Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ lique; ooooohhhh, ja dat kijk ik niet... maar zag dat jullie het erover hadden gehad...

en idd, wat een maf mens... ik werd er helemaal strijdlustig van, als ze het tegen mij had gezegd had ik dr toch ff op dr plaats gezet en heb dus het gevoel er ook bij dat ze het heeft lopen forceren die dag ( met het aan de hand lopen) en daar hou ik niet van... DUs denk dat ik het morgen ook wel ga zeggen tegen zijn vaste leidster.

2. Doen jullie dat ook wel is?

Jullie aankelden...??

hahahahaha, wat een typgebrek weer zeg...

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Haha, vaak genoeg!!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Tymen sliep tot 9 uur en Silke ben ik om 9.15 uur maar eens wakker gaan maken voor haar ontbijt....:$ Tymen is helemaal verliefd op het grote Intertoys boek. Ik had het hem gegeven om iets aan te wijzen voor zijn verjaardagslijstje, maar hij wil alles! :$

@ Alieke, succes in het zh!

Volgens mij had Delilah de update, maar die is hier niet zo vaak meer.

@ Chantal, ik miste je al! Jij klept hier meestal het scherm vol en nu was je al een paar dagen heeeeel rustig! Maar niet bepaald fit dus. Balen! Ik wacht nog steeds op mijn ongi, verwacht hem ergens vanaf morgen. Voor ik aan de pil ging had ik een cyclus van 35 dagen, en als dat nog steeds zo is dan kan het nog wel een week langer duren. geen idee dus, ik wacht wel af. Maar voel me niet zwanger, (.)(.) doen geen pijn meer en verder ook geen kwaaltjes.

@ Schatje, nou, ik ben benieuwd!

@ marleen, ik snap best dat je er doorheen zit hoor! Ik kan er ook niet tegen als ik zo vroeg uit mijn bed moet. Helpt het niet als je die bengels wat later naar bed brengt? Want Jasper ligt ook altijd al heel vroeg he? je vertelde al eens dat hij echt wel kapot is zo aan het einde van de dag, maar als je hem nou bijv. van 17 tot 18 uur nog even een tukkie laat doen. dan kun je hem rond 20 uur naar bed brengen.

@ Pruts/ Carmen, jammer dat jullie ermee stoppen!

@ Sjorsje, lekker van je koelkast. Zulke dingen komen altijd als het niet past.

5. @ set; nou als je verder nergens meer last van hebt, scheelt al een heleboel...!
    en Tymen wil alles, hmm... wat vreemd...
    hahahaha..!

Nou ben er weg van.. ff opfrissen en aankleden, moet echt de deur uit gaan vandaag, heb geen zin in dit zieke geneuzel en wil eigenlijk morgen ook gewoon naar werk gaan...!
    Het zonnetje schijnt, dus moet er vandaag maar even van genieten!

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, wat heerlijk dat die kids van jou zooooo uitslapen. wat geef je ze 's avonds?? Of gaan ze er pas om 10 uur in,haha!

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij zijn terug uit het ziekenhuis. We moesten naar de orthoptist voor het loensen van Danique. Nu was het me de laatste weken al niet opgevallen, maar oke, toch maar voor controle.
    Ze heeft allemaal testjes gedaan en ze zag alles prima. Ook diepte. HEt kon zijn dat ze verscherpt zag volgens de arts. En daardoor ging loensen. De oogarts heeft na pupilverwijdende druppeltjes haar netvlies bekeken en dat was ook prima.
    Over een half jaar moeten we nog een keer komen en dan krijgt ze andere druppels waar ze de hele dag van wazig blijft zien en kijken ze ook naar de scherpte en zo. Dus nog maar even afwachten, tot nu toe niets ernstigs.

Setteke, heerlijk zeg kids die uitslapen. Danique doet dat ook wel eens.

Chantal, vandaag dus de deur maar weer uit. Ik ben blij dat ik weer thuis ben na het ziekenhuisbezoekje. Dus doe no gmaar even rustig aan.

Sjorsje, wat balen zeg van die koelkast. Maar inderdaad is er misschien nog wel garantie. Zou eens informeren.
    En rente van doorlopend krediet aftrekken bij de belasting? Ik dacht niet dat dat kon. Ookal is het geld voor een verbouwing gebruikt. Zal eens eventjes informeren.

