owh ben dus niet de enige zo erg is het! ik maak me zelf ook helemaal gek en vind mezlef vetzielig!! In mijn verlof volgend jaar ga ik eens uitkijken naar ander werk, tot die tijd moet ik mezelf er maar gewoon tot zetten te gaan werken...het is niet anders. Maar leuk is anders..... ik heb zo'n LOL gehad met het lezen van die wcverhalen Hier komt Britt altijd kijken en heeft de grootste lol als ze me ziet zitten???? gek kind Ik laat de deur altijd open.
Pff, ben niet meer vooruit te branden! Ik weet gewoon niet wat ik moet doen... meegaan of niet? Ik weet al wat ze ongeveer gaan vertellen, maar ik weet niet of ik het nog een keer wil horen. Ik ben het net een beetje achter me aan het laten. De vragen die ik heb zou ik aan mijn schoonmoeder zelf moeten stellen en dat gaat niet. Ik ben zo bang dat ik straks weer in een dip zit, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik later alsnog vragen heb. *zucht* ---------------------------------------------------------------- Ik hoop voor Rebbel dat het nu even stopt. Aan de ene kant is het fijn als ze naar huis mag en aan de andere kant denk ik meis, je ligt daar veilig met je kindje!
@Marleen, als je twijfelt zou ik zeker heen gaan. En daarna maar eens opzoek naar een medium? Of was je daar niet zo van (weet het niet meer).
@FF, nou dan zal ik zeker uitkijken naar een andere baan. Als ik zo mijn bed uit zou komen iedere dag, pff. Moet er niet aan denken!! @Setteke, heel goed dat je nu een andere opleiding doet dan. @Mik, bedankt voor de update over Rebbel!
Gelukkig heb jij 'm dus ook. Had gisterenavond al een sms gekregen, maar toen sliep ik dus al. Vanochtend een sms teruggestuurd en daar niks meer op gehoord.
@Noura, gelukkig maar meisje. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak van de rugpijn en valt het mee! @Denice, heb je nou nog geen test gehaald??
Getverdegetver! Hilbrand heeft een uitnodiging gekregen voor voetbal, maar dat is op zaterdag en dat betekent dat hij al om 17 uur weg moet. Ik vind dat zo niet leuk! De hele week gaat hij zijn gang maar, maar in het weekend wil ik graag qualitiy-time met elkaar doorbrengen. Tymen vindt het ook helemaal niet leuk dat papa al de hele week steeds 's avonds wegmoet en hem daarom niet naar bed kan brengen. Ik zal wel een zeur zijn, maar ik vind het echt niet leuk!
Denice is al een poosje stil. Ze is vast onderweg naar de drogist hihihi! Ik ga even stofzuigen en was opvouwen. tymen is op school en Silke ligt in bed.
@Setteke, hebben jullie daar een verdeling in? Ga jij ook wel eens de deur uit. Ik kan soms ook zo denken, maar als ik nadenk, ga ik toch ook vaak weg
@ noura; fijn dat het bloed schoon is, nu even kijken waar de rugpijn dan wel vandaan komt... @ set; ja hier ook een voetbalganger hoor.. Zo ongeveer sowieso wel om de 2 wk is er een thuiswedstrijd en hij heeft een jaarkaart, dus... Soms vind ik het ook niet leuk hoor, zaterdag was er ook voetbal, geen probleem, maar de wedstrijd begint om kwart voor negen, de bus vertrekt dan om kwart voor 7, meneer gaat alvast naar het terras (waar de bus vertrekt) om 4 uur...!!! Daar kan ik niet blij mee zijn, maar ik maak er niet altijd een punt van. Soms ben ik ook wel is blij om alleen thuis te zijn, want dat betekent dat ik vroeg het bed in kan duiken en tv kan kijken.
@ shanai; doos van plexiglas vind ik eigenlijk wel een heel goed idee, ga is ff vragen wat mijn vriend daarvan vind.
Een zeur? NEE! Niet leuk? JA! Ik gun Jeroen best zijn hobby's hoor, maar ik heb er soms ook vreselijk de balen van als hij wil gaan vissen of een optreden heeft. Zeker als hij doordeweeks 's avonds al vaak weg is. Normaal gesproken ging ik snel uit m'n dak, maar tegenwoordig denk ik eerst na; is hij veel weggeweest, heeft ie het druk gehad, etc. En dan heb ik er meestal wat beter vrede mee. Maar soms zeg ik ook gewoon dat ik vind dat ie wat meer tijd aan ons moet besteden.
Ze ging bami soep maken ofzo toch? Ik zou ook weggaan als iedereen zei dat ik moest testen, maar dan wel om een test te halen haha!
Ik zou wel graag een ontmoeting met Derek Ogilvie willen hoor. Ik geloof ook zeker wel dat er meer is, maar meestal vind ik een medium wel iets te vaag.
SSSSUUUUUPPPPEEEERRRRRR!!!! Zo heb ff de pagina's gevuld . --------------------------------------------------------------- Ik heb de kleding op zolder maar eens uitgezocht. Ik dacht dat ik van Thomas nog aardig wat maatje 86 had liggen, maar het valt vies tegen. Hij liep toen ookal dus heel veel dingen waren toch zodanig versleten dat ik ze weggegooid heb. Maatje 80 viel ookal zo tegen want die maat sloeg Thomas vrijwel over! Zomerkleding 86/ 92 heb ik wel weer super veel. Ik denk dus dat ik toch nog wel het een en ander aan maatje 86 moet gaan inslaan.
@ Mik: Fijn dat je even laat weten hoe het met Rebbel gaat! @ Noura: Wat goed dat het bloed schoon is! Toch al een hele geruststelling denk ik... @ Marleen: Weet je al wat je gaat doen? Misschien is het juist wel goed voor je verwerking om te gaan? Ik zou het ook moeilijk vinden m een beslissing te nemen... @ Setteke: Nee hoor, je zeurt niet! Mijn man houdt niet van voetbal (gelukkig!), maar heeft wel netwerkgroepen etc. waar ook weleens in het weekend is voor georganiseerd wordt. Doordeweeks is hij 's avonds ook veel weg, dus ik kan dat ook zeker niet waarderen als hij in het weekend dan ook nog weg is. @ Ben ook benieuwd waar Denice is