Vanmiddag Danique opgehaald van kdv en mevrouw had dus om half 4 nog NIET geslapen. Ze ging net wat indutten, thuis heerlijk gespeeld. Toen net gegeten, mevrouw weigerde bloemkool en aardappels en heeft wel een halve rundervink op. Daarna wel vla flip gegeten dus vast genoeg gehad. En nu zit ze dus heel lief te spelen. Ik verbaas me soms over mijn meisje! Vanmiddag kwamen mijn ouders. Danique heeft een hele leuke koekiemonster gekregen die heel raar doet als je hem kietelt op zijn buik. Ook een speeltapijt (mooi roze met blauw van Bratz, ziet er erg vrolijk uit en lekker warm) en ik kreeg een mooie laptoptas voor mijn werklaptop. Zo lief he! Nog even in de tuin gezeten in het zonnetje. En ik moet zeggen dat ik toch wat opknap. Heerlijk zeg! Chantal, jij ook veel beterschap. Even rustig aan doen helpt best goed! En ik heb weer gemerkt dat je eerst een paar slechte dagen hebt en dan ineens lijkt het bijna over te zijn. Duster, ik snap het nu helemaal! Hopelijk vindt hij het voldoende om je na de bevalling toch aan te nemen. QB, ik kan gewoon op hyves komen hoor, tenminste vanmiddag wel Hihi het zal aan mij liggen, maar tarantino zegt mij helemaal niets Petra, wat een superlief stripverhaaltje van Roos en Suze. Wat een lekkere moppies heb je toch
Probleem al weer opgelost denk ik.. via een omweg kan ik er wel op komen, via mijn hotmail... raar weer hoor, heb ik dat! Ga gauw verder eten!
@Alieke, m'n tandarts (ong. 30 jaar) kende gisteren Patrick Swayze niet, dat vind ik erger dan dat jij Tarantino niet kent (is trouwens een regisseur).
@ Rebbel: Wow, wat een super nieuws! Stiekem wisten we allemaal wel dat het wel goed zat, want hij doet het super! maar is het toch wel heeeeeeel erg fijn om dat nu even definitief van de deskundigen te horen! @ Duster: Als je niet zwanger was geweest had je dus gewoon een baan gehad! Eerst maar eens je 2e wondertje op de wereld zetten en deze baan in je achterhoofd houden! Sjorsje: Bbbrrr, die tandarts verhalen van jou steeds iieeekkk!!! Fijn dat Jorja niet meer terug hoeft! @ Alieke: Wat een gedoe! Waarom heeft het 2 mnd geduurd eigenlijk? @ Channie: Meis, doe lekker rustig aan en denk aan jezelf! Beterschap en een dikke knuffel! @ Petra: Haha, geweldig die Roos! @ Puck: Zit je nu al te zeuren over gebroken nachten... ! Valt tegen hoor als je hjet niet gewend bent, daar kan ik over meepraten, maar het went... Jasper is ook net een dj in bed hoor haha. Ik hoor heel vaak ineens een muziekje hihi! @ Shanai: Wat een reageeractie! respect! Verder klintk het als een leuke dag meis! @ Sjorsje: Patrick Swayze niet kennen? Hhmm, zeker een vrouwending dan haha! God, wat was ik vroeger weg van hem zeg. ik heb wat zitten zwijmelen bij Dirty dancing
Sjorsje, zegt me nog niets, maar misschien ken ik wel iets van zijn films. En Patrick Swayze niet kennen is inderdaad erger Marleen, het duurde zolang omdat wij eerst natuurlijk dit huis moesten kopen (dus hypotheek voor moesten hebben) en het andere huis die hypotheek liep ook nog door tot de overdracht. Daar zat al een maand bijna tussen. Een verbouwingshypotheek kon daar niet eerder bij, omdat we dus al 2 hypotheken hadden. Maar alles was al wel compleet. We hebben bij de notaris wel verhoogde inschrijving enzo. Maar ja toen moest dus de aanvraag gebeuren en het schijnt dat per 1 juli de regels anders zijn geworden en weer strenger. Ja en toen moesten er nog andere dingen worden aangeleverd en moest er nog weer een werkgeversverklaring van mij komen (omdat ik gewoon cao verhoging krijg elk jaar en dat net toen gebeurde) en een carriereoverzicht en ga maar weer door. Toen ging dus die beste man ook nog eens op vakantie en lag alles weer op zijn kont. En nu zegt ie dus doodleuk dat ie het niet rond krijgt. We hebben dus tijdelijk een doorlopend krediet moeten nemen voor de verbouwingskosten en al ons spaargeld en alles zit erin. Maar ja wat nu? Dat doorlopend krediet betalen we ons natuurlijk scheel aan, wat niet de bedoeling was. Maar hoe het nu opgelost moet worden is nog de vraag. Ik wil in elk geval nog een gesprek met die kerel, want dit is toch niet normaal. Vanmorgen stelde hij ons via een mailtje op de hoogte, met eronder dat we het over een jaar maar weer eens moesten proberen aangezien dan misschien de regels wel weer minder streng waren. En als er nog vragen waren hij dat dan wel hoorde, maar hoopte dat het zo voldoende was. Nou wat denk je dus zelf!!! Sorry ondertussen een heel verhaal hihi Danique ligt in bed, was zo moe dat ze tijdens de fles in slaap viel. Ben nu erg benieuwd of ze blijft slapen of straks toch weer gaat huilen. Morgen naar het ziekenhuis voor haar oog. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Jeetje, Alieke, dat vind ik echt schandalig! Een doorlopend krediet, daar betaal je je scheel aan! Zonde van jullie geld! Ik zou het er niet zomaar bij laten zitten hoor. Tenzij hij aanbiedt om jullie rente van het krediet te betalen! Hij is toch verdorie de adviseur! Bah, wat heb ik een hekel aan dit soort grappen:x:x:x! ...was trouwens vast wel te merken uit mijn reactie
Meiden ik hou het hier (tijdelijk? ) voor gezien. Vind het een onwijs gezellig clubje maar ik kan het echt niet meer bijhouden. Ik zal wel vaak nog even meelezen omdat ik erg nieuwsgierig ben hoe het met jullie en de ukkies gaat. Rebbel en Sjorsje, wil jullie nog even zeggen dat ik het onwijs fijn vind dat jullie niet terug hoeven te komen bij de kinderarts! Super hoor!
