Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. man man man, wat ben ik blond...

@ alieke; beterschap voor Danique!!!

2. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Lange Schoor, achter de molen....een jaartje maar toen leerde ik mijn man kennen en vertrok naar Amsterdam!

chantal: vervelend voor je mannetje...snel de HA nog even bellen?misschien dat hij een zalfje kan krijgen?
    succes en ik blijf duimen

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Is dat bij de Huygenslaan in de buurt? Ik woon bij de basisschool de 4 heemskinderen, ken je die?

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heb niet gepoetst, want kreeg bezoek! Wat een goed excuus, morgen weer een dag!:D:D

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Setteke, de dag is toch nog niet om?

6. ssst sjorsje... hahahaha....
    Nee set, groot gelijk, morgen weer een dag hoor, je gaat nou toch niet meer poetsen, hahahaha

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Duster: Volgens mij kun je het alleen binnen een uurtje wijzigen.

@ Puck: Ik heb een bloedhekel aan buggy's. In de auto die we hiervoor hadden kon in de Bugaboo Cameleon gewoon erin zetten zonder in te hoeven klappen. Nu past dat niet en moest ik m steeds uitelkaar halen en nog eens met 2 kids zeulen en daar had ik genoeg van. Ik heb nu de Bugaboo Bee en die bevalt echt super!

@ Arri: Dat klinkt als genieten. Jasper kan ook zo heerlijk spelen, zo lief. Hij speelt graag met Little People, maar zodra de Duplo blokken van Thomas tevooschijn komen dan is ie van de partij. het allermooiste moment is als Thomas & Jasper heerlijk samen zitten te spelen op het speekleed, maar helaas is het niet altijd leuk want delen is soms lastig...

@ Chantal: Haha, volgens mij vindt Tygo het lekker :D! Geweldig! Wat voor fruit zat er in het potje?

@ Sjorsje: Ik had zo'n stunt bij H&M! Er was een code met 10% korting, dus ik wat broeken besteld. Krijg ik gisteren een briefje dat ik mijn bestelling opnieuw moest plaatsen en wat denk je... die kortingscode was afgelopen. Ik heb ze dus even gemaild, maar nog niks gehoord!

@ Sjorsje: Oh fijn zo'n dag...

@ QB: Ach dat arme kind! Ik hoop dat het snel helpt!

8. Marleen2109

Nou meiden, gisteren dus toch meegeweest naar het ziekenhuis en we hebben ons nog nooit zo'n nummer gevoeld!

Ze hadden van het z'huis al naar mijn schoonvader gebeld dat het uitliep. Wij wat later weg, komen we in de file voor de kiltunnel. Z'huis gebeld en we kregen de mededeling dat de arts een rontgenfoto op ging halen en naar een patient ging en als wij er dan niet waren zou hij naar huis gaan...:$!!!

We waren op tijd. Hij ging op zoek naar een spreekkamer en had het dossier van mijn schoonmoeder bij zich. We gaan zitten en zonder in het dossier te kijken vraagt hij; Waarom hebben jullie een afspraak?
    Nou toen was ik al klaar :x. Het is dat mijn schoonvader nog wat zijn mond kreeg, want ik was zo verbaasd. Uiteindelijk heeft ie ook niks bijzonders gemeld. We hadden het erover hoe dat het nou toch kon dat haar scan schoon was vorig jaar en dat ze nu dood is. Weet je wat zijn reactie was: Ja, blijkbaar kan dat dus...:x:x:x!!!
    Het enige wat hij dan wel gedaan heeft is mijn schoonzussen aanmelden voor erfelijkheidsonderzoek.

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, wat een tegenvaller. Beetje jammer allemaal!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Sjorsje, ssssttt!! Nee, poetsen is bij mij een ochtendklus. dat doe ik 's middags niet meer...

@ Marleen, wat een hooghartige arts! Helaas zijn die er in grote getalen....

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Marleen, zo zijn ze helaas. In het hele traject rond mijn ouders hebben we misschien zo'n 10 artsen aangehoord en maar 1 ervan had iets menselijks.

12. Marleen2109

Ik had er al geen hoge verwachtingen van hoor, maar iets menselijker had wel op zijn plaats geweest, maar ja...

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zo, was ff druk aan het werk hahaha...
    @ Chantal, klinkt goed. Ik zal voor je duimen, je hoort het al bijna :D spannend! *duim-duim* Wat die rectie betreft? Geen idee, Wesley had het laatst ook 1 keer maar waardoor zou ik niet weten?! Hij had toen een potje zomerfruit op maar dat kreeg hij wel vaker zonder reactie.
    @ Queenie, zo gaat dat hier ook met de uren hoor. Vind het niet gek eigenlijk. Wel heel zielig voor Britt, hopelijk helpt dat spul snel en is ze er snel vanaf :(
    @ Alieke, ahhhh wat sneu! Zo'n hangerig kindje. Maar ja, als je zelf niet lekker bent lig je ook het liefste in bed! Succes.
    @ Marleen, sjonge :( die had duidelijk zin om naar huis te gaan... Ik snap best dat mensen in de zorg soms ook een mindere dag kunnen hebben en niet al te best reageren maar in zulke gevallen mag je toch wel wat meer medeleven verwachten :(
    @ Happy, heb je het mailtje van Merijn nog gezien?

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Delilah, Ja die heb ik gezien, alleen geen tijd gehad om er op te reageren. Ben even erg druk met werk, school en dan ook nog thuis.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb niet terug gelezen, kan niet meer bijhouden nadat ik dagje niet er was, maar goed, verjaardag was gezellig....

Vanaovnd komen mijn 2 beste vriendinnen en kleppen wij weer verder!!!

Fijne dag dames!!!

Kus van mij

16. @ marleen; was een bakje met vla, aardbeien/ vanille...
    Reactie arts: geen woorden voor, snap je woede, onbegrijpelijk

@ linka; Sorry meid, ik was je vergeten, alsnog van harte gefeliciteerd!!!!
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, nog leuke kados?

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Marleen, echt mijn mond valt open van verbazing. Wat een (piep) van een dokter zeg! Hij kon toch wel iets anders reageren naar mensen die een belangrijk persoon in hun leven zijn verloren. Ik snap het echt niet zeg! Hoop dat je je erbij neer kunt leggen en het toch wat af kunt sluiten. Sterkte meid!

Danique is ondertussen weer wakker, heeft dikke rode wangen en nog steeds een snotneus (nu al zo'n 3 weken). Zit nu haar broodje te eten. Blijven maar lekker binnen vandaag. Beetje sloom doen haha.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Happy, snap ik! Ik heb nog even niet de tijd gehad/genomen om te reageren. Zal zo eens kijken. Ben nu toch ook aan het lanterfanteren op m'n werk ;)

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Linka, ik was je ook ehlemaal vergeten (was hier gisteren ook niet geweest) Maar natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen; Wat een domper :x Hij kan toch op zijn minst een beetje medeleven tonen....

@Chantal; Al iets gehoord?

Deel Deze Pagina