyves.

@ miepie: wat leuk dat malou loopt. Hoe lang loopt ze al zelf?
    Voor planten zou ik gewoon naar het tuincentrum gaan. Ze hebben daar meestal staan wat op dat moment bloeit en groeit. Ik vind zelf bolchrysanten wel leuk.

@ setteke: kan me voorstellen dat je geschrokken bent, gelukkig is het goed afgelopen. Ze ziet natuurlijk ook wel veel van haar grote broer.

@ puck: wat leuk dat jullie een kitten hebben! Ik zou ook heel graag een poes willen, maar mijn man vind alles prima behalve katten. Helaas voor mij dus. Hoe was de cursus pleegzorg?

@ marleen: ik hoop voor je dat je volgende week wat tijd voor jezelf kan plannen meid.

@ duster: kun je niet gewoon een andere contactpersoon vragen daar?

@ lique: leuk filmpje van djim! Wat knap!

Fayenna is wakker, dus ik kom straks nog even verder lezen en reageren.

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Binna; Wat een eikels bij de GGD :x

@Linka; Balen dat ze je het niet even hebben laten weten :x

@Rebbel; Super nieuws :)

@Alieke; Ben met dit oog wakker geworden :(, een soort van pad-oog (zo noemen we dat hier iig ;))

@Setteke; Ha, ha, dat zou wel een goede zijn.

Dit was dus de 2de keer dat ik bij dit bedrijf solliciteerde en de directeur kende mij nog. Hij was helemaal enthousiast dat ik voor een 2de x kwam en vond ons vorige gesprek erg positief. Helaas is de drukste periode daar dec, jan en febr. en dan ben ik dus niet beschikbaar. Ik ga dus niet door naar de 2de ronde, maar hij wil mij zeker niet uitsluiten voor de toekomst. Na de bevalling moet ik hem even bellen. Hij weet nu nog niet of hij dan personeel nodig heeft, maar anders maak ik een goede kans :)

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Grr, rot vista. Heel m'n bericht weer weg. Ga eerst maar in word schrijven en dan hier plakken.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Rebbel, supergoed nieuws van Milan.

@Binna, wat raar van het ggd.

Gisteren weinig op de site geweest. Moest ’s middags naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling van anderhalf uur. Brak nog een stukje vijl af in een van de kanalen, maar dat kan geen kwaad (zeggen ze). Alleen daardoor liep de behandeling vertraging op waardoor ik voor de definitieve vulling nog moet terugkomen. Denk ook niet dat m’n kaken nog eens 20 minuten vol hadden kunnen houden. Wat deden die zeer toen m’n mond weer dicht mocht. Verder gisterenavond naar Inglorieus Bastards geweest. Leuke film. M’n schoonouders kwamen lekker oppassen.

En ik wilde toch overstappen naar een gastouder. Nou is die vergoeding dus verlaagd per 1 januari, dus is dat ook weer niet voordeliger voor ons. Maar nou is sinds vorige week een nieuw kdv geopend hier in de buurt, waar het tarief hetzelfde is als wat de belastingdienst maximaal als uurtarief vergoedt. Zondag open dag, ben benieuwd.

Vanochtend met Jorja naar de kinderarts geweest en ze hoeft niet meer terug te komen. Alleen over 1,5 maand voor de echo voor de heupjes ivm erfelijke heupdysplasie.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Vreemd staat de laatste tekst ineens verkleind.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Chantal, had je de luiers van de c1000 nog geprobeerd?

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjorsje; Dat is balen zeg en de tandarts is al niet zo'n pretje om naar toe te gaan. Ik dacht al waarom staat het zo klein, het is toch hartstikke belangrijk nieuws? Fijn dat het zo goed gaat en dat ze niet meer terug hoeft te komen. Ook een Tarantino fan?????

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, ik ben lekker aan het shoppen op mp, heb alweer wat leuke kleertjes voor Sil bemachtigd!:)

@ Alieke, ja, dat wil ze wel hoor, maar dat is voor haar wel wennen. ze heeft al jaren niet meer met de neus in de boeken gezeten.

@ Binna, tja het zal ook wel komen door al die nieuwe regeltjes van de GGD. Zoals wij moeten dan verplicht elk half jaar een evaluatie hebben. Maar dat moet met onze koppelingsmedewerker die zowel ik als de oppas niet mag. Dus elke keer weer een heel geregel terwijl wij er helemaal niet op zitten te wachten. Ik snap best dat ze moeten evalueren, maar dat kan toch wel schriftelijk, en dan kan je altijd nog een gesprek aanvragen lijkt mij. En het is trouwens belachelijk wat mijn gastouderbureau in zijn zak steekt van de uren die ik mijn kinders bij de gastouder breng. Zo ongeveer de helft van wat wij betalen!:$ Maar goed, zonder tussenkomst van een gastouderbureau krijgen we geen geld terug van de belastingdienst....

@ Rebbel, dat is super! En die uk in je buik blijft ook mooi tot tenminste 37 weken zitten: deze keer verloopt alles zoals het hoort!

@ Shanai, ja precies. Dus ik zeg al steeds tegen Tymen dat hij niet moet klimmen waar zij bij is.

@ Duster, jammer!

@ Sjorsje, nou jij en de tandarts is ook geen goede combi zeg! Wat goed nieuws over Jorja!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Duster, vooral Ard is een Tarantino fan. Maar ik vind zijn films ook wel erg goed.

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, goed om te horen!!

@Sjorsje, ik schrijf het ook altijd in een leeg mailtje en dan kopieren. Auw auw auw, ik heb bijna nooit wat bij de tandarts, maar als ik er alleen al aan denk… En Sjorsje ik zou ze gelijk proberen in te schrijven, kan je altijd weer opzeggen als de open dag niet bevalt….

