oooooooooooow ik heb geen zin meer En ik kan eigenlijk niet op zp Wie zich verveeld kan me mailen j.hofman@laurens.nl doei doei
@ Setteke, bij mij zeuren ze ook nooit! Ik heb bij het intakegesprek gezegd dat ik daar ook niet van gedient ben als dingen niet gaan zoals ze volgens hun moeten gaan, ieder kindje is anders. Ik snap wel dat ze sommige dingen in de gaten houden maar als een kindje wat zwaarder of lichter is en als ouder weet je dat ie prima eet of niet te veel dan is het wat mij betreft goed hoor!
Goeiemorgen... Ben ook steeds aan het kijken of hier nieuws is van Rebbel... Heeft iemand hier haar nummer niet dat er geïnformeerd kan worden? Hoop dat alles goed gaat...
Ik vind het eigenlijk ook niet veel... Vind Emy wel aardig lang ook... Ben benieuwd, ik moet pas op 25 oktober ofzo... Vorige keer was hij 76cm geloof ik en nog onder de 10 kilo
ja, in verhouding klopt het misschien niet helemaal met het plaatje. Maar dan nog... 11,5 kilo voor 83 cm. Toch? Hanne is denk ik nu iets van 76 cm. Hanne is iets langer dan ze zwaar is, zeg maar.
Silke was de laatste keer (dus met 11 maanden) 10915 gram bij 78,5 cm en als je kijkt naar de verhoudingen in de curve had ze best nog wat zwaarder mogen zijn. Dat zei de verpleegkundige ook. het hoefde niet, maar had best gemogen.
Ik zou het echt niet weten wat Wes nu weegt of hoe lang hij is! Mensen schatten 'm wel allemaal ouder het is maar goed dat hij nog amper haar heeft!
Ja bij tygo ook, ook voornamelijk juist omdat hij haar heeft.. sommige praten tegen hem in de verwachting dat hij terug praat
Bedankt Arri voor de update over Rebbel! @ Marleen: veel sterkte vanmiddag in het ziekenhuis! @ Denice: Ik stem ook voor om nu testen! Olivier was vorige week bij het CB 10780 gram en 78 cm. @ Setteke: Hebben jullie niet zo'n huis-aan huis-krantje waar advertenties voor dat soort dingen in staan? Misschien is zit er wel een naaiatelier bij jou in het dorp? Ik ga een boterham smeren voor Olivier...
Toen Thomas 83cm lang was woog hij precies 11kg. Ik heb net in het CB boekje zitten kijken. Hij was toen alleen al 18 mnd!
@Chantal, volgens mij was Sjorsje de buddy van Rebbel, dus ik vroeg al aan haar of ze het nummer nog had... Even wachten denk ik, tot Sjorsje zich hier weer meldt! @Sjorsje, heb jij het nummer van Rebbel?
hoi meiden, ik heb even een beeldscherm van mijn ouders en kan dus weer lezen! Wat spannend allemaal met Rebbel, ik gun haar zo graag een onbezorgde zwangerschap, wel fijn dat ze er op tijd bij zijn. Vanmiddag word ons hek geplaats, ben helemaal in mn nopjes. Wij hebben een vrij grote tuin en wisten maar niet wat we als omheining wilde, maar we zijn eruit gekomen en vanmiddag gaat Andy beginnen met het plaatsen. We wonen ook aan een sloot dus eindelijk is het een beetje veilig dan. Gisteren is eindelijk de goede duowagen bezorgt , was wat mis gegaan met de bestelling dus zit al vanaf midden juli te wachten, had wel een tijdelijke tandemwagen maar nu is de echte er waarbij ze naast elkaar zitten. We hebben m gekregen van mijn ouders (dank je wel lieve papa en mama) en ik ben er de hele tijd mee aan het "spelen" in de woonkamer, jullie kennen dat vast wel van toen je net je kinderwagen had; inklappen, uitklappen, op knopjes drukken
rebbel: heel veel sterkte meis...denk aan je! qbee:vervelend voor Britt zo'n pijnlijk mondje, erg vervelend.Heb geen tips, sorry linka:gefeli met je verjaardag!!! fijne dag geniet ervan setteke: is dus lastig een plekje te vinden voor je stages...succes ermee. petra: fijn zeg je nieuwe wagen!ik ben me een beetje aan het orienteren op dat vlak. Welke wagen heb je als ik vragen mag? Ik heb bij een kennis de duowagen van Urban Jungle gezien. En een vriendin van me heeft ene tandemwagen....ik vind het lastig, ga binnenkort even proefrijden bij de Kidsfactory ofzo.....ik hoor graag van je of ie bevalt!!! _________ we hebben net al kijkers gehad voor het huis, moest dus al om 9.45uur het huis uit met Britt. Alles keurig netjes achtergelaten. ben benieuwd wat de mensen er van vonden! Blijft spannend allemaal. Ik moet zo gaan werken, maar kan wel JANKEN!!!! Heeft niemand van jullie dat??? Dat je wel kan janken om te moeten werken. Ik vind m'n werk zo niet leuk op het moment. Echt verschrikkelijk. Sinds ik zwanger ben heb ik dat.....PUFFFFF
ik heb het nummer van rebbel! ze mag vandaag naar huis als haar bmm niet meer is verstreken. gisteren kreeg ze medicijnenn om haar buik rustig te houden!