Kan ik mij helemaal bij aansluiten. Aangezien ik momenteel druk ben met studie (moet nog aardig wat inhalen ) heb ik ook (bijna) geen tijd. Maar vindt het ook een heel leuk clubje, dus lees af en toe mee (als ik even pauze moet nemen ).
Meiden, geef toch niet als jullie maar mee lezen en heel nauwelijks reageren, is ook prima! Knuff voor jullie! En Alieke voor jou hele dikke knuffie! En succes morgen! Duster, me zusje heeft nu werk via uitzendbureau bij itc geloof ik, weet niet precies voor hoe lang, ze moet ook solliciteren enz voor UVW, het is ook gedoe maar ze wil ook graag werken, thuis zitten werd haar teveel, ze is nu bijna 22 weken zo ver.
@Tesske en Pruts, jammer hoor, maar begrijpelijk. Maar het is idd niet erg als je niet altijd op reageert hoor, doe ik ook niet altijd. Alleen maar op de dagen dat ik vrij ben. We zien jullie vast nog wel eens hier!
Ach, en ik heb ook net toegegeven dat ik verslaafd ben... dus ja, ben bang dat ik hier nog wel ff blijf hangen, haha!
Zal ff verder puinruimen... speelgoed ligt nog overal.. heb de vaatwasser, wasmachine en droger net aangezet, zal ik nu ff de keuken netjes maken, en alle speelgoed opruimen... ben der zo weer hoor! Beloofd!
Opruim ze, ik ben allang klaar ! Stom ik krijg geen emails meer van deze onderwerp terwijl is aangeklikt!
@Rebbel, wat een goed nieuws zeg. Super dat Milan het zo goed doet en niet meer terug hoeft te komen. Hopelijk is er niks mis met zijn ontlasting, dalijk zit je daar voor weer bij de KA. Dat is toch niet de bedoeling. @Sjorsje, wat fijn dat Jora ook niet meer terug hoeft te komen. @Duster, jammer dat ze je nu niet aannemen. Maar wel fijn om te horen dat je een goede indruk hebt achter gelaten. Wie weet als je dalijk bevallen bent, heb je een leuke baan. En wat die UWV man betreft. Echt erg hoor. Zou echt kwaad zijn op die vent. Maar helaas kan je er niks aan doen. @Chantico, Janna zegt ook nog steeds niks hoor. Niet eens mama en papa. Dus wie weet krijg ik wel een hele slimme dochter haha. @Alieke, wat vervelend allemaal zeg. Maar zou zeker die man van jullie een oplossing laten vinden. Hij zegt dat het goed komt, dus zorgt hij er ook maar voor. Wat fijn dat je je weer wat beter voelt. En hopelijk slaapt Danique weer goed vandaag. Succes morgen bij de arts. @Petra, leuke foto's van je dochters. Wat doet roos lief tegen suze zeg. @Puck, wat naar een gebroken nacht. Kan me indenken dat je daar erg moe van bent. Hopelijk is het vannacht beter. @shanai, wat goed van Fayenna, dat ze alle dieren na doet. Leuk he naar de kinderboerderij. @Tesske, Pruts jammer dat jullie de tijd niet meer kunnen vinden om nog mee te doen hier, maar snap het wel. Ben bang dat ik daar dalijk ook last van ga krijgen als ik weer naar school ga. @Linka, wat stom dat ze het je niet door hebben gegeven dat je niet meer hoefde te komen bij je cliënt. @QB, jij verslaaft nee toch! haha Janna loopt sinds vandaag al een paar stappen los. Zeker 5. Ze is dan zo trots op zichzelf he, zo mooi. Ik ben natuurlijk ook reuze trots. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ze echt loopt. Morgen moet ik gaan inpakken. Vrijdag ochtend vroeg vertrekken we richting Berlijn. Zaterdag dan de Marathon skeeleren. Heb er erg veel zin in. Nog even er tussenuit voor ik weer ga beginnen. Maandag komen we dan weer terug. En dan is het donderdag afgelopen met de vakantie en moet ik weer gaan leren en werken.
Jeutje Happy, een marathon skeeleren? Denk je om je voetje? Ik verslaafd? Nee he, jij vindt toch ook van niet? Toch? Linka al klaar? Ik ook hoor! Moet nu alleen nog ff de krantenbak uitspitten op zoek naar kaartjes... Ohja, over jouw probleem met e-mails; http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/164319-storing-hotmail-live-msn.html