Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

*proest* spek zat in de aanbieding hoor, vooral z'n bovenbenen haha!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Toetie, nu zijn de rompers daar, 7 voor 7,50 :p INSLAAAAAAN!!! Zo grote voeten heeft meneer :p

@ Mar, heb ik je nu voor lul gesmst hahaha je bent morgen jarig :) (Of maandag :()
    En mijn schoonzoon ook al van die flappers ;)

Wij zijn vandaag ook op jacht geweest voor schoenen, wat een ramp!!! Wij hebben een meisje met brede tenen....of hoe zeg je dat :), voorvoet is erg breed...(met dank aan pappa :p)

3. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Judith, das zeker niet duur. Misschien maandag ff. Oei moeilijk om schoenen te vinden. Bart heeft ook al van die brede voeten. Volgens de schoenewinkelmeneer werd dat minder naarmate ze groter worden.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Toetie, nou doe je een harnas aan :p wat een gekkenhuis vandaag ook weer :(

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

#43045 Chantico, 19 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2009
    Weet iemand hier hoe dat kinderprogramma heet (weet niet meer of het getekend of computeranimatie is) waarbij een paar kindjes een rode raket hebben die bestuurd wordt door hun bewegingen (armen omhoog om te stijgen, etc), waarmee ze op reis gaan om dingen te onderzoeken enzo. Volgens mij staat ook elke aflevering een klassiek muziekstuk centraal.
    Vage omschrijving, maar misschien herkent iemand het. Ik dacht dat het op nederland 3 was, maar weet dus niets meer zeker...

Ga nu proberen te slapen en hier niet over te blijven peinzen :p

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantigo het zegt me helemaal niks?

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,
    ik leef nog :D

het is soms wel even druk(kig) met 2 kleintjes maar eigenlijk gaat het wel goed, al ben ik het soms wel even zat, vooral ook omdat ik veel alleen moet doen omdat Andy het zo druk heeft. Zo dat was een lange zin hihi

Roos kan nu Suze zeggen wat wij helemaal geweldig vinden
    ze zegt nu: papa (altijd fluisterend) mama (keihard) Baf (is de hond Bas, poef (is de poes) en tuute (tegen Suze)

@ Chantico, ik heb ook geen idee welk programma. o en hoe je overkomt (bij mij). Als een rustige meid die heel bewust met dr kindje bezig is en zich soms niet kan bedwingen (met iets te kopen bv) en daar een beetje tussen schippert. Aan de ene kant alles nalezen en checken maar dan ook zonder nadenken iets willen geven

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Joehoe, wij waren om half 9 wakker en Jeslyn slaapt nog steeds :D ! Slaapkoppie, ze was zo moe door hele dag lopen, vind je gek ;)

Petra, ik ken dat dat je zoveel alleen moet doen, maar ik hoop dat je wel aankan meis! Fijne dag!

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik weet wat je bedoelt! Het is ook heel vaak op een Belgische tv-zender. Haha, ik vraag net aan hubbie of hij weet hoe het heet, zegt Jamie; 'zitten er kinderen in mijn raketijsje?' Sjeetje, denk je dat ik op de naam kan komen?

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

wat een leuke foto's van de minimeeting!! :)

@petra: hihi, kan het geloven dat je het druk hebt! ik zit daar ook wel eens aan te denken, straks 2 van die ukkies zo dicht op elkaar! maar wel erg leuk denk ik! :)

wat lief dat roos suze kan zeggen! :)

ons feestje was gister erg gezellig, we waren om 1.30 thuis!
    Milan heeft bij opa en oma gelogeerd maar mama was natuurlijk toch om 6.30 wakker terwijl ze uit kon slapen! maar daarna nog in slaap gevallen tot 9.00 en er toen maar uit gegaan!
    we gaan in het begin van de middag naar mijn ouders, want mijn broer is jarig, wel makkelijk dat Milan daar al is! :)

fijne zondag allemaal!

liefs rebbel

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chanti, little einsteins missie geslaagd?
    bol.com | Little Einsteins: Missie Geslaagd, | Dvd

petra, wat superschattig dat roos suze kan zeggen. <<

leuke foto´s van de minimeeting!

