Schatje het valt echt reuze mee, met die narcose en de ingreep. In 5 minuten tijd zijn ze kant en klaar.
ik weet dat het gelukkig niet zo lang duurt.. maar al die bombarie er om heen.. haha vind het zo zielig voor hem bah
Nou, dat is tenminste iets waar ik wat aan heb idd dan dat consultje HA... wat ik wel had kunnen laten schieten... Dan zou het in haar geval alleen kunnen komen van het poetsen, maarja, waarom heeft ze daar dan nu pas last van...? Zal morgen even naar de DA ofzo gaan voor vitame A. Kan nooit kwaad idd! Dankje! Weet je wat het is? Als het spruw was, had de HA dat toch moeten zien en zeker rmoeten weten? Maar idd, Britt drinkt ook moeilijker, en haar speen die ze in bed heeft gooit ze zelf naar de rechterkant van haar mond, en haar eetlepel ook, net daar waar het het minst pijn doet lijkt het... --- Nou, ik zal vanavond deze berichtjes nog even doornemen met hubbie als hij er weer is. Eens kijken wat hij er van zegt.. en dan morgen de tandarts maar bellen. Zou toch eigenlijk van de zotte zijn als het spruw blijkt te zijn en de HA heeft dat niet gezien?... Naja, we wachten even af. Ohja Rebbel, fijn dat je weer naar huis mocht meis! Kan me voorstellen dat er juist nu een heleboel naar boven komt... doe het rustig aan, laat je in de watten leggen door iedereen en lekker met je lappie op schoot in bed met ons meebeppen hoor! Nu ga ik nog ff de laatste boodschapjes opruimen, kop thee zetten en verder kijken naar House! En morgen weer aan het werk! Iedereen een hele fijne avond en nog bedankt voor het meedenken voor Britt! Xx
@ Rebbel: fijn dat de situatie zo stabiel was dat je naar huis mocht. Nu goed rust houden en laat je goed verwennen meid. Het is voor een heel goed doel.
Fijn dat je weer thuis bent meid! Wij zullen met zijn allen wel zorgen voor afleiding! Ik heb ook nog wel wat boekentips voor je eventueel.
@linka: nog van harte meid @rebbel; super dat je weer thuis bent, niet eigenwijs gaan doen hè. lekker plat en rusten @schatje: fijn dat zijn koorst gezakt is ik kruip zo mijn bed in, had bedrijfsuitje en moesten veel lopen maar was echt een superdag toedels
Kwam even snel nieuws spieken... @ Rebbel, fijn dat je naar huis kan meis en nu maar extreem rustig aan doen en meteen aan de bel trekken! @ Duster, wat een toestand bij Prulleke zeg, echt heel sneu! Ik had vd week ook even gelezen wat het verhaal precies was, vreselijk... Hopelijk komt ze er snel overheen, inderdaad moet het voor haar man wel heel verdrietig zijn nu heb er geen woorden voor.... @ Marleen, goed dat je bent gegaan. Hoe gaat het nu met je meis?
@ rebbel, fijn dat je er weer bent! @ Toetie ik miste je reageeracties al Gaat het weer met je?? @ Schatje, succes met Djayden! @ Bina, haaaaaaaaaaai En nu ga ik pitten doei doei
Trusten allemaal! Ik duik zo mijn nestje in! Morgen nog even 1 dagje werken, en natuurlijk de tandarts bellen voor Britt! Laat het morgen nog wel weten hoe het afgelopen is met madamekke hoor! Xx voor iedereen!
@juud haaiii @toetie beterschap meis. en miste je al @marleen hoe was het nou meisje gaat zo maar weer eens werken. en vanmidag even naar de zeeman zo'n joging pakje voor me lopende meisje halen.
goedemorgen zonder zorgen, jullie zullen denken, wat is Petra vrolijk, maar ik ben lekker uitgeslapen. Suze heeft geslapen van 22 uur tot 5 uur, wat een kanjer hè, na de voeding is ze verder gaan slapen. Ze is toch zo een lief en makkelijk meisje, wat een geluk hebben wij Fijn trouwens om het nieuws van Rebbel te lezen, want ik vond het wel even spannend. Weet iemand waar het lijste is van de mensen die meegaan de 10e (miranda misschien???) @ Linka, 1 dag te laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardga. Ik hoop dat je een fijne ontspannende dag hebt gehad
@Setteke, wat je rijangst en nachtblindheid betreft, dat wist ik niet. Lijkt me heel vervelend! En als jij de behoefte niet hebt om weg te gaan prima toch. Was gewoon benieuwd hoe de verhoudingen bij jullie lagen. Ach en als je niet zo moeilijk bent, dan begrijpt hij toch ook wel dat je af en toe wilt dat ie thuis blijft. @Rebbel, wat fijn dat je naar huis mag! En rustig aan wijfie!! Moet je plat liggen of gewoon op de bank? Laptop in bed dan maar. En laat je niet verleiden te veel te gaan doen!! Het zullen inderdaad lange weken worden (hoop ik), maar we zijn er hoor. Dus je kan altijd even je ei kwijt! @Queenbee, tja voor sommige dingen is geen oplossing en moeten die kleintjes gewoon even doorheen. Natuurlijk wel lastig dat er niets is dat helpt, ik hoop dat ze snel opknapt. @Schatje, ik moet je eerlijk zeggen dat die narcose me echt meegevallen is. Hoelang zijn ze bezig om de traanbuisjes door te prikken. Djim viel in mijn armen in 'slaap' en 7 minuten later stond ik alweer aan zijn bed, waar bij lekker aan het bleren was. @Toetie, ik hoop dat je snel weer opknapt! @Petra, wat doet die Suze het goed zeg! Wat heerlijk voor je. Ik moet altijd 8 uur slapen op een dag, maar de eerste keer dat ik weer 6-7 uur achter elkaar mocht slapen, was ik zo fit, haha!! Lekker hoor, geniet ervan! @Denice, wijfie je maakt het wel heeeeeeeeel spannend! Kom op met die test, of ben je toch ongesteld geworden. Ik hoop het niet voor je! @Juud, hoe is het met jouw eisprong? @Chantico, ik ga je andere bericht even lezen! Zo ik ga maar eens aan het werk!! Dames niet te veel kletsen, haha!!
gutemorgen heb net mijn man ff naar het ziekenhuis gebacht, hij krijgt een knie kijkoperatie dus kan hem rond een 11 weer halen was dus een vroegertje voor mij verder geen nieuws doegie
lique: ja blessure met voetballen, maar hij wilde wachten tot na de vakantie en dat is nu. ben benieuwd wat eruit komt
Goedemorgen allemaal! Brr... Volgens mij heb ik vannacht maar 4 uur geslapen, ben echt op onderhand van al die gebroken nachten @ Petra, wat goed van Suze dat ze zo lekker heeft geslapen en het zo goed doet! Geniet maar lekker van je makkelijke meiden! @ Jenny, spannend dus even! @ all, *zwaaai*