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Haha, ik was ook bijna niet misselijk. Maar ik denk dat Ise wel eens laat zou kunnen gaan praten. Ze is wel druk met haar passieve woordenschat, maar zelf dingen zeggen, ho maar. Ze wijst liever. Zelfs papa of mama zegt ze nog niet echt. Ach, dan kan ik me nu vastklampen aan dat ze met elke week dat ze nog steeds niets zegt weer een paar IQ-puntjes erbij heeft gesprokkeld ;)

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantico, inderdaad, haha!

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi lique, nou ik weet niet of al die wijsheden kloppen hoor. ben bij de eerste 2 niet misselijk geweest, en nor praatte heel laat, maar maysa kletste al behoorlijk voor ze 1 was, stond met 8 maanden, had tanden met 4 maanden, was snel zindelijk en die zit op het gymnasium. weet je het kan alle kanten op, maar slim zijn en slim doen zijn 2 dingen.
    vooral nordin heeft eigenaardigheden, een keer een gat in zijn shirt, had die het prijskaartje weg willen knippen....
    oh ja, en kale plekker op zijn achterhoofd, had die lange haartjes gehad die die even met papas scheerapparaat had willen weghalen

linka ach wat zielig zeg voor de kleine meid.... hoop echt dat het snel heelt

petra wat een lieve foto

huh duster hoe kom je aan dat oog, wat heb je uitgespookt in je slaap

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Rebbel, gefeliciteerd met de prachtige laatste controle op de vroeggeboortepoli! De hele achterstand ingelopen, wat een prestatie van je mannetje! Hoef je Milans leeftijd nu niet meer te corrigeren bv op het cb als ze testen of je kindje kan wat het 'moet kunnen' op een bepaalde leeftijd, of blijft dat wel?

Sjorsje, ook al zo'n mooie controle van Jorja!

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    joepie rebbel!!! wat super

en sjorsje wat fijn dat ze niet terug hoeft!!!

ik heb vorige week ook inglorieus bastards gezien en echt een superfilm!!!!! hou niet van oorlog maar deze is heel goed en niet eens omdat pitt erin meespeelt.
    die kolonel speelde meesterlijk en tarantino maakt bijna altijd iets moois

linka lekkker dan

anissa huilt ik moet rennen

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Jippie, wat een goed nieuws zeg voor jullie Rebbel!!!!

Sjorsje, vreselijk de tandarts. En die kaken zolang open houden, dat doet zo'n pijn! Maar het ergste zit er in elk geval voor je op, nu nog even afvullen ;) Mooi dat met Jorja alles goed was.

Duster, fijn dat hij wel positief was. Maar als hij nu zo positief was? Waarom ben je dan de vorige keer niet aangenomen?
    Ach ja maar hopen dat hij na de bevalling je goed kan gebruiken

Setteke, fijn dat je gastouder wel wil studeren mocht het nodig zijn. Anders was het minder leuk geweest.

Ik heb net even heerlijk gedouched en voel me toch wel redelijk nu. Ga zo Danique ophalen van kdv en mijn ouders komen zo even op ziekenbezoek. Dus wel gezellig.

Vanmiddag nog rotnieuws gehad. We zijn nog steeds bezig met de verbouwingshypotheek. Onze adviseur had toen alles berekend en allemaal prima. Maar tussen het berekenen en uiteindelijke aanvraag zat zo'n 2 maand, waarin dus de regels zijn verscherpt voor de hypotheken. Onze hyptoheek krijgt hij niet geregeld. Maar het probleem is dat de verbouwing wel klaar is en wij dus nog wel rekeningen te betalen hebben liggen.
    Pfff voglende week maar weer met die man om tafel. Bah, heb daar zo'n hekel aan, gezeik om geld!

18. hoi dames
    ben er weinig, ff weinig zin en puf, kan nog steeds geen energie krijgen.. beetje zoals Alieke, idee erg verkouden te zijn, erg hoofdpijn en erg vermoeid.
    Beetje zwaar hooikoorts gevoel zeg maar, echter ben ik in huis en bezit ik geen bloeiende planten :(
    Mn neus zit dicht, mn wangen en oogkassen doen zeer, dus denk dat ik in ieder geval morgen even een neusspray bij de apotheek meot halen anders zit ik dadelijk tegen een holte onsteking aan. (krijg ik vaak)

Daarnaast zit ik tegen de menstruatie aan en aan mn buik te voelen, word die ook lekker heftig. Dus al met al, voel ik me belabberd en zit ik er helemaal doorheen!

Ik zat ook niet meer lekker thuis, gefrustreerd, onrustig, noem maar op, dus vanochtend kreeg ik het op de heupen en heb ik de woonkamer verandert... Volgens mij is de feng shui ;) nu een stuk beter!!!
    Lig al de hele middag lekker op de bank, mannetje ligt in bed. Jammer dat er zo biesonder weinniggg op tv is... Maar niets aan te doen.
    Achter de pc zit ik niet lang, want is ff niet prettig.

Vraag me echt af of dit nou een heftige hooikoorts reactie (maar waarvan dan?) is of soort van verkoudenheid...
    NOu ja, ik ben dus lekker thuis en probeer uit te rusten.

@ sjorsje; heb de luiers idd gekocht en zijn hardstikke prima! Tygo krijgt er geen irritatie van, ze lekken niet door, pasvorm is goed, helemaal door de test gekomen...

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    een stripverhaal met Roos en Suze

Aaah wat een lief zusje, ze is om te zoenen

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007