hmm zo te zien zit de primark alleen in rotterdam, balen! zulke winkels houd ik wel van!

toetie, leuk dat de verjaardag gisteren leuk was!

rebbel, leuk dat jullie een leuke avond gehad hebben!

ben trots op mijn kleine moppie! gaat nu ook uit zichzelf staan (bleef eerst alleen staan als je haar neerzette) en zet steeds 2 of 3 stapjes!

twijfel of ik nog nieuwe slofjes zal bestellen (deze zijn versleten vooral van het op de auto rijden en buiten je voeten over de grond slepen). of dat het niet de moeite is omdat ze misschien bijna aan schoentjes toe is.

12. Chantico

Jaaa, dat is het! Thanx voor het meedenken meiden!

Petra, petje af hoor, dat je de twee meiden alleen doet! En superschattig dat Roos Suze zegt :)

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo, we gaan lekker naar Volendam, voor mij voor het eerst, nou ben benieuwd daar!!!

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    veel plezier linka! volendam vind ik erg leuk! :)

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo meiden!

Ik heb mijn conditie vanmorgen flink op de proef gesteld.
    Heb 10 km met Danique gefietst. Gingen op visite (reunie van zwangerschapsgym) en ik had het goede idee om op de fiets te gaan. Pfff wat afzien tegen de bult op zeg! Maar nu wel trots dat ik het heb gedaan. Was erg gezellig weer. Leuk hoe alle kindjes toch veranderen en wat een verschil er zit tussen de kleintjes in gedrag.

Wow een primark wil ik ook wel Juud. ALs je daar zo goedkoop kan inslaan. Maar ja voor mij ook niet goed eigenlijk, want dan sla ik veel te veel in wat ik niet nodig heb omdat het zog oedkoop is.

Verder weer een goede nacht gehad. Danique sliep tot kwart over 8 en ligt er nu ook even in. Straks nog even naar mijn ouders. Gezellig! En dan morgen weer aan het werk. Hopelijk heeft mijn duo partner wat voorbereid, want ik heb er niet over nagedacht. Dan zie ik het morgen wel als er nog neits is haha.

Petra, wat leuk zeg dat Roos Suze gaat zeggen. Om bij weg te smelten lijkt me!

Linka, veel plezier!

Toetie, vind het altijd zo knap dat jij reageert op iedereen. Wel altijd erg leuk om je berichtjes te lezen.
    Wat grappig dat Bart dat vervelende kind te pakken heeft genomen. Ookal mag je het niet aanmoedigen, nu was het even lekker puh ;)

Ik ga nog even lekker rondhangen op internet. GIsteravond de kamer gedaan, dus nu even lekker rust! SUPER!

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Wow, wat een rust hier!

Juud, hoe kun je nu vergeten dat ik 21 sept. jarig ben! :p:p:p

Alieke, meis, goed gedaan hoor!

Petra, af en toe wil ik zo graag eens wat meer tijd voor mezelf! Een man met een eigen zaak is soms niet veel thuis en dan sta je er echt ff alleen voor. Lang leve de (schoon)fam en buren enzo!

Ik sta al vanaf vanmorgen in de keuken. Deze keer wil ik eens gezellig tussen de visite zitten ipv alleen maar in de keuken. Ben net wel even uitgebreid in bad geweest! Ineens dacht ik ff zitten en ff bijlezen, maar daar was ik zo mee klaar :(. Vanaf 15u wordt het hier de zoete inval, dus meiden, fijne zondag en tot later!

17. Chantico

Marleen, gezellig feest gewenst!

Lauwie, wat knap trouwens dat Ottilie zelf gaat staan en stapjes zetten! Kan me voorstellen dat je supertrots bent!

18. Meiden, het is zo lekker weer, dus wilde jullie ff laten weten dat die update morgen wel komt!

Wij gaan straks lekker bbq-en!!!

Ik zal ook nog ff een paar fotos spammen...

Deel Deze Pagina