Weet je welke luiers ook super zijn. die van de lidle Silver heeft nu tande poep en door de pamers komt het heen en bij de van de lidle helmaal niks gewoon super
Lief foto's Petra, Rebbel goed nieuws zeg, fijn hoor! Sjorsje, fijn dat Jorja niet terug hoeft komen.
Lidl is ook super idd Binna, maar kom niet meer daar, bij Vomar kom ik laatste tijd die hebben ook super luiers.
Hey, @ Rebbel: wat een supernieuws! Hoera voor Milan! @ Sjorsje: ook al zo'n goed nieuws over Jorja, super! @ Lauwie: Hoe is het met Knor? @Petra: Wat een superlieve foto's van je meiden! @ Toetie: Foto van Youp gaat wat lastig, de camera is voor reparatie weg. Suf he, hebben we een kitten.... En ik ben alweer kwijt wat ik verder gelezen heb...:x irritant is dat toch! Hier ook een gebroken nacht door tandjes denk ik. Wij zijn dat helemaal niet gewend en eigenlijk heel erg verwend met een doorslaper, ik ben bekaf vandaag! Gisteravond de cursus van pleegzorg was weer leuk. Heel inspannend en heel veel informatie. Wij hebben nu nog 2 avonden en dan komen ze thuis voor een gesprek en dan nog 3 avonden... Jullie zijn dus al bijna klaar met de cursus Binna? Het verschilt heel erg per regio geloof ik... Maar ik hoor Olivier alweer, hij is alweer met zijn muziekdoosje aan het spelen (hij kan er net bij en dan trekt hij steeds aan het touwtje) Elke keer hetzelfde riedeltje door de babyfoon Hahaha... Meiden die ik vergeten ben, sorry!!! En voor diegenen die ziek zijn....beterschap!
meiden, eigenlijk heb ik geen tijd! heb het eten al aan staan en ga zo lekker even fietsen: papa tegemoet!! maar even kort reageren: Rebbel, wat een ongelooflijk goed nieuws zeg!! Geweldig. Dan kan je dit heerlijk afsluiten en je nu gaan richten op je tweede kindje. Helaas zijn daar de berichten nog niet heel positief over. Maar probeer er van te genieten en weet dat ze er alles aan zullen doen om het goed te laten gaan! Petra, wat een prachtige foto's van je meiden zeg! Geweldig. O ja, jullie wisten niet dat Suze een meisje zou zijn he? Hoe zou ze geheten hebben als het een jochie was? Of houd je die naam graag geheim voor het geval dat... Fijn dat de bv zo goed loopt! Sjorsje, fijn dat je het Jorja ook af kan ronden! Super! Puck, vervelend een gebroken nacht. Ik ken het helemaal niet... maar jullie dus normaal ook niet!! ai... hopelijk blijft het hier snachts rustig. Ow, mijn rijst is klaar. Ik ga het afgieten en dan lekker op de fiets stappen! Doei!!
ja echt heel erg fijn! en met ons beepje is niets aan de hand, die doet het gelukkig super goed! over de bacterie ben ik ook gerust gesteld, volgens de gyn is het echt niets om me druk over te maken, het komt vaker voor en omdat ze het weten en ik ab krijg tijdens de bevalling is de kans nihil dat het kindje ziek wordt en mocht een kindje ziek worden is het goed te behandelen met ab. het komt maar zelden voor dat een kindje er ernstig ziek van wordt,. ik probeer maar zo te denken; het had ook iets anders kunnen zijn wat wel ernstig is, bv een slechte 20 weken echo ofzo.. liefs rebbel
@ carmen: wanneer ben je aan de beurt bij het AMC, zijn de wachttijden daar lang? Nou ja er gebeurd tenminste iets. @ schatje: gefeliciteerd met je nichtje! @ Alieke: hopelijk krijg je de kans om een paar dagen goed uit te rusten. Dan voel je je hopelijk snel weer wat beter. @ juud: ik kan me je zorgen m.b.t het eten van giulia goed voorstellen. Hoe kan het dat ze toch precies op de goede lijn zit qua gewicht en lengte? Komt dit door de flessen? Ze krijgt haar benodigde voedingsstoffen dus wel ergens mee binnen anders bleef haar gewicht achter en toonde ze ziek. @ Lauwie: fayenna zegt ook ow, ow als er iets mis gaat. Ze gaat dan ook nog vaak met een handje naar haar hoofd. Geen idee hoe ze eraan komt maar wel leuk. @ Noura: alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader? Ik zat me opeens te bedenken van welke afkomst je bent? Omdat jij en je kinderen geen standaard Nederlandse namen hebben? @ toetie: wat kun jij altijd onwijs goed reageren zeg, mijn complimenten! Hoe bevalt je droger? @ Petra: balen dat je zo’n beroerde nacht hebt gehad. @ duster: en hoe ging je sollicitatie? Ok ik lees het al. Jammer, maar wel begrijpelijk. Wat voor soort functie is het? @ Linka: dus vanaf nu heb je je extra vrije dag? Dat is dan wel weer super. Maar toch hadden ze je wel wat kunnen laten weten. @ binna: mooie scrap zeg! @ rebbel: wat een goed nieuws over milan! Ik ben echt blij voor jullie!
