Myrna heeft ook vaker driftbuien, maar geef ik dr straf volgende dag geen tv en niet naar buiten, schijnt ook goed te helpen...... En je moet niet altijd negatief geven, meer postief, bijvoorbeeld goed zo, ben trots op jou, aai over bol en knuffelen enzovoort! Dan is meer positief, schijnt ook heel goed te helpen! Chantico, ja dank je wel hoor! Ben ook stiekem trots op mezelf hoe ik zwaar vond..... (wil niet opscheppen maar zo voelt dat)
Zo! Ik was er ook weer! Britt ligt inmiddels in bed, Jamie heeft wat lekkers te kanen en ik heb mijn bakkie thee naast me staan! Was gezellig op kraamvisite, wat ieniemienie is zo'n beebje dan weer, en wat een reuzen heb ik er dan al lopen! Blijft bijzonder hoor, zo'n ukkie..
@chantal: ja kortste bedoel ik natuurlijk haha maar vind het knap van je hoor @linka: ja weet het mijn hersenen functioneren vandaag (ok misschien vaker) niet, ben moeeeeeeeeeee
Leuk al die kraambezoekjes! en die schattige ieniemienie beebjes... Tygo is er alleen niet lief mee tot nog toe... Laatst was mijn collega hier met haar tien weken oude baby, lag op de bank tussen ons in te slapen en tygo ging steeds bij haar staan en wilde hem dan aanporren en ging dan EEEHH, schreeuwen, zo van wordt wakker, doe iets, beweeg, spring, etc... Ok, ik ga naar de plee dan mijn mannetje van het kdv ophalen. Thanks mädels voor de gesprekken vandaag!!!
Hey, @ Chantal : Pff wat heb jij het af en toe lastig met de kinderen van Rene. Ook ik denk dat je de juiste instelling hebt en zo door moet gaan. Ik heb er op deze manier ook geen ervaring mee, wel van de andere kant, dus als stiefkind gezien. Alleen was ik ook al een stuk ouder toen dat speelde. Maar in jullie huis gelden jullie regels! @ Duster: Wat vervelend dat je verleden nu weer zo terugkomt in je dromen, etc. Fijn dat je je verhaal aan Lique hebt verteld, ik hoop dat het je oplucht! Sterkte! @ Marleen: Agossie wat zielig van dat katje! Als ik dan naar kleine Youpje hier kijk...bah moet er niet aan denken!! @ de meiden die gaan meeten morgen: Veel plezier! Vraagje: En dat Ballorig waar jullie het over hebben...is dat ook geschikt voor kindjes die nog niet los lopen? Olivier gaat logeren bij zijn oom en tante morgen, misschien een leuk uitje voor ze? Gistermiddag mijn vrije uurtjes besteed aan "huiswerk" van pleegzorg, was best heftig. Je moet veel dingen over jezelf vertellen, dus je rakelt best weer wat op... @ Binna: Zit er weer verschil in de cursussen... bij ons maakt het nog niet uit wat je gaat doen, weekend - of langdurige opvang, alles zit bij elkaar. Morgen gaan we dan een weekendje naar Maastricht. We zitten in een luxe hotel en ik ga lekker shoppen, heeeerlijk! Olivier heeft flink wat nieuwe truitjes nodig zag ik van de week, dusssss.... Maar dat eerste nachtje zonder mijn kleine mannetje, bah zie er best tegen op. Zeker nu hij last heeft van kiezen die doorkomen en een verkoudheidje... Maar goed, ik ga proberen te genieten! Dus ik wens jullie allemaal een fijn weekend, het wordt mooi weer! Ik kom nog even kijken of Ballorig al geschikt is volgens jullie, maar denk niet dat ik nog tijd hebt om te reageren, dus tot zondag!
Haha, ja dat deed Britt vanmorgen dus ook... En maar kijken met schotelronde oogjes, en lachen, 'beebiebeebie!', en toen zat ze naast de baby, pakt ze hem bij zijn broek, hijst haarzelf omhoog (hem zowat uit zijn broek...), en prikt in zijn oogje... gelukkig niet hard, hij gaf geen kik...
