@Marleen, je hebt pb, lekker shoppen, het is tenslotte 1 okt @Mannen die het huis verlaten in het weekend! Mag ik vragen of jullie overleg over hebben met hem? Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het heel makkelijk heb, mijn liefje zit graag thuis. Maar heeft ook een seizoenskaart en is handbalcoach. Hij werk 5 dagen ik 3. Dus de vrije tijd die we hebben verdelen we ook een beetje. Eten doen we trouwens wel altijd samen, dus dan heb je elkaar toch even gesproken enz. Of denk ik nu echt te makkelijk...
Kom ik even weer binnenvallen! @Marleen, heeft Thomas maat 86 dan? Als je nog wat zoekt, kan ik wel ff neuzen of ik over heb.. Ach, nee laat maar... mutsie ikke weer hoor, je bedoelt het natuurlijk dan voor Jasper.. Ik heb net ff een foto van Britt gemaakt toen ik haar op bed deed, daarop is 1 mondhoekje met dat plekje te zien. En als ik het me niet verbeeld, komt er in het andere mondhoekje ook 1... zouden het dan aften ofzo zijn..? Er komt ook een putlucht uit haar giegeltje, niet normaal meer! En er zit ook een wittige bobbel in haar mond, ik dacht dat daar een kiesje in aantocht was, maar zou dat dan te maken hebben met die gekke plek en ontstoken tandvlees..?
Kwam alleen even kijken of er al nieuws was van Rebbel. Hopelijk mag ze vanmiddag naar huis.. @Noura; Fijn om ook goed nieuws te horen. Geweldig van je moeder Sorry, maar kan echt niet gezellig meekletsen. Voor degenen die het bij houden: Het gaat niet goed met Prulleke. Hun meisje is gisterenavond geboren, maar de placenta is blijven zitten. Ze kreeg een fluxus en is met spoed geopereerd. Het gaat nog steeds niet goed. Bloeddruk is 90/40.
Jeetje wat erg, heb je je kindje al af moeten geven en ga je er zelf ook nog bijna aan onderdoor. Verschrikkelijk.
Ik heb besloten om toch maar mee te gaan naar het z'huis. Morgen worden als het goed is de dankbetuigingen bij iedereen bezorgd en dan wordt het tijd om de draad weer goed op te pakken. Dat is wat mijn schoonmoeder zou willen en dat moeten we ook maar met z'n alle gaan doen. @ Duster: Ik had het gelezen meis, echt verschrikkelijk. Voor haar man is het ook vreselijk zwaar lijkt me. Eerst raakt hij zijn kindje kwijt en nu gaat het nog eens slecht met zijn vrouw, pffffff!
@Feb-mama's, heb net ff gelezen daar.. aangezien iedereen het hier over Prulleke had maar ik niet was van hoe of wat... Jeetje zeg.. verschrikkelijk dat he? En idd, voor haar man lijkt het me ook een nachtmerrie, eerst je kindje verliezen en dan je vrouw zien vechten! Bah..
Vroeg ik me ook af... maar heb die dingen nog nooit gezien.. komt daar haar ontstoken en bloedend tandvlees dan ook van? Zou die nare lucht uit haar giegeltje in elk geval snel verklaren, dat wel...
@Marleen; Nogmaals veel succes vanmiddag @All; Weet iemand hoe dat ik een oud bericht van mijzelf nog kan wijzigen. Als ik hem open kan ik alleen nog maar kiezen tussen quote en snel. De balk wijzigen staat er niet meer naast??
Marleen, mijn bewondering heb je dat je toch gaat! Heel knap van je. Ik hoop dat je aan het eind van het gesprek er goed bij voelt!
Sorry Duster, heb ook geen idee. Wie kent de buggy Nuna? Ik vind het op de foto's een heel gaaf ding, heb hem nog niet in het echt gezien. Ik heb nu een Buzz en een MacLaren, maar als ik de Buzz in mijn auto heb is mijn auto al vol *lol*, kan haast geen boodschappen meer kwijt en de MacLaren is handig, maar om die nou altijd te gebruiken... Dan lijkt me zo'n Nuna me iets luxer...