Ik ga even een kopje thee drinken

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Een tik met rubberen hamer........:D

Ze lagen er gisteren zo rond half acht in. Ze slapen gewoon lekker veel. Maar het is wel zo, op maandag moeten ze er vroeg uit omdat ze naar de oppas moeten, en dan zijn ze dinsdag ook vroeg en woensdag ook en vanaf donderdag slapen ze weer langer.

@ Alieke, nou mooi, niks om je zorgen over te maken!

@ Chantal, goede instelling! (hier hoort zo'n smiley met de duim omhoog)

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    alieke wat fijn dat alles goed was

volgens mij mag je van een compressor toch verwachten dat dat langer meegaat dan 3 jaar... benieuwd hoe ze het op lossen gaan

zo ben aan de poets...

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, nou heerlijk hoor. Hier lukt het op zaterdag ook wel eens dat het 8 uur wordt, maar dan zijn ze er inderdaad wel 3 dagen vroeg uitgegaan. Het ging een paar weken goed, half 8- 8 uur wakker. MAar de laaste week is het weer drama, Djim is zoooo vroeg wakker en dan Sam ook. Zag wel de 2e kies bij Djim, misschien dat ie daarom beetje uit zijn hum was..

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hé, ik krijg geen mailtjes meer van de site...

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Alieke, fijn dat het goed was bij de oogarts.

Monteur is geweest. Compressor was vastgelopen. Nou hebben wij in 2006 een nieuwe keuken gekocht, maar daar zat geen afwerkplint bij. Dus kroop er viezigheid onder de keuken en daarom wilde ik daar perse een plint hebben. Mijn vader heeft daar toen nog een plint onder geplaatst en natuurlijk is er dan niemand die verteld dat er een rooster onder de koelkast moet voor ventilatie. Tja, je zou toch zeggen dat er onder de koelkast voldoende ruimte zit en er zitten ook nog allerlei kieren. Maar goed, door gebrek aan ventilatie hebben we geen recht op garantie. Kosten zijn dus 500 euro. De monteur dacht dat een nieuwe ongeveer hetzelfde kost. Dus gaan we maar op zoek naar een nieuwe. Echt flink balen.

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Setteke bij mij komen de mailtjes ineens in de spambox :(

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ juud, daar staan ze bij mij ook niet in! raar hoor! Ik geloof dat Linka er ook last van had! Hoe is het met jou meis? Al druk met de voorbereidingen voor je vrijgezellenfeest of wordt dat voor je gedaan? :D

Ik heb mijn zoon net naar buiten gestuurd, word gek van hem. Hij is hysterisch en kliert Silke.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Setteke, met mij gaat het momenteel kut :(
    Ik zit er echt werkelijk doorheen... :):(

Ik kan niet leuk doen tegen Giulia momenteel...en zij ook niet tegen mij dus :( En dan baal ik er dus nog meer van :x

Wat vrijgezellenfeest betreft doe ik er niks aan behalve oppas zoeken hahah!

Enne je hebt sms :p

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, klinkt gezellig!!

@Sjorsje, aj, ja dat is altijd het gevaar van zelf doen. Ik heb inderdaad ook een opening onder de koelkast in de plint... Maarja wat heb je daar nu aan...

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, even een knuffel voor jou! Geef even toe aan je klote gevoel, misschien kan je jezelf nog ergens mee verwennen??
    Ah, lekker op 1 lijn met Gulia, heb ik ook al de hele week met mijn dochter. Ik ben ongesteld en dat is duidelijk te merken en het lijkt wel alsof zij daar ook al aan meedoet, ;)

Succes

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ juud, he bah wat balen allemaal! Heb je al oppas? Anders moet ik maar oppassen!:D

@ Sjorsje, bij mij hebben ze in 2005 in mijn keuken direct een soort ventilatierooster gemaakt onder de koelkast, maar ik wist ook niet dat het moest hoor!

Ik ga zo de stoofpeertjes maar even schillen!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh gut, kunnen die meiden nou al PMS hebben?

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Setteke oma probeert haar weekend te ruilen, gaat niet makkelijk ze heeft nacht :p geen hond wil die hahahah!

@ Lique, ja ze wil niet eens een kus geven ipv een kus geeft ze een tik :S

Deel Deze Pagina