@petra: wat een leuke foto's van je meiden! @schatje: gefeliciteerd met je nichtje! ik heb vandaag een kweekje weg moeten brengen van de ontlasting van milan, omdat hij nog steeds diarreen heeft. ben benieuwd! liefs
Zou eigenlijk vanmorgen met een vriendin en haar zoontje naar ballorig gaan, maar ze belde af omdat haar zootje ziek is. Uiteindelijk met een andere vriendin en dochtertje net zo oud als fayenna naar de kinderboerderij geweest. Het was erg gezellig. Bij bijna elk dier deed fayenna het geluid na! zoals huuh(paard), boe(koe), beeh(schaap/geit) snuffelen(konijn), toktok (kip) enz. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik dit thuis bijna dagelijks met haar oefen. Vanmiddag lekker thuis gebleven. Fayenna heeft gespeeld op rotate winnie the pooh en ik heb cake gebakken. Het hele huis ruikt nu heerlijk, maar ik ga pas proeven zodra het helemaal afgekoeld is. Nu ga ik snel de keuken in zodat het eten klaar is voordat fayenna wakker wordt. heerlijk spinazie/ham roomsaus met spaghetti. mmmmmm
@Alieke; Het gesprek vorige keer was positief (zo had ik het ook ervaren en heb hem vandaag ook verteld dat het me daarom tegenviel dat hij me niet had aangenomen ), maar ik mis wel de commerciele ervaring. Hij had en heeft zoveel sollicitanten dat hij toch een keuze moet maken, dus dat was voor hem een reden om mij niet aan te nemen. Buiten de ervaring (die ik gedeeltelijk wel heb) zoekt hij een sterke persoonlijkheid, die weet wat hij/zij wil en beschikt over het nodige doorzettingsvermogen. Omdat ik voor een 2de keer bij hun heb gesolliciteerd en zo positief weer het gesprek in ging vindt hij dat ik over die eigenschappen beschik Hij kon zich het vorige gesprek ook nog goed herinneren, dus dat was ook positief. Sorry, 't is een heel verhaal geworden, maar wist niet hoe ik 't korter uit moest leggen Wat klote zeg dat de regels aangescherpt zijn. Hoop dat jullie er uit kunnen komen, want zorgen over geld is idd nooit leuk :x @Petra; Leuk stripverhaal @Sjorsje; Hier beide 'n Tarantino-fan @Noura; Ik ben ook niet zo weg van oorlogsfilms, maar wel een Tarantino-fan, dus we gaan hem denk ik toch maar proberen. Als ik het niks vind weet ik je te vinden @Luiers; Wij hebben ook luiers vd Lidl. Het enige nadeel (vind ik dan) is dat ze roze zijn
Ben ik ff vlug! Ben aan het eten maken, schuiven zo aan de pasta, jammie! Ben ik de enige die niet in kan loggen op hyves? Baal er zo van he, kan niet op die van mijzelf, hubje en de kids inloggen.. Heeft 1 van jullie dit ook? Heb internet van Google Chrome.. Kom vanavond ff meelezen hoor, hubje heeft oefenavond vanavond.. Xx