Als iemand van jullie tips heeft... Ik ben op zoek naar cadeautjes voor Stan waar hij iets aan heeft... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=114416
Voor de lijst: 8 weken 5880 gram en 59,3 cm De doos van Felicitas heeft echt alleen de doos afgeleverd.. Ik had geen zin in een presentatie ofzo want het jochie moest bijna eten! Tja, dat krijg je er van als je zegt dat je tussen 12 en 1 komt en pas om kwart voor 2 komt.. Jeetje Juud, jij was echt super slank en nu helemaal mooi met 70 kilo EN BOOBIES! Yeah! Geweldige foto! Die ogen! Prachtig Wow, die tattoo is echt mooi! Vind ook de namen Jamie en Britt goed bij elkaar passen! Yech, ik weet dat mannen het anders doen en dat dat goed is maar waarom moet ik alles 3 x herhalen?! Pffff
Elle, ik was in praktijk bij VK en zag leuke geboortekaart en ook genaamd Kick, was ik wel verbaasd over, was toch niet zoveel bekend die naam alhoewel zo apart is! 3x herhalen, ojeetje! Ja ken dat hoor, is heel irritant!
Super! Je gaat er zo van mee lachen Als ik jullie aan het stalken ben moet je het zeggen hé. dagen niet van me laten horen en nu zoveel berichtjes
@ Daisy, ach nee toch! Wat jammer dat je af moet bellen! @ Delilah, Silke heeft een slaapzakje aan, een winterslaapzak van de Hema. Daarover een lakentje met een dekentje. Sinds ze die aan heeft slaapt ze veel rustiger. Ze begon ook een beetje omhoog te klimmen, maar kwam niet zo ver, het wiegje is vrij klein. @ binna, ach meid, dat kan toch iedereen overkomen! Silver zal het je niet kwalijk nemen en weet er gelukkig al niks meer van. Maar snap dat je je even klote voelt. @ Alieke, en is het gelukt? @ Happy, mooi meisje hoor! Ze lacht zo lief! ik ben niet meer bij de verloskundigen geweest omdat mijn bevalling in het ziekenhuis plaatsvond op medische indicatie. Maar anders had ik iets van een lekkere doos chocola gedaan met een mooie foto. @ Petra, gefeliciteerd met Demi! @ Elleny, lekker naar je eigen gevoel luisteren met de voedingen. Jij kent je mannetje het beste en honger is honger toch? Mooi kereltje hoor! Wat een heerlijk lachebekkie! @ Aykietje, super! Mooie cijfers bij het cb! Wat een lieve foto! Silke doet ook steeds haar knuistje in haar mondje! @ Schatje, nou sterkte met je oma! Hoop dat het allemaal meevalt en dat het weer goed komt! @ Queenbee, wauw! Prachtige tattoo! @ Sjudith, lekker bekkie heeft Giulia! Grote ogen, hoor! Moet ook weer nodig foto's maken, kan ik ook weer even showen. Maar dat moet dan morgen want ze ligt nu lekker in haar wiegje! Ik was in deze zwangerschap 11 kilo aangekomen en was er in twee weken 16 kwijt. Ben nu weer 1 of 2 kilo aangekomen. Niet slecht voor iemand die de hele dag lummelt!
@ Aykietje, wat een lieffie Giulia doet dat ook als ze honger heeft en ik moet er zo om lachen Ik ben je nog niet zat @ Elle, hij krijgt ook krulletjes he? Ben zo benieuwd of Giulia haar blauwe oogjes houdt, ik zou het mooi vinden
Giulia is nu een soort pluizenbol Maar als het nat is, zijn het krulletjes hahah En we weten het echt niet, Angelo heeft donkerbruine ogen, ik lichtbruine. Mijn moeder groen, mijn vader grijs. Mijn schoonmoeder felblauw en mijn schoonvader donkerbruin. Dus wie het weet mag het zeggen
nou meiden.. heb net me moeder gesproken en ben er een beetje van.. Mijn oma was vanavond helemaal overstuur.. gaat niet zo goed.. ze gaan morgen als het goed is een ct scan van der hoofd maken en dan horen we misschien meer.. En het lijkt erop dat ik ongesteld ga worden (uit mezelf yessss)(ivm niet ongesteld worden voor mijn zwangerschap van djayden) Meiden hoe komen jullie aan die banners? Groetjes