Puck, volgens mij is Ballorig wel geschikt ook al kunnen ze nog niet lopen. En alvast een fijn shopweekend.
Ballorig is zeer zeker geschikt voor kindjes die nog niet lopen. Wij zijn er eens met Tymen geweest toen hij nog niet kon lopen en hij vond het prachtig al kruipende over de zachte matten, door de ballenbak en op het springkussen. In onze vakantie zijn we naar een soortgelijk iets geweest en Silke vond het prachtig!
goedemiddag, @ Sjudith, je hebt helemaal gelijk, moeten zeker een date gaan plannen. Voor jou kwam het weekend beter uit toch? @ Chantal, ik hoop dat jij met tien vingers typt (ik met twee nl) Ik denk dat het ALTIJD belangrijk is om duidelijkheid te bieden aan kinderen, zeker als ze opgroeien in 2 gezinnen maar ook als ze opgroeien in 1 gezin zoals Tygo. Ook voor jezelf als ouder lijkt het me veel prettiger als je weet wat jullie samen als regels hebben gemaakt zodat je daar naar kunt handelen en voor die situaties duidelijkheid kunt bieden, Als slaaptijden en eetregels. Ik denk dat je er best eens met Rene voor kunt gaan zitten als je hem verteld dat je het moeilijk vind dat je altijd van hem afhankelijk bent en het best samen met hem wil doen. @ Duster, ik denk dat je je niet hoeft te schamen voor welke keuze je ook hebt gemaakt in het leven. Alles wat je hebt meegemaakt heeft je gemaakt tot wie je nu bent en als ik het zo lees ben je nu een superleuke meid dus ook andere gedeeltes van je leven moet je trots op zijn, ook die horen bij jou. Ik vind het zeer herkenbaar hoor. Ik ben nu een hele degelijke (vind ik zelf dan hihi) moeder, een trouwe vrouw voor Andy en ik kabbel lekker voort. Ook ik ken Andy nog niet zo lang (nu 2 jaar en 2 maanden en 2 kinderen verder) en hoewel hij fantastisch is, wil hij niet zo graag weten hoe losbollig ik altijd was, vooral ook omdat Andy altijd hard gewerkt heeft en op zn gekst dan eens een biertje teveel dronk. Ik zie bijna niemand meer van mijn vriendinnen omdat ik nu al 2 jaar niet meer drink, niet meer naar elk feest ga en elke avond lekker vroeg naar bed ga zonder dat ik het licht zie worden. Ik ben dus niet meer leuk (in hun ogen), of ik ben mezelf niet meer. Terwijl ik zo onwijs geniet van het leven dat ik nu leidt, dat dit is wat ik eigenlijk altijd wilde en ik zo vreselijk blij ben dat ik van mijn ex af ben gekomen
Dat is snel, ik was nog online.... Bedankt voor de antwoorden! Ik zal ze de tip geven dat ze ook naar Ballorig kunnen (of we gaan er zelf binnenkort heen)... Doeg!
Chantal, ik ben ook benieuwd hoe ik op jullie overkom Hoe gaat het trouwens met je gynaecologische problematica? Linka, je mág ook trots zijn op jezelf, dat is niet opscheppen! Juud, zozozo, drie jaar getrouwd geweest! Hopelijk geen dramatische scheiding. Ben je toen wel met alle toeters en bellen (witte jurk 8)) getrouwd? O ja, heb nog een topic geopend met een vraag: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/164687-niet-mooi-rechtop-zitten-triptrap-stoel.html#post5539692
Hmmzzz... zie ineens de vraag van Chantico hierboven staan... '"ik ben ook benieuwd hoe ik op jullie overkom".. Aangezien we zo gek op lijstjes zijn, misschien een idee om een lijstje te maken waarin iedereen vertelt wat zij vinden hoe anderen overkomen per persoon? Gewoon met een paar steekwoorden ofzo.