Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

ging helaas in ene keer achteruit vanmiddag met mijn oma :(
    Na het bezoekuur heeft ze een hartinfarct gehad :( ze waren er net op tijd bij.. ze hebben der meteen gedotterd.. maar ze had nu dezelfde klachten als die ze van de week ook had.. dus dat zou betekenen dat ze al 3 hartinfarcten in 1 jaar heeft gehad :(
    Ze ligt nu op de hartbewaking en eerste 24 uur zijn kritiek :(
    Ze is wel bij en is heel erg geschrokken(wij allemaal natuurlijk)

We moeten het allemaal nog even verwerken.. :(
    het komt echt in ene keer allemaal achter elkaar..

Heb al een kaarsje voor der aangestoken en hoop dat ze nog lang bij ons mag blijven!

*Lieve oma ik hou van jou en hoop dat je nog heel lang van alles mag en kan genieten!*

Groetjes

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ga nu slapen, ik vind hier niet meer gezellig thuis en Jeslyn en Myrna ligt lekker te slapen hoop ik en welterusten meiden!

Dikke kus!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sterkte meis!

4. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Schatje: Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
    Dikke knuf voor jou.

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Aykietje, ik had nooit een poetshulp, nu sinds ik met dat bekken zit na de bevalling wel. En ik moet zeggen, ik vind het heerlijk luxe! Gaaf speelkleed!

@ Mik, en, wat vind Donique van haar nieuwe schommel?

@ Binna, gave box! En wat een mooi meisje ligt erin! ;)

@ Sjudith, toen ik gisteren keek had ik ook nog maar 1 stem. Heb ook niet de illusie dat ik ooit ga winnen met zoiets! Kun je beter meedoen met de Etos Superbaby verkiezing. Tymen is destijds tweede geworden bij de Etos bij mijn ouders in het dorp!

@ Pendrag, dankjewel voor je stem. :D Heb ik mijn ene stem dus van jou!

@ Philly, die twee van jou vind ik eigenlijk niet heel erg op elkaar lijken! :oops: De ene lijkt op jou en de andere op papa? Kan trouwens wel zien dat ze broer en zus zijn!

@ Pruts, nou ik hoop dat die oefeningen helpen!

@ Lauwie, ben benieuwd of de Sab Simplex helpt. Hoe gaat het anders met de krampjes?

@ Rebecca, Silke slaapt ook in een gevoerde wintersaapzak met daarover heen een lakentje en een dekentje. Voor haar is dat prima!

@ Schatje, he nee toch! Wat erg! Ik hoop dat het allemaal weer goed komt met je oma!

@ Linka, nou dat klinkt niet zo positief! Ik hoop dat je wel lekker slaapt! Tot morgen meid!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Schatje; Veel sterkte met je oma meis! Knuff!

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

En graag ook meteen even hier langs komen, zelfde verhaal...

Jee, ik moet meer dan 20 pagina's bijlezen. 't Is bijna een dagtaak!

8. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Schatje, sterkte met je oma!

9. schatje1

dank jullie wel allemaal..
    zit er even helemaal doorheen.. je weet echt niet wat je nu moet verwachten.. ze heeft vorig jaar toen wij over gingen verhuizen ook een hartinfarct gehad en daardoor is 35% van der hart afgestorven
    Dus we weten het even niet meer :(

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat een mooie banners zijn er opeens! Leuk hoor, al die foto’s!

Weet iemand hier toevallig waar slijmerige ontlasting door zou kunnen komen?

Uitkoken: ik doe alles nog telkens in de magnetronsterilisator (Ise krijgt maar 2 keer per week een flesje gekolfde melk). Maar dat hoeft dus misschien niet meer zo precies. Geldt dat ook voor de kolf? Ik vind het op zich wel een fris idee dat ik lekker schoon kolf zo. Maar het is wel een gedoetje…

En over dat steriliseren vraag ik me eigenlijk nog steeds af: laat je alles dan aan de lucht drogen, of droog je het af? Daarbij komt het toch ook weer in contact met een theedoek, dus niet meer steriel. Ach, je zal het allemaal wel niet zo nauw hoeven te nemen, maar ik vraag het me toch nog steeds af.

Die bon voor de babydoos van Prenatal heb ik niet in mijn Wij gezien, alleen een bon voor de blije doos. Ben ik nou zo blind, of heb ik een verkeerd exemplaar gekregen?

Linka, fijn dat hij toch goed reageerde. Vertrouwen is belangrijk, hè?!

En weer verder lezen, ben nu op p. 282

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zet em op Chantico, nog maar 16 pagina's te gaan! Hihi! ;)

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oeh, bijna 300 pagina's alweer!

13. schatje1

gaat snel he die pagina's?

14. schatje1

oh jah meiden...

ik word eindelijk uit mezelf ongesteld! :)
    Teminste het begint haha.. of het doorzet is de andere vraag..

Dus hopen dat we met een volgende zwangerschap geen medicatie nodig hebben om zwanger te raken :)

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, wat is je box mooi geworden! fijn dat ie af is, kan ze er lekker in liggen!

schatje, wat een nare onzekere situatie met je oma, veel sterkte hoor!

chantico, ik steriliseer de kolf ook steeds en laat m aan de lucht drogen. voor wat het waard is, want ik steek ook wel eens mijn pink in haar mond als ie niet schoon is.

tot morgen allemaal!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantico, ik laat alles aan de lucht drogen, ook wat uit de vaatwasser komt :)

17. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Alles te proper houden is ook niet goed heb ik gehoord. Ik steek mijn vinger ook wel eens in de mond van Stan om te testen of hij honger heeft. Alles bacterievrij houden kan toch niet en hij moet toch imuun tegen iets worden, niet?

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik doe de kolf om en om schoonhouden, dus de ene keer met afwasmiddel en afdrogen met theedoek en de andere keer kook ik 'm uit en laat ik het opdrogen.

19. schatje1

zo is je banner ook leuk ja juud :)

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lieve schatje, ik schrik van je bericht. heel veel sterkte! ik steek hier ook een kaarsje aan voor jullie!

Deel Deze Pagina