Ik vond het ontzettend grappig en leuk om te zien hoe ze met elkaar omgaan en hoe verschillend de kindjes zijn ondanks dezelfde leeftijd. Tygo vond het ballenbad bijv. helemaal fantastisch. De meisjes daarentegen waren aanzienlijk minder enthousiast, hahahaha! En ook vond Tygo het in het begin echt even niet leuk met de meiden, was toch een beetje onder de indruk. Later wel gewoon lekker gaan spelen, maar ging toch meer zn eigen gang en liet de dames lekker in het huisje spelen Tess en Tygo waren wat liever met elkaar, ze hebben mekaar natuurlijk al is gezien en samen in de auto gezeten, misschien herkenden ze elkaar?? Alleen toen Tess Tygo zo hard knuffelde tot hij erbij omviel, vond hij het toch minder grappig, hahahaha!!! Nou mijn mannetje hier is doodop en wil niet slapen, ga er maar weer even naar toe en dan lekker in de zon!!!
zo ben ik weer, ga maar lezen en reageren, hihi petra wat een snoepige fotos weer sjorsje wat een heerlijke kindjes!!!! haha shanai jij zit net als mij regelmatig bij de 2009 aug. en normaal doe ik mee met ramadan maar geef nu nog borstvoeding, en dat vind ik toch wat belangrijker, anders zou het voor mij ongezond zijn maar denk dat de melk dan ook minder voedingstoffen hebben zou. hmm lees wat over rendang met rijst jammie hahaha toetie, jij bent erg, de boom ziek maken haha deze week nemen ze weer contact op maar hebben de buurman wel gesproken, en hij wil hem nu wel weg, maar niet als hij het zelf betalen moet. marleen fijn dat het tussen jullie weer goed gaat happy hoop dat je veel plezier hebt met skaten ow toetie wat erg zeg, je fiets gestolen duster je moet je nooit schamen hoor, kijk naar wat en wie je bent. mensen hebben gauw een mening en kijken niet verder dan wat ze zien. veel mensen hebben in hun leven wegen ingeslagen en bewandeld en achteraf gezien beseft het anders te willen doen. maar jij hebt de kans gekregen het anders te doen, en doet het nu toch geweldig! dat je ermee bezig bent is een stukje verwerking, maar laat het niet je toekomst beheersen, laat het achter je, en kijk vooruit, pak je kansen en maak er wat moois van joehoe wat goed van giulia een halve mueslireep!!1 ah gos marleen wat verdrietig voor je schoonzusje rebbel vervelend zeg bi, hopelijk ben je er vroeg bij en kunnen ze je goed helpen om er zo min mogelijk last van te hebben nog een leuk cadeau gevonden?? en gefeliciteerd chantal wat moeilijk zeg, ik vind in ieder geval wel dat de jongste echt wel wat eerder naar bed mag, denk ook dat het prettig voor de oudste is om zo nog even met jullie wat tijd te hebben. ook krijgen ze dan even ieder hun eigen naar bed gaan momentje. verder denk ik dat duidelijkheid bij kinderen heel belangrijk is, maar ook bij jullie. verder vind ik niet dat je aan de zijlijn moet staan, maar dat jij en je man samen een front vormen. dit geeft duidelijkheid bij de kinderen en rust. sterkte zo eerst dit eens plaatsenen dan verder lezen men wat kletsen jullie veel
puck leuk weekend gehad?? duster hoe is jou weekend gegaan en de logeerpartij?? hahaha marleen moet lachen over je vrouwenverslinder, jij kan hem goed de baas schijnbaar wat lees ik nu voor schokkends... juud een losbol wow tygo zo lang los gestaan, haha heeft hij telepathie gedaan met anissa die ook vandaag nou ik geef het op, kan niet verder bijlezen, komt geen eind aan.... en saf wil dat ik van de pc afkom fijne zondag
@alieke: zo das een lang stuk fietsen voor plezier, mij niet gezien hoor hihi ben vandaag vreselijk lui @noura: veel plezier met suikerfeest, lekker al die zoete dingetjes
Hier vanmorgen lekker in het bos gesjouwd. Heerlijk. Tymen heeft me geholpen om allemaal leuke dingetjes te zoeken in het bos om de herfst een beetje in huis te halen. Verder lanterfant ik heerlijk wat rond, beetje wassen maar voor de rest niks. Lekker hoor! Dames van de minimeeting, het ziet er erg gezellig uit allemaal!
hey meiden weer terug van mallorca!was heerlijk. donique heeft zich voorbeeldig gedragen! nog nieuwtjes? wanner is nu de meeting waar en wie gaan er mee?? kus
Ik lees zo wel terug alleen maak ik me onwijs zorgen..... Er is vastgesteld bij een vriend van vader van Myrna en zijn vrouw dat ze mexicaanse griep heeft, ze zijn gisteren bij hun langs gewest voor house warming up. Myrna en ze hebben nog niet hoor die symptomen, maar ze moet wel voor allerzekerheid thuis blijven, je weet het maar nooit, we kijken van de week aan of ze symptomen heeft zo nee dan komt ze naar huis, andere kant vind ik vreselijk moeilijk, moet ik dr missen Dus ze zijn in aanraking gekomen, afwachten! Volendam was heel leuk, ben blij dat wij daar naar toe zijn geweest. Nou ga terug lezen.....
Oja dit zijn ze Scapino.nl - DR. VISSER LEREN BABYSCHOEN (Artikel 009950294) @ Linka, jeetje snap dat je je zorgen maakt! @ Mik, hmmm niks gebeurd
Hey meiden!!!!! Hoe istie hier met jullie allemaal??? Hier nog steds lekker druk,met Fenne en Linne gaat het ondanks veel doorkomende tanden goed,met Maartje hebben we veel te stellen,slaapt weinig,huilt best veel dus papa en mama hebben ook dagen van heel veel slaapgebrek. Wel heeft ze al 2 nachten doorgeslapen,van ons mag ze zo doorgaan,hahah.. Was hier ff om een vraag bij baby en dreumes te zetten,wel ene heel verhaal geworden maar ach.http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/164951-baby-8-weken-schudden-hoofd.html#post5550647 Groetjes meiden!!! Dikke kus van ons allemaal!
Over cadeautjes en het idee wat binna gaf: bij de action heb ze een vierkante schildersdoek (30x30?) met een houten lijst erom heen voor nog geen 3 euro. Lekker kliederen met verf en klaar. Over schoonmaken: Ik heb een tic haha, maar het werkt wel. Ik doe elke dag stofzuigen, dweilen, keuken,toilet en badkamer. Daarnaast doe ik elke dag 1 ding extra bijv. ramen, plinten, keuken van binnen, koelkast enz. @ Puck: en hoe was je weekend maastricht? Heb je lekker geshopt? En zijn je tante en oom met olivier naar ballorig geweest? @ chantico: heeft ze die zithouding alleen in de eetstoel of ook als ze los zit? Als ze het alleen in de eetstoel heeft denk ik niet dat het zoveel kwaad kan. @ duster: hoe was het in scheveningen en madurodam? En hoe heeft matthijs het gehad? @ chantal: En heb je het er nog met rene over gehad? Kan me inderdaad voorstellen dat het hem enorme pijn doet als je kindje iemand anders papa noemt als hij erbij staat. Mijn schoonouders zijn gescheiden en mijn petekindje zegt tegen de nieuwe vriend van mijn schoonmoeder opa. Toen ze hier vorige week allebei waren voor de verjaardag van mijn man zei mijn schoonzusje ga opa maar gedag zeggen. Mijn petekindje liep naar de nieuwe vriend van mijn schoonmoeder en toen ging hij weg. Ik zei ga je ook even naar andere opa. Zegt hij ik heb maar een opa en dat is die (wijst naar vriend van schoonmoeder). Zon pijnlijk moment. Wij hebben vanaf de geboorte van fayenna afgesproken dat de vriend van mijn schoonmoeder en de vriendin van mijn schoonvader gewoon bij de voornaam genoemd worden en geen opa en oma zijn. Ze zijn het er niet mee eens maar dat is dan pech voor hun *ik dwaal helemaal af van het verhaal zo* maar als ik eenmaal over mijn schoonfamilie begin @ toetie: ben benieuwd wat de HA zegt over bart. Fayenna krijgt denk ik zon 800 ml vocht per dag binnen. @ marleen: mooie accessoires heb je gekregen! Heb je al iets voor jezelf gepland aankomende week? Leuke fotos van je mooie mannetjes! Heb je een leuk verjaardagsfeest gehad? @ linka: leuke fotos van myrna op scouting. Volgens mij heeft ze er veel plezier hoor. @ schatje: wat kan djayden al veel woordjes, knap hoor! Als het niet gaat dan gaat het niet meid en dan moeten ze op je werk maar een passende oplossing zoeken. Mooie buik: inderdaad aardig groot al. Ben benieuwd wat dat gaat worden als die nog zoveel weken moet groeien. @ lauwie: dat klinkt als een heerlijke ochtend die je gisteren hebt gehad. @ rebbel: hebben jullie een leuk feest gehad en hoe is het met milan gegaan bij opa en oma? Hoe gaat het met je bekken? @ dames van de minimeeting: leuke fotos zo te zien hebben jullie het erg gezellig gehad. @ juud: heb je een lekker weekend vrij gehad? Wat zijn baras? ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord. @ linka: hebben jullie een leuke dag gehad in volendam? Als wij in oktober een weekje op vakantie gaan wilden we ook eens naar volendam gaan. Is het aan te raden? Ik heb wel eens gehoord dat je daar fotos in klederdracht enz kunt maken. Lijkt me leuk om zo een foto van fayenna te maken. Weet iemand of dat daar kan met kleine kindjes? @ mik: welkom terug! Hoe hebben jullie het gehad? En hoe gaat het met je zwangerschap, nergens last van gehad? @ daisy: pfff kan me voorstellen dat het erg zwaar voor je is. Twee meiden die erg veel aandacht vragen en energie kosten en een klein meisje met kiss. Ik heb (gelukkig) geen ervaring met kiss dus kan je niet helpen met je vraag. Misschien marleen?
zo ik heb mijn best weer gedaan om te lezen en reageren. heb het altijd erg druk op zaterdag. normaal past mijn man op fayenna zaterdag maar omdat hij niet kan tillen komt mijn schoonmoeder. als ik dan thuis kom wil je mijn huis echt niet zien. Echt ongelofelijk en vraag me af hoe ze het voor mekaar krijgt, zo ziet het er na een week niet poetsen nog niet uit als ik zelf thuis ben. Dus toen ik thuis kwam meteen de hele huiskamer op de kop gezet. daarna lekker verse appels gegeten. hier in het dorp was appelplukdag. je mag dan zelf de boomgaard in om appels te plukken. En daarna zelf pizza gemaakt, mmmm. vanmiddag met fayenna gefietst bij mijn oma op bezoek geweest en de eendjes gevoerd. nu ligt ze lekker te slapen en ik ga macaroni maken.