Jeetje Joy wat een heftig verhaal zeg! Raar dat iedereen je meisje gezien heeft, voordat jij haar eigenlijk heb gezien. Hopelijk voel je je nu weer goed en gedraagt je lever zich nu ook weer normaal. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Groetjes Marije
Hi Dames, Het is vandaag een rare dag! Ik zou vandag eigenlijk uitgerekend zijn! Kan ik me dus helemaal niet voorstellen. Natas ik geef volledige borstvoeding. Maar doordat Meike in het ziekenhuis heeft gelegen, waar ze 's nachts een fles kreeg, geeft Willem ze bijna elke dag 1 flesje. Dat doen we zodat ze de fles niet afleert. Ze vindt de fles een stuk minder lekker en drinkt minder, waardoor ze sneller komt. Maar ik zie het als oefenen. Dan kan ik straks misschien ook een avondje lekker weg. ( moet er nu nog niet aan ddenken. Joy wat een mooi meisje heb je! Petra ik eet bijna elke dag filet americain. We moeten wat inhalen he! Daisy, Hopelijk is het geen koemelkallergie. Huilt Fenne ook veel? Darmkrampje? Bij ons buurjongetje is het na 3 maanden geconstateerd. Na een andere voeding ging het gelijk beter met hem. Gelukkig maar. want de ouders zaten er goed doorheen en hij huilde zoveel. Noura bedankt! Ik ben ook helemaal verliefd op haar. Wat vervelend dat Anissa zoveel spuugt. Wat zei het bureau ervan... In het zh hebben ze Meike op haar buikje gelegd, omdat ze de eerste 2 dagen zo spuugde. De tegendruk schijnt te helpen. Ik leg haar elke dag even te slapen op haar buik in de box. En was ze gegroeid? Naat dat gevoel had ik nou ook. Je dochter op je borst en te voorschijn komt de glimlach. de eerste foto sta ik breed glimlachend op. raar is dat eigenlijk he. Puck wat een mooi verhaal. Volgens mij kijk je er best positief op terug. Fijn dat het goed gaat met olivier. Alweer een maand. Petra wat een lieverd. Dat mutsje! Super lief zeg. Ik ga nu eten. Al die verhalen. Ik kom er niet aan te om op iedereen te reageren. Misschien later nog. Fijne dag allemaal. Liefs Marije
Goedemiddag allemaal! Jeetje wat kan je het druk hebben met een kleintje! Het is nu 13 uur en ik ben sinds 8 uur al bezig met Giulia, ga nu eindelijk zelf wat eten Hebben jullie ook van die dagen dat je amper toe komt aan iets voor jezelf? Ben alleen bezig met eten geven, luiers verschonen en wassen
Hey meiden. Hier ben ik ook even weer. Laureen is gelukkig weer iets minder verkouden. We hebben gisteren even neusspray voor haar opgehaald. Ze heeft vannacht van 24:00 tot vanmorgen 7:00 geslapen. Heerlijk! Nu is ze trouwens vanaf 11:30 wakker en volgens mij is ze ook niet van plan om te gaan slapen. Ze ligt gewoon wakker de kamer rond te kijken. Ik heb verder nog niet alles bijgelezen dus kan even niet reageren op iedereen. Ik heb wel weer mooie foto's gezien. Hier komt er nog één van Laureen.
Heeft er iemand ervaring met de mirena spiraal? Ik vloei eigenlijk niet meer, nou ja....heel soms. 1 x per dag ofzo. Vind dat erg vervelend. Loop je heel de dag met zo'n maandverbandje voor niks. Hoe doen jullie dat? Puck: Goed hoor, dat je niet weer ben begonnen. Ik was gestopt voor mijn zoontjes zwangerschap (in 1999) en ben gelukkig nooit meer begonnen. Lique80: Wij hebben het er nog niet op gewaagd, maar ook hier is de zin in sex er wel...Er werd geadviseerd om 6 weken te wachten. austin: Hier ook nog zo'n 20 weken buik. Van de 12 kilo ben ik er 8 kwijt en verlies nu dus helemaal niks meer. Vreet me ook klem aan koekies, echt niet leuk. Ben blij als ik weer een beetje kan gaan sporten. Petrabr: Wat een schatje! Zelfs als ze huilt aykietje: Ook hier werd gezegd dat ik 6 weken niet in bad mocht. Vanwege de baarmoedermond die dan nog niet helemaal gesloten is. denicepino: lilypadz, die wil ik ook! Vind het geen gezicht die zoogcompressen onder mijn kleding. Ze zijn al gigantisch en dan ook nog van die compressen erop, whahahaha, ziet er echt niet uit. Ook Nash heeft last van krampjes. Echt zo zielig. Geef nu cinababy, maar heb niet het idee dat dat iets help. Ook hier proberen we maar van alles. Soms helpt het even, maar zodra er weer een krampje komt, dan schopt hij en huilt hij echt van pijn. Erg zielig hoor. Djorn en Jina hadden er ook last van. Soms hielp het fietsen met de beentje wel heel erg goed. Dan gingen ze poepies laten, zodat ze wat verlichting hadden. Duster2000: Vandaag onderweg naar de winkel ook een speentje gegeven en hij was er erg blij mee. Hij viel alleen niet in slaap. Maar bleef licht soesen. Hij was dan ook weer erg lang wakker vanmorgen. Natas1: Bij de eerste waren wij ook niet van de speen. Djorn had er ook absoluut geen behoeft aan. Zo had hij ook geen vaste knuffel en duimde hij gelukkig ook niet. Jina was een echt spenenkind: Op haar derde verjaardag zijn we ermee gestopt, met de juiste voorbereiding en daarna heeft ze nooit meer een speentje gehad. Haar tanden staan mooi recht en heeft er geen problemen door ondervonden. naat80 : ook al zo'n schatje! Miranda: Wat een poppetje echt super lief. Mooi gezicht he, als ze bij de grotere kids op schoot liggen. Ik kan daar ook zoooo van genieten. Iedere morgen is het eerste wat ze doen bij hun kleine broertje kijken.
Wat een genot om al die fotootjes te zien! Wat zijn ze allemaal lief he! Mijn foto's staan in mijn webalbum; http://picasaweb.google.nl/merijn.nuijten
heey meiden hoe is het met jullie vandaag? bij ons wel goed hoor! Djayden doet het goed \/ Voor de rest niet veel nieuws! Groetjes schatje1
@ Miranda, wat een poppetje! @ Duster, een lekker knulletje hoor Heb je goed gedaan @ Schatje, mijn msn staat in mijn profiel Ik ben vandaag op bezoek geweest bij Marleen en Jasper Wat een kereltje! En lekkere grote knuisten ! Foto's volgen .....****hint****Mar***
hey meidden en vraagje hebben jullie daar ook wel eens last van gehad dat je buik kei hard is. bij nu al een uur echt hard en gespanen kunnen dat weeen of voor werken zijn? liefs sabrina ps mijn msn staat in aangegeven inde gegevens
binna het kan, maar het kan ook niets zijn. als het echt de weeen zijn dan weet je het vaak wel. de baby word ook zo groot dat iedere beweging van de kleine of jezelf al een harde buik kan geven. gister avond was mevrouw weer niet in bed te krijgen, en ze overstrekte zich ook vaak.toch wat krampjes mischien. nutriton weet ik niet of het werkt, straks spuugde ze weer met een hele boog. maar ze heeft wel geslapen na de voeding van 23.00 tot 6 uur, hoop dat ze dat volhoud ik zit er ook over te denken om met haar langs de osteophaat te gaan. hoor daar veel positiefs over. morgen belt de jeugdverpleegkundige. kijken wat ze er van vind.
Ik heb echt een heel lief meisje... Wanneer zij haar voeding heeft gehad... en wij gaan dan eten. zodra ik mijn bord met eten op schoot heb begint zij te huilen en wil zij aandacht hebben... mama mag niet eens rustig haar eigen eten opeten... heerlijk zo'n meisje
Hi meiden, Hoe gaat het met jullie en jullie kleintjes? Hier gaat het redelijk, ik heb alleen nog erg veel last van de wond, ben aan het eind van de dag op en heb geen fut meer, en hou gewoon veel pijn met name aan de re-kant! een vraagje voor de meiden die ook een KS hebben gehad, hebben jullie ook pas over 6 weken een poli afspraak, na dat jullie uit het zh waren ontslagen? Ik vind het een beetje te lang als je een wond hebt,om pas over 6 weken terug te komen! Ben benieuwd hoe het bij jullie is. Liefs, My Angel
@ My angel ik heb geen ks gehad maar heb over 6 weken ook een afspraak op de poli... je krijgt sowieso ca 6 weken na de bevalling een controle afspraak of bij de gyn of bij de vk... om te kijken hoe het gaat... ook met de stand van je baarmoeder etc.. ik geloof (maar weet het niet zeker) dat wanneer je ontslagen word uit het ziekenhuis met ks dat ze ervan uitgaan dat alles verder gewoon goed verloopt. mochten er complicaties zijn dan kan je altijd naar de poli bellen. Voor de moeders die ca een week geleden zijn bevallen... doen jullie ook al huishoudelijke taken in het huis? Zoals schoonmaken? Ben de 15e bevallen en ben nu alweer vollop aan het schoonmaken in huis Heb net de keuken helemaal schoongemaakt ... en wil vanavond nog even stofzuigen en dweilen etc... mjah ondertussen de was etc... dat gaat ook gewoon door enzo...