Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    meiden jullie moeten zelf weten op wie je stemt, gewoon de foto die je leuk vind. eerlijk gezegd zou de wedstrijd foto van de maand moeten heten.

schatje wat lief dat ze zo trots is, een hele dikke knuffel van ons!

zo heb een ovenschotel in de oven staan, safouane schuifelt in de tuin rond en ik zit in het zonnetje

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @schatje: even aanmelden op www.watkostenluiers.nl Krijg je iedere week een mailtje met alle luier- en luierdoekjesaanbiedingen!

@Arri: zal eens kijken of ik 2 foto's geplaatst krijg maar Jarissa en Yinthe waren in het begin echt 2 druppels water. Nu zijn het duidelijk zusjes.

@Mik: ben het helemaal met je eens.

3. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Heb 4 weken BV gegeven, maar ik heb nog altijd melk in mijn borsten. Ze zijn zo slap als een theezakje ;) maar als ik er in nijp spuit het er nog altijd uit. Haha sorry dat ik het zo schrijf maar ik kan het niet anders uitleggen. s'Nachts moet ik ook nog met een bh slapen want anders is mijn T-shirt klets nat. Ook als Stan bij mij ligt en hij begint te huilen dan voel ik het er zo uit druppen.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ha kreeg net een brief dat we nog zorgtoeslag van vorig jaar terugkrijgen, is weer eens wat anders dan te horen krijgen dat je moet betalen :)

zie dat de juli mamas al 3000 :confused: berichten hebben, maar ja als je kijkt hoe ze posten snap ik het

zinnetje voor zinnetje

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jarissa (beetje wazig)

6. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Dag dames,

Vanmiddag de fysiotherapeut gehad om de voorkeurshouding tegen te gaan. Aardige vrouw met goede tips, dus daar gaan we druk mee bezig.

Lees hier veel over flesjes en de hoeveelheid. Patrick krijgt 5x 150cc zo om de 3 tot 4 uur (staat op de Nutrilon verpakking, dus houden we maar aan). Hij heeft tot nu toe nog maar ƩƩn keer gespuugd en bijna geen fles laten staan (hoogstens een keer 10cc).

Las ook ergens waarom je voor deze naam hebt gekozen. Wij wouden graag een Hollands klinkende naam en Patrick kwam mijn man mee aanzetten en vond ik ook gelijk mooi klinken. Is het toch Iers geworden. Bij een meisje was het Esther geworden.
    Wat was de naam geworden als jullie zonen/dochters van het andere geslacht was geweest?

Schatje1: sterkte met je oma. Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is.

En over het stemmen, gewoon op het mooiste koppie stemmen!

Zijn er al moeders weer druk aan het sporten? Hier toch weer 2 a 3x per week.

En wie heeft een Diaper Champ? Is het handig, want wij zitten steeds met vocht wat verdampt in de gewone luieremmer en dan heb je je handen zo smerig als je de zak wil verschonen.

Verder zag ik de lijst langs komen, maar daar sta ik niet meer op.
    Kan iemand mij toevoegen:
    Patrick 16.08.2008 3250 gram
    CB 19.9.2008 55cm 4210 gram
    Volgende afspraak CB 17.10.2008

Tja voor de rest gaat hier alles zijn gangetje en probeer ik hier bij te lezen.

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    noura: ja dat is een spelregel van hen: niet al te lange berichten, liever 1 berichtje per keer.

Schatje: bij de kruidvat: 3 voor 25,98 en dan krijg je pakje doekjes erbij!

aykietje: misschien komt het daardoor dat je nog niet ongesteld wordt.

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Pruts wij hebben een safety 1st nooit gebruikt je mag hem gratis hebben :D

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Foto van Yinthe laat nog even op zich wachten. Is wel te zien op www.Jarissa.web-log.nl Helaas te groot om hier te plaatsen en ik heb nu geen tijd om te verkleinen. Yinthe moet een fles en ik moet nog eten voor vanavond gaan halen. En als allereerste ga ik Jarissa verschonen! Poeh, wat een lucht.

