Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    is het geen spruw??
    had Britt ook, grijs wittige aansla in haar mondje en rood gevoelig plekje op haar bovenlipje. Bleek spruw te zijn.....
    Met Daktaringel is het weggegaan, maar ze blijft gevoelig ervoor. Zodra haar weerstenad laag is heeft ze hetweer lichtjes.
    Ik heb altijd de zalf klaar liggen mocht het weer terugkomen. Ze heeft er altijd wel last van, klikt dan met haar tong om de pijn even te verzachten. Drinken is dan ook lastiger en gaat vervelender. Ik merk altijd erg goed dat ze er last van heeft.
    Misschien is dit ook bij jouw Britt het geval.....???
    Sterkte ermee
    Liefs

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jeetje QB had je net zo goed niet hoeven gaan. Wat 'n rare arts.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @petra wat fijn dat je nu je wagen hebt

@juud moet je niet werken dan kan je geen mailtjes lezen hoor

@denice wat een super cijvertjes

@QB wat eens stom gedoe daar

@marleen hoe was het bij de ha

@duster pff wat een gedoe voor prull zo heftig

@rebbek wat fijndat je naar huis mag

@sjorsje en mik bendankt voor de meldingen

@arri leuke he als je kindje zo lief kan spelen Silver doet dat ook wel eens

@marleen hmm shoppen en dat terwijl net de kinderbijslag er is:p

@setteke balen van dat gedoe met je stage plek

@ff wat fijn dat je al kijkers had.

@juud wat super dat je kat terug is

@denice hoe was de bami soep,. en laat iedereen maar lullen hoor gewoon zaterdag pas teste

@schatje hoe is het nu met je mannetje

@shanai leuk he verslaaft zijn

@linka hoe was je verjaardag

@puck tja grotere auto of ander buggy :p ik heb nu de bugaboo die is zekker wel kleiner als de buzz.

@chantal hoest met jou

@toetie waar ben je

@vogeltje hoest met jou en je manntje

@noura wat fijn dat de bloeduitslagen goed zijn

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Binna hier wel goed alleen druk. Wat ben ik blij dat hij nu pas kruipt, had hij gisteren de waterbak van de katten omgegooid en zat hij erin te spetteren. En een lol dat hij had.

Hoe is het met jou en hoe gaat het met de driftbuitjes van Silver?

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Als ze moe is heeft ze die nog wel. maar ze zijn wel weer even wat minder. maar ja ze heeft ook weer wat nieuws. lopen

@chantico heb op je topic geregaared

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Rebbel: Wat fijn dat je weer naar huis mag! Hoop voor je dat het nu rustig blijft! *Knuffel*

@ Queen Bee: Handig zo'n ha;)... Ben benieuwd wat de tandarts zegt...

@ Binna: Welke Bugaboo heb je dan? Het wordt een andere buggy, heb net een nieuwe auto hahaha...:D

@ Marleen: Hoe was het vanmiddag?

@ Arri: Duplo heeft Olivier nog niet, maar wel dingen van Little People. Daar kan hij ook zo heerlijk mee spelen, dan smelt ik werkelijk als ik dat zie, zo lief! En nu is het soms nog leuker als Youp ons katje mee gaat doen. Olivier ligt dan in een deuk van het lachen...

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @puck de bugaboo frog

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja die is ook leuk! Maar ook kleiner als de Buzz?

Ik blijf dan wel met hetzelfde probleem zitten. Nu is het namelijk zo dat ik het onderstel in de achterbak kwijt kan en de zitting op de achterbank. De Nuna kan ik in zijn geheel in de achterbak kwijt.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ja dat is zo met een buggie die zijn altijd kleinder als er een wagen.
    en bij mij heb ik eerst de zitting en het onderstel past er presies over heen in de fort staion dan. en bij de twingo pas ie er op ze zijkant in en dan ook presies over me kaar heen. en dan nog een aantal bootschapen

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0

We houden de Buzz ook, die kan bij mijn man in de auto (ook een Ford station:)). Wat zijn die Twingo's toch ruim! Ik hoor het wel vaker dat mensen er werkelijk van alles in vervoeren. Ik heb een Peugeot 107, maar die is toch een stukkie kleiner.

11. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Moeten jullie ook al zo op je woorden letten?
    Toby probeert echt alles na te zeggen en ik durf echt te zweren dat ik gisteren hoorde dat hij godverdomme zei:)
    En dat woord zeggen we hier toch echt niet.
    Nu dus echt dubbel opletten.

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi lieve meiden,

ik ben weer thuis gelukkig! mijn baarmoedermond was idd hetzelfde gebleven en mijn buik is ook weer wat rustiger. ik moest de gyn wel even overtuigen dat ik thuis kon rusten ivm met milan, want anders wilde hij me niet laten gaan. gelukkig heb ik veel lieve mensen om me heen die me helpen wara het kan, dus dat komt goed! het zullen weer lange weken worden, dat is iig wel de bedoeling! maar het is voor een heel mooi doel natuurlijk! ik heb mijn werk ook af moeten zeggen, dat vond ik wel weer even moeilijk naar mijn werkgever en collega's toe, maar ze begrijpen het gelukkig allemaal en vinden dat ik aan mezelf en ons kindje moet denken. ik heb de gyn moeten beloven dat ik meteen naar het zkh kom wanneer ik klachten heb of twijfel en dat zal ik ook meteen doen. ik ben nu erg moe want ik had een kamergenote die ontzettend hard snurkte, dus heb weinig geslapen! ;) zo lekker mn eigen bedje weer in. ik vind het ontzettend lief dat jullie allemaal zo meeleven, dat doet me echt goed! wnt pfff... er komt weer een hoop naar boven zo..

liefs rebbel

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vogeltje jeetje dat is wel heftig.

@puck ja bij de twingo is de het voordeel dat je de achterbank kan verschuiven.

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Oeps!:) Nee daar hebben we hier nog niet mee van doen. Maar ik hou er al wel rekening mee, eigenlijk al sinds ik zwanger was, waarom dat is weet ik niet hahaha...

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Fijn wat van je te horen meis! Doe het lekker kalm aan zodat jullie beepje mooi nog een tijd blijft zitten! Heb je nog wat boeken die je wilt lezen of films die je graag wit zien? Ik snap dat de herinneringen weer boven komen, het is ook niet niks allemaal.... Slaap lekker in je eigen bedje!

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@binna:met djayden gaat het wel weer.. :) ik heb liever dat hij nu koorts heeft dan volgende week want dan word hij in het ziekenhuis geholpen..

@rebbel: fijn dat je toch naar huis mocht..

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @rebbel wat fijn even van je te horen

@schatje waarom ook al weer.

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

zijn traanbuisje word doorgeprikt..
    zie er echt tegen op met die narcose en alles :(

19. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Rebbel fijn dat je weer thuis bent en doe maar lekker rustig aan.

@ Puck wij letten er dus ook altijd op vind het dus best erg dat hij het kennelijk ergens ander vandaan heeft.
    Hij hoeft ook maar een woordje 2 of 3 maal te horen en hij probeert het ook te zeggen
    Nu gewoon zorgen dat dus echt niemand het woordje verlopig zegt misschien vergeet hij het wel weer als hij het niet meer hoort.

20. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Hey meiden,

Ben al een paar dagen niet geweest :( Moest veel werken en was eigenlijk ook ziek, maar niet ziek genoeg om me ziek te melden. Bart is flink verkouden en slaapt erg slecht 's nachts (dus ik ook) daardoor. Ben nu heel erg moe ga zo lekker naar bedje, hopelijk kunnen we allemaal lekker slapen.

Verder gaat alles goed, kom morgen weer op iedereen reageren, maar heb nu echt geen puf meer.

Zag dat rebbel in het zh heeft gelegen, gelukkig gaat het nu weer goed! Hele dikke knuffel voor rebbel!

Slaap lekker allemaal

Deel Deze Pagina