Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Balen van Rene

@Sjorsje; Dat verwacht je ook niet bij een 1ste gesprek

Ik heb morgen mijn 20 weken echo en begin me nu toch zenuwachtig te worden....... Hoop zo dat ons kindje gezond is. En natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig naar het geslacht. Tot vandaag was ik er van overtuigd dat we een jongetje krijgen, maar vandaag in de winkel kon ik alleen naar meisjeskleding kijken

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Weet iemand waar de lijst eigenlijk gebleven is, ik weet niet meer wat ik voor Duster "voorspeld" had. In ieder geval heb ik het eigenlijk altijd fout, dus als ik jongen heb gezegd zal het vast wel 'n meisje worden.

3. geen idee waar de lijst is...

Maar duster, je heb toch maandag ook 20wkn gehad en alles was toch goed, dit is toch alleen nog omdat dirk niet mee kon? en je het geslacht wilde weten?

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik weet ook niet waar de lijst is gebleven. Het is echt al een hele tijd geleden dat die gemaakt is. Maar bijna iedereen zei jongen, ha, ha

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Maandag heb ik een gewone echo gehad. Ik had een afspraak staan in het ZH en dan krijg ik elke keer een echo :) Zo ver ze toen konden zien zag alles er goed uit, maar ze kijken dan eigenlijk alleen of het hartje klopt. Morgen is pas de 20 weken echo

6. oh dus ze hebben nog niet zo uitgebreid gekeken als bij de 20 wk echo? ik dacht dat ze dat alwel maandag hadden gedaan en dat je nu alleen nog voor het geslacht ging...

domme ikke!

7. ik ben facebook aan het verkennen... :(

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik kan het misverstand ook wel begrijpen. Wie krijgt er nou 2 echo's in 1 week en dan ook nog dew 20 weken echo op een zaterdag. Ik vind het ook vreemd, maar ik zeg natuurlijk geen nee tegen zoveel echo's (ik heb er nu al 5 gehad) En misschien heb ik het ook niet zo goed uitgelegd hoor ;)

9. hahahaha, ja nou waarom zou ik mezelf dan nog de schuld geven als jij toch zooooooooo onduidelijk bent......
    hihihihi....

In ieder geval succes en veel plezier met je echo en ik zeg meisje, komt nu in me op...

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petra, je klinkt altijd zo supergelukkig :D Ik zou die wagen vastpakken en nooooooooit meer loslaten ;)

Mijn zoon is overigens ook niet normaal, gister klom hij zelf de kinderstoel in en uit :confused:

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

ik denk ook meisje bij duster hahaha

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meiden ik kan waarschijnlijk niet zaterdag. heb namelijk afgesproken dat we dan de duowagen gaan bekijken en dan gelijk shoppen met mijn moeder. en dat vind ik lulllig om af te zeggen!

ind het wel jammer dat we elkaar dan niet zien! zullen jullie me missen? hahahahahaahaa

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haaaaai iedereen, ben druk druk druk
    maar kan het niet helpen dat ik spieken moet, en er dan achter komen dat lezen onmogelijk is...... maar denk dat jullie gehoord hebben dat het bloed schoon is, ben opgelucht, op naar de volgende 3 maanden! ze kreeg zelfs een felicitatie van de dokter, is toch een goed teken of niet?
    de rugpijn kan van een kou zijn, verkeerde beweging, en dan kan dat heel lang doorzeuren schijnbaar, de dokter wist het anders ook niet. maar het zat aan de andere kant als waar de altvleesklier zat

nou meisjes klets maar raak, ik worstel me er later wel door heen xx

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Spreek dat dan ook niet af Mik.
    Je weer toch dat je met ons weggaat!!!!!!!!!!! ;)

15. hahaha, ik hoorde gister dat mijn kind in de speelgoedkist kruipt en dan daar gaat zitten spelen... :(

hihihi.... grappig hoe ze die dingen bedenken he...

Savonds als hij bijna naar bed moet, heb ik um altijd nog even op de bank en dan duikt ie ook de hele tijd in de rugkussens van de bank... :( begint ie van te voren al te lachen en dan laat ie zich vallen of graaft ie zn gezich helemaal in de kussen, heeft ie plezier voor tien, maarrruhhhh, ik nie wete nie waarom hoor...

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, mijn moeder knapt nog niet op, ze is nu steeds vreselijk misselijk. Helaas een bijwerking van de kuur. Mijn vader belt zo de huisarts weer (of de huisarts hem) en ik zei al, vraag dan naar iets tegen de misselijkheid, bij mijn weten heeft dat geen wisselwerking met AB. Ondertussen is mijn vader vandaag al twee keer met een klein katje naar de dierenarts geweest, ze worden 1 voor 1 ziek en niemand weet wat het is.....:(

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mik, jammer dat je niet mee kan!

@ Noura, fijn hoor van je moeder! En uhhh, worstelse straks ;)

@ Setteke, het houdt niet op he :( volgens mij moeten ze wel wat hebben voor de misselijkheid toch!

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Oh Setteke, krijgt je moeder er ook nog bij dat ze niet tegen die soort antibiotica kan. Misschien een andere antibiotica vragen als ze niks hebben tegen de misselijkheid.

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Noura, wat een goed nieuws zeg! Op naar de volgende 3 maanden!

Mik, jammer dat je er niet bij kunt zijn. We zullen je zeker missen! Wie gaan er nu nog wel mee??

Rare kinderen; ken er hier nog 1! Danique is naar zeggen van mannetje op maandag en dinsdag lief aan het spelen. Op kdv gaat het ook prima, maar altijd als ik thuis ben hagnt ze alleen maar aan mijn been . Ligt het aan mij? Heb ik haar teveel aandacht gegeven? Of is ze gewoon zo aanhankelijk. Vorige week maandag ging ik sinds lange tijd 's avonds na het eten weg naar een info avond voor school en kon dus Danique niet in bed leggen. Huilen toen ik wegging, niet normaal meer, hetzelfde als ik even boodschappen wil gaan doen en manlief thuis is. Pfff wordt er een beetje moe van. Maar ja als ik haar dan ook op schoot til en ze me aait in het gezicht smelt ik toch echt wel hoor :)

20. @ alieke; oh same here hoor... hardstikke lief aan het spelen als rene thuis is en begint meteen te jengelen en aan mn been te hangen als mama thuis is... brrr.... soms...

het liefst willen die volgens mij net als een kangoroe dat je een buidelijk hebt waar die lekker de hele dag in kan zitten... bij mama hangen...

@ set; kan heel goed van de antibiotica... weet niet of ze iets tegen misselijkheid geven, heb ik al wel is gehad, maar heb ook al wel is gehad dat ze zeiden, ja jammer dan, gewoon doorslikken... zelfs al lag ik de hele dag in de plee te kotsen hoor....
    maar aangezien je ma haast niets anders kan met die ab kuren, moeten ze denk ik wel...

@ mik; shoppen is ook leuk :)

Deel Deze Pagina