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb zelf nu ook ff geen tijd om foto van Myrna toen ze baby was te zoeken, maar vanavond of mrogen zet ik ff hier ;)

Toedeloeee meiden!

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    arri, hoop dat je je inmiddels geen zorgen meer maakt over de bv. ik geloof ondertussen ook dat kolven niet representatief is. ik had het laatst ook, maar 70 cc en ik heb haar vaker aangelegd en veel gedronken. nu lijkt het weer prima te gaan. maar misschien was er wel niets aan de hand, was ik gewoon te onrustig tijdens het kolven.

naat, wat een gefrustreerde reactie van je schoonmoeder. dat is echt niet normaal hoor. ik denk dat haar iets anders dwars zit. als je de relatie belangrijk vindt zou je er naar kunnen vragen. anders zou ik het lekker laten gaan (makkelijk gezegd als het je eigen schoonmoeder niet is, maar ik hoop dat het je lukt. twijfel iig niet aan jezelf! ik sms mijn schoonmoeder als ze jarig is en als het zo uitkomt pas 's avonds, ook voordat ik een baby had.)

ik zag allemaal gelijkende broertjes en zusjes voorbij komen. leuk hoor. ben benieuwd of dat zo blijft of dat het toch hele andere kindjes worden.

schatje, ik hoop dat je oma snel opknapt!

iedereen die vakantie/weekend weg heeft (arri, petra, schatje? en daisy) veel plezier!

vandaag met de meiden van de gym afgesproken. was heel gezellig. heb 2 meiden in de omgeving met kindjes ongeveer even oud en daar gaat altijd alles goed mee. geen onzekerheden of moeilijkheden. verademing om te kletsen met meiden die ook zeggen dat ze dingen lastig vinden!
    en de sab simplex is binnen! ik hoop dat het bij ottilie ook goed werkt!

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wat een rare advertentie hieronder:
    'discreet vreemdgaan op niveau, www.secondlove.nl '

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie die had ik op een andere site ook al gezien haha :)

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo wat is er veel geschreven vandaag.
    Zijn jullie niet lekker naar buiten gegaan?

Ik ben vandaag lekker bijna de hele dag met Janna buiten geweest. Eerst boodschappen gedaan, daarna naar de VK voor de na controle.
    En toen nog lekker naar Arnhem in Sonsbeekpark rond gelopen. Daar heb ik Janna op een bankje lekker de fles gegeven. Heerlijk hoor dit weer.

Net belde de VK om te vragen of ze de foto die ik van Janna gegeven had, mogen gebruiken voor een folder. Natuurlijk mag dat. Kei leuk toch!

Verder zag ik leuke foto's voorbij komen. Wat lijken de broers en zussen toch op elkaar, als ze zo klein zijn!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Happy, om welke foto gaat het :) Leuk hoor :)

16. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Oproepje

Wie heeft minder uren kraamzorg gekregen dan in 1e instantie geindiceerd en heeft een restitutieverzekering?
    Heb je gebruik gemaakt van een andere vorm van zorg (bijv. huishoudelijke hulp) als aanvulling?

Ik vraag die omdat ik me afvraag wat al die verzekeraars doen met al het geld wat die niet genoten zorg vertegenwoordigd... :(

Elle

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Pruts, fijn dat goed ging bij fysio en als Jeslyn jongen was zou ze Jelco geheten (naar Ome Eelco en vader Jeroen) tweede naam hadden wij nog niet, haha!

En bij Myrna, Merijn of Pepijn!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    elle, ik heb minder uren gekregen, maar had het aanbod voor extra huishoudelijke hulp waar ik geen gebruik van gemaakt heb.
    denk dat de zorgverzekeraars idd in hun vuistje lachen en er lekker op verdienen!

19. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Maar ondertussen moet je wel een eigen bijdrage betalen (tenminste IK wel). Ik heb een klacht gestuurd maar krijg een suffe reactie. Heb nu ook een mailtje gestuurd naar Radar. Vind het echt te suf voor woorden!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Ellen, ook ik heb minder zorg gehad, en moet WEL eigen bijdrage betalen :(

Deel